Usługi doradcze dla kadry edukacji włączającej w ramach projektu Lubelscy Liderzy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi doradcze dla kadry edukacji włączającej w ramach projektu Lubelscy Liderzy Edukacji Włączającej Zadanie nr 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyLubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00065283
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi doradcze dla kadry edukacji włączającej w ramach projektu Lubelscy Liderzy Edukacji Włączającej
Zadanie nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001373654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dominikańska 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-111

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@lscdn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lscdn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi doradcze dla kadry edukacji włączającej w ramach projektu Lubelscy Liderzy Edukacji Włączającej
Zadanie nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a650d7-93f2-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007655/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługi doradcze dla kadry edukacji włączającej w ramach projektu Lubelscy Liderzy Edukacji Włączającej Zad. 1, 2, 3, 4.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania: 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lscdn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz
do komunikacji).
3. Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia
treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie
zamówienia [URL]: https://lscdn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest
zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o
udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu
miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ
3. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie.
4. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika
urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie
Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub
Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z
kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane
zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu
ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego
automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie
Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
e) Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
f) Mozilla Firefox od wersji 15,
g) Google Chrome od wersji 20.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej
SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
UWAGA: W celu ułatwienia Wykonawcom złożenia oferty, Zamawiający opracował autorską „Instrukcję
dla podmiotów zainteresowanych udziałem w postępowaniu w ramach PZP – podpis elektroniczny
dokumentu”, zawierającą rekomendacje mające na celu ułatwienie Wykonawcom złożenie oferty i
podpisanie jej podpisem zaufanym. Instrukcja stanowi odrębny Załącznik nr 7 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, informujemy że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia
Nauczycieli w Lublinie, ul. Dominikańska 20-111 Lublin. Inspektorem Ochrony Danych w Lubelskim
Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie jest: Pani Marzena Skoczylas, adres e
mail: iod@lscdn.pl.
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO – w celu związanym
z rozpatrzeniem Pani/Pana oferty, w związku z ewentualnym zawarciem i wykonywaniem umowy na
wykonanie zadania stanowiącego przedmiot postępowania oraz ewentualnej kontroli uprawnionych
organów.
3) w trakcie przetwarzania dane osobowe mogą być ujawnione osobom upoważnionym oraz
podmiotom, które wykażą prawnie uzasadnione interesy. Dane osobowe mogą być przekazywane na
podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych podmiotom z którymi LSCDN ma
podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO oraz dane osobowe nie będą profilowane.
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, realizacji przedmiotu objętego postępowaniem oraz realizacją i
wykonaniem ewentualnej umowy.
7) posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo do ich przeniesienia.
8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.272.3.2022.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: usługa doradcza dla kadry edukacji włączającej tj. pracowników pedagogicznych szkół i przedszkoli w wymiarze 432 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr 2:
1) Cena – waga kryterium: 50%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10
2) Doświadczenie zawodowe Trenera w prowadzeniu szkoleń z osobami dorosłymi (PD)- znaczenie
kryterium 25 %
Punktowane będzie doświadczenie nabyte w prowadzeniu szkoleń z osobami dorosłymi:
Oferty ze wskazaniem 50 godzin dydaktycznych prowadzenia szkoleń z osobami dorosłymi: otrzymają
0 pkt
Oferty ze wskazaniem od 51 godzin do 100 godzin dydaktycznych prowadzenia szkoleń z osobami
dorosłymi otrzymają 5 pkt
Oferty ze wskazaniem od 101 godzin do 150 godzin dydaktycznych i powyżej prowadzenia szkoleń z
osobami dorosłymi otrzymają 10 pkt
W przypadku nie wskazania doświadczenia Trenera, Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada
wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
3) Doświadczenie zawodowe Trenera w bezpośredniej pracy z dzieckiem w zakresie wczesnego
wspomagania rozwoju dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (PDP)- znaczenie
kryterium 25 %
Punktowane będzie doświadczenie zawodowe Trenera nabyte w bezpośredniej pracy z dzieckiem w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia
specjalnego:
Oferty ze wskazaniem 50 godzin doświadczenia w bezpośredniej pracy z dzieckiem w zakresie
wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
otrzymają 0 pkt
Oferty ze wskazaniem od 51 godzin do 100 godzin doświadczenia w bezpośredniej pracy z dzieckiem
w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia
specjalnego otrzymają 5 pkt
Oferty ze wskazaniem od 101 godzin do 150 godzin i powyżej doświadczenia w bezpośredniej pracy z
dzieckiem w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z orzeczeniem o potrzebie
kształcenia specjalnego otrzymają 10 pkt
W przypadku nie wskazania doświadczenia Trenera, Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada
wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną
według wzoru:
P= PCx50% + PDx25 %+PDPx25%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Doświadczenie zawodowe Trenera w prowadzeniu szkoleń z osobami dorosłymi

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Trenera w bezpośredniej pracy z dzieckiem w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: dla Zadania nr 2 dysponowanie
minimum 1 osobą legitymującą się wykształceniem pedagogicznym i/lub psychologicznym oraz
posiadającą:
● udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze co
najmniej 50 godz. dydaktycznych;
● udokumentowane doświadczenie w pracy w przedszkolu/szkole/ placówce w środowisku
włączającym w wymiarze co najmniej 3 lat, w okresie ostatnich 10 lat;
● znajomość systemu oświaty i aktualnych przepisów prawa oświatowego.
UWAGA: W przypadku realizacji przez oferenta przedmiotu zamówienia: miesięczne
zaangażowanie osoby (wchodzącej w skład personelu Wykonawcy, która zaangażowana będzie
w realizację przedmiotu zamówienia) w realizację wszystkich projektów finansowanych z
funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w
tym środków własnych Wykonawcy i innych podmiotów, nie może przekroczyć 276 godzin
miesięcznie.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując
warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
3. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ. (tj.
poprzez oświadczenie stanowiące Zał. Nr 5 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy
czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować
dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby: a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia
dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a),
zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
2. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH
NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH
W ART. 118 USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI
ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków prawnych.
2.1. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub
sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w
danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
2.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6
do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
polegających na:
1) zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego interesu
Zamawiającego z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1
niniejszej umowy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3. Wysokość ostatecznego, zmniejszonego
wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie ilości i zakresu rzeczywiście wykonanych usług;
2) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku gdy zmniejszeniu ulegnie wartość
umowy realizowanej w ramach innego zadania dotyczącego projektu.
3) zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne
spełniające warunki określone w SWZ. W przypadku osoby, której doświadczenie było
premiowane w ramach kryterium oceny ofert, wskazana osoba musi legitymować się
doświadczeniem nie mniejszym, niż osoba wskazana w Formularzu ofertowym.
4) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na
zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego
podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie zachodzą wobec podwykonawcy podstawy
wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na
zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je
w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w
trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie paznokci hybrydowych w domu - Puchaczów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie paznokci hybrydowych w domu (jeden paznokieć złamany - obok kciuka). Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI