Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługę pralniczą dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej
w pierwszym półroczu 2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Puszkina 7
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-704
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@dpssenior.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dps-senior.4bip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Całodobowe świadczenie usług w zakresie potrzeb bytowych dla przewlekle, somatycznie chorych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługę pralniczą dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej
w pierwszym półroczu 2024 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d79030d-95ce-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d79030d-95ce-11ee-9ee7-e2087ac16d09
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
2) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust.1 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załączniki) lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
3) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), za wyjątkiem korzystania z Formularza oferty, ponieważ Zamawiający stosuje własny wzór Formularza oferty. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
5) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: techniczny@dpssenior.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, przekazujemy następujące informacje:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, ul. Puszkina 7.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: tel. 32 248 17 74 wewn. 20.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2024r”;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(2);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych, dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej
1) Szacunkowa ilość prania w pierwszym półroczu 2024 może wynieść ok. 18 000 kg.
2) Usługi pralnicze obejmują pranie m.in.
• odzież i bielizna osobista mieszkańców Domu (z włókien naturalnych
i syntetycznych),
• obrusy, bieżniki, serwetki, fartuchy, ścierki do naczyń,
• ubrania ochronne i odzież robocza personelu - mundurki, podkoszulki, fartuchy, furażerki, spodnie itp.
• inne – pościel, podkłady, materace, zasłony, firany, koce, mopy, poduszki i kołdry.
3) Zakres świadczonej usługi obejmuje:
• pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie, dezynfekcję (chemiczno-termiczną),
• technologia prania powinna być właściwa dla rodzaju zabrudzeń, gatunku tkaniny tak, aby zapewnić wysoką jakość wypranego prania pod względem higienicznym i bakteriologicznym.
• segregacja poszczególnych asortymentów prania, foliowanie w rękaw foliowy zgrzany obustronnie,
• maglowanie bielizny pościelowej,
• prasowanie bielizny fasonowej tj. mundurki, sukienki, bluzki, spodnie, koszule, spódnice itp.
• foliowanie bielizny fasonowej i transportowanie na wieszakach,
• odbiór brudnych i dostarczenie czystych rzeczy zwanych dalej „praniem” określonych w pkt 2. z siedziby Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” w Rudzie Śląskiej, ul. Puszkina 7, 41-704 Ruda Śląska, odbywać się będzie środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny czystej i brudnej jak również przewozu bielizny fasonowej w pozycji wiszącej.
• odbiór i dostawa prania określonego w pkt 2 odbywać się będzie od poniedziałku do soboty (sobota po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą) w godz. od 8:00 -13:00 Wykonawca kwituje odbiór prania ilościowo wg asortymentu,
• odbiór czystego prania odbywać się będzie w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego za pokwitowaniem, na kwicie zdawczo odbiorczym winna być ujęta waga czystego prania.
• czas realizacji reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi nie dłuższy niż 72 godziny od chwili zgłoszenia reklamacji.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy zagubione, uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie prania, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. Zamawiający uznaje za zaginięcie niezwrócenie danego asortymentu po upływie 14 dni od terminu zgłoszenia reklamacji. Po tym terminie Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów związanych z zaginięciem.
4) Wykonawca w celu realizacji usługi dostarczy worki samootwierające się podczas prania o wymiarach 120x80. Niżej wymienione worki mają być uzupełniane sukcesywnie co trzy dni lub na zlecenie zamawiającego (kolorystyka worków do uzgodnienia z zachowaniem podziału na asortyment):
• worki białe (pranie na 90C) w ilości – 100 sztuk
• worki białe z brązowym pasem (pranie w niskich temperaturach) – 50 sztuk
• worki brązowe lub inny kolor (odzież robocza personelu) – 5 sztuk (pranie prane oddzielnie)
• worki szare z szarym/czarnym pasem (mopy) – 5 sztuk
• worki białe z żółtym pasem (odzież ochronna personel) – 10 sztuk (pranie prane oddzielnie)
• worki białe z czerwonym pasem (pranie zakaźne) – 20 sztuk
• worki siatkowe (z przeznaczeniem do prania asortymentu indywidualnego) - 4 sztuki
5) Zamawiający zastrzega, że pranie Zamawiającego nie będzie mieszane z praniem z innych placówek.
6) Zamawiający zastrzega sobie, że odzież ochronna i robocza personelu, firany, obrusy i serwetki nie będą prane razem z praniem mieszkańców.
7) Dobór środków piorących będzie dostosowany do rodzaju tkaniny oraz zabrudzenia.
8) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za ilość oraz asortyment odebranego prania zgodnie z kwitem zdawczo – odbiorczym.
9) Zamawiający zastrzega, iż pranie winno być ważone po procesie prania i suszenia.
10) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia przy zachowaniu minimalnej wartości przedmiotu zamówienia (określonej w zawartej umowie) na poziomie 70 %, gwarantującej Wykonawcy związane z tym zakresem umowy wynagrodzenie.
11) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Wykonawca musi posiadać aktualną decyzję wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczającą pomieszczenia do udzielania świadczeń w zakresie usług pralniczych,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej –
Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej jednym samochodem. Posiadany przez Wykonawcę środek transportu będzie przeznaczony do transportu prania z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej oraz ustalonych procedur i dezynfekcji środków transportu. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi maszynami pralniczymi i maszynami do dezynfekcji prania, w tym również sprzęt przeznaczony do dezynfekcji poduszek i materacy (tj. komora dezynfekcyjna). Zamawiający wymaga, aby maszyny pralnicze wyposażone były w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającym przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w SWZ, na podstawie art. 126 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt 2) b) rozdziału 5:
Aktualnej decyzji wydanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczająca pomieszczenia do udzielania świadczeń w zakresie usług pralniczych.
2) w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt 2) d) rozdziału 5: Oświadczenia o posiadaniu (dysponowaniu) narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia
wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7 p.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe wskazane w SWZ.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7 p.2 SWZ potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa na wezwanie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie.
5) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiana umowy może nastąpić w sytuacjach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:
a) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla usługi, której ta zmiana będzie dotyczyć, przy zachowaniu ceny netto podanej w ofercie,
b) w sytuacji konieczności zaniechania wykonania usług, powodujących zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych usług – w przypadku niemożliwości zrealizowania umowy w co najmniej 50 %.
3. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b, pkt 4 oraz ust. 2 w przypadku:
a) wstąpienia przez następcę Wykonawcy w ogół praw i obowiązków, tzw. sukcesja uniwersalna,
b) konieczności modyfikacji umowy wynikający z okoliczności, których zamawiający - działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, jeżeli zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości pierwotnej umowy,
c) modyfikacji umowy skutkujących nieznaczną zmianą wartości umowy (mniejszą od 10 % wartości pierwotnej umowy) i niepowodujących zmiany ogólnego charakteru umowy.
4. Wszelkie zmiany do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni