Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zabezpieczenia medycznego przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 2305
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011896226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsa
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2305.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grom.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Budżetowa Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zabezpieczenia medycznego przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e135975-a7ee-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://portal.smartpzp.pl/jw2305
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://portal.smartpzp.pl/jw2305
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi:1) w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie;2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XVII Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – INNE INFORMACJE
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XVII SWZ – INNE INFORMACJE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-01/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa zabezpieczenia medycznego przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym w m. Warszawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, w ilości zgodniej z Częścią nr III do SWZ – Opis przedmiotu
zamówienia. Zamawiający może w ramach prawa opcji dokonać zwiększenia zamówienia dostawy jedno lub wielokrotnie,
na podstawie złożenia oświadczenia o wykorzystaniu prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość trzykrotnego wznowienia zamówienia (art. 31 ust. 2 ustawy Pzp), każdorazowo na okres kolejnych 12 miesięcy lub do wysokości wartości umowy pierwotnej, po wyczerpaniu środków w umowie zamówienia pierwotnego.
2. Zamawiający przez wznowienie rozumie wykonywanie przedmiotu zamówienia w sposób określony dla danej części w największym możliwym zakresie, tj. obejmującym zamówienie podstawowe i opcjonalne.
3. W przypadku wykorzystania całego zakresu wznowienia przed upływem 12 miesięcy Zamawiający może dokonać kolejnego wznowienia.
4. Wznowienia mogą być uruchamiane w każdym okresie trwania umowy.
5. Szczegółowe warunki dokonania wznowienia zamówienia zostały określone w Części nr II do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa zabezpieczenia medycznego przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym w m. Chrcynno.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, w ilości zgodniej z Częścią nr III do SWZ – Opis przedmiotu
zamówienia. Zamawiający może w ramach prawa opcji dokonać zwiększenia zamówienia dostawy jedno lub wielokrotnie,
na podstawie złożenia oświadczenia o wykorzystaniu prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość trzykrotnego wznowienia zamówienia (art. 31 ust. 2 ustawy Pzp), każdorazowo na okres kolejnych 12 miesięcy lub do wysokości wartości umowy pierwotnej, po wyczerpaniu środków w umowie zamówienia pierwotnego.
2. Zamawiający przez wznowienie rozumie wykonywanie przedmiotu zamówienia w sposób określony dla danej części w największym możliwym zakresie, tj. obejmującym zamówienie podstawowe i opcjonalne.
3. W przypadku wykorzystania całego zakresu wznowienia przed upływem 12 miesięcy Zamawiający może dokonać kolejnego wznowienia.
4. Wznowienia mogą być uruchamiane w każdym okresie trwania umowy.
5. Szczegółowe warunki dokonania wznowienia zamówienia zostały określone w Części nr II do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa zabezpieczenia medycznego przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym w m. Mińsk Mazowiecki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, w ilości zgodniej z Częścią nr III do SWZ – Opis przedmiotu
zamówienia. Zamawiający może w ramach prawa opcji dokonać zwiększenia zamówienia dostawy jedno lub wielokrotnie,
na podstawie złożenia oświadczenia o wykorzystaniu prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość trzykrotnego wznowienia zamówienia (art. 31 ust. 2 ustawy Pzp), każdorazowo na okres kolejnych 12 miesięcy lub do wysokości wartości umowy pierwotnej, po wyczerpaniu środków w umowie zamówienia pierwotnego.
2. Zamawiający przez wznowienie rozumie wykonywanie przedmiotu zamówienia w sposób określony dla danej części w największym możliwym zakresie, tj. obejmującym zamówienie podstawowe i opcjonalne.
3. W przypadku wykorzystania całego zakresu wznowienia przed upływem 12 miesięcy Zamawiający może dokonać kolejnego wznowienia.
4. Wznowienia mogą być uruchamiane w każdym okresie trwania umowy.
5. Szczegółowe warunki dokonania wznowienia zamówienia zostały określone w Części nr II do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada aktualny odpis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, zgodnie z art. 217 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 991 ze zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:
a) dysponuje co najmniej jednym pojazdem (karetką), posiadającym napęd na cztery koła, gotową do wykonania usługi w sytuacji zabezpieczenia medycznego. Pojazdy sanitarne, która będą służyły do wykonania przedmiotu zamówienia, muszą spełniać aktualne kryteria techniczne zgodnie z wymaganiami aktualnej wersji norm; PN EN 1789 oraz PN-EN 1865 (dla urządzeń do transportowania pacjentów) i posiadać pełne wyposażenie w sprzęt ratowniczy zgodnie z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
b) posiada co najmniej jeden zespół medyczny (w skład zespołu podstawowego wchodzi co najmniej dwóch ratowników medycznych lub pielęgniarek) gotowy do wykonania usługi.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca do realizacji poszczególnych Części postępowania wykazał ten sam pojazd (karetkę) oraz ten sam zespół medyczny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający aktualny wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
2. Wykaz pojazdów (karetek) sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 5 do SWZ.
3. Wykaz personelu medycznego wchodzącego w skład zespołu medycznego sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 455 oraz 439 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/jw2305
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak