Usługa zabezpieczenia medycznego procesu szkolenia żołnierzy 34 WOG oraz żołnierzy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa zabezpieczenia medycznego procesu szkolenia żołnierzy 34 WOG oraz żołnierzy jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-03-11
  • Zamawiający34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012787
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zabezpieczenia medycznego procesu szkolenia żołnierzy 34 WOG oraz żołnierzy jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zabezpieczenia medycznego procesu szkolenia żołnierzy 34 WOG oraz żołnierzy jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8e9f296-7c17-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012617/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa zabezpieczenia medycznego procesu szkolenia dla żołnierzy przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środkikomunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.Adres strony internetowej:https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wniniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego za wyjątkiem zasad dotyczącychczynności złożenia oferty, które zostały określone w ust. 2 poniżej, komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń,uzupełnień,wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie zapośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na dole strony internetowej postępowaniazamieszczonegona platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings lub za pomocąpoczty elektronicznej e-mail: zamowienia34wog@ron.mil.pl. 2. Ofertę wraz z załącznikamiwymaganymi do oferty należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanympodpisemelektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym – za pośrednictwem Formularza oferty dostępnegona:https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings.3. Zamawiający będzie przekazywałWykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub za pomocą pocztyelektronicznej e-mail: zamowienia34wog@ron.mil.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał naPlatformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisamiadresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej zapośrednictwem Platformy lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail konkretnemu Wykonawcy. 4.Limitobjętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku to 10 plikówlubspakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.5. Zamawiający, zgodnie zRozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określa niezbędnewymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lubMAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowszawersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub innyobsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocąprotokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegaremGłównego Urzędu Miar.6. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf.6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiającyrekomenduje wykorzystanie formatów: .zip i .7Z. 7. Podmiotowe środki dowodowe, wszelkieoświadczenia o których mowa w specyfikacji warunków zamówienia dotyczące Wykonawcy iPodwykonawców, składa się w oryginale w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wformie pisemnej, w ogólnie dostępnych formatach danych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z wprowadzeniem do krajowego porządkuprawnego postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r. oochronie danych osobowych informuje się, iż na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:https://34wog.wp.mil.pl/pl/pages/klauzule-informacyjne-2019-07-31-q/ zawarto stosowną klauzulęinformacyjną dla osób fizycznych przystępujących i biorących udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni zapoznać siętreścią przedmiotowej klauzuli jak również respektować zawarte w niej postanowienia i zasady.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZS/31/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa zabezpieczenia medycznego procesu szkoleniażołnierzy 34 WOG oraz żołnierzy jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu przez ratowników medycznych wraz z pojazdem sanitarnym typu P na rok 2021. 2. Przez wykonanieusługi zabezpieczenia medycznego, o której mowa w ust. 1 Zamawiający rozumie działaniepolegające na zorganizowaniu mobilnego punktu medycznego, udzielaniu fachowej pomocyoraz ewentualnym transporcie poszkodowanego do najbliższego SOR-u.3. Zabezpieczeniemedyczne procesu szkolenia realizowane będzie przez Wykonawcę w godzinach ustalanychkażdorazowo przez Zamawiającego, w ciągu dnia, nocy na terenie województwapodkarpackiego w m.: Rzeszów, Nisko, Nowa Dęba, Mielec, Łańcut, Maleniska.4. Zamawiającyw systemie miesięcznym, najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca kalendarzowego, będziedokonywał powiadomienia Wykonawcy o terminach, godzinach i miejscach realizacji usług,stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, przewidzianych do realizacji w miesiącu,następującym po miesiącu w którym dokonano powiadomienia.5. Zabezpieczenie medyczneprocesu szkolenia musi być realizowane zgodnie z posiadaną wiedzą medyczną orazstandardami postępowania oraz na zasadach wynikających z:a) Ustawy z dnia 8 września 2006ro Państwowym Ratownictwie Medycznym;b) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 lutego2019 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego;c)Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawieprzeprowadzenia sprawdzianu sprawności fizycznej żołnierzy;6. Wszyscy pracownicyWykonawcy oraz osoby, którymi Wykonawca będzie posługiwał się w trakcie realizacjininiejszego zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia,kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe do wykonywania działalności objętej niniejszymzamówieniem.7. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności medycznej.8. Każdorazowoobowiązywać będą ceny jednostkowe zawarte w ofercie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznychZamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jestświadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia wyszczególnione wFormularzu kalkulacji ceny ofertowej stanowiącym załącznik Nr 1A do SWZ.2. Z zastrzeżeniempostanowień odnoszących się wprost do przedmiotu zamówienia realizowanego w ramachprawa opcji, Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji muszą być realizowane nawarunkach określonych dla zamówienia podstawowego.3. W ramach prawa opcji Zamawiającyzastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówieńobjętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniuzamówienia składanym w ramach prawa opcji, o którym mowa w ust. 8.4. Zamawiający wymaga,aby wartości cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę były jednakowe wodniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.5.Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać wramach realizacji niniejszego zamówienia.6. W przypadku nie skorzystania przezZamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnymzakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługujążadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawaopcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnegopoziomu prawa opcji.7. Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczeniewoli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresurealizacji zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji.8. Pierwsze oświadczenie, o którymmowa w ust. 15 w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostanie złożoneprzed 31 grudnia 2021 r., natomiast kolejne oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawaopcji będą składane nie później niż do 31 marca 2022 r.9. Niezłożenie przez Zamawiającegooświadczenia o skorzystania z prawa opcji albo złożenie zamówienia w ramach prawa opcji, wzakresie mniejszym aniżeli maksymalny poziom prawa opcji, oznacza rezygnację Zamawiającego z pozostałej części przedmiotu umowy.10. Zamawiający zastrzega, możliwośćrealizacji zamówienia w zależności od spełnienia warunku przydzielenia środków finansowychna realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia do wysokości znajdującej pokrycie wplanach finansowych na lata 2021 i 2022.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące zdolnościtechnicznej i zawodowej - warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeliWykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponuje co najmniej pięciomapojazdami (karetkami), w tym minimum jeden z nich posiada napęd na cztery koła.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowychpotwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:1)oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawyz dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zinnym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Wzóroświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;2) odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;3)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezzamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust.1 pkt 4, 5, 7 i 8 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;UWAGA:W przypadkuoferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum,spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 1 składane będą przez każdego partnerakonsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywaminie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza niejest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w zdaniupoprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.3. Jeżeli wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o którychmowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art., 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio wcałości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczegowłaściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących podmiotowychśrodków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.:a) wykazupojazdów (karetek) sporządzonego przez Wykonawcę według załącznika nr 5 do niniejszejspecyfikacji.UWAGA:W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wystarczającym jest, aby dokumenty, o którychmowa w ust. 1 złożone zostały przez jednego z partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej, któryspełnia warunki udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszegozamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotówudostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunkówprawnych. Wzór takiego zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. 3. Wykonawca, który powołujesię na zasoby podmiotu trzeciego musi wziąć pod uwagę, że podmioty te muszą brać udział wwykonywaniu zamówienia w charakterze Podwykonawcy. Powyższe wykonawca powinien uwzględnićzarówno w oświadczeniu (Załącznik nr 2 do SWZ) jak i w treści Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ pkt 8) wzakresie dotyczących Podwykonawców.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotówudostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. (Zobowiązanie należy złożyć w formie określonejw Rozdz. XII ust. 1 SWZ przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania podmiotuudostępniającego zasoby. Jeżeli uprawnienie osoby/osób podpisującej/podpisujących Zobowiązanienie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny tego podmiotu, to należy dołączyć pełnomocnictwo w formie określonej w Rozdz. XVI ust. 10 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnychWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotuzamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum/ wspólnicyspółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:a) ponoszą solidarną odpowiedzialność zaniewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytegowykonania umowy;b) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawieniniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnikamusi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzonabędzie wyłącznie z pełnomocnikiem;c) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywaćjakiego postępowania dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, danepełnomocnika, czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;3. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, należy złożyćoświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 1 przez każdego z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawniezobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5. Przedzawarciem umowy, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać doprzedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje (zastrzega sobie) możliwość wprowadzenia zmian w umowie wzakresie dotyczącym:a) wysokości łącznego wynagrodzenia należnego wykonawcy orazwysokości cen jednostkowych, w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów iusług. W razie zmiany stawki podatku od towarów i usług, ceny jednostkowe i wartość nettowynagrodzenia należnego Wykonawcy nie ulegną zmianie, a określone w wyniku tej zmianyceny jednostkowe i wartość brutto wynagrodzenia należnego Wykonawcy, zostaną wyliczone woparciu o wysokość stawki podatku od towarów i usług obowiązującej po zmianie przepisów,b)zmiany terminu wykonania umowy oraz zmiany sposobu wykonania umowy w przypadkuwprowadzenia przez władze państwowe stanu nadzwyczajnego lub stanu wyjątkowegoograniczającego normalny sposób funkcjonowania państwa,c) zmiany terminu wykonaniaumowy oraz zmiany sposobu wykonania umowy w przypadku wystąpienia konieczności wynikającej z sytuacji kryzysowej związanej z wystąpieniem lub rozprzestrzenianiem się wirusaCOVID 19,d) zmiany terminu wykonania umowy oraz zmiany sposobu wykonania umowy wprzypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposóbwykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności wynikających ze zmiany ustawy z dnia 2marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem izwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacjikryzysowych lub wprowadzenia przez władze państwowe stanu nadzwyczajnego lub stanuwyjątkowego ograniczającego normalny sposób funkcjonowania państwa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-09

2021-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci - Jasionka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rzeszów: Dostawa aparatu OCT - optyczny tomograf koherentny
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów