Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej oraz procesu szkolenia żołnierzy 15WOG oraz żołnierzy instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15WOG oraz przedsięwzięć 15WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej oraz procesu szkolenia żołnierzy 15WOG oraz żołnierzy instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15WOG oraz przedsięwzięć 15WOG
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a061d97-b449-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=60507504
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=60507504
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotyczące przetwarzania danych osobowych została zawarta w rozdziale 3 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 05-ZP-01-24-6
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie medyczne w m. Szczecin. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz formularz cenowy (załącznik nr 3A do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w zakresie części 1. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu wartości wykonanych usług do 70% wartości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium ceny. Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Szczegółowy sposób oceny ofert został zawarty w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie medyczne w m. Stargard. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz formularz cenowy (załącznik nr 3B do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w zakresie części 2 . Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu wartości wykonanych usług do 70% wartości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium ceny. Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Szczegółowy sposób oceny ofert został zawarty w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie medyczne w m. Choszczno. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz formularz cenowy (załącznik nr 3C do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w zakresie części 3. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu wartości wykonanych usług do 70% wartości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium ceny. Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Szczegółowy sposób oceny ofert został zawarty w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy części 1 , 2 i 3): Wykonawca posiada uprawnienia dotyczące funkcjonowania podmiotów leczniczych, które reguluje art. 100 i 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2023 r. poz. 991, z późn.zm). Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku złoży oświadczenie wraz z podaniem numeru wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą (wg załącznika nr 8 do SWZ).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy;
d) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował: osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe (aktualne uprawnienia) oraz pojazdami uprzywilejowanymi niezbędnymi do wykonywania zamówienia:
dla części 1: minimum 2 zespołami medycznymi;
dla części 2: minimum 2 zespołami medycznymi;
dla części 3: minimum 1 zespołem medycznym.
Przy czym Zamawiający wymaga, aby w skład jednego zespołu medycznego wchodził: 1 ambulans posiadający wyposażenie reanimacyjne, 1 kierowca ambulansu, 1 lekarz.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części winni wykazać, że dysponują zespołami medycznymi będącymi sumą zespołów medycznych tych części np. dla części 2 i 3 minimum 3 zespoły medyczne.
W odniesieniu do zdolności zawodowej: Wykonawca wykaże (na załączniku nr 6 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponować osobami, posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia tj.
dla części 1:
Co najmniej 2 osoby – lekarz (prawo wykonywania zawodu /numer);
Co najmniej 2 osoby – kierowca ambulansu (aktualne zezwolenie do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi).
dla części 2:
Co najmniej 2 osoby – lekarz (prawo wykonywania zawodu /numer/);
Co najmniej 2 osoby – kierowca ambulansu (aktualne zezwolenie do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi).
dla części 3:
Co najmniej 1 osoba – lekarz (prawo wykonywania zawodu /numer/);
Co najmniej 1 osoba – kierowca ambulansu (aktualne zezwolenie do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi).
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części winni wykazać, że dysponują taką liczbą osób, która będzie sumą liczby osób dla tych części np. dla części 2 i 3 – minimum 3 lekarzy i 3 kierowców ambulansu.
W odniesieniu do zdolności technicznej: Wykonawca wykaże (na załączniku nr 7do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponować pojazdem uprzywilejowanym z obsadą. Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie pojazdy muszą posiadać ważny przegląd techniczny.
dla części 1: minimum 2 pojazdy uprzywilejowane;
dla części 2: minimum 2 pojazdy uprzywilejowane;
dla części 3: minimum 1 pojazd uprzywilejowany.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części winni wykazać, że dysponują taką liczbą pojazdów uprzywilejowanych, która będzie sumą liczby pojazdów dla tych części np. dla części 2 i 3 minimum 3 pojazdy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający brak podstaw wykluczenia z postępowania oceni na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (na wezwanie) –
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. d) SWZ tiret pierwszy - odpowiednio dla 1, 2 i 3 części zamówienia (według załącznika nr 6 do SWZ).
Wykaz pojazdów uprzywilejowanych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiadających warunkom technicznym, posiadających ważny przegląd techniczny, odpowiednie wyposażenie oraz oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. d) SWZ tiret drugi - odpowiednio dla 1, 2 i 3 części zamówienia (według załącznika nr 7 do SWZ).
Oświadczenie Wykonawcy według załącznik nr 8 do SWZ, potwierdzające że Wykonawca posiada uprawnienia dotyczące funkcjonowania podmiotów leczniczych, które reguluje art. 100 i 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2023 r. poz. 991, z późn.zm) wraz z podaniem w oświadczeniu numeru wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. b) SWZ dla 1, 2 i 3 części zamówienia (według załącznika nr 8 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Formularz oferty, zgodny ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ;
2) Formularz cenowy (załącznik nr 3A, 3B, 3C – odpowiednio dla części);
3) Oświadczenia wstępne Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/podmiotów udostępniających zasoby (załączniki nr 2 do SWZ);
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku wykonawcy powinni:
1) Ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany
w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2) Złożyć wspólną ofertę według niniejszej SWZ, przy czym dokumenty dotyczące własnej firmy, a w szczególności:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
b) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu art. 108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp,
c) odpis z właściwego rejestru,
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym).
Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Pozostałe dokumenty i oświadczenia (np. formularz oferty, formularz cenowy) składa pełnomocnik w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został zawarty w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na https://portal.smartpzp.pl/15wog w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni