Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Usługa wykonywania badań z zakresu analityki laboratoryjnej i mikrobiologii dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoLubliniec
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-03-22
ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu
Data publikacji ogłoszenia2021-03-12
Numer ogłoszenia2021/BZP 00016635
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016635 z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Usługa wykonywania badań z zakresu analityki laboratoryjnej i mikrobiologii dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310083
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002802/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa wykonywania badań laboratoryjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/424436
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/424436
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/424436
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/424436
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/18/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wykonywania badań z zakresu analityki laboratoryjnej i mikrobiologii dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Ilość i rodzaj badań określona jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85111810-1 - Usługi analizy krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. 1. Cena – max 60 pkt Cena najtańszej oferty --------------------------- x 60 pkt =Cena badanej ofertyCena powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia.Cena oferty - winna być podana do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być wyrażona w złotych polskich. Cena podana w ofercie powinna być wyliczona na podstawie załączonego do SWZ opisu przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem wszystkich kosztów. Cena oferty winna zawierać: cenę netto, podatek VAT i cenę brutto. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 2. Termin płatności dostarczanych faktur VAT – max 40 pkt Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 30 dni - 0 punktów, Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 60 dni - 40 punktów Termin płatności dostarczanych faktur VAT liczony będzie od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności dostarczanych faktur VAT
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.W celu wykazania spełniania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że: a) jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej, b) jest wpisany do ewidencji laboratoriów z prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych na postawie ustawy z dnia 27 lipca 2001r. o diagnostyce laboratoryjnej,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/424436
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczanie jelita grubego - Zabrze
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Interesuje mnie zabieg płukania jelita grubego, który miałbym wykonywany mieć po raz pierwszy.
Wizyta najlepiej w godzinach popołudniowych po 16.30.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.