IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018, poz. 110, t.j.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157. UWAGA: posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać przelewem” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 219 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Oferty wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom odrzuca się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Dodatkowe funkcjonalności |
10,00 |
Długość okresu gwarancji na opaski |
20,00 |
Wysokość kar umownych |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, c) zmiana stawki urzędowej podatku VAT -jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, - powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-03, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami. 1.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną (w zależności od rodzaju przekazywanego dokumentu i wymogów dotyczących formy jego złożenia – patrz rozdział 13 SIWZ). 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Krystyna Osika - Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia, ul. Lwowska 28a, - w sprawach merytorycznych, 2) Małgorzata Babczyńska lub Edyta Filip – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a, w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2017r poz. 1481 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca – Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem „Biuro Zamówień Publicznych” b) drogą elektroniczną – zp@um.krosno.pl. II. Kryteria oceny ofert: 1) cena; - 60 % w tym: a) cena usługi teleopieki – 40 % W kryterium „cena usługi teleopieki” zostanie zastosowany wzór: P = [Cmin: C] x 40 gdzie: P – liczba punktów Cmin – cena najniższa C – cena badana Cena musi obejmować wszystkie elementy związane z realizacją usługi przy następującym założeniu: wrzesień – grudzień 2019 r. (4 miesiące) – usługą zostanie objętych 50 os. styczeń 2020 r. – marzec 2022 r. (27 miesięcy) – usługą zostanie objętych 100 os. Łączna cena za usługę jest liczona następująco: 29 m-cy x100 os x cena jednostkowa brutto b) cena za 100 opasek – 20 % W kryterium „cena za 100 opasek” zostanie zastosowany wzór: P = [Cmin: C] x 20 gdzie: P – liczba punktów Cmin – cena najniższa C – cena badana 2) dodatkowe funkcjonalności – 10 % Punkty w kryterium „dodatkowe funkcjonalności” przyznane będą wykonawcy za: a) udostępnienie oprogramowania na urządzenia mobilne wykorzystujące system Andoid lub iOS dające możliwość osobie trzeciej wskazanej przez użytkownika: otrzymywania alarmów, odczytywania na żądanie pozycji GPS i wizualizacji na mapie miejsca przebywania użytkownika, pomiar tętna użytkownika – 5 pkt. b) udostępnienie usługi umożliwiającej sygnalizację operatorowi opuszczenia przez użytkownika zadanej strefy, np. mieszkania (tzw. geofencing) z możliwością tymczasowego wyłączenia funkcji – 5 pkt. Ad a) Jest to dodatkowa możliwość monitorowania użytkownika opaski z pozycji osoby trzeciej wskazanej przez użytkownika, która otrzymuje ww. alarmy w tym samym momencie co operator. W przypadku braku w formularzu ofertowym deklaracji ze strony wykonawcy, o zapewnieniu dodatkowej funkcjonalności dotyczącej oprogramowania na urządzenia mobilne Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w części a) tego kryterium. Ad b) Jest to dodatkowa możliwość monitorowania osób z demencją starczą czy chorobą alzheimera, które opuszczając określone miejsce np. miejsce zamieszkania tracą orientację w terenie. W takich przypadkach operator otrzymuje alarm i ma obowiązek zadzwonić do użytkownika oraz powiadomić wskazaną osobę trzecią o opuszczeniu określonego terenu. W przypadku braku w formularzu ofertowym deklaracji ze strony wykonawcy, o zapewnieniu dodatkowej funkcjonalności dotyczącej sygnalizacji opuszczenia strefy bezpieczeństwa, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w części b) tego kryterium. 3) długość okresu gwarancji na opaski – 20 % W kryterium „długość okresu gwarancji na opaski” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - zaoferowanie 40 miesięcy okresu gwarancji na opaski – 5 pkt. - zaoferowanie 50 miesięcy okresu gwarancji na opaski – 10 pkt. - zaoferowanie 60 miesięcy okresu gwarancji na opaski – 15 pkt. - zaoferowanie 70 miesięcy okresu gwarancji na opaski – 20 pkt. Uwaga: maksymalna długość okresu gwarancji na opaski, jaka będzie podlegała punktacji wynosi 70 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 70 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów. Zamawiający określa, że minimalny okres gwarancji został określony w pkt 6.3 SIWZ (niepunktowane). Brak podania okresu gwarancji Zamawiający potraktuje jako zaoferowanie najkrótszego dopuszczalnego okresu gwarancji. 4) wysokość kar umownych – 10 % W kryterium „wysokość kar umownych” punkty przyznawane będą za oferowaną przez wykonawców wysokość kar umownych określonych w § 9 ust. 3 wzoru umowy (dot. naruszenia postanowień § 3 ust. 1 pkt 1 Umowy, tj. świadczenia przez wykonawcę usługi zapewniającej uczestnikom projektu telefoniczną opiekę domową tzw. teleopiekę, polegającą na elektronicznym, całodobowym monitoringu i wezwaniu natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia ich życia lub zdrowia). W kryterium „wysokość kar umownych” dodatkowe punkty przyznawane będą za zaoferowanie przez wykonawcę następujących kar umownych: - kary umowne w wysokości 600 zł za każdy stwierdzony przypadek braku kontaktu z uczestnikiem i/lub osobą trzecią wskazaną przez uczestnika - 2,5 pkt - kary umowne w wysokości 700 zł za każdy stwierdzony przypadek braku kontaktu z uczestnikiem i/lub osobą trzecią wskazaną przez uczestnika - 5 pkt - kary umowne w wysokości 800 zł za każdy stwierdzony przypadek braku kontaktu z uczestnikiem i/lub osobą trzecią wskazaną przez uczestnika – 7,5 pkt - kary umowne w wysokości 900 zł za każdy stwierdzony przypadek braku kontaktu z uczestnikiem i/lub osobą trzecią wskazaną przez uczestnika – 10 pkt Uwaga: maksymalna wysokość kar umownych jaka będzie podlegała punktacji wynosi 900 zł za każdy stwierdzony przypadek braku kontaktu z uczestnikiem i/lub osobą trzecią wskazaną przez uczestnika. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje wysokość kar umownych większą niż 900 zł, Zamawiający uzna, że wykonawca zadeklarował maksymalną wysokość kar umownych w kwocie 900 zł za każdy stwierdzony przypadek braku kontaktu z uczestnikiem i/lub osobą trzecią wskazaną przez uczestnika. Minimalna wysokość kar umownych określona przez Zamawiającego wynosi 500 zł za każdy stwierdzony przypadek braku kontaktu z uczestnikiem i/lub osobą trzecią wskazaną przez uczestnika. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu oferty nie zaznaczy proponowanej wysokości kar umownych Zamawiający przyjmie ich minimalną wysokość, tj. 500 zł za każdy stwierdzony przypadek braku kontaktu z uczestnikiem i/lub osobą trzecią wskazaną przez uczestnika. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych we wszystkich ww. kryteriach).