Usługa szycia oraz obszycia umundurowania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa szycia oraz obszycia umundurowania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00072816
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szycia oraz obszycia umundurowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa szycia oraz obszycia umundurowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abd95eb4-c363-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Usługa krawiecka i haftowania mundurów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MUND/223/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz obszycia umundurowania galowego, koszul oraz płaszczy dla żołnierzy, dla których nie ma możliwości dopasowania przedmiotów
z konfekcji. Szycie nastąpi według określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych, kandydatów na żołnierzy zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Okoliczności skorzystania z opcji, rodzaj i maksymalną wartość opcji zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 2.1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz obszycia umundurowania galowego, koszul oraz płaszczy dla żołnierzy, dla których nie ma możliwości dopasowania przedmiotów
z konfekcji. Szycie nastąpi według określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych, kandydatów na żołnierzy zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Okoliczności skorzystania z opcji, rodzaj i maksymalną wartość opcji zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 2.1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz obszycia umundurowania galowego, koszul oraz płaszczy dla żołnierzy, dla których nie ma możliwości dopasowania przedmiotów z konfekcji. Szycie nastąpi według określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych, kandydatów na żołnierzy zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Okoliczności skorzystania z opcji, rodzaj i maksymalną wartość opcji zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 2.1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz obszycia umundurowania galowego, koszul oraz płaszczy dla żołnierzy, dla których nie ma możliwości dopasowania przedmiotów
z konfekcji. Szycie nastąpi według określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych, kandydatów na żołnierzy zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Okoliczności skorzystania z opcji, rodzaj i maksymalną wartość opcji zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 2.1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia oraz obszycia umundurowania galowego, koszul oraz płaszczy dla żołnierzy, dla których nie ma możliwości dopasowania przedmiotów
z konfekcji. Szycie nastąpi według określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych, kandydatów na żołnierzy zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Okoliczności skorzystania z opcji, rodzaj i maksymalną wartość opcji zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 2.1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zadanie nr 6) koszul koloru białego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Okoliczności skorzystania z opcji, rodzaj i maksymalną wartość opcji zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 2.2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp).
Informacje zawarte w tym oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi
dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Zaświadczenie wydane przez Komendanta Wojskowego Ośrodka Badawczo – Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM) o posiadaniu przez Wykonawcę wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną (WDTT)
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub daty ostatniej karty zmian mającej wpływ na wzór przedmiotu) – dotyczy zadań
nr 1,2,4,5,6:
Numer zadania Nr WDTT Data zatwierdzenia WDTT i wzoru do produkcji seryjnej lub data ostatniej karty zmian
1 108/MON 20.04.2015
2 108D/MON 19.06.2015
4 215D/MON 19.11.2015
5 303D/MON 11.02.2009
6 303/MON 30.10.2008
b) Zaświadczenie potwierdzające że system zarządzania jakością Wykonawcy, spełnia wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1, wydane przez niezależny podmiot – dotyczy zadań nr 1,2,4,5,6.
c) Aktualny Certyfikat zgodności wyrobu wystawiony przez jednostkę certyfikującą na wyroby, które podlegają ocenie zgodności w trybie III zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1385,
z późn. zm.):
Dla zadania 1:
- na tkaninę mundurową w kolorze khaki oraz stalowym art. W – 0119/1072;
Dla zadania 2:
- na tkaninę mundurową w kolorze khaki oraz stalowym art. W – 0119/1072;
Dla zadania 4:
- na tkaninę płaszczową art. TP-15 w kolorze khaki oraz w kolorze czarnym;
Dla zadania 5:
- tkanina koszulowa – tkanina art. Hetman.
Dla zadania 6:
- tkanina koszulowa – tkanina art. Hetman.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Zaświadczenie wydane przez Komendanta Wojskowego Ośrodka Badawczo – Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM) o posiadaniu przez Wykonawcę wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną (WDTT)
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub daty ostatniej karty zmian mającej wpływ na wzór przedmiotu) – dotyczy zadań
nr 1,2,4,5,6:
Numer zadania Nr WDTT Data zatwierdzenia WDTT i wzoru do produkcji seryjnej lub data ostatniej karty zmian
1 108/MON 20.04.2015
2 108D/MON 19.06.2015
4 215D/MON 19.11.2015
5 303D/MON 11.02.2009
6 303/MON 30.10.2008
b) Zaświadczenie potwierdzające że system zarządzania jakością Wykonawcy, spełnia wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1, wydane przez niezależny podmiot – dotyczy zadań nr 1,2,4,5,6.
c) Aktualny Certyfikat zgodności wyrobu wystawiony przez jednostkę certyfikującą na wyroby, które podlegają ocenie zgodności w trybie III zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1385,
z późn. zm.):
Dla zadania 1:
- na tkaninę mundurową w kolorze khaki oraz stalowym art. W – 0119/1072;
Dla zadania 2:
- na tkaninę mundurową w kolorze khaki oraz stalowym art. W – 0119/1072;
Dla zadania 4:
- na tkaninę płaszczową art. TP-15 w kolorze khaki oraz w kolorze czarnym;
Dla zadania 5:
- tkanina koszulowa – tkanina art. Hetman.
Dla zadania 6:
- tkanina koszulowa – tkanina art. Hetman.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.
58 ust. 2 ustawy Pzp). Dokument taki powinien być dołączony do oferty.2. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w
rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4
ustawy Pzp). 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania, (załączniki nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji zastosuje
kryteria oceny ofert, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kołdry i poduszek firmy Muflon - Gromadka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kołdrę 22,2 , dwie poduszki 40, 80 cm i materac 21,6 firmy Muflon nowe i jaki byłby to koszt do 24 grudnia. Dziękuję i pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: 11/21
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Procesor dźwięku, filtry, szyny palcowe, osprzęt do Infant Flow, rękawice
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI