Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa świadczeń medycznych – lekarskich i pielęgniarskich na rzecz cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Lesznowoli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADWIŚLAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. POWSTANIA WARSZAWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015783045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-148
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225003194
1.5.8.) Numer faksu: 225003722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.nwosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nadwislanski.strazgraniczna.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa świadczeń medycznych – lekarskich i pielęgniarskich na rzecz cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Lesznowoli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8e9ac38-a9a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013710/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenia medyczne, lekarskie i pielęgniarskie na rzecz Cudzoziemców
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz Azylu, Migracji i Integracji, projekt 4/9-2018/BK-FAMI " Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców - część II"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/nwosg3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/nwosg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertęwraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/nwosg. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składasię pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lubw postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta musi byćpodpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistymprzez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Korzystanie zPlatformy możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagańtechnicznych: a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):• Mozzilla Firefoxver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edgever. 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,• Lista zalecanych przeglądarek internetowych:GoogleChrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,•system operacyjny Windows 7 i późniejsze. b) Oprogramowanie wbudowane w Platformę SmartPZP:•zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome iFirefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,• oprogramowanie SzafirHost wsystemie operacyjnym. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwemPlatformy wynosi 100 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadwiślańskiego Oddziału StrażyGranicznej z siedzibą w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23, tel. 22 500 33 01, email:nadwislanski@strazgraniczna.pl;-inspektorem ochrony danych osobowych w NadwiślańskimOddziale Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji z siedzibą w Warszawie przyul. Komitetu Obrony Robotników 23, tel. 22 500 30 62, e-mail:nadwislanski.woi@strazgraniczna.pl;-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, w związku z finansowaniem postępowania ze środków Unii Europejskiej, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;-obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; -wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;-posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników.);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.);−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;-Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panuobowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiającypośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/FI/KD/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczeń medycznych – lekarskich i pielęgniarskich na rzecz cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Lesznowoli, wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie wyłącznie kryterium ceny: Cena 100%. Ilość punktów (Pc) w kryterium zostanieobliczona według następującego wzoru: Pc = (Cena oferty najniższej/ Cena oferty ocenianej) * 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4