USŁUGA SPOŁECZNA – MEDYCYNA PRACY DLA PRACOWNIKÓW I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH. ŚWIADCZENIA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA SPOŁECZNA – MEDYCYNA PRACY DLA PRACOWNIKÓW I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH. ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE W ZAKRESIE BADAŃ ZLECONYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-02
  • Zamawiający4 Regionalna Baza Logistyczna
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00567291
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA SPOŁECZNA – MEDYCYNA PRACY DLA PRACOWNIKÓW I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH. ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE W ZAKRESIE BADAŃ ZLECONYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 Regionalna Baza Logistyczna

1.3.) Oddział zamawiającego: 29_Obrona narodowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930077876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pretficza 24-28

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4rblog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 4rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA SPOŁECZNA – MEDYCYNA PRACY DLA PRACOWNIKÓW I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH. ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE W ZAKRESIE BADAŃ ZLECONYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c62f28eb-9f0b-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00525540/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Medycyna pracy pracowników wojska i żołnierzy

1.3.12 Medycyna pracy pracowników wojska i żołnierzy - OPCJA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/4rblog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/4rblog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/4rblog.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania zamieszczonej przez Zamawiającego nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania się do Systemu.
W celu złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć w Systemie konto użytkownika, jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik będzie pełnić rolę administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”.
Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy, oraz złożenia oferty dostępna jest w Systemie w zakładce E-learning.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności:
a. przekazywanie wezwań i zawiadomień:
b. informacji;
c. odpowiedzi na pytania w ramach prowadzonego postępowania.
Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”.
Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
Oferta powinna być złożona pod rygorem nieważności:
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym osoby/osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
lub
w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

- za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej Systemu: https://portal.smartpzp.pl/4rblog i na zasadach określonych w SWZ;
b) podpisana właściwym podpisem elektronicznym powinna być złożona za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej Systemu : https://portal.smartpzp.pl/4rblog i na zasadach określonych w Rozdziale SWZ.

- podpisana właściwym podpisem elektronicznym;
- podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania wykonawcy/wykonawców. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu (-ów) określającego (-ych) status prawny Wykonawcy (-ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy (-ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MED/297/MK/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 364000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
USŁUGA SPOŁECZNA – MEDYCYNA PRACY DLA PRACOWNIKÓW I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH. ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE W ZAKRESIE BADAŃ ZLECONYCH ( medycyna pracy, profilaktyka poekspozycyjna na krew i inne materiały potencjalnie infekcyjne) wg zestawienia asortymentowo-ilościowego oraz w miejscu/miejscach świadczenia usług wskazanych w formularzu ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do udostępnionego SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielnie zamówień opcjonalnych zgodnie z zasadami ustalonymi w zapisach projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega, iż udzielenie zamówienia opcjonalnego jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może udzielać zamówień opcjonalnych do wysokości nie przekraczających określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sytuacjach spowodowanych wystąpienia dodatkowych potrzeb i przy zapewnieniu odpowiednich środków finansowych.
Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co Wykonawca niniejszym akceptuje poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy następujących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca zobowiązany jest okazać się wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2022 roku o działalności leczniczej (tj. Dz.U. z 2021 roku, poz. 711).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, na podstawie art. 273 ust.2, wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą oświadczenia, zgodnie z art. 125 ust. 1– wg wzoru Załącznik nr 3 do SWZ na wykazanie braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z § 10 Projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/4rblog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę farbowanie i strzyżenie dla osoby nie wychodzącej z domu- Dzierżoniów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę farbowanie i strzyżenie dla osoby nie wychodzącej z domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI