„USŁUGA PRANIA, DEZYNFEKCJI BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„USŁUGA PRANIA, DEZYNFEKCJI BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ I NAKŁADEK PŁASKICH - MOPÓW”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-17
  • Numer ogłoszenia611183-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611183-N-2019 z dnia 2019-10-17 r.

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego: „USŁUGA PRANIA, DEZYNFEKCJI BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ I NAKŁADEK PŁASKICH - MOPÓW”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
n/d

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 29136800000000, ul. ul. Poznańska  15 ,   Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 423 85 00, e-mail BRAK EMAIL, faks 614 261 118.
Adres strony internetowej (URL): www.dziekanka.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.dziekanka.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.dziekanka.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
WOJEWÓDZKI SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH „DZIEKANKA” IM. ALEKSANDRA PIOTROWSKIEGO UL. POZNAŃSKA 15 62-200 GNIEZNO

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „USŁUGA PRANIA, DEZYNFEKCJI BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ I NAKŁADEK PŁASKICH - MOPÓW”
Numer referencyjny: 19-2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz nakładek płaskich -mopów wraz z dzierżawą tego asortymentu , w okresie od 1.01.2020r do 31.12.2021r. Szacunkowa średnia ilość roczna suchego prania wynosi ok. 120.000 kg, a w skali jednego miesiąca ok. 10.000 kg suchego prania, 3 000 sztuk mopów (nakładek płaskich) w użyciu. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie odbywał się od poniedziałku do piątku bezpośrednio z oddziałów Szpitala, w godzinach od 9.00 do 11.00 Dostarczenie przedmiotu zamówienia bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od 7.00 do 9.00 bezpośrednio na oddziały Szpitala wraz z dokumentacją zdawczo-odbiorczą, określającą ilości dostarczonego asortymentu z podziałem cenowym zgodnym z formularzem ofertowym. Jeżeli odbiór bielizny brudnej i dostaw czystej przypada na dzień wolny od pracy (święto) dostawa przypada dnia następnego po tym dniu do godz. 7.00 Termin, wielkość dostaw czystej bielizny określi harmonogram, który jest integralną częścią umowy. Znakowanie bielizny dzierżawionej będącej własnością Wykonawcy. Wykonawca oznakuje bieliznę dzierżawioną przy pomocy tagów/chipów lub ewentualnie dodatkowo w system kodów kreskowych (jako alternatywne źródło identyfikacji bielizny w przypadku utraty chipa), umożliwiających bezdotykową identyfikację, liczenie i ewidencję bielizny brudnej i czystej w zakładzie pralniczym. Wymogi dla tagów/chipów: 1) Tagi/chipy winny być pasywne, nie posiadające własnego źródła zasilania, 2) Zgodne z normą ISO 18000 3/ISO 15693, 3)Wytrzymujące min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji, 4) Tagi/chipy winny posiadać badania potwierdzające brak wpływów chipów na rezonans magnetyczny, jak i rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla ludzi i sprzęt elektronicznego, jak rozrusznik serca, defibrylator etc. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu z zastosowaniem preparatów posiadających atesty PZH. Kompleksowa usługa pralnicza bielizny i odzieży szpitalnej obejmujące w szczególności: dezynfekcja, pranie, dezynfekcja komorowa lub w przelotowych pralnico – wirówkach (pod warunkiem przedstawienia badań mikrobiologicznych i dowodów na skuteczna dezynfekcję z praniem), czyszczenie chemiczne, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie, bieżące reperacje, segregacja i pakowanie bielizny. Pranie, suszenie, krochmalenie, maglowanie, prasowanie obejmować będzie pranie bielizny szpitalnej z dezynfekcja chemiczno – termiczną, która jest zgodna z zaleceniami PZH; maglowanie wymagane jest w przypadku bielizny pościelowej, podkładów i ręczników, a prasowanie w przypadku bielizny fasonowej, chyba że inaczej wynika z zaleceń producenta. Czyszczenie chemiczne – koce, odzież pacjentów. Dezynfekcja komorowa – materace, poduszki, koce, w razie konieczności bielizna pościelowa. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, PIP, BHP). Usługa musi być wykonywana zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia jeden raz na kwartał badań mikrobiologicznych na czystość pranej bielizny. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania we własnym zakresie wymazów bakteriologicznych - badań mikrobiologicznych. Przy dodatnim wyniku Zamawiający obciąży kosztami w/w badań Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia potwierdzenia wykonania dezynfekcji samochodu służącego do przewozu bielizny i odzieży szpitalnej. Sortowanie czystej bielizny, z zachowaniem podziału na asortyment, w worki foliowe. Opis pakietu uwzględnia: nazwę szpitala, nazwę asortymentu, nazwę i numer oddziału, ilość sztuk oraz wagę. Bielizna fasonowa opakowana w worki foliowe i transport na wieszakach. Opis odzieży fasonowej zawiera: nazwę szpitala, komórkę szpitala, nazwę asortymentu, ilość sztuk oraz wagę. Opis odzieży i bielizny prywatnej pacjentów: nazwę szpitala, komórkę szpitala, nazwę asortymentu, ilość sztuk oraz wagę. Bielizna szpitalna oraz odzież i bielizna prywatna pacjentów pakowana jest w dwa worki foliowe lub rękaw foliowy oraz kosz do transportu bielizny , zabezpieczony pokrowcem. Worki foliowe zapewnia Wykonawca. Usługi pralniczo-dezynfekcyjne obejmować będą: - bieliznę pościelową, - odzież fasonowa (fartuchy), - ręczniki frotte i płócienne, - materace, - koce, materace, poduszki, - zasłony, firany, parawany, serwety, obrusy, - odzież i bielizna prywatna pacjentów (m.in. dresy, skarpetki, piżamy, swetry, majtki, koszule), i inne, - mopy (nakładki płaskie) Przedmiot dzierżawy: Bielizna pościelowa ( w ilości zabezpieczająca prawidłowe funkcjonowanie oddziałów – 4 zmiany tj. ok. 3 500 kompletów): poszwy, poszewki, prześcieradła. oraz nakładki płaskie ( mopy) – 3 000 sztuk. Przedmiot dzierżawy jest własnością dzierżawcy i to on ponosi za niego odpowiedzialność materialną. Wykonawca zobowiązany jest wydzierżawić bieliznę szpitalną nową (nie używaną). Bielizna pościelowa powinna być w jednym kolorze - białym, odpowiadać standardom i parametrom obowiązującym w służbie zdrowia. W dniu podpisania umowy Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego udostępni Zamawiającego w: 1. Bieliznę pościelową o następujących parametrach: bielizna bawełniano - poliestrowa o składzie 50% bawełna, 50% poliester, z tolerancją składu +/- 5%, o gramaturze – do 160 g/m2 , posiadająca certyfikat wydany przez niezależne laboratorium, potwierdzające spełnienie przez tkaninę odpowiednich norm jakościowych. Wymiary bielizny pościelowej: poszwy (160x200-210cm.) poszewki (70x80cm.) prześcieradła (160x250-280cm.) 2. Nakładki płaskie – długość 40 cm. Mop kieszeniowy płaski przystosowany do uchwytu o długości 40 cm waga 125 g. - skład części roboczej 47% bawełna, 53% poliester, skład podkładu ( podstawy mopa ) 35% bawełna, 65% poliester. Odporność na temp. prania 95 °C, suszenia 110 °C. Wymiary mopa: wymiary przed praniem zew.dł.440 mm,szer.145 mm, wymiary po praniu zew.dł.420 mm, szer.140 mm, wymiary przed praniem wew.dł.410 mm szer.125 mm, wymiary po praniu wew. dł.400 mm, szer.120 mm. Frędzle zamknięte w środku, rodzaj tkania wew. rzędów pętelek zapewniający brak możliwości wyciągnięcia nitki z tkaniny, frędzle otwarte na zewnątrz, posiadający dwie kieszenie do mocowania mopa na uchwycie, kieszenie mopa o wzmocnionym brzegu z rozciągliwego materiału zapewniającego zmniejszenie naprężeń i wyeliminowanie możliwości uszkodzeń mechanicznych, wymiary wew. kieszeni: szer. 120 mm, gł. 65 mm. Trwale oznakowanie(w kolorze czarnym) jednej kieszeni informacją o nazwie producenta, nazwie handlowej, przepisie prania, numerze katalogowym, rozmiarze mopa oraz dacie produkcji. Mop zaopatrzony w kolorowe lamówki ( min. 6 kolorów do wyboru )wszyte na całej długości mopa. Gwarancja min 250 cykli prawidłowych prań. Mop zgodny z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) nr 1007/2011 z dn. 27 września 2011roku w sprawie nazewnictwa włókien tekstylnych i oznakowania składu surowców wyrobów włókienniczych. Przedmiot dzierżawy, tj. 3 500 kompletów bielizny pościelowej oraz 3 000 nakładek płaskich (mopów) należy wprowadzić z dniem 01.01.2020 r, tj. w chwili rozpoczęcia wykonywania usługi . Zamawiający oświadcza, że ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. Dostawa i odbiór (czystej, brudnej bielizny i odzieży) w siedzibie Zamawiającego. Transport odbywać się będzie transportem Wykonawcy. Transport musi odbywać się środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny brudnej i bielizny czystej z zachowaniem podziału oraz zapewnić przewóz bielizny fasonowej (fartuchów) w pozycji wiszącej i jej nie gniecenie. Poprzez transport Zamawiający rozumie dojazd do siedziby Zamawiającego, załadunek, transport, wyładunek i złożenie w miejscu i w czasie wskazanym przez Zamawiającego /oddziały szpitala – Gniezno, ul. Poznańska 15. Znakowanie sortowanej odzieży – bielizny i odzieży szpitalnej wg wzoru: „Dziekanka” 001 - prześcieradła „Dziekanka” 002 - powłoki „Dziekanka” 003 - powłoczki „Dziekanka” 004 - koce „Dziekanka” 005 - ręczniki frotte „Dziekanka” 006 - ręczniki płócienne „Dziekanka” 007 - zasłony „Dziekanka” 008 - firany „Dziekanka” 009 - parawany „Dziekanka” 010 - serwety „Dziekanka” 011 - obrusy „ Dziekanka” 012 - mopy Znakowanie sortowanej odzieży fasonowej, odzieży prywatnej pacjentów wg wzoru: Nazwa jednostki Komórka organizacyjna Określenie asortymentu Szpital „Dziekanka”, np. oddział 12, Odzież fasonowa /odzież prywatna Uwaga: Zamawiający ze względu na specyfikę Szpitala i hospitalizację pacjentów agresywnych pobudzonych, upośledzonych umysłowo dopuszcza ewentualność zniszczenia lub uszkodzenia dzierżawionego asortymentu w ilości do 3% całości dzierżawionego asortymentu!

II.5) Główny kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usługi prania, dezynfekcji o wartości jednej usługi min. 500 000zł brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wymóg dotyczący wartości odnosi się do części już wykonanej. b) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania w celu wykonania zamówienia: komorą dezynfekcyjną, agregatem do czyszczenia chemicznego asortymentu, środkami transportu spełniającymi wymagania niezbędne do przewozu bielizny szpitalnej, którymi będzie się posługiwał przy wykonywaniu zamówienia oraz zakładem pralniczym (awaryjnym), w którym będzie wykonywana usługa prania w przypadku awarii w zakładzie pralniczym Wykonawcy. W przypadku usługi nadal wykonywanej, wymóg dotyczący wartości odnosi się do części już zrealizowanej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 8.5 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 8.4 ppkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pkt 8.4 ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 8.4 ppkt 1), składa dokument, o którym mowa w pkt 8.5 ppkt 1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.4 oraz 8.5.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potw. za zg. z oryginałem przez notariusza, o ile prawo do podpisania), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych z ofertą. 2. Formularz ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
posiadanie wdrożonej Normy PN-EN 14065:2005 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Przewiduje się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług – przy niezmienności ceny netto, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonej w niniejszej umowie jeden raz w roku, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia ustalany przez Komisję Trójstronną lub Radę Ministrów. W przypadku tej zmiany, Wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalne do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W przypadku tej zmiany, Wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalne do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zmiany określone w ust. 1 obowiązywać będą od momentu, w którym weszła w życie ta zmiana. 3. Zmiany określone w ust. 1 pkt 2 i 3 zostaną dokonane, jeżeli będę one miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia tego faktu oraz jego wysokość leży po stronie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca nie może zastrzec informacji których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. W przypadku zastrzeżenia informacji wykonawca, ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (DZ. U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211 z późn. zm.)”.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wsparcie psychologiczne - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania14-02-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wsparcie psychologiczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.