Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję asortymentu przekazanego do prania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję asortymentu przekazanego do prania oraz transport obejmujący załadunek i rozładunek w magazynie bielizny Zamawiającego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWodzisław Śląski
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-10-31
  • ZamawiającyPowiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00403255
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję asortymentu przekazanego do prania oraz transport obejmujący załadunek i rozładunek w magazynie bielizny Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 26 Marca 51

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz.wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.wodzislaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję asortymentu przekazanego do prania oraz transport obejmujący załadunek i rozładunek w magazynie bielizny Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2acb52b-504a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013533/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa pralnicza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/678607

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Strona postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/678607

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy
przekazują: 1) drogą elektroniczną: przetargi@zoz.wodzislaw.pl 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_wodzislaw
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby
komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert itd. Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim, ul. 26 Marca 51 44- 300 Wodzisław Śląski, ul. 26 Marca 51, 44-300 Wodzisław
Śląski tel. 32 45 91 800;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem
e-mail: abi@zoz.wodzislaw.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania d) danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna f) Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 26/Zp/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pralniczej obejmującej pranie i dezynfekcję asortymentu przekazanego do prania oraz transport obejmujący załadunek i rozładunek w magazynie bielizny Zamawiającego w Załączniku nr 1 – Charakterystyka przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert - cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 700 000,00 zł z rozszerzeniem o ryzyko przeniesienia chorób zakaźnych.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje pralnią i sprzętem umożliwiającym realizację usługi i dysponuje odpowiednimi środkami transportu służącymi do przewożenia prania, udokumentuje posiadanie odpowiednich atestów i pozwoleń na stosowanie posiadanego sprzętu, środków i środków transportu do wykonania usługi pralniczej –zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i polegających na świadczeniu usług pralniczych wraz transportem, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców wraz z podaniem zakresu świadczonych usług oraz załączenia dokumentów potwierdzających ich zakres i że usługi te zostały wykonane należycie- minimum 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto każda. Wykaz usług należy przygotować wg wzoru załącznika nr 7 SWZ.
3. Wykaz maszyn i narzędzi dostępnych u Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wykaz narzędzi Załącznik nr 5.
4. Udokumentują, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:
a. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu obiektu zakładu pralniczego do prania bielizny szpitalnej
b. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej, dopuszczająca samochód oferenta do przewozu bielizny brudnej i czystej
c. Wyniki badań mikrobiologicznych wykonanych w stacji sanitarno-epidemiologicznej lub innym laboratorium mikrobiologicznym posiadającym certyfikat Polskiego Centrum Akredytacji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert:
- wynik co najmniej 4 badań mikrobiologicznych pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z poszwy szpitalnej, badanie z podkładu operacyjnego, badanie z fartucha itp. w tym jedno badanie bielizny noworodkowej,
- wynik badania potwierdzające czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej,
- wynik badania mikrobiologicznego z komory środka transportu dostarczającego bieliznę czystą
- wynik badania mikrobiologicznego z wózka do transportu bielizny czystej
- wynik badania mikrobiologicznego z urządzenia do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych umożliwiającym ich odpylenie.
d. Wykaz środków do prania wodnego, których zamierza użyć Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu – dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej oraz deklaracje zgodności CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, świadectwa jakości zdrowotnej wydane przez PZH lub inne równoważne dokumenty, pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej, karty charakterystyk wszystkich środków jakie będą używane w procesie prania oraz inne dokumenty potwierdzające w/w wymóg należy dołączyć do oferty. Wymagane spektrum bójcze w procesie prania i dezynfekcji: B (z Tbc), V, F, Spory
e. Aktualny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących i dezynfekujących do prania wodnego potwierdzający iż pralnia Wykonawcy jest pod jego ścisłym nadzorem, co do prawidłowego przebiegu procesu prania wodnego i dezynfekcji oraz co do jakości pranej bielizny, z 2021 roku.
f. Technologia prania wodnego i dezynfekcji bielizny w tym: moduły prania i dezynfekcji bielizny operacyjnej, dziecięcej i noworodkowej oraz ogólno szpitalnej, opracowaną i zaakceptowaną przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących.
g. Certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu zapewnienia jakości ISO 9001 w pralni, w której będzie realizowana usługa, co najmniej w zakresie prania, dezynfekcji oraz transportu dla jednostek służby zdrowia.
h. Dokumenty potwierdzające zgodność pościeli z normą ENV 14237:2002 lub równoważną.
i. Deklarację producenta o przydatności pościeli do prania przez min. 200 cykli prania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia następujących dokumentów:
a) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń (pralnia, wyposażenie) będących w dyspozycji wykonawcy, posiadających niezbędne pozwolenia i atesty (dołączyć kopie zezwoleń, atestów lub decyzji) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
c) wykazu środków do transportu prania będących w dyspozycji wykonawcy, posiadających odpowiednie pozwolenia (dołączyć kopie zezwoleń lub decyzji) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykaz maszyn i narzędzi dostępnych u Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wykaz narzędzi Załącznik nr 5.
2. Oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:
a. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu obiektu zakładu pralniczego do prania bielizny szpitalnej
b. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej, dopuszczająca samochód oferenta do przewozu bielizny brudnej i czystej
c. Wyniki badań mikrobiologicznych wykonanych w stacji sanitarno-epidemiologicznej lub innym laboratorium mikrobiologicznym posiadającym certyfikat Polskiego Centrum Akredytacji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert:
- wynik co najmniej 4 badań mikrobiologicznych pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z poszwy szpitalnej, badanie z podkładu operacyjnego, badanie z fartucha itp. w tym jedno badanie bielizny noworodkowej,
- wynik badania potwierdzające czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej,
- wynik badania mikrobiologicznego z komory środka transportu dostarczającego bieliznę czystą
- wynik badania mikrobiologicznego z wózka do transportu bielizny czystej
- wynik badania mikrobiologicznego z urządzenia do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych umożliwiającym ich odpylenie.
d. Wykaz środków do prania wodnego, których zamierza użyć Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu – dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej oraz deklaracje zgodności CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, świadectwa jakości zdrowotnej wydane przez PZH lub inne równoważne dokumenty, pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej, karty charakterystyk wszystkich środków jakie będą używane w procesie prania oraz inne dokumenty potwierdzające w/w wymóg należy dołączyć do oferty. Wymagane spektrum bójcze w procesie prania i dezynfekcji: B (z Tbc), V, F, Spory
e. Aktualny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących i dezynfekujących do prania wodnego potwierdzający iż pralnia Wykonawcy jest pod jego ścisłym nadzorem, co do prawidłowego przebiegu procesu prania wodnego i dezynfekcji oraz co do jakości pranej bielizny, z 2021 roku.
f. Technologia prania wodnego i dezynfekcji bielizny w tym: moduły prania i dezynfekcji bielizny operacyjnej, dziecięcej i noworodkowej oraz ogólno szpitalnej, opracowaną i zaakceptowaną przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących.
g. Certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu zapewnienia jakości ISO 9001 w pralni, w której będzie realizowana usługa, co najmniej w zakresie prania, dezynfekcji oraz transportu dla jednostek służby zdrowia.
h. Dokumenty potwierdzające zgodność pościeli z normą ENV 14237:2002 lub równoważną.
i. Deklarację producenta o przydatności pościeli do prania przez min. 200 cykli prania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia następujących dokumentów:
a. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu obiektu zakładu pralniczego do prania bielizny szpitalnej wraz z wykazem sprzętu
b. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej, dopuszczająca samochód oferenta do przewozu bielizny brudnej i czystej
c. Wyniki badań mikrobiologicznych wykonanych w stacji sanitarno-epidemiologicznej lub innym laboratorium mikrobiologicznym posiadającym certyfikat Polskiego Centrum Akredytacji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert:
- wynik co najmniej 4 badań mikrobiologicznych pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z poszwy szpitalnej, badanie z podkładu operacyjnego, badanie z fartucha itp. w tym jedno badanie bielizny noworodkowej,
- wynik badania potwierdzające czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej,
- wynik badania mikrobiologicznego z komory środka transportu dostarczającego bieliznę czystą
- wynik badania mikrobiologicznego z wózka do transportu bielizny czystej
- wynik badania mikrobiologicznego z urządzenia do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych umożliwiającym ich odpylenie.
d. Wykaz środków do prania wodnego, których zamierza użyć Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu – dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej oraz deklaracje zgodności CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, świadectwa jakości zdrowotnej wydane przez PZH lub inne równoważne dokumenty, pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej, karty charakterystyk wszystkich środków jakie będą używane w procesie prania oraz inne dokumenty potwierdzające w/w wymóg należy dołączyć do oferty. Wymagane spektrum bójcze w procesie prania i dezynfekcji: B (z Tbc), V, F, Spory
e. Aktualny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących i dezynfekujących do prania wodnego potwierdzający iż pralnia Wykonawcy jest pod jego ścisłym nadzorem, co do prawidłowego przebiegu procesu prania wodnego i dezynfekcji oraz co do jakości pranej bielizny, z 2022 roku.
f. Technologia prania wodnego i dezynfekcji bielizny w tym: moduły prania i dezynfekcji bielizny operacyjnej, dziecięcej i noworodkowej oraz ogólno szpitalnej, opracowaną i zaakceptowaną przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących.
g. Certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu zapewnienia jakości ISO 9001 w pralni, w której będzie realizowana usługa, co najmniej w zakresie prania, dezynfekcji oraz transportu dla jednostek służby zdrowia.
h. Dokumenty potwierdzające zgodność pościeli z normą ENV 14237:2002 lub równoważną.
i. Deklarację producenta o przydatności pościeli do prania przez min. 200 cykli prania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian oraz inne zapisy SWZ i wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/678607

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-31 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wizyty u kręgarza- Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wizyty u kręgarza. Mam ból kręgosłupa środkowego, nie pomogły zastrzyki, tabletki przeciwbólowe,kuje tylko w jednym miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa artykułów biurowych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wodzisław Śląski: Dostawa i montaż mebli do Apteki Szpitalnej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wodzisław Śląski: Częściowy remont pomieszczeń izby przyjęć wraz z wymianą stolarki drzwiowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy leków z programów lekowych (156)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI