Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opieki medycznej dla pracowników Ministerstwa Sprawiedliwości i członków ich rodzin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rafal.jankowicz@ms.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/zamowienia-publiczne0
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
resort sprawiedliwości
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Prospector Grupa Konsultingowa Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012139310
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Trojańska 7
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 02-261
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.9.) Numer telefonu: 22 822 18 06
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prospector.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://prospector.com.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opieki medycznej dla pracowników Ministerstwa Sprawiedliwości i członków ich rodzin.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfd83006-a1e2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022543/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.51 Usługa opieki medycznej dla pracowników Ministerstwa Sprawiedliwości i członków ich rodzin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/prospector3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/prospector
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej Prospector Grupa Konsultingowa Sp. o.o. dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/prospector w sposób opisany w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zapisy dotyczące RODO zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zapisy dotyczące RODO zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PK/2021-01/MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa grupowej dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego i członków ich rodzin w formie ubezpieczenia lub abonamentu. Zamówienie jest przewidziane do finansowana z funduszy własnych pracowników Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje, że wszyscy pracownicy przystąpią do programu opieki medycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512210-7 - Usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu czasu trwania umowy o dodatkowe 3 miesiące na niezmienionych warunkach. Wykonawca nie może odmówić, o ile Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż 14 dni przedkońcem trwania umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w oparciu o art. 214 ust.1 pkt. 7 Ustawy polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących do 20% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 54,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres świadczeń
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przelicznik ceny za pakiety partnerskie i rodzinne
4.3.6.) Waga: 8,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność placówek medycznych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4