Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA NAJMU ANALIZATORA DO OZNACZANIA LEKÓW, NARKOTYKÓWI ALKOHOLU ETYLOWEGO METODĄ EMIT WRAZ Z DOSTARCZANIEM ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH ORAZ DOSTARCZANIE TESTÓW KASETKOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126468958
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akrolik@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA NAJMU ANALIZATORA DO OZNACZANIA LEKÓW, NARKOTYKÓWI ALKOHOLU ETYLOWEGO METODĄ EMIT WRAZ Z DOSTARCZANIEM ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH ORAZ DOSTARCZANIE TESTÓW KASETKOWYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89f1fba0-a0f9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).I. Informacje ogólne 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 84/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania dotyczące analizatora do oznaczeń substancji narkotyków, leków i alkoholu etylowego metodą EMITPARAMETRY GRANICZNE 1. Analizator fabrycznie nowy współpracujący z odczynnikami opartymi na metodzie EMIT.2. Możliwość pracy w systemie Random Acces.3. Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora.4. Możliwość wykonywania badań w moczu, surowicy, osoczu.5. Automatyczne monitorowanie ilości odczynników na pokładzie aparatu.6. Wydajność powyżej 80 testów/godzinę.7. Możliwość doładowania odczynników i próbek w trakcie pracy analizatora.8. Rotor z kuwetami wielorazowego użytku, ze stacją mycia kuwet w analizatorze, możliwość wykluczenia zużytej kuwety bez konieczności wymiany rotora.9. Wyposażenie analizatora w komputer, monitor, klawiaturę, mysz, drukarkę wraz z zabezpieczeniem w tonery na czas trwania umowy.10. Automatyczna archiwizacja danych.11. Wbudowany system kontroli jakości. 12. Dwukierunkowa komunikacja z komputerem. 13. Pokrycie kosztów podłączenia aparatu do laboratoryjnego informatycznego systemu - program Centrum firmy Marcel.14. Niedoszacowanie oferty w zakresie odczynników, kontroli , kalibratorów oraz materiałów zużywalnych pokrywa oferent.WARUNKI SERWISU1. W przypadku konieczności zlecania badań na zewnątrz z powodu przedłużającej się awarii aparatu (powyżej 48 godz.) oferent jest zobowiązany pokryć koszty wykonywania badań przez podwykonawców na takim samym typie analizatora oraz koszty transportu.2. Koszty ewentualnych okresowych, serwisowych konserwacji analizatora z uwzględnieniem materiałów zużywalnych pokrywa oferent.DODATKOWE WYMAGANIAFirma zobowiązuje się do zapłaty kosztów udziału w zewnętrznej kontroli Labquality w zakresie: • alkohol etylowy 2 x w roku przez okres trwania umowy • leki i narkotyki w moczu – przesiew 2 x w roku przez okres trwania umowy • monitorowanie leków 2 x w roku przez okres trwania umowyZapotrzebowanie na ilości oznaczeń leków, narkotyków i alkoholu etylowegoPakiet 1Lp. Nazwa oznaczenia Ilość oznaczeń na 3 lata1. Acetaminofen w surowicy 2002. Amfetamina w moczu 25003. Barbiturany w moczu 3004. Benzodiazepiny w moczu 16005. Ekstazy w moczu 5006. Etanol w surowicy 25007. Opiaty w moczu 30008. THC w moczu 15009. Vankomycyna 100010. TCA 30011. Metotreksat 30012. Heroina 100013. Syntetyczne kanaboidy I grupa 10014. Syntetyczne kanaboidy II grupa 10015. Syntetyczne kanaboidy II grupa 100 Należy uwzględnić odpowiednią ilość:1. Kalibratorów2. Kontroli 1 raz w tygodniu3. Płynów płuczących
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szybkie testy kasetkowe Parametry graniczne dla testów kasetkowych1. Punkty odcięcia a) amfetamina 1000 ng/mlb) kokaina 300 ng/mlc) barbiturany 300 ng/mld) opiaty 300 ng/mle) THC 50 ng/mlf) TCA 1000 ng/mlg) benzodiazepiny 300 ng/mlh) metamfetamina 1000 ng/mli) metadon 300 ng/mlParametry jakościowe1. Kasetki pakowane osobno TAK 10 pkt. NIE 0 pkt.Cena 90 pkt., jakość 10 pkt.Pakiet 2Szybkie testy kasetkoweLp. Nazwa oznaczenia Ilość oznaczeń na 3 lata1. Amfetamina 502. Kokaina 3003. Barbiturany 504. Opiaty 505. THC 506. TCA 2007. Benzodiazepiny 508. Meta amfetamina 2509. Metadon 75
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie: cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w ramach danego pakietu) cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w ramach danego pakietu)Kryterium dodatkowe: zostało określone w załączniku nr 1B do SWZ: spełnienie dodatkowego kryterium - 10 pkt. brak spełnienia dodatkowego kryterium - 0 pkt.Za ofertę najkorzystniejszą w uznana zostanie oferta, która w sumie [kryterium cena + kryterium dodatkowe] uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: testy kasetkowe pakowane oddzielnie
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie: cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w ramach danego pakietu) cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w ramach danego pakietu)Kryterium dodatkowe: zostało określone w załączniku nr 1B do SWZ: spełnienie dodatkowego kryterium - 10 pkt. brak spełnienia dodatkowego kryterium - 0 pkt.Za ofertę najkorzystniejszą w uznana zostanie oferta, która w sumie [kryterium cena + kryterium dodatkowe] uzyska największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4