Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa konsultacji dietetycznych podczas spotkań edukacyjno-świadomościowych realizowanych w ramach projektu pn. „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (042) 71 -55-777
1.5.8.) Numer faksu: (042) 652-80-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konsultacji dietetycznych podczas spotkań edukacyjno-świadomościowych realizowanych w ramach projektu pn. „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-056fdf48-3005-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067815/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Konsultacje dietetyczne dla uczestników spotkań edukacyjno - świadomościowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt o numerze RPLD.10.03.02-10-A001/19 pn. „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/babinski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1)Platformy Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/babinski)
2) poczty elektronicznej (dyrekcja@psychiatria-lodz.pl, sekretariat@babinski.home.pl) z uwzględnieniem kanałów komunikacji, z zastrzeżeniem, iż oferta może zostać przekazana wyłącznie za pomocą powyższej Platformy Zakupowej. 2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.3. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Wymagania techniczne i organizacyjne dot.
składania ofert, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w SWZ - rozdz. XIII oraz w szczegółowych instrukcjach dla Wykonawców, dotyczących korzystania z Platformy Zakupowej w szczególności w zakresie logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu, dostępnych na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Każdy uczestnik postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego zobowiązany jest do przestrzegania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1-88). 2. Dane osobowe udostępniane
Zamawiającemu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia oraz na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia mogą dotyczyć: 1) wykonawców będących osobami fizycznymi – zarówno
nieprowadzącymi działalności gospodarczej, jak i prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także tworzącymi spółkę cywilną; 2) osób wskazanych do kontaktu w ramach
postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy; 3) podwykonawców
będących osobami fizycznymi; 4) osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i podwykonawców; 5) osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazanych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy. 3. Wykonawca będący osobą fizyczną
zobowiązany jest do zapoznania się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych, która stanowi załącznik nr 6 do SWZ. 4. Osoba, która w ramach postępowania o udzielenie zamówienia albo na
etapie realizacji umowy przekazuje Zamawiającemu dane osobowe inne niż bezpośrednio jej
dotyczące, zobowiązana jest przekazać tym osobom w imieniu Zamawiającego informację o przetwarzaniu danych osobowych pozyskiwanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą,
sporządzoną zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, wraz z przekazaniem tym osobom informacji jakie ich dane osobowe, w jakim celu i przez kogo zostały udostępnione
Zamawiającemu. 5. Zamawiający przypomina, że w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca powinien przekazywać tylko te dane osobowe i tylko w takim zakresie, w jakim jest to potrzebne dla celów danego postępowania.Szczegółowe informacje zawarte w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ/RPLD ODW/4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konsultacji dietetycznych podczas spotkań edukacyjno-świadomościowych realizowanych w ramach projektu o numerze RPLD.10.03.02-10-A001/19 pn. „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie osoby wyznaczonej do realizacji konsultacji dietetycznych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji konsultacji dietetycznych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji konsultacji dietetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konsultacji dietetycznych podczas spotkań edukacyjno-świadomościowych realizowanych w ramach projektu o numerze RPLD.10.03.02-10-A001/19 pn. „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie osoby wyznaczonej do realizacji konsultacji dietetycznych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji konsultacji dietetycznych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji konsultacji dietetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – (załącznik nr 8 do SWZ); 2) oświadczenie Wykonawcy o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – (załącznik nr 9 do SWZ) – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ - rozdz. X.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć – za pośrednictwem Platformy Zakupowej – wskazane poniżej dokumenty i oświadczenia, sporządzone i przekazane na zasadach określonych w SWZ.
Oferta: 1. wypełniony formularz ofertowy, w odniesieniu do części zamówienia, na które składana jest oferta, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do
SWZ, 2. wypełniony formularz „Kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SWZ – w odniesieniu do części zamówienia, na które składana jest oferta – w celu umożliwienia dokonania oceny oferty w ramach kryteriów oceny ofert, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. UWAGA: Brak
formularza „Kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” nie skutkuje odrzuceniem oferty, a jedynie uniemożliwia przyznanie ofercie dodatkowych punktów w
kryteriach oceny ofert odnoszących się do kwalifikacji i doświadczenia personelu skierowanego do realizacji danej części zamówienia. W stosunku do kryteriów oceny ofert nie znajdują
zastosowania przepisy art. 128 ustawy Pzp. Ocena kwalifikacji i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia odbędzie się tylko i wyłącznie w oparciu o informacje zawarte w formularzu „Kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ. 3) Oświadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia (w zakresie wskazanym w SWZ) na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący
wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ i dotyczące odpowiednio: 1)
Wykonawcy; 2) każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –jeżeli dotyczy; 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania osoby działającej w imieniu odpowiednio: wykonawcy lub wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – chyba że umocowanie do reprezentowania określonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze Sądowym,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze.
Uwaga: pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy - musi być załączone do oferty w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej
kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego; 4.
Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać brak podstaw wykluczenia.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale X pkt 4
SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony: od dnia zawarcia umowy do 31.07.2022r. Wykonanie zamówienia zaplanowano w następujący sposób: I spotkanie edukacjno-świadomościowe – IV kwartał 2021r., II spotkanie edukacjno-świadomościowe – II/III kwartał 2022r. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminów realizacji usługi, jeżeli będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu lub aktualna sytuacja epidemiczna spowodowana SARS-Cov-2.
2. Zamawiający zastrzega, iż usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, muszą zostać zrealizowane osobiście przez dietetyka wyznaczonego do realizacji zamówienia, wskazanego w ofercie Wykonawcy do realizacji danej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie Przedmiotu umowy innej osobie niż wskazana w złożonej ofercie tylko po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego oraz pod warunkiem, że zastępca spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w SWZ w postępowaniu, w wyniku rozstrzygnięcia którego zawarto niniejszą umowę oraz uzyskałby co najmniej taką samą ocenę co osoba zastępowana w ramach kryteriów oceny ofert dotyczących doświadczenia i wykształcenia osoby pierwotnie wskazanej do realizacji zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy zakupowej tj. https://platformazakupowa.pl/pn/babinski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Uzupełnienie sekcji II 2.3) nazwa zamówienia:Usługa konsultacji dietetycznych podczas spotkań edukacyjno-świadomościowych realizowanych w ramach projektu o numerze RPLD.10.03.02-10-A001/19 pn. „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
2) wszystkie informacje, które z uwagi na limity znaków nie zostały szczegółowo opisane w ogłoszeniu o zamówieniu są zawarte w SWZ dostępnej w sposób nieograniczony, pełny i bezpłatny na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/babinski