Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa Kompleksowego specjalistycznego prania odzieży, bielizny Szpitalnej i pozostałego asortymentu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa Kompleksowego specjalistycznego prania odzieży, bielizny Szpitalnej i pozostałego asortymentu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-600d3a20-a686-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001453/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 kompleksowa usługa specjalistycznego prania odzieży, bielizny szpitalnej i pozostałego asortymentu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: według SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): według swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: V.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego specjalistycznego prania odzieży, bielizny szpitalnej i pozostałego asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do SWZ. 3.2. Wykonawca będzie realizował usługę w czasie nie dłuższym niż:1) 72 godzin dla asortymentu wymienionego w pkt. 5. ppkt. 1 – załącznika nr 2 do SWZ,2) 96 godzina dla asortymentu wymienionego w pkt. 5. ppkt. 2 – załącznika nr 2 do SWZ.Za zaoferowanie krótszego czasu realizacji usługi zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty (zob. pkt 14. SWZ) . 3.3. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie dłuższego terminu płatności zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty (zob. pkt 14. SWZ) . 3.4. Kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 98300000-6 Różne usługi, 98310000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho, 98311000-6 Usługi odbierania prania, 98315000-4 Usługi prasowania. 3.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje, również zawarcia umowy ramowej. 3.6 Zamawiający wskazuje, że w wymaganiach, o których mowa w art. 95 Ustawy pzp. – Zamawiający określa zgodnie z postanowieniami umowy wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Są to czynności związane z wykonywaniem bezpośredniej usługi pralniczej w Pralni Wykonawcy przez osoby, które czynności te wykonywać będą pod kontrolą w określonych ramach czasowych i w sposób ciągły. 3.7 Podane w formularzu ofertowym ilości mają charakter orientacyjny i mogą się zmieniać w zależności od potrzeb Szpitala. Strony dopuszczają możliwość ograniczenia lub zwiększenia wartości brutto umowy do 15% (plus - minus). O zmianie jednostronnie decyduje ZAMAWIAJĄCY. Z tego tytułu nie będą przysługiwały WYKONAWCY żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za wykonaną usługę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość pralni od wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji usługi
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktur
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10