Usługa indywidulanego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa indywidulanego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-07-18
  • ZamawiającyCentrum Usług Społecznych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00406019
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa indywidulanego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuspleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuspleszew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Społecznych

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003340877

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Słowackiego 19a

1.11.4.) Miejscowość: Pleszew

1.11.5.) Kod pocztowy: 63-300

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuspleszew.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.cuspleszew.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa indywidulanego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53575c7f-992a-4ca8-894b-8f14a2d60f09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach realizacji projektu pn.: „Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” – Nr FEWP.06.13-IZ.00-0002/23 wykonywanego w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027. Priorytet 6. Działanie 06.13 Usługi Społeczne i zdrowotne.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53575c7f-992a-4ca8-894b-8f14a2d60f09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowo opisano w pkt. 30 Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOUS.261.02.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach realizacji projektu pn.: „Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” – Nr FEWP.06.13-IZ.00-0002/23 wykonywanego w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027. Priorytet 6. Działanie 06.13 Usługi Społeczne i zdrowotne. Zamawiający informuje, że usługi objęte przedmiotem zamówienia zwolnione są od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 19 lit. d) ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2024 r. poz. 361 ze zm.).
2) Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług indywidulanego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych, zwanych dalej „usługami”, skierowanych szczególnie dla osób dorosłych doświadczających przemocy domowej, będących w kryzysie psychicznym, osób z niepełnosprawnościami zamieszkujących na terenie Miasta i Gminy Pleszew. Usługa świadczona będzie w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Pleszewie, przy ul. Słowackiego 19 a w ramach Punktu Konsultacyjnego dla osób dorosłych „Bezpiecznik”.
3) Celem usługi jest poprawa zdrowia psychicznego świadczeniobiorców oraz profilaktyka poprzez wsparcie psychologiczne w formie konsultacji indywidualnych w częstotliwości i ilości dostosowanej indywidualnie do potrzeb świadczeniobiorcy.
Intencją spotkań jest uzyskanie przez osoby dorosłe profesjonalnej pomocy w radzeniu sobie z problemami, których doświadczają. Wsparcie będzie polegało na wstępnym rozpoznaniu i diagnozie problemu oraz przedstawieniu propozycji pomocy. W ramach realizacji usług psycholog zobowiązany jest w szczególności do: pomocy osobom dotkniętym przemocą domową (fizyczną, psychiczną, seksualną), osobom z niepełnosprawnościami, osobom będącym w kryzysie psychicznym, wzmacniania zasobów i pracy nad motywacją klienta w przezwyciężaniu kryzysów, poradnictwa rodzicielskiego, a także edukacji rodziców w obszarze: pozyskiwania umiejętności lepszego porozumiewania się z dziećmi i młodzieżą, dialogu i kształtowaniu więzi opartych na wzajemnym szacunku, refleksji nad własną postawą wychowawczą, mającą na celu poprawę funkcjonowania jednostki jak i całej rodziny.
4) Kadra zaangażowana w realizację zadania w swojej pracy zobowiązana jest do przestrzegania wytycznych w zakresie realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
5) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji na etapie realizacji usługi. Wzory i rodzaj dokumentacji określają załączniki do Umowy o świadczenie usług, w szczególności:
a) do prowadzenia dokumentacji odrębnie dla każdej osoby objętej usługami - karty pracy osoby świadczącej usługi zawierające datę, ilość godzin wykonywania usługi, zakres usług oraz podpis osoby objętej usługą, potwierdzający fakt wykonania zadania przez psychologa. Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu karty świadczeniobiorcy.
b) do prowadzenia harmonogramu świadczenia usług i przedkładania go Zamawiającemu do trzeciego dnia każdego miesiąca na dany miesiąc. O każdych zmianach w harmonogramie Wykonawca niezwłocznie informuje pisemnie Zamawiającego.
c) na podstawie kart pracy osoby świadczącej usługi do sporządzenia miesięcznego formularza wykonania usługi indywidualnych konsultacji psychologicznych, stanowiącego załącznik do faktury/rachunku. Faktura/rachunek wystawiona przez Wykonawcę powinna być zgodna z Formularzem wykonania usług.
6) Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu prowadzoną dokumentację.
7) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego i każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianach w harmonogramie świadczenia usług o przyczynie niewykonania usług - podając datę oraz powód zaprzestania świadczenia usług np.: śmierć podopiecznego, rezygnacja podopiecznego z usług itp. - telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej (w godzinach pracy CUS w Pleszewie, tel. 62 5801205, email: amizgier@cuspleszew.pl), a następnie pisemnie, w terminach: do 15-go i 30-go dnia każdego miesiąca.
8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie.
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia.
10) Przedmiotowe usługi będą świadczone wyłącznie przez osoby:
a) posiadające wykształcenie wyższe psychologiczne, tj. ukończone 5-letnie studia psychologiczne oraz pozytywną opinię ze stażu klinicznego,
b) posiadające czynne prawo wykonywania zawodu psychologa,
c) posiadające co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu psychologa.
11) Przewidywana liczba godzin usług do wykonania w okresie objętym zamówieniem: 300 godzin, miesięcznie 50 godzin. Za jedną godzinę świadczenia usługi dla podopiecznego przyjmuje się czas 60 minut.
12) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13) Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo opisano w pkt. 22 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, która posiada:
 wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
 minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe tej osoby w zakresie świadczenia usług związanych z poradnictwem psychologicznym. Zamawiający wymaga by, w każdym deklarowanym roku świadczenia poradnictwa dana osoba wykazała średnio co najmniej 240 godzin świadczonego poradnictwa. Zamawiający uzna zarówno doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego realizowane w ramach umowy o pracę jak i umów cywilno – prawnych. W przypadku osób posiadających doświadczenie w pracy psychologa w ramach stosunku pracy przyjmuje się, że wymiar jednego etatu równa się 40 godzinom poradnictwa specjalistycznego miesięcznie (liczonych proporcjonalnie w przypadku niepełnego etatu). W przypadku umowy cywilno – prawnej należy wykazać faktycznie przeprowadzone godziny poradnictwa psychologicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska powyższych osób wraz z informacją o doświadczeniu w postaci liczby godzin poradnictwa przeprowadzonych przez tę osobę w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert.
Jeżeli Wykonawca dysponuje więcej niż jedną osobą, to Zamawiający będzie oceniał wyłącznie 1 osobę z największym doświadczeniem. Jeśli Wykonawca wskaże w tym kryterium doświadczenie osoby innej niż osoba z największym doświadczeniem, wówczas Zamawiający do oceny przyjmie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Złóż ofertę” dostępnego na Platformie eZamówienia pobierając, wypełniając i podpisując elektronicznie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż 5 medycznych analizatorów składu ciała - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż 5 medycznych analizatorów składu ciała metodą bioimpedancji, na potrzeby wyposażenia gabinetów dietetycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI