Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1A
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774472370
1.5.8.) Numer faksu: 774336746
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnysa@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ops-nysa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaad99a9-e090-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
ops-nysa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) poczty elektronicznej k.kaminska@ops-nysa.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności:
1) w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym e-dowodem. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie, za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły podano w dokumentach zamówienia SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły podano w dokumentach zamówienia SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Świadczenie usług psychologa dziecięcego
Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Zadania w w/w projekcie świadczone przez psychologa dziecięcego:
1. Diagnozowanie zaburzeń lękowych, zachowania, snu, odżywiania, nastroju jak również terapia wynikająca z indywidualnych potrzeb uczestników.
2. Wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży.
3. Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje.
4. Prowadzenie ww. działań w formie indywidualnej i/lub grupowej, stacjonarnej i/lub mobilniej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika/ów) w zależności od potrzeb uczestników.
5. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
6. Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
7. Współpraca z koordynatorem projektu.
8. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.
Czas trwania: 12 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 24 miesięcy, łącznie 378 godzin.
Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu.
Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Najniższa cena brutto
spośród złożonych ofert
Ilość punktów = ¬ x 60 pkt.
Cena badanej oferty brutto
Dla części nr 1
Doświadczenie w pracy o charakterze psychologa dziecięcego zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania
w badanej ofercie
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.
Największe wykazane doświadczenie w pracy o charakterze psychologa dziecięcego zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania
a) Doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług psychologa dziecięcego w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) odpowiednio do części.
b) W kryterium doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług psychologa dziecięcego punktowane będzie minimum 3 letnie doświadczenie w pracy o charakterze psychologa dziecięcego zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania.
c) Wykazanie mniejszego doświadczenia niż 3 lata i mniej dla danej osoby oznacza 0 pkt.
d) Maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który wykaże, największą łączną ilość lat doświadczenia dla jednej osoby w pracy o charakterze psychologa dziecięcego lub (średnia arytmetyczna) osób z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy
w o charakterze psychologa.
e) Do obliczenia punktacji zostanie obliczona średnia arytmetyczna doświadczenia osób wskazanych w wykazie osób w ofercie.
f) W przypadku gdy chociaż w jednej ofercie, doświadczenie wykazanej osoby/osób zostanie podane w miesiącach doświadczenie wszystkich osób (specjalistów) w pozostałych ofertach również zostanie przeliczone na miesiące. 1 rok=12 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Świadczenie usług psychologa/psychoterapeuty
Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychwawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Zadania w w/w projekcie świadczone przez psychologa/psychoterapeutę:
1. Poradnictwo psychologiczne, konsultacje w tym wspieranie wychowawcze funkcji rodziny, pomoc psychologiczno-pedagogiczna, indywidualnie lub grupowo w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników, w formie stacjonarnej i/lub mobilnej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika) w zależności od potrzeb uczestników.
2. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
3. Prowadzenie terapii zaburzeń rozwojowych i dysfunkcyjnych.
4. Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje.
5. Dokumentowanie przeprowadzonych porad zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
6. Współpraca z koordynatorem projektu.
7. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.
Czas trwania: - 10 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 24 miesięcy, łącznie 313 godzin.
Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu.
Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Najniższa cena brutto
spośród złożonych ofert
Ilość punktów = ¬ x 60 pkt.
Cena badanej oferty brutto
Doświadczenie w pracy o charakterze psychoterapeuty i/lub psychologa zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania
w badanej ofercie
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.
Największe wykazane doświadczenie osób w pracy o charakterze psychoterapeuty i/lub psychologa zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania
a) Doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług psychologa/psychoterapeuty
w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych
w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) odpowiednio do części.
b) W kryterium doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług psychologa/psychoterapeuty punktowane będzie minimum 2 letnie doświadczenie w pracy
o charakterze psychologa/psychoterapeuty w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania.
c) Wykazanie mniejszego doświadczenia niż 2 lata i mniej dla danej osoby oznacza 0 pkt.
d) Maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który wykaże, największą łączną ilość lat doświadczenia dla jednej osoby w pracy o charakterze psychologa/psychoterapeutę lub (średnia arytmetyczna) osób z minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy w o charakterze psychologa/psychoterapeuty.
e) Do obliczenia punktacji zostanie obliczona średnia arytmetyczna doświadczenia osób wskazanych w wykazie osób w ofercie.
f) W przypadku gdy chociaż w jednej ofercie, doświadczenie wykazanej osoby/osób zostanie podane w miesiącach doświadczenie wszystkich osób (specjalistów) w pozostałych ofertach również zostanie przeliczone na miesiące. 1 rok=12 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Świadczenie usług terapeuty rodzin/pedagoga
Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Zadania w w/w projekcie świadczone przez terapeutę rodzin/pedagoga:
1. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu zwiększenia świadomości wychowawczej rodziców, rozwoju umiejętności stosowania metod i środków wychowawczych.
2. Przeprowadzenie terapii zajęciowej.
3. Prowadzenie ww. działań w formie indywidualnej i/lub grupowej, stacjonarnej i/lub mobilniej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika/ów) w zależności od potrzeb uczestników.
4. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
5. Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
6. Współpraca z koordynatorem projektu.
7. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.
Czas trwania: 10 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 24 miesięcy, łącznie 300 godzin.
Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu.
Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Najniższa cena brutto
spośród złożonych ofert
Ilość punktów = ¬ x 60 pkt.
Cena badanej oferty brutto
Dla części nr 3
Doświadczenie w pracy o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania
w badanej ofercie
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.
Największe wykazane doświadczenie osób w pracy o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania
a) Doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych
w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) odpowiednio do części.
b) W kryterium doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin punktowane będzie minimum 3 letnie doświadczenie w pracy
c) o charakterze psychologa/psychoterapeuty w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania.
d) Wykazanie mniejszego doświadczenia niż 3 lata i mniej dla danej osoby oznacza 0 pkt.
e) Maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który wykaże, największą łączną ilość lat doświadczenia dla jednej osoby w pracy o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin lub (średnia arytmetyczna) osób z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy w o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin.
f) Do obliczenia punktacji zostanie obliczona średnia arytmetyczna doświadczenia osób wskazanych w wykazie osób w ofercie.
g) W przypadku gdy chociaż w jednej ofercie, doświadczenie wykazanej osoby/osób zostanie podane w miesiącach doświadczenie wszystkich osób (specjalistów) w pozostałych ofertach również zostanie przeliczone na miesiące. 1 rok=12 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Realizacja warsztatów socjoterapeutycznych
Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Zadania w w/w projekcie realizowane na warsztatach socjoterapeutycznych:
1. Wspomaganie dzieci w rozwoju i przyjmowaniu, rozumieniu rzeczywistości przez realizację celów rozwojowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
2. Przygotowanie zapotrzebowania do realizacji warsztatów (materiały, pomoce dydaktyczne – zgłoszenie zamawiający).
3. Planowanie tematyki warsztatów (do akceptacji przez koordynatora projektu).
4. Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
5. Współpraca z koordynatorem projektu.
6. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie. Czas trwania: 12 godzin siedmiomiesięczne/ przez okres 24 miesięcy, łącznie 393 godzin
Realizacja warsztatów odbywać się będzie przynajmniej raz w tygodniu.
Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Najniższa cena brutto
spośród złożonych ofert
Ilość punktów = ¬ x 60 pkt.
Cena badanej oferty brutto
Dla części nr 4
Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania w badanej ofercie
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.
Największe wykazane doświadczenie w prowadzeniu warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania
a) Doświadczenie osób ubiegających się o realizację warsztatów socjoterapeutycznych
w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych
w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) odpowiednio do części.
b) W kryterium doświadczenie osób ubiegających się o realizację warsztatów socjoterapeutycznych punktowane będzie minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzenia warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania.
c) Wykazanie mniejszego doświadczenia niż 5 lat i mniej dla danej osoby oznacza 0 pkt.
d) Maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który wykaże, największą łączną ilość lat doświadczenia dla jednej osoby w prowadzeniu warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej lub (średnia arytmetyczna) osób z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy w o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin.
e) Do obliczenia punktacji zostanie obliczona średnia arytmetyczna doświadczenia osób wskazanych w wykazie osób w ofercie.
f) W przypadku gdy chociaż w jednej ofercie, doświadczenie wykazanej osoby/osób zostanie podane w miesiącach doświadczenie wszystkich osób (specjalistów) w pozostałych ofertach również zostanie przeliczone na miesiące. 1 rok=12 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór w zał. nr 5 do SWZ). Wykaz Usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały prawidłowo wykonane i prawidłowo ukończone, przy czy dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi związane z ww. zamówieniem były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór w zał. nr 6 do SWZ).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (w zał. nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór w zał. nr 4 do SWZ), oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musi
być w formie lub postaci elektronicznej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musibyć w formie lub postaci elektronicznej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu, do dnia 20.07.2021r. ,godz. 12.00. 9.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9.3. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. 9.4. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 9.5. Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowaniana podstawie art. 255 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia
11 września 2019r.
Zamawiający w postępowaniu, którego przedmiotem jest wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych
i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej, współfinansowanego
z Europejskiego Funduszu Społecznego, niniejszym pismem informuje o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 5 ustawy Pzp wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Uzasadnienie faktyczne:
Decyzja o unieważnieniu postępowania została podjęta w wyniku stwierdzenia czasowego braku płynności finansowej przewidzianej na realizacje tego zadania - sytuacja niezależna od Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie ( wycofanie się jednego z Partnerów Projektu).