Ukcesywna dostawa odczynników od 1.1.2021 do 30.9.2022 w ramach projektu pt. „Multicentryczna...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ukcesywna dostawa odczynników od 1.1.2021 do 30.9.2022 w ramach projektu pt. „Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań", nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków NAWA z podziałem na pięć (5) części: — część I – odczynniki do badań molekularnych, — część II – odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego, — część III – odczynniki do ekstrakcji, — część IV – odczynniki biochemiczne, — część V – leki cytotoksyczne.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-16
  • Numer ogłoszenia598633-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598633-N-2020 z dnia 2020-10-16 r.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: ukcesywna dostawa odczynników od 1.1.2021 do 30.9.2022 w ramach projektu pt. „Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań", nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków NAWA z podziałem na pięć (5) części: — część I – odczynniki do badań molekularnych, — część II – odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego, — część III – odczynniki do ekstrakcji, — część IV – odczynniki biochemiczne, — część V – leki cytotoksyczne.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt pt. "Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań", nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków NAWA.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 18670000000000, ul. ul. C.K. Norwida  25 , 50-375  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 205 020, e-mail biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks 713 205 386.
Adres strony internetowej (URL): www.upwr.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000- euro/dostawy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000- euro/dostawy

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000- euro/dostawy

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Otwarcie ofert odbywa się w siedzibie zamawiającego poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ukcesywna dostawa odczynników od 1.1.2021 do 30.9.2022 w ramach projektu pt. „Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań", nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków NAWA z podziałem na pięć (5) części: — część I – odczynniki do badań molekularnych, — część II – odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego, — część III – odczynniki do ekstrakcji, — część IV – odczynniki biochemiczne, — część V – leki cytotoksyczne.
Numer referencyjny: R0AP0000.271.86.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa odczynników od 1.1.2021 do 30.9.2022 w ramach projektu pt. „Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań", nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków NAWA z podziałem na pięć (5) części:— część I – odczynniki do badań molekularnych,— część II – odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego,— część III – odczynniki do ekstrakcji,— część IV – odczynniki biochemiczne,— część V – leki cytotoksyczne.2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiący zał nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 do SIWZ dla części 1, 2, 3, 4 i 5.3. Zamawiający,zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego.4. Szczegółowy opis równoważności opisany jest w rozdziale 3 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33696000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33696500-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wyk. będzie reali. dost. przed. umowy w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zam., w dniach od pon. do pt (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), dost. suk. w terminie maks. do 14 dni od dnia złożenia zam. – dla części 1,2,3,4,52. Termin dost. jedn. przedmiotu zam. stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca będzie obowiązany przedstawićZamawiającemu (złożyć wraz z oferta): a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) sporządzony pod rygoremnieważności w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b) arkusze kalkulacyjne– zgodnie z załącznikami nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do SIWZ, sporządzony pod rygorem nieważności w postacielektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć(wymienione w lit. a-c): a) JEDZ Wykonawcy (osobny dla każdego Wykonawcy w przypadku Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy) sporządzony pod rygorem nieważności wpostaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b) JEDZ podwykonawcy/ów (jeślidotyczy), sporządzony pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisemelektronicznym, c) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo sporządzone pod rygorem nieważności w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Formularz ofertowy oraz wszystkie wymaganedokumenty, w tym załączniki, wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie zwymogami ustawowymi. Jeżeli Formularz ofertowy lub dokumenty będą podpisywane przez pełnomocnika, dooferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo zgodnie z wymaganiami opisanymi powyżej. 2.W celupotwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o którychmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). 3. Zamawiający z udziału wpostępowaniu wykluczy wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 24ust 1 ustawy Pzp oraz w art. 24 ust 5 pkt.1-2, pkt.4-8 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży na wezwanie zamawiającego: a. Odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. b. zaświadczenie właściwegonaczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. c.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KasyRolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d. Informację z Krajowego Rejestru Karnegoodnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu w zakresie określonym, na podstawie art.24 ust.5 pkt.5 i 6 ustawyPzp; d. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 13 i 14 ustawy Pzp.; e.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 21 ustawy Pzp.; f.Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzjiadministracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.g. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania sięo zamówienie publiczne; e. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego zawykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym, na podstawie art.24 ust.5 pkt.5 i 6ustawy Pzp. h. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej onaruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów oZabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym, na podstawie art.24 ust.5 pkt.7 ustawy Pzp. j. OświadczenieWykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ). 4.Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 5. W niniejszym postępowaniuzamawiający przewiduje możliwość skorzystania z dyspozycji art. 24aa ustawy Pzp. 6. Wyk. ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 2 ppkt.. lit.a), b) i c) skł. Dok. lub dok. wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająceodpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków,opłat, składek na bezp. Społ. lub zdr. albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tychnależności wraz z Ew. odsetkami lub grzywnami, w szczeg. uzyskał przewi.. prawem zwolnienie, Odr. lub rozłoż. naraty zaległych płat. lub wstrz. w całości wyk.dec. wł. Org.. 2) o których mowa w pkt 2. lit. d i e, skł. Inf. z odp.rejestru albo, w przyp. braku takiego rejestru, inny równoważny dok. wydany przez wł. Org. Sad. lub administr.kraju, w którym Wyko. ma siedzibę lub miejsce zamieszk. lub miejsce zamieszk. ma osoba, której dotyczy info. albodok. w zakr. okr. w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP. 7.Dok., o kt. mowa pow. pkt.6. ust. 1 lit. a) oraz ust. 2) być wystawione powinny nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu skł. ofert.Dok., o których mowa powyżej 6. ust. 1) lit. b) pow. być wystawiane nie wcz.niż 3 mies. przed upły. terminu skł.ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania maosoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu nasiedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 7. stosuje sięodpowiednio 8. W przypadku oferty skł. przez Wykonawców wspólnie (konsorcjum) i Wykonawcówwyk..działalność w formie spółki cywilnej ubiegających się o udzielenie zamówienia zasady składania oferty opisanesą w rozdziale 7, ust. 7.11 w siwz
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Na ofertę składają się: a)formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznejopat.kwalifi. podpis. Elektr., b)arkusze kalkulacyjne – zgodnie z zał. nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do SIWZ, sporz. podryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a)JEDZWykonawcy (osobny dla każdego Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - jeżeli dotyczy) sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., b)JEDZpodwykonawcy/ów (jeśli dotyczy), sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr.,c)w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia – pełnomocnictwo sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis.Elektr., Oferta musi być sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., W przypadkupodpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiegopełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być sporz. w post.i elektr.i opatrz. Kalif. Podp. Elekt 2. Dokumentysporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca ma prawo złożyćtylko jedną ofertę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. 2. Zamawiający z udziału wpostępowaniu wykluczy wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 24ust 1 ustawy Pzp oraz w art. 24 ust 5 pkt.1-2, pkt.4-8 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży na wezwanie zamawiającego: a) odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24ust. 5 pkt 1 PZP; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lubinny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawiespłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP);c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KasyRolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniemskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP);d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz,odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzjiadministracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnealbo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tychnależności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłattych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP) (zgodnie zzałącznikiem nr 3 do SIWZ) f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środkazapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanejw art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP) (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydaniaprawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresieokreślonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniuobowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniuspołecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 PZP (zgodnie zzałącznikiem nr 3 do SIWZ), i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),(w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP ( zgodnie z załącznikiem nr3 do SIWZ). Dokumenty wskazane w pw. lit. b - j Wykonawca, którego oferta została oceniona, jakonajkorzystniejsza będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni,określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. Dokumentywskazane w pow. lit. b – j powinny być aktualne na dzień złożenia wyznaczony przez Zamawiającego. 3. W celupotwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o którychmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ). 4.Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 5. Wniniejszym postępowaniu zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z dyspozycji art. 24aa ustawy Pzp. 6.Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) októrych mowa w pkt 2. lit. b), c) i d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,(b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) o których mowa w pkt 2. lit. e) składainformacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydanyprzez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonymw art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP. 7. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt.6. ust. 1 lit. a) oraz w pkt 6. ust. 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt.6. ust. 1) lit. b) powinny być wystawiane nie wcześniejniż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lubmiejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 7. stosuje się odpowiednio 8. W przypadku oferty skł. przezWykonawców wspólnie (konsorcjum) i Wykonawców wyk..działalność w formie spółki cywilnej ubiegających się oudzielenie zamówienia zasady składania oferty opisane są w rozdziale 7, ust. 7.11 w siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie istotne dla stron kwestie zawarte są we wzorze umowy stanowiących załączniki od nr 5.1 do nr 5.5 do SIWZ – wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub możeponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługuje odwołanie wyłącznie odniezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lubzaniechaniu czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. Odwołanie wnosi się wterminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżelizostały przesłane w art. 180 ust. 5 zd. drugie Pzp, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych WarunkówZamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lubzamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynnościinnych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytejstaranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Odwołaniepowinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisamiPzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawneuzasadniające wniesienie odwołania. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnejw postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albokwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływemterminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skargado sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego.Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczeniaorzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskaćinformacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio Datawysłania ogłoszenia do Dziennika Urzędowego UE: 12/10/2020
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odczynniki do badań molekularnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przed. zam. jest dost. Odczynniki do badań molekularnych.Przed. zam. został szczegół. opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym zał. nr. 1.1 do SIWZ dla części 1. W toku realizacji umowy Zamawi. będzie zamawiał asorty. w ilościach zgod. z rzeczywistymi potrzebami Zam. Zam. zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z Arkusza asortymentowo-cenowego (zał. nr 1.1. do SIWZ dla cz.1).Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiący zał. nr 1.1, do SIWZ dla części 1.Zamawiający w rozdziale 3 SIWZ szczegółowo opisał równoważność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
produkt typu 30,00
termin dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wyk. będzie reali.ł dost. przed. umowy w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zam., w dniach od pon. do pt (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), dost. suk. w terminie maks. do 14 dni od dnia złożenia zam. – dla części 1.2. Termin dost. jedn. przedmiotu zam. stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przed. zam. jest dost. Odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego.Przed. zam. został szczegół. opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym zał. nr. 1.2 do SIWZ dla części 2. W toku realizacji umowy Zamawi. będzie zamawiał asorty. w ilościach zgod. z rzeczywistymi potrzebami Zam. Zam. zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z Arkusza asortymentowo-cenowego (zał. nr 1.2. do SIWZ dla cz. 2).Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiący zał. nr 1.2, do SIWZ dla części 2.Zamawiający w rozdziale 3 SIWZ szczegółowo opisał równoważność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5, 33696500-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wyk. będzie reali.ł dost. przed. umowy w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zam., w dniach od pon. do pt (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), dost. suk. w terminie maks. do 14 dni od dnia złożenia zam. – dla części 2.2. Termin dost. jedn. przedmiotu zam. stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ.


Część nr: 3 Nazwa: Odczynniki do ekstrakcji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przed. zam. jest dost.Odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego.Przed. zam. został szczegół. opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym zał. nr. 1.3 do SIWZ dla części 3. W toku realizacji umowy Zamawi. będzie zamawiał asorty. w ilościach zgod. z rzeczywistymi potrzebami Zam. Zam. zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z Arkusza asortymentowo-cenowego (zał. nr 1.3. do SIWZ dla cz. 3).Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiący zał. nr 1.3, do SIWZ dla części 3.Zamawiający w rozdziale 3 SIWZ szczegółowo opisał równoważność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wyk. będzie reali.ł dost. przed. umowy w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zam., w dniach od pon. do pt (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), dost. suk. w terminie maks. do 14 dni od dnia złożenia zam. – dla części 3.2. Termin dost. jedn. przedmiotu zam. stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ.


Część nr: 4 Nazwa: Odczynniki biochemiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przed. zam. jest dost.Odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego.Przed. zam. został szczegół. opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym zał. nr. 1.4 do SIWZ dla części 4. W toku realizacji umowy Zamawi. będzie zamawiał asorty. w ilościach zgod. z rzeczywistymi potrzebami Zam. Zam. zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z Arkusza asortymentowo-cenowego (zał. nr 1.4. do SIWZ dla cz. 4).Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiący zał. nr 1.4, do SIWZ dla części 4.Zamawiający w rozdziale 3 SIWZ szczegółowo opisał równoważność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5, 33696500-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
produkt typu 30,00
termin dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wyk. będzie reali.ł dost. przed. umowy w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zam., w dniach od pon. do pt (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), dost. suk. w terminie maks. do 14 dni od dnia złożenia zam. – dla części 42. Termin dost. jedn. przedmiotu zam. stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ.


Część nr: 5 Nazwa: Leki cytotoksyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przed. zam. jest dost. Odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego.Przed. zam. został szczegół. opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym zał. nr. 1.5 do SIWZ dla części 5. W toku realizacji umowy Zamawi. będzie zamawiał asorty. w ilościach zgod. z rzeczywistymi potrzebami Zam. Zam. zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z Arkusza asortymentowo-cenowego (zał. nr 1.5. do SIWZ dla cz.5).Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiący zał. nr 1.5, do SIWZ dla części 5.Zamawiający w rozdziale 3 SIWZ szczegółowo opisał równoważność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wyk. będzie reali.ł dost. przed. umowy w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zam., w dniach od pon. do pt (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), dost. suk. w terminie maks. do 14 dni od dnia złożenia zam. – dla części 52. Termin dost. jedn. przedmiotu zam. stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kołdry i poduszek firmy Muflon - Gromadka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kołdrę 22,2 , dwie poduszki 40, 80 cm i materac 21,6 firmy Muflon nowe i jaki byłby to koszt do 24 grudnia. Dziękuję i pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI