Udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla osób...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasta Krosna.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-21
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00120415
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego
miejsca w schronisku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasta Krosna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370004853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 58

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@moprkrosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://moprkrosno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego
miejsca w schronisku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasta Krosna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1be4185-ba3f-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008830/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi społeczne udzielenie schronienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne ujęte w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – Dz.Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016) informuję:
1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie ul. Piastowska 58, 38 – 400 Krosno, tel. 13 43 204 59 , zamowienia@moprkrosno.pl
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych – iod@moprkrosno.pl
3. Pani/Pana dane osobowe, przetwarzane będą dla potrzeb realizacji Zamówienia na usługi
społeczne udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasta Krosna (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.) - realizacja zadań publicznych przez administratora lub sprawowanie władzy publicznej powierzonej administratorowi.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
5. Dane gromadzone w procesie realizacji Zamówienia na usługi
społeczne udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasta Krosna będą przechowywane przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz Zarządzeniem Nr 22/2017 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie z dnia 27 listopada 2017 roku ze zmianami w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt.
6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania czy ograniczenia przetwarzania Prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody przysługuje w dowolnym momencie wobec danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody (pod warunkiem, że wykaże Pani/Pan jedną z podstaw prawnych wynikających z art. 18 ust. 1 a-d Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r.) Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne
z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą wykorzystane do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa z art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.261.5.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 129600 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE pod nazwą:
Świadczenie usług udzielenia schronienia dla bezdomnych mężczyzn przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasta Krosna:
1) będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.) , zwaną dalej ustawą o pomocy społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896), z zastrzeżeniem treści art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 700), tj. Podmioty prowadzące w dniu wejścia w życie tej ustawy (…) schroniska dla osób bezdomnych, niespełniające standardów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 48a ust. 14 ustawy zmienianej w art. 1 w brzmieniu nadanym niniejszą ustawą, są obowiązane dostosować do tych standardów (…) schroniska dla osób bezdomnych, do dnia 31 grudnia 2022 r.;
2) szacowana liczba osób bezdomnych (mężczyzn) skierowanych w okresie od dnia
01 maja 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 roku wynosić będzie 12, jednakże z nieprzewidzianych przyczyn liczba ta może ulec pomniejszeniu lub powiększeniu;
3) schronisko dla osób bezdomnych zapewnia osobom bezdomnym, które podpisały kontrakt socjalny, całodobowe, tymczasowe schronienie oraz usługi ukierunkowane na wzmacnianie jego aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. Przyznanie osobie bezdomnej tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych przez gminę miejsca jej pobytu, np. w przypadkach szczególnie uzasadnionych sytuacją osobistą osoby ubiegającej się o świadczenie, w sprawach niecierpiących zwłoki, nie wymaga podpisania przez osobę bezdomną kontraktu socjalnego;
4) zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest udzielenie schronienia osobie skierowanej przez Zamawiającego, na podstawie decyzji administracyjnej wydawanej przez Zamawiającego;
5) nieobecność osoby bezdomnej w schronisku do 7 dni roboczych w ciągu 1 miesiąca kalendarzowego wlicza się do okresu pobytu w schronisku;
6) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu, niezwłocznie po podpisaniu umowy 1 egz. regulaminu schroniska, obowiązującego w schronisku dla bezdomnych, do którego będą kierowane osoby przez Zamawiającego;
7) odpłatność osoby bezdomnej za udzielenie schronienia musi być zgodna z obowiązującą w tym zakresie Uchwałą Rady Miasta Krosna nr XIII/380/19 z dnia 30 października 2019 r.
8) Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie, kogo kieruje do schroniska dla osób bezdomnych, na jaki okres oraz wysokość odpłatności.
Nadto Wykonawca zobowiązany będzie do:
• stałej współpracy z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie, w szczególności z pracownikami socjalnymi zajmującymi się osobami bezdomnymi,
• prowadzenia rejestru osób przebywających w schronisku,
• zapewnienia poczucia bezpieczeństwa na terenie schroniska,
• niezwłocznego pisemnego poinformowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie o niezgłoszeniu się bądź nieprzebywaniu klienta w schronisku przez okres powyżej 7 dni, telefonicznego a następnie pisemnego poinformowania o sytuacji wydalenia osoby bezdomnej ze schroniska z podaniem przyczyny, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zdarzenia, całodobowego przyjmowania osób bezdomnych do schroniska.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium – Cena brutto ( C ) – waga 60 punktów
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po
matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik
powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

2) Kryterium doświadczenia pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi (D) – waga max. 20 punktów:
a) brak doświadczenia pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi lub doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi do 1 roku (włącznie) – 0 punktów,
b) doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia – 5 punktów,
c) doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia – 5 punktów,
d) doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi powyżej 3 lat doświadczenia – 10 punktów.

3) Kryterium odległość drogowa miejsca realizacji przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (O) – waga max. 20 punktów:
a) do 20 km (włącznie) - 10 punktów
b) od 21 do 100 km (włącznie) - 5 punktów
c) od 101 do 150 km (włącznie) - 5 punktów
d) powyżej 151 km - 0 pkt.
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.
4. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów.
5. Kryterium oceny ofert w zakresie doświadczenia pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi (D) oraz odległość drogowa miejsca realizacji przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (O) weryfikowane będą na podstawie informacji złożonych w formie oświadczenia przez z Wykonawcę zawartego w Załączniku nr 4 do SWZ.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenia pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi (D)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium odległość drogowa miejsca realizacji przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (O)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W odniesieniu do wszystkich części zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest zarejestrowany w rejestrze miejsc, w których gmina udziela tymczasowego schronienia w schroniskach dla osób bezdomnych właściwego miejscowo województwa, z którego przystępuje Wykonawca;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, zgodnie z art. 48a ust. 2g ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.), tj. do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych zatrudnia:
- pracowników socjalnych;
- opiekunów posiadających: wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest wykazać się, że dysponuje jedną osobą, o której mowa
w Rozdziale XXX SWZ (klauzula społeczna – klauzula pracownicza),
b) wykonywał usługę udzielania schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Dokumentem potwierdzającym ten warunek będzie wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, zawierający powyższe dane, dokumenty lub oświadczenie Wykonawcy.

3. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale X SWZ INFORMACJA O OŚWIADCZENIU WSTĘPNYM, PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH, OŚWIADCZENIACH, DOKUMENTACH WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenia, że Wykonawca na dzień składania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 SWZ,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU do SWZ – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;

2) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego uprawień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - oświadczenie, że Wykonawca jest zarejestrowany w rejestrze miejsc, w których gmina udziela tymczasowego schronienia w schroniskach dla osób bezdomnych, właściwego miejscowo województwa, z którego przystępuje Wykonawca według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;

3) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
a) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami do realizacji usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia publicznego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
b) wykaz usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;

4) oświadczenie, że dysponuje jedną osobą, o której mowa w Rozdziale XXX SWZ (klauzula społeczna – klauzula pracownicza) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dla wszystkich części zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/
pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw
wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
1) oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie:
1) liczby osób, którym udzieli się schronienie;
2) wartości zamówienia w przypadku zmiany:
a) liczby osób, którym udzieli się schronienia,
b) dni pobytu w schronisku osób bezdomnych;
3) zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot
umowy, w szczególności zmiany przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie udzielania schronienia.

2. Zamawiający dopuszcza zmiany nieistotne postanowień zawartej umowy, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania.

3. Warunkiem dokonania zmiany jest pisemne zawiadomienie z podaniem wystąpienia okoliczności.

4. Zmiany umowy są możliwe tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dodatkowe informacje udziela :
Paulina Cebula 13-43-204-59
Okres przechowywania danych - Państwa dane będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku zawarcia umowy jeżeli czas jej trwania przekroczy 4 lata, okres przechowywania
obejmie cały czas trwania umowy. Ponadto okres przechowywania może się wydłużyć np. z uwagi na obowiązki dochodzenia roszczeń. W przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – przez czas
określony w tych przepisach.
Prawa osób, których dane dotyczą - Zgodnie z RODO1 przysługuje Państwu:
1) na podstawie art. 15 prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia – art. 75 PZP).
2) na podstawie art. 16 prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników – art. 76 PZP) .
3) na podstawie art. 18 prawo do ograniczenia przetwarzania danych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO¹ (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
4) prawo do wniesienia skargi do UODO - jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO¹. Informacja o wymogu podania danych - Podanie przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam Pani mówiącej po polsku do opieki nad osobą starszą - Sietesz
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam Pani mówiącej po polsku do opieki nad osobą starszą, praca 24/7, z zamieszkaniem i wyżywieniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI