Udzielenie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-18
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00265347
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
udzielenie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002838724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 8

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 587770020

1.5.8.) Numer faksu: 585326003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.cymanowski@mops.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopstczew.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

udzielenie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8406dc2-4148-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003817/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 świadczenie usługi polegającej na udzieleniu schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8406dc2-4148-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu
• miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/),
• ePUAPu: /mopstczew/skrytka (https://epuap.gov.pl/wps/portal),
• poczty elektronicznej na adres email: k.cymanowski@mops.tczew.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania na stronie internetowej Zamawiającego. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i załączników do oferty),w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w Rozdziale XI), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email k.cymanowski@mops.tczew.pl. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 679/U/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1085730,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi z całodziennym wyżywieniem bezdomnym mężczyznom i kobietom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie do 8 830 osobodni w skali zamówienia,

4.2.5.) Wartość części: 715230,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena – 60%,
b) Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego – 40%.

2. Opis sposobu obliczania punktacji ofert:
a) cena:

Oferta najkorzystniejsza cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 punktów.
Pozostałe oferty zostaną ocenione wg poniższego wzoru:


oferta z najniższą ceną
1 godz. usługi
-------------------------------------- X 60 % (waga kryterium) X 100
oferta z badaną ceną
1 godz. Usługi

Liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b) Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego

Zamawiający przyzna ofercie odpowiednią liczbę punktów, w zależności od odległości dzielącej
siedzibę Zamawiającego (przy ul. 1-go Maja 8 w Tczewie) oraz schronisko wskazane w ofercie.
Do ustalenia odległości będzie wykorzystana aplikacja internetowa „GOOGLE MAPS” (dostępna pod
adresem: https://maps.google.com). W toku oceny oferty Zamawiający uwzględni wyrażoną
w kilometrach długość najkrótszej trasy podanej przez w/w aplikację w wariancie samochodowym.
Punkty zostaną przyznane według poniższych reguł:

- odległość od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 25 km - 40 pkt;
- odległość od siedziby Zamawiającego powyżej 25 km - do 40 km -30 pkt;
- odległość od siedziby Zamawiającego powyżej 40 km -do 50 km - 10 pkt
- 0 pkt otrzyma oferta dotycząca schroniska, którego odległość od siedziby Zamawiającego wynosi
więcej niż 50 km.

c) Obliczenie całkowitej liczby punktów przyznanych ofercie zostanie dokonane na podstawie
poniższego wzoru:

K= K1 + K2
gdzie:
K – całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie
K1 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „ „Odległość schroniska od siedziby
Zamawiającego”
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do 2 miejsc po przecinku.
Zamawiający będzie stosował zasadę, że podlegające zaokrąglaniu liczby o wartościach od 1 do 4
będą zaokrąglane w dół, a liczby o wartościach od 5 do 9 - w górę.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Przez największą liczbę punktów rozumie się największą sumę punktów przyznanych za dwa kryteria oceny określone powyżej. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że przynajmniej dwie oferty otrzymały w ramach oceny taką samą całkowitą liczbę punktów,
Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeśli będzie to niemożliwe,
ponieważ wśród najwyżej ocenionych ofert znajdują się przynajmniej dwie oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w
terminie określonym przez Zamawiającego. Ceny zawarte w ofertach dodatkowych nie mogą być
wyższe, od cen ujętych w ofertach złożonych pierwotnych.

3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma punktów przyznanych w kryterium „Cena” i w kryterium „Odległość schroniska od siedziby zamawiającego”).
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

udzielenie schronienia z jednym ciepłym posiłkiem bezdomnym mężczyznom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie do 8370 osobodni w skali zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 326430,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena – 60%,
b) Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego – 40%.

2. Opis sposobu obliczania punktacji ofert:
a) cena:

Oferta najkorzystniejsza cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 punktów.
Pozostałe oferty zostaną ocenione wg poniższego wzoru:


oferta z najniższą ceną
1 godz. usługi
-------------------------------------- X 60 % (waga kryterium) X 100
oferta z badaną ceną
1 godz. Usługi

Liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b) Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego

Zamawiający przyzna ofercie odpowiednią liczbę punktów, w zależności od odległości dzielącej
siedzibę Zamawiającego (przy ul. 1-go Maja 8 w Tczewie) oraz schronisko wskazane w ofercie.
Do ustalenia odległości będzie wykorzystana aplikacja internetowa „GOOGLE MAPS” (dostępna pod
adresem: https://maps.google.com). W toku oceny oferty Zamawiający uwzględni wyrażoną
w kilometrach długość najkrótszej trasy podanej przez w/w aplikację w wariancie samochodowym.
Punkty zostaną przyznane według poniższych reguł:

- odległość od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 25 km - 40 pkt;
- odległość od siedziby Zamawiającego powyżej 25 km - do 40 km -30 pkt;
- odległość od siedziby Zamawiającego powyżej 40 km -do 50 km - 10 pkt
- 0 pkt otrzyma oferta dotycząca schroniska, którego odległość od siedziby Zamawiającego wynosi
więcej niż 50 km.

c) Obliczenie całkowitej liczby punktów przyznanych ofercie zostanie dokonane na podstawie
poniższego wzoru:

K= K1 + K2
gdzie:
K – całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie
K1 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „ „Odległość schroniska od siedziby
Zamawiającego”
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do 2 miejsc po przecinku.
Zamawiający będzie stosował zasadę, że podlegające zaokrąglaniu liczby o wartościach od 1 do 4
będą zaokrąglane w dół, a liczby o wartościach od 5 do 9 - w górę.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Przez największą liczbę punktów rozumie się największą sumę punktów przyznanych za dwa kryteria oceny określone powyżej. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że przynajmniej dwie oferty otrzymały w ramach oceny taką samą całkowitą liczbę punktów,
Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeśli będzie to niemożliwe,
ponieważ wśród najwyżej ocenionych ofert znajdują się przynajmniej dwie oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w
terminie określonym przez Zamawiającego. Ceny zawarte w ofertach dodatkowych nie mogą być
wyższe, od cen ujętych w ofertach złożonych pierwotnych.

3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma punktów przyznanych w kryterium „Cena” i w kryterium „Odległość schroniska od siedziby zamawiającego”).
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

udzielenie schronienia z jednym ciepłym posiłkiem bezdomnym kobietom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie do 800 osobodni w skali zamówienia osobodni w skali zamówienia,

4.2.5.) Wartość części: 44070,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena – 60%,
b) Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego – 40%.

2. Opis sposobu obliczania punktacji ofert:
a) cena:

Oferta najkorzystniejsza cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 punktów.
Pozostałe oferty zostaną ocenione wg poniższego wzoru:


oferta z najniższą ceną
1 godz. usługi
-------------------------------------- X 60 % (waga kryterium) X 100
oferta z badaną ceną
1 godz. Usługi

Liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b) Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego

Zamawiający przyzna ofercie odpowiednią liczbę punktów, w zależności od odległości dzielącej
siedzibę Zamawiającego (przy ul. 1-go Maja 8 w Tczewie) oraz schronisko wskazane w ofercie.
Do ustalenia odległości będzie wykorzystana aplikacja internetowa „GOOGLE MAPS” (dostępna pod
adresem: https://maps.google.com). W toku oceny oferty Zamawiający uwzględni wyrażoną
w kilometrach długość najkrótszej trasy podanej przez w/w aplikację w wariancie samochodowym.
Punkty zostaną przyznane według poniższych reguł:

- odległość od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 25 km - 40 pkt;
- odległość od siedziby Zamawiającego powyżej 25 km - do 40 km -30 pkt;
- odległość od siedziby Zamawiającego powyżej 40 km -do 50 km - 10 pkt
- 0 pkt otrzyma oferta dotycząca schroniska, którego odległość od siedziby Zamawiającego wynosi
więcej niż 50 km.

c) Obliczenie całkowitej liczby punktów przyznanych ofercie zostanie dokonane na podstawie
poniższego wzoru:

K= K1 + K2
gdzie:
K – całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie
K1 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „ „Odległość schroniska od siedziby
Zamawiającego”
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do 2 miejsc po przecinku.
Zamawiający będzie stosował zasadę, że podlegające zaokrąglaniu liczby o wartościach od 1 do 4
będą zaokrąglane w dół, a liczby o wartościach od 5 do 9 - w górę.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Przez największą liczbę punktów rozumie się największą sumę punktów przyznanych za dwa kryteria oceny określone powyżej. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że przynajmniej dwie oferty otrzymały w ramach oceny taką samą całkowitą liczbę punktów,
Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeśli będzie to niemożliwe,
ponieważ wśród najwyżej ocenionych ofert znajdują się przynajmniej dwie oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w
terminie określonym przez Zamawiającego. Ceny zawarte w ofertach dodatkowych nie mogą być
wyższe, od cen ujętych w ofertach złożonych pierwotnych.

3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma punktów przyznanych w kryterium „Cena” i w kryterium „Odległość schroniska od siedziby zamawiającego”).
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:

a) co najmniej jednego zamówienia w ramach umowy, polegającej na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, o wartości co najmniej:
- dla zadania nr 1 i 2 minimum 150 tyś. zł. brutto,
- dla zadania nr 3 minimum 20 tyś. zł. brutto,

2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale XIV.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wezwany do przedłożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):

a) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów).

b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i zobligowani są przedłożyć w związku z tym wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo- nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
e) Wykonawca jest zobligowany osobiście wykonać zakres zamówienia, co do którego spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oznacza to, że członek np. konsorcjum musi być faktycznie zaangażowany w etap realizacji danej części zamówienia, w zakresie której konsorcjum polega na jego potencjale.
f) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik/lider pozostałych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości zamawianych ilości osobodni, która może ulec zmianie. Zlecenie wykonania mniejszej ilości osobodni nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmiany ilości osobodni przedmiotu zamówienia
w zależności od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany okoliczności powodujących przyznanie świadczenia.
Zamawiający deklaruje zakup minimum 70% planowanej ilości osobodni będących wartością przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli co do świadczenia usług jak również dokumentowania świadczenia usług w siedzibie Wykonawcy.

2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej w
postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
• zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych
przepisów.
• zmiany wysokości wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, w tym cen jednostkowych brutto
związanych:
- z urzędową zmianą stawki podatku od towarów i usług;
- ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej
ustalonej na podstawie Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 2207);
- ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku
wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron umowy na jej dokonanie. Wniosek,
o którym mowa winien zawiera:

• propozycję (zakres) zmiany;
• opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;
• podstawę dokonania zmiany;
• informacje lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie
zmiany umowy

5. Ciężar wykazania zmian mających wpływ na zwiększenie kosztów wykonania przedmiotu
zamówienia spoczywa na Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Ofertę wraz z załącznikami składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI