Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielanie świadczeń zdrowotnych przez pielęgniarki, według potrzeb oraz zgodnie z harmonogramem ustalonym z Udzielającym Zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kętach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357029926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 45
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gzoz.kety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gzoz.kety.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielanie świadczeń zdrowotnych przez pielęgniarki, według potrzeb oraz zgodnie z harmonogramem ustalonym z Udzielającym Zamówienia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-affd5600-e6ad-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252431/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielanie świadczeń zdrowotnych przez pielęgniarki, według potrzeb oraz zgodnie z harmonogramem ustalonym z Udzielającym Zamówienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-affd5600-e6ad-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pan Witold Jarominek, tel. (33) 845 20 36, e-mail: przetargi@gzoz.kety.pl
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia - przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Pozostałe zapisy zawiera SWZ.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: przetargi@gzoz.kety.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 − 2 RODO informuje się, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kętach,ul. Jana III Sobieskiego 45, 32-650 Kęty, tel. 33 845 29 26, e-mail: sekretariat@gzoz.kety.pl.
2)Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można skontaktować pisząc na adres email: iod@gzoz.kety.pl lub na adres siedziby administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie tego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji oraz realizacją zawartej w wyniku tego postępowania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy PZP oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające – podmiotom tym mogą zostać ujawnione Pani/Pana dane osobowe.
5) Uwzględniając obowiązki prawne ciążące na Administratorze informuje się, iż Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują przechowywanie
dokumentacji i wypełnianie względem Pani/Pana obowiązków z nich wynikających.
6) W szczególności Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP). W
wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów
Zamawiającego (np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych) Pani/Pana dane będą
przechowywane przez okres dłuższy – do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11)Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników.
** Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/24/GZOZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 284210,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgniarka z umiejętnością wykonywania prób wysiłkowych;
a) lokalizacja - ul. Sobieskiego 35a, 32-650 Kęty;
b) wykonywanie usługi raz w miesiącu, zgodnie z ustaleniami, wyłącznie dni robocze, max. 10 badań w miesiącu;
c) Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy bezpłatne korzystanie z pomieszczeń socjalnych na warunkach uzgodnionych pomiędzy stronami po przedstawieniu imiennego wykazu osób wykonujących zamówienie;
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 2 do SWZ, dalej w treści jako: ,,OPZ’’. i załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 9000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Skala punktowa do 100 punktów, w taki sposób, że oferta najkorzystniejsza uzyska maksymalnie100 punktów, pozostałe oferty otrzymają mniej punktów będących składowymi
punktów z ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Pielęgniarka środowiskowa;
a) lokalizacja – ul. Sobieskiego 35a, 32-650 Kęty;
b) wykonywanie usługi, zgodnie z ustaleniami, w godzinach 7.00-18.00, 6 godzin dziennie, pięć dni w tygodniu, wyłącznie dni robocze;
c) Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy bezpłatne korzystanie z pomieszczeń socjalnych na warunkach uzgodnionych pomiędzy stronami po przedstawieniu imiennego wykazu osób wykonujących zamówienie;
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 2 do SWZ, dalej w treści jako: ,,OPZ’’. i załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 50895,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Skala punktowa do 100 punktów, w taki sposób, że oferta najkorzystniejsza uzyska maksymalnie100 punktów, pozostałe oferty otrzymają mniej punktów będących składowymi
punktów z ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Pielęgniarka środowiskowa i w gabinecie zabiegowym;
a) Lokalizacja - ul. Bielska 56, 32-652 Bulowice;
b) wykonywanie usługi, zgodnie z ustaleniami, w godzinach 7.00-18.00, 5 godzin dziennie, pięć dni w tygodniu, wyłącznie dni robocze;
c) Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy bezpłatne korzystanie z pomieszczeń socjalnych na warunkach uzgodnionych pomiędzy stronami po przedstawieniu imiennego wykazu osób wykonujących zamówienie;
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 2 do SWZ, dalej w treści jako: ,,OPZ’’. i załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 47125,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Skala punktowa do 100 punktów, w taki sposób, że oferta najkorzystniejsza uzyska maksymalnie100 punktów, pozostałe oferty otrzymają mniej punktów będących składowymi
punktów z ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Pielęgniarka środowiskowa i w gabinecie zabiegowym
a) Lokalizacja - ul. Bielska 56, 32-652 Bulowice;
b) wykonywanie usługi, zgodnie z ustaleniami, w godzinach 7.00-18.00, 5 godzin dziennie, pięć dni w tygodniu, wyłącznie dni robocze;
c) Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy bezpłatne korzystanie z pomieszczeń socjalnych na warunkach uzgodnionych pomiędzy stronami po przedstawieniu imiennego wykazu osób wykonujących zamówienie;
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 2 do SWZ, dalej w treści jako: ,,OPZ’’. i załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 47125,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Skala punktowa do 100 punktów, w taki sposób, że oferta najkorzystniejsza uzyska maksymalnie100 punktów, pozostałe oferty otrzymają mniej punktów będących składowymi
punktów z ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Pielęgniarka do punktu szczepień
a) Lokalizacja - ul. Sobieskiego 35a, 32-650 Kęty,
b) możliwość wykonywania usługi w godzinach 7.00 – 18.00, zgodnie z ustaleniami, 12 godzin tygodniowo, pięć dni w tygodniu, wyłącznie dni robocze;
c) Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy bezpłatne korzystanie z pomieszczeń socjalnych na warunkach uzgodnionych pomiędzy stronami po przedstawieniu imiennego wykazu osób wykonujących zamówienie;
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 2 do SWZ, dalej w treści jako: ,,OPZ’’. i załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 22620,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Skala punktowa do 100 punktów, w taki sposób, że oferta najkorzystniejsza uzyska maksymalnie100 punktów, pozostałe oferty otrzymają mniej punktów będących składowymi
punktów z ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Pielęgniarka do poradni endokrynologicznej;
a) lokalizacja – ul. Sobieskiego 35a, 32-650 Kęty;
b) możliwość wykonywania usługi w godzinach 7.00 – 18.00, zgodnie z ustaleniami, cztery dni tygodniu, 23 godziny tygodniowo, wyłącznie dni robocze;
c) Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy bezpłatne korzystanie z pomieszczeń socjalnych na warunkach uzgodnionych pomiędzy stronami po przedstawieniu imiennego wykazu osób wykonujących zamówienie;
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 2 do SWZ, dalej w treści jako: ,,OPZ’’. i załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 45240,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Skala punktowa do 100 punktów, w taki sposób, że oferta najkorzystniejsza uzyska maksymalnie100 punktów, pozostałe oferty otrzymają mniej punktów będących składowymi
punktów z ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7. Pielęgniarka do gabinetu zabiegowego;
a) lokalizacja – ul. Sobieskiego 35a, 32-650 Kęty;
b) wykonywanie usługi, zgodnie z ustaleniami, w godzinach 7.00-18.00, pięć dni w tygodniu, 4 godziny dziennie, wyłącznie dni robocze;
c) Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy bezpłatne korzystanie z pomieszczeń socjalnych na warunkach uzgodnionych pomiędzy stronami po przedstawieniu imiennego wykazu osób wykonujących zamówienie;
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 2 do SWZ, dalej w treści jako: ,,OPZ’’. i załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 22620,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Skala punktowa do 100 punktów, w taki sposób, że oferta najkorzystniejsza uzyska maksymalnie100 punktów, pozostałe oferty otrzymają mniej punktów będących składowymi
punktów z ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8. Pielęgniarka do poradni otolaryngologicznej;
a) lokalizacja – ul. Sobieskiego 35a, 32-650 Kęty;
b) wykonywanie usługi, zgodnie z ustalonym harmonogramem, w godzinach 7.00-18.00, cztery dni w tygodniu, 6 godzin dziennie, wyłącznie dni robocze;
c) Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy bezpłatne korzystanie z pomieszczeń socjalnych na warunkach uzgodnionych pomiędzy stronami po przedstawieniu imiennego wykazu osób wykonujących zamówienie;
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 2 do SWZ, dalej w treści jako: ,,OPZ’’. i załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 39585,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Skala punktowa do 100 punktów, w taki sposób, że oferta najkorzystniejsza uzyska maksymalnie100 punktów, pozostałe oferty otrzymają mniej punktów będących składowymi
punktów z ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, skierował do realizacji zamówienia –
realizacji usług zdrowotnych, co najmniej jedną osobę, do każdej części zamówienia na którą złoży ofertę, która będzie spełniała poniższe warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz poda informację o podstawie do dysponowania tymi osobami:
a) dla części A –pielęgniarka z umiejętnością wykonywania prób wysiłkowych – prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki, minimum
roczne doświadczenie w wykonywaniu prób wysiłkowych,
b) dla części B – Pielęgniarka środowiskowa
– prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki,
- minimum roczne doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat, w wykonywaniu usług pielęgniarki środowiskowej,
c) dla części C – Pielęgniarka środowiskowa i w gabinecie zabiegowym
- prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki,
-minimum roczne doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat, w wykonywaniu usług pielęgniarki środowiskowej,
d) dla części D - Pielęgniarka środowiskowa i w gabinecie zabiegowym
- prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki,
-minimum roczne doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat, w wykonywaniu usług pielęgniarki środowiskowej
e) dla części E - Pielęgniarka do punktu szczepień
- minimum roczne doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat, w wykonywaniu usług pielęgniarki, w tym w wykonywaniu
szczepień,
- kurs specjalistyczny w zakresie szczepień ochronnych,
f) dla części F – Pielęgniarka do poradni endokrynologicznej
- prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki,
- minimum rok doświadczenia, w okresie ostatnich 5 lat, w wykonywaniu usług w poradni endokrynologicznej, w tym w
wykonywaniu biopsji tarczycy,
g) dla części G – Pielęgniarka do gabinetu zabiegowego
– prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki,
- kurs specjalistyczny wykonywania i interpretacji zapisu elektrokardiograficznego
- kurs specjalistyczny resuscytacja krążeniowo-oddechowa,
- minimum roczne doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat, w wykonywaniu usług pielęgniarki, w tym w wykonywaniu i
interpretacji zapisu elektrokardiograficznego.
h) dla części H- Pielęgniarka do poradni otolaryngolgicznej
– prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki,
- minimum rok doświadczenia, w okresie ostatnich 5 lat, w wykonywaniu usług w poradni laryngologicznej, w tym posługiwania się audiometrem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z tych Wykonawców odrębnie.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych 2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że spełnił łącznie następujące przesłanki: 1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania ,lub zamawiającym; 3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, b) zreorganizował personel, c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
5. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 7, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 7, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
6. W zakresie nieuregulowanym w SWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:
1) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.
4 ustawy, wskazujące, które dostawy lub usługi, świadczone w ramach przedmiotowego postępowania, wykonają poszczególni
Wykonawcy. Przykładowy wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 5 do SWZ (dla każdej z części).
2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z
podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane
zdolności dotyczą. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ Zobowiązanie/a
należy złożyć w oryginale.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz osób wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za
świadczenie usług zdrowotnych w danej części zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzających spełnianie postawionego warunku; Wzór
wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5. W zakresie nieuregulowanym w SWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1)oświadczenie dotyczące art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz.
835). 2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) pełnomocnictwo dla
pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu, składa każdy z tych Wykonawców odrębnie.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, wskazujące, które dostawy lub
usługi, świadczone w ramach przedmiotowego postępowania, wykonają poszczególni Wykonawcy. Przykładowy wzór oświadczenia podany jest w załączniku do SWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, w tym określonych w załączniku nr 8 do SWZ,:
a) o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy,
b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację
przedmiotu umowy,
c) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy,
d) zmiana osób z wykazu osób.
Zawsze wymagana zgoda Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Na Platformie e-Zamówienia. Pozostałe zapisy określa SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-06