Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielanie świadczeń zdrowotnych I-III'2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276556249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tarnogórska 3
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323890075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@interwencja.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.interwencja.bytom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielanie świadczeń zdrowotnych I-III'2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9843cf07-536b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00116546/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 udzielanie świaczeń zdrowotnych I - III 2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ePUAP https://epuap.gov.pn na skrytkę /CPU_Bytom/ (nazwa odbiorcy: Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom w Bytomiu) i za pośrednictwem formularzy udostępnionych także a pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce „dla Wykonawców”, „formularze do komunikacji”
1) ofertę oraz dokumenty składane wraz z ofertą należy składać przy użyciu miniPortalu, ePUAP;
2) dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń (inne niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) składane są przez Wykonawcę elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal („Formularz do korespondencji”). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularz nie może być szyfrowana;
3) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail sekretariat@interwencja.bytom.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstukcjaużytkownikaminiPortal-ePUAP.pdf oraz regulaminie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Dyrektor Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
41-902 Bytom, ul. Tarnogórska 3
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych:
Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
41-902 Bytom, ul. Tarnogórska 3
mail: iod.cpubytom@gmail.com
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 216000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawy
o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2022 poz. 633) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j.Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.2.5.) Wartość części: 31200 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawy
o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2022 poz. 633) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j.Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.2.5.) Wartość części: 30800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawy
o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2022 poz. 633) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j.Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.2.5.) Wartość części: 30800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawy
o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2022 poz. 633) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j.Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.2.5.) Wartość części: 30800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawy
o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2022 poz. 633) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j.Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.2.5.) Wartość części: 30800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawy
o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2022 poz. 633) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j.Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.2.5.) Wartość części: 30800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z art.3.1 Ustawy
o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (t.j.Dz.U. 2022 poz. 633) przez lekarzy pacjentom Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.12.2014r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j.Dz.U. z 2022r. poz.2075 z póz. zm.).
4.2.5.) Wartość części: 30800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej jn.
1) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:
dla wszystkich części zamówienia Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedna osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, będącą odpowiednio wykształconą i posiadającą wpis na okręgową listę lekarską .
W związku z warunkiem szczegółowym dotyczącym kwalifikacji zawodowych Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (w Wykazie osób) imion nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych tych osób
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej:
1) zmiany strony umowy – Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
2) dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT.
3) zmiany wskazanych osób trzecich, którymi posługuje się Wykonawca, rezygnacji
z posłużenia się osobami trzecimi, zmiany wskazanego zakresu wykonywanego zobowiązania przez osoby trzecie, wykonanie zamówienia przy pomocy osób trzecich, pomimo niewskazana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania przez osoby trzecie.
W przypadku zmiany lub rezygnacji z osoby trzeciej, na której potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu,
iż proponowana inna osoba trzecia lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust.2.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. Wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem iż ewentualna zmiana osób wymienionych w załączniku do niniejszej umowy wymaga jedynie zatwierdzenia przez strony treści tego załącznika.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem forrmularza złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty został opisany w instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 14 dni