Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
TP 07/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ZESTAWÓW OPERACYJNYCH ORAZ BIELIZNY I OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 395 74 28
1.5.8.) Numer faksu: 71 395 74 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: enowakowska@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP 07/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ZESTAWÓW OPERACYJNYCH ORAZ BIELIZNY I OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b0d1b06-833a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP 07/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 213442,32 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 19
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek wykonany z dzianiny wiskozowej o niskiej przywieralności; impregnowany glikolem
polietylenowym, zawierający 10% jodopowidon, 1% czystego jodu. Przeznaczony do ran zakażonych oraz narażonych na zakażenie.
Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 475,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy, wspomaga oczyszczanie się rany i zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla płynów oraz
wirusów i bakterii, może pozostawać na skórze do 7 dni.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
10cmx10cm op a 5 szt 50
10cmx12cm owalny op a 5 szt 100
16,2cmx17cm (+/- 0,2cm) op a 6 szt 15
UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny. Dla w/w opatrunków poliuretanowych wymagane
potwierdzenie bariery folii dla wirusów od 28nm.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 145825,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cienki absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy, owalny, wspomaga oczyszczanie się rany i
zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla
płynów oraz wirusów i bakterii, może pozostawać na skórze do 7 dni.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
7cmx9cm owalny op a 10 szt 85
10cmx12cm owalny op a 10 szt 80
UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny. Dla w/w opatrunków poliuretanowych wymagane
potwierdzenie bariery folii dla wirusów od 28nm.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 10856,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaza 100% bawełniana niejałowa 17nit.90cmx100m; opakowana w folię lub papier– max 5
opakowań w kartonie zbiorczym.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
90 cm x 100 m mb 26 000
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania 4 w Zał. nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 14820,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaza opatrunkowa 100% bawełna – jałowa; 17nit. sterylizowana parą wodną, bielona
bezchlorowo, opakowanie pośrednie folia
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
0,5m2 szt 500
1m2 szt 6 000
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania 5 w Zał. nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 5610,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompresy gazowe niejałowe ze 100%gazy bawełnianej,bez luźnych nitek,podwijane brzegi
13nit.8w.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
5x5cm a 100szt. op 8 000
7,5x7,5cm a 100szt op 1 500
10x10cm a 100szt. op 7 500
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania 6 w Zał. nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 45560,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompresy gazowe jałowe ze 100% gazy bawełnianej, 17nit.8w; sterylizowane parą wodną,
brzegi podwinięte bez luźnych nitek, opakowane folia-papier, opakowanie pośrednie a 50 sztuk
(lub 25 sztuk – Wykonawca odpowiednio przeliczy) ; z etykietą pośrednią, etykieta jednostkowa,
pośrednia i zbiorcza zawierająca informacje identyfikujące produkt z podaniem nazwy wytwórcy,
numeru serii i daty przydatności do użycia.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
5X5cm Op (50x2szt) 4 500
7,5x7,5cm op (50x2szt) 1 300
10x10cm op (50x2szt) 4 000
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania nr 7 w Zał. nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 69930,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompresy gazowe jałowe* ze 100% gazy bawełnianej, z wszytą na całej długości nitką
radiacyjną 12w 17nit. 10X10cm. Wykonane z gazy bielonej bezchlorowo, sterylizowane parą
wodną, brzegi podwójnie zakładane typu ES. Pakowane po: 2 x 10szt lub odpowiednio 4 x 10szt
– gdzie każde 10 sztuk kompresów przewiązane banderolą papierową lub nitką; opakowanie
folia-papier. Opakowanie pośrednie - dodatkowe opakowanie foliowe zawartości kartonu
zbiorczego pozwalające na bezpieczny transport w warunkach bloku operacyjnego. Opakowanie
jednostkowe zawierające dodatkowe 2 etykiety transferowe typu TAG znajdujące się na
zewnętrznej powierzchni opakowania jednostkowego, zawierające co najmniej: nazwę i rozmiar
wyrobu, ilość nitek i warstw, ilość sztuk, numer serii, datę ważności oraz nazwę wytwórcy.
Etykieta zbiorcza zawierająca informacje identyfikujące produkt z podaniem nazwy wytwórcy,
numer serii i daty przydatności do użycia.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
10x10cm a 20szt op 250
10x10cm a 40szt op 120
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 1182,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompresy gazowe jałowe* ze 100% gazy bawełnianej, z wszytą na całej długości nitką
radiacyjną 12w 17nit. 5X5cm. Wykonane z gazy bielonej bezchlorowo, sterylizowane parą
wodną, brzegi podwójnie zakładane typu ES, opakowanie folia-papier. Opakowanie pośrednie -
dodatkowe opakowanie foliowe zawartości kartonu zbiorczego pozwalające na bezpieczny
transport w warunkach bloku operacyjnego. Opakowanie jednostkowe zawierające dodatkowe 2
etykiety transferowe typu TAG znajdujące się na zewnętrznej powierzchni opakowania
jednostkowego, zawierające co najmniej: nazwę i rozmiar wyrobu, ilość nitek i warstw, ilość
sztuk, numer serii, datę ważności oraz nazwę wytwórcy. Etykieta zbiorcza zawiera informacje
identyfikujące produkt z podaniem nazwy wytwórcy, numer serii i daty przydatności do użycia.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
5cmx5cm a 10szt. op 300
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00302098/01 z dnia 2021-12-07
2021-12-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 756,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10a Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4 warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po wstępnym technologicznym praniu(lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a '5szt.
z wszytym elementem radiacyjnym na całej długości i tasiemką zabezpieczoną przed
oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym
systemem etykiet kontrolnych
10b Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4Warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po
wstępnym technologicznym praniu (lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a'2szt.
z wszytym elementem radiacyjnym na całej długości i tasiemką zabezpieczoną przed oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym
systemem etykiet kontrolnych
J. m., zapotrzebowanie roczne oraz dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania 10 (a,b) w Zał. nr 1 do SWZ.
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 3344,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trójwarstwowa maska chirurgiczna wiązana na troki, typ kaczy dziób; odporna na przesiąkanie,
poziom filtracji bakteryjnej >= 98%; hypoalergiczna. Opakowanie w formie podajnika. Zgodna z
normą PN EN 14683 II.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
szt 5000
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek jałowy, włókninowy (100% poliester), w pełni hypoalergiczny oraz niecytotoksyczny z
dodatkową warstwą chłonną (zabezpieczoną przed przywieraniem do rany) - do mocowania
wenflonów z syntetycznym klejem kauczukowym lub akrylowym; zabezpieczony paskami
papieru ułatwiającymi aplikację; zaokrąglone brzegi op. a'100szt.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
6x8cm(+/-0,2cm) op a 100szt 700
UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 10115,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chłonne sterylne ręczniki celulozowe do osuszania rąk o wymiarze minimum 33x33cm;
pakowane x2 szt.; gramatura podstawowa minimum 55g/m2. Opakowanie typu folia-papier.
Zapotrzebowanie roczne: 400.
Wszystkie obłożenia zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 380,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serweta z włókniny trójwarstwowej o gramaturze min. 70 g/m2, nieprzylepna 45cmx75cm.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 10
Wszystkie obłożenia zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 19,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serweta jałowa z włókniny trójwarstwowej o gramaturze min. 70g/m², nieprzylepna, rozmiar
45x45cm (lub 50x50cm).
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 20
Wszystkie obłożenia zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 30,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do znieczulenia przewodowego o składzie: 1 serweta samoprzylepna dwuwartwowa 50 x
50 cm; 1 narzędzie do mycia (plastikowe, proste atraumatyczne 12 cm); 10 sztuk kompresów
gazowych 7,5 x 7,5 cm (ES 12 warst., 17 nit.); 5 sztuk tupfery nr 4 , 24 x 24 cm 20 nit. Pakowane
w papier krepowy. Opakowanie a'34szt.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
op 1
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 380,62 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
* Zestaw operacyjny do jamy brzusznej:
1. Serweta na stół narzędziowy 150x190cm, obszar chłonny 75x190cm - 1szt.
2. Pojemnik na igły (10szt.), magnetyczny, w połowie transparentny, żółty - 1szt.
3. Miska z polipropylenu 500ml z podziałką - 1szt.
4. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 150x240cm - 1szt.
5. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 90x75cm - 2szt.
6. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 175x175cm - 1szt.
7. Kieszeń foliowa 40x35cm z taśmą samoprzylepną, dwukomorowa - 2szt.
8. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 90x75cm – 2szt.
9. Worek na mocz 1500ml - 1szt.
10. Kleszczyki do dezynfekcji dł. ok 20cm, niebieskie - 1szt.
11. Fartuch chirurgiczny wzmocniony (SMS) XLL – 2szt.
12. Serweta na stolik Mayo 80x145cm (+/-2cm), obszar chłonny 65x85cm – 1szt.
13. Organizator przewodów (rzep) wym 2,5x30cm, przyklejany - 1szt.
14. Kompres gazowy 10x10cm 17N, 12W, znacznik RTG, biały - 40szt.
15. Tupfer okrągły gazowy 40x40cm (gaza 20N, znacznik RTG, biały) - 4szt.
16. Kompres gaz. laparo. 45x45cm (gaza 20N, 4W, znacznik RTG, biały) - 5szt.
17. Dren łączący do ssaka PVC 25Ch/16Ch dł. 3.0m + aspiracja Yankauer 22Ch (okrągła
końcówka) – 1szt.
18. Miska z polipropylenu 250ml, z podziałką - 1szt.
19. Czyścik do koagulacji RTG 5x5cm - 1szt.
20. Ręcznik chłonny ok.20x25cm - 2szt.
21. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny nr 22 - 1szt.
22. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny nr 11 - 1szt.
23. Koagulacja monopolarna - 1szt. Serweta w pozycji 4 oraz 6 wykonana z laminatu 3-
warstwowego (włóknina polipropylenowa min. 12g/m2 / folia polietylenowa 40 mikronów /
włóknina wiskozwa min. 20g/m2.). Łączna gramatura serwety min. 70g/m2. Duża odporność serwet na przenikanie płynów dla obu stref. Odporność na rozerwanie na sucho w strefie
krytycznej min. 115kPa, w strefie pozakrytycznej min. 80kPa.
- Serwety w pozycji 5 wykonane z laminatu 3-warstwowego (włóknina polipropylenowa min.
12g/m2 / folia polietylenowa 40 mikronów / włóknina wiskozowa min. 20g/m2.). Łączna
gramatura serwety min. 70g/m2. Odporna na przenikanie płynów. Odporność na rozerwanie na sucho dla obu stref min. 115kPa.
- Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny SMS o gramaturze min. 35g/m2. Wyposażony w nieprzemakalne wstawki z przodu i na rękawach wykonane z laminatu dwuwarstwowego o
gramaturze: przód fartucha min. 33 g/m2, rękawy min. 40 g/m2 (rękawy na wysokości wstawki szyte techniką ultradźwiękową, zapewniające pełną barierowość). Fartuch złożony w sposób
zapewniający aseptyczną aplikację, wiązany na troki wewnętrzne oraz troki zewnętrzne z kartonikiem, z tyłu zapięcie na rzep. Zgodny z normą PN EN 13795 - wymagania wysokie.
Fartuch charakteryzuje się bardzo niskim poziomem pylenia. Dostępny w rozmiarach min. od L do XLL. Zestaw wyraźnie oznaczony słownie oraz kolorystycznie.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
szt 100.
LUB
* Lub: * Zestaw operacyjny do jamy brzusznej: 1. Serweta na stół narzędziowy 150x190cm, obszar chłonny 65x190cm - 1szt.
2. Pojemnik na igły (10szt.), magnetyczny, z transparentnym wieczkiem, czerwony - 1szt.
3. Miska z polipropylenu 500ml z podziałką – 1szt.
4. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 150x240cm - 1szt.
5. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 90x75cm - 2szt.
6. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 180x180cm - 1szt.
Serwety w poz. 4, 5, 6 z 2 warstwowego laminatu z dodatkowym wzmocnieniem w strefie krytycznej.
7. Kieszeń foliowa 40x30cm z taśmą samoprzylepną, dwukomorowa - 2szt.
8. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 90x75cm – 2szt.
9. Worek na mocz 2000ml - 1szt.
10. Kleszczyki do dezynfekcji dł. ok 20cm, niebieskie - 1szt.
11. Fartuch chirurgiczny wzmocniony (SMS) XL– 2szt., natomiast rozmiar XXL wyjątkowo (tylko na życzenie Zamawiającego).
12. Serweta na stolik Mayo 80x145cm (+/-2cm), obszar chłonny 60x145cm – 1szt.
13. Organizator przewodów (rzep) wym 2x22cm, przyklejany - 1szt.
14. Kompres gazowy 10x10cm 17N, 12W, znacznik RTG, biały - 40szt.
15. Tupfer okrągły gazowy 30x40cm (gaza 17N, znacznik RTG, biały) - 4szt.
16. Kompres gaz. laparo. 45x45cm (gaza 17N, 4W, znacznik RTG, biały) - 5szt.
17. Dren 24CH, dł. 3.0m + aspiracja Yankauer CH 21 – 1 szt
18. Miska z polipropylenu 250ml, z podziałką - 1szt.
19. Czyścik do koagulacji RTG 5x5cm - 1szt.
20. Ręcznik chłonny 30x30cm - 2szt.
21. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny nr 22 - 1szt.
22. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny nr 11P - 1szt.
23. Koagulacja monopolarna - 1szt.
Do serwet z pozycji 4, 5 i 6 - Serwety wykonane z dwuwarstwowego laminatu (włóknina PP + folia PE) o gramaturze łącznej 60g/m2, dodatkowo wzmocniona w strefie krytycznej warstwą materiału SM, łączna gramatura w strefie krytycznej 140g/m2, odporność na rozerwanie w obu strefach spełnia wymagania.
Zestaw spełnia pozostałe wymagania. * Wykonawca zaznaczy poprzez zakreślenie, który ZESTAW oferuje.
Wszystkie zestawy (opakowania bezpośrednie) zaopatrzone w etykiety typu TAG - zawierające
minimum: serię, datę ważności i dane Wytwórcy. Zestawy dodatkowo pakowane w op. pośrednie (wewnątrz opakowania zbiorczego) - pozwalające na bezpieczny transport w
warunkach bloku operacyjnego. Obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 13900,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do laproskopii:
1. Serweta górna z taśmą samoprzylepną - ekran anestezjologiczny - 240x150cm - 1szt.
2. Serwety boczne z taśmą samoprzylepną 90x75cm - 2szt.
3. Serweta dolna z taśmą samoprzylepną 175x175cm - 1szt.
4. Osłona na stół narzędziowy 150x190cm, obszar chłonny 75x190cm - 1szt.
5. Ręcznik chłonny min. 18x25cm - 2szt.
6. Fartuch chirurgiczny, wzmocniony (SMS) XLL - 2szt.
7. Serweta na stolik Mayo 79x145cm (+/-2cm), obszar chłonny 65x85cm - 1szt.
8. Miska 250ml, z podziałką – 1szt.
9. Tupfer okrągły gazowy 25x25cm (gaza 20N, znacznik RTG, biały) - 4szt.
10. Miska 120ml z podziałką - 1szt.
11. Osłona foliowa na kamerę 14-15x250cm (+ taśma mocująca) - 2szt.
12. Pojemnik na igły magnetyczny (10szt.) w połowie transparentny – 1szt.
13. Kompres gazowy 10x10cm (gaza 17N 12W, znacznik RTG, biały) – 20szt.
14. Strzykawka 3-5ml 3-częściowa LL - 1szt.
15. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny, nr 15 – 1szt.
16. Igła Veressa 150mm 14G - 1szt.
17. Opatrunek chłonny ok. 9-10x10cm - 3szt.
18. Organizator przewodów (rzep) 2,5-3x30cm, przyklejany - 1szt. Serwety w pozycji 1,2 oraz 3
wykonane z laminatu 3-warstwowego (włóknina polipropylenowa min. 12g/m2 / folia
polietylenowa 40 mikronów / włóknina wiskozowa min. 20g/m2.). Łączna gramatura serwety
min. 70g/m2. Wysoka odporność na przenikanie płynów dla wszystkich serwet w strefie
krytycznej oraz pozakrytycznej. Odporność na rozerwanie na sucho serwet w pozycji 1 oraz 3 w
strefie krytycznej min.115kPa, w strefie pozakrytycznej min. 80kPa. Odporność na rozerwanie
na mokro dla strefy krytycznej min. 85kPa. Odporność na rozerwanie na sucho serwet w pozycji
2 dla obu stref min.115kPa. Odporność na rozerwanie na sucho w strefie krytycznej min. 85kPa.
- Sterylny fartuch chirurgiczny / poz.6/ do procedur standardowych, wykonany z lekkiej i
przewiewnej włókniny typu SMS o gramaturze min.35g/m2; fartuch złożony w sposób
zapewniający aseptyczną aplikację, wiązany na troki wewnętrzne oraz troki zewnętrzne z
kartonikiem, z tyłu zapięcie na rzep. Rękawy szyte techniką ultradźwiękową.. Zgodny z normą
PN EN 13795- wymagania standardowe. Fartuch charakteryzuje się niskim poziomem pylenia.
Dostępne rozmiary: min. od L do XLL.
- Serweta na stolik Mayo /poz.7/ wykonana w strefie pozakrytycznej z folii PE 60 mikronów, w
strefie krytycznej dodatkowe wzmocnienie włóknina wiskozowa min. 25g/m2. /nie składana
teleskopowo/. Zestaw wyraźnie oznaczony słownie oraz kolorystycznie.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 100
Wszystkie zestawy (opakowania bezpośrednie) zaopatrzone w etykiety typu TAG - zawierające
minimum: serię, datę ważności i dane Wytwórcy. Zestawy dodatkowo pakowane w op.
pośrednie (wewnątrz opakowania zbiorczego) - pozwalające na bezpieczny transport w
warunkach bloku operacyjnego. Obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
4.2.5.) Wartość części: 16500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochraniacze na obuwie foliowe
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 50000
4.2.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego,
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:
a) są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w
którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających
siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP)
oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej - dokument potwierdzający wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed jego złożeniem.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja
i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE w
zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające,
e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym
mowa w rozdz. IX.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w
jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1 SWZ
dotyczące tych podmiotów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP:
a) deklaracja zgodności lub certyfikat CE dla wyrobu medycznego (o ile dotyczy) wydany przez
jednostkę notyfikowaną, jeżeli dla danego wyrobu medycznego istnieje obowiązek dokonania
oceny zgodności przy współudziale jednostki notyfikowanej.
b) wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich
wprowadzenie do obrotu i używania lub dokonano powiadomienia o wyrobie medycznym w
trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru
winna odpowiadać nazwie handlowej/katalogowej oferowanego wyrobu).
Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów Medycznych
i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy załączyć
oświadczenie z uzasadnieniem, dlaczego wpisowi nie podlega.
c) odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych do oferty należy załączyć świadectwo
potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów klasy IIa reguła 7.
2) W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów:
a) Odpowiednie katalogi producenta(zawierające numery katalogowe oferowanych produktów)
lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia
producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez
Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ. Jeżeli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie
wynika potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów Wykonawca
załączy karty techniczne lub wyniki badań producenta. Brak potwierdzenia wszystkich
wymaganych parametrów zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany wyrób tychże
parametrów i spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów
w języku obcym należy dołączyć dokument(y) wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez
Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie
się „
o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę.
Uwaga: Każdy dokument powinien być opisany, jakiego zadania (w tym pozycji) Załącznika nr 1
do SWZ dotyczy.
b) w przypadku, gdy z opisu oferowanego produktu i/lub dostarczonych dokumentów nie wynika
jednoznacznie, że oferowany produkt spełnia wszystkie wymagane parametry niniejszej SWZ,
Zamawiający ma prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę próbek, w celu
potwierdzenia że oferowany produkt odpowiada SWZ zarówno pod względem opisu i/lub
opakowania jeżeli jest wymagane.
- próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe
zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań
zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
- w przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety
znajdującej się na opakowaniu handlowym. Wymagania: każda próbka opatrzona będzie
etykietą producenta zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, zawierającą
wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w języku polskim, sposób sterylizacji, nr
katalogowy, seria, data ważności, REF.
- próbka ma być taka jak oferowany asortyment w niniejszym postępowaniu przetargowym.
- uwaga: próbki mają być opisane numerem zadania (w tym pozycji), którego dotyczą.
Należy sporządzić wykaz przekazanych próbek.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki
dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem
platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie,
o którym mowa w rozdz. IX.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu -
w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w
rozdz. IX.1 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego,
w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu - pod warunkiem przesłania próbek nowego
asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że spełnia on wymagania Zamawiającego
i uzyskania jego akceptacji;
2) zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została
wybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował w
ofercie,
3) zmiany numerów katalogowych, zmiany konfekcjonowania towaru przy czym cena
jednostkowa nie może ulec zmianie,
4) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny
producenta lub zastanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie,
5) zmiany cen jednostkowych opakowań towaru objętych umową w przypadku zmiany wielkości
opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w
stosunku do ceny objętej umową,
6) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, wydłużenie jej terminu
realizacji do momentu wykorzystania wartości umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
7) zmiany cen w umowie w przypadku zmiany stawki VAT. Zmianie ulegnie cena brutto, cena
netto pozostanie niezmieniona,
8) zmiany cen urzędowych (jeżeli dotyczy).
9) w razie braku możliwości lub istotnych trudności w dostarczeniu wyrobów zaoferowanych
w ofercie Wykonawca będzie mógł dostarczać zamienniki o nie gorszych parametrach i w takiej
samej cenie – pod warunkiem każdorazowo uzyskania wcześniejszej zgody kierownika Apteki
Szpitala lub osoby go zastępującej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-15