Telefon zaufania jako forma wsparcia dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Telefon zaufania jako forma wsparcia dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLędziny
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-04
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00039402
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Telefon zaufania jako forma wsparcia dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznychw Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lędzińska 24

1.5.2.) Miejscowość: Lędziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprledziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-powiatbl.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Telefon zaufania jako forma wsparcia dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznychw Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-634ab1c4-a415-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000904/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie form wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy oraz Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcpr-powiatbl.bip.net.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn.: „Telefon zaufania jako forma wsparcia dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie” jest wykonanie przez Wykonawcę usługi społecznej w ramach realizacji form wsparcia określonych w projekcie, przeznaczonych dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych, ul. Lędzińska 24A, 43-140 Lędziny, zwanych dalej „uczestnikami”. Usługa będzie realizowana dla uczestników ww. projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, o numerze wniosku WND-RPSL.09.02.01-24-02GC/19-003, Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT.Usługa objęta przedmiotem zamówienia polega na zapewnieniu wsparcia seniorom przez specjalistę w dziedzinie poradnictwa psychologicznego z przeznaczeniem dla seniorów, którzy z różnych względów nie mogą uczestniczyć w zajęciach Dziennego Domu Pomocy ze względu na stan zdrowia, sytuację rodzinną, problemów z dojazdem, przeciwdziałanie osamotnieniu, izolacji, a przede wszystkim z uwagi na czasowe zawieszenie działalności do odwołania na terenie Województwa Śląskiego Dziennych Domów Pomocy- na podstawie decyzji Wojewody Śląskiego.„Telefon zaufania dla seniora” - dyżury prowadzone w formie indywidualnych rozmów telefonicznych, inicjowanych przez dzwoniącego seniora, z zachowaniem intymności rozmowy, dyskrecji, realizowane zgodnie ze standardami pomocy telefonicznej Światowej organizacji telefonów zaufania (IFOTES) w układzie co najmniej 3 godziny dyżuru tygodniowo, tj. co najmniej 12 godzin w miesiącu.Koszt abonamentu Telefonu Zaufania dla Seniora ponosi Zamawiający.Zamawiający informuje, że Dzienny Dom Pomocy w Centrum Usług Społecznych,ul. Lędzińska 24A, 43-140 Lędziny, funkcjonuje przez cały rok, we wszystkie dni robocze,od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 7:30 do godz. 15:30. Natomiast ww. forma wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy realizowana będzie w godzinach ustalonych z Zamawiającym na podstawie przedstawionego przez wybranego Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu zajęć (załącznik nr 3 do umowy)w terminie do 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze Jego oferty. Ponadto przyjmuje się, że jedna godzina świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem odpowiada jednej godzinie zegarowej (przyjmuje się, ze jedna godzina zegarowa = 60 min.).Adresatami form wsparcia będzie nie więcej niż 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, którzy spełniają poniższe kryteria:- mają ukończone 60 lat i są osobami niesamodzielnymi w minimum jednym zakresie dotyczącym czynności dnia codziennego,- mają ukończone 60 lat i są osobami niepełnosprawnymi.Wykonawca jest zobligowany w pracy z uczestnikami projektu do stosowania zasady równości kobiet i mężczyzn.Podczas realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zachowana zostanie równość szans, poprzez dostęp do informacji, edukacji, wsparcia dla wszystkich uczestników bez względu na wiek, płeć, rasę, przekonania, orientację seksualną, niepełnosprawność.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość form wsparcia objętych przedmiotem zamówienia zrealizowanych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy p.z.p., o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy p.z.p.;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.c) zdolności technicznej lub zawodowej.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże dysponowanie (tzn. będzie dysponował na czas wykonania zamówienia) co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą posiadającą:-wykształcenie wyższe psychologiczne (minimum magister psychologii),-niezbędne kwalifikacje do prowadzenia formy wsparcia objętej przedmiotem zamówienia,-co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej jedną usługę w formie prowadzenia dyżurów telefonu zaufaniaw zakresie poradnictwa psychologicznego w wymiarze co najmniej 144 godzin.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 455 ustawy p.z.p.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowyw stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy:1) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 7 umowy (załącznik nr 7 do SWZ). Zmiana osoby odpowiedzialnej za prawidłową realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy będzie możliwa wyłącznie za zgodą Zamawiającego oraz z zastrzeżeniem, że osoba ta spełnia wymagania kryterium: ilość form wsparcia objętych przedmiotem zamówienia zrealizowanych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII niniejszego SWZ, dla części zamówienia stanowiącej przedmiot umowy.2) Zmiana terminu realizacji umowy niewynikająca z winy Zamawiającego.3) Zamiana terminu realizacji umowy w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II SWZ.4) W przypadku wystąpienia korzystnych dla Zamawiającego zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI