SZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO NA MIARĘ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO NA MIARĘ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00424997
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO NA MIARĘ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO NA MIARĘ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947ebeaf-5b0a-442b-946d-863f49b74fd3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 SZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO NA MIARĘ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich
użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Szycie umundurowania wyjściowego na miarę” nr postępowania 24/SZP/2024;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): J.W.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 24/SZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Szycie umundurowania sił powietrznych - dla ilości minimalnych
Lp. Nazwa Jm Ilość
1. Płaszcz damski sił powietrznych – WDTT 215D/MON szt. 4
2. Bluza olimpijka damska sił powietrznych – WDTT 116D/MON szt. 4
3. Mundur galowy damski (ze spódnicą) sił powietrznych – WDTT 108D/MON kpl. 4
4. Mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) sił powietrznych – WDTT 136/MON kpl. 4
5. Spodnie wyjściowe letnie damskie sił powietrznych – WDTT 112DL/MON szt. 4
6. Spodnie wyjściowe damskie sił powietrznych – WDTT 112D/MON szt. 4
7. Koszulo-bluza damska z krótkimi rękawami koloru stalowego – WDTT 301D/MON szt. 8
8. Koszulo-bluza damska z długimi rękawami koloru stalowego – WDTT 310D/MON szt. 8
9. Płaszcz sił powietrznych – WDTT 215/MON szt. 1
10. Mundur galowy sił powietrznych – WDTT 108/MON kpl. 1
11. Mundur wyjściowy sił powietrznych – WDTT 102/MON kpl. 1


Zadanie nr 1 - Szycie umundurowania sił powietrznych - dla ilości maksymalnych
Lp. Nazwa Jm Ilość
1. Płaszcz damski sił powietrznych – WDTT 215D/MON szt. 13

2. Bluza olimpijka damska sił powietrznych – WDTT 116D/MON szt. 8
3. Mundur galowy damski (ze spódnicą) sił powietrznych – WDTT 108D/MON kpl. 13
4. Mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) sił powietrznych – WDTT 136/MON kpl. 13
5. Spodnie wyjściowe letnie damskie sił powietrznych – WDTT 112DL/MON szt. 8
6. Spodnie wyjściowe damskie sił powietrznych – WDTT 112D/MON szt. 8
7. Koszulo-bluza damska z krótkimi rękawami koloru stalowego – WDTT 301D/MON szt. 16
8. Koszulo-bluza damska z długimi rękawami koloru stalowego – WDTT 310D/MON szt. 16
9. Płaszcz sił powietrznych – WDTT 215/MON szt. 10
10. Mundur galowy sił powietrznych – WDTT 108/MON kpl. 10
11. Mundur wyjściowy sił powietrznych – WDTT 102/MON kpl. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Umowa przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego
asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ.
2. Realizację ilości minimalnych, Zamawiający gwarantuje w całości.
3. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego, (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Okres gwarancji - 40%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:


najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
3. W kryterium K2 - „okres gwarancji ” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
WARIANT I Gwarancja 12 miesięcy 0 pkt
WARIANT II Gwarancja 24 miesięcy 20 pkt
WARIANT III Gwarancja 36 miesięcy 30 pkt
WARIANT IV Gwarancja 48 miesięcy 40 pkt



 Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty;
 W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował 12 miesięczny okres gwarancji i otrzyma 0 pkt w kryterium „okres gwarancji”.
 Maksymalny punktowy okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.
 W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych’’
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „okres gwarancji‘’
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Szycie umundurowania wojsk lądowych - dla ilości minimalnych.

Lp. Nazwa Jm Ilość
1. Koszula damska koloru białego – WDTT 303D/MON szt. 1
2. Mundur galowy wojsk lądowych – WDTT 108/MON kpl. 16
3. Mundur wyjściowy wojsk lądowych – WDTT 101/MON kpl. 16
4. Płaszcz wojsk lądowych – WDTT 215/MON szt. 16
5. Mundur galowy damski (ze spódnicą) wojsk lądowych – WDTT 108D/MON kpl. 80
6. Mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) wojsk lądowych – WDTT 136/MON kpl. 80
7. Płaszcz damski wojsk lądowych – WDTT 215D/MON szt. 80
8. Spodnie wyjściowe letnie damskie wojsk lądowych – WDTT 112 DL/MON szt. 1
9. Spodnie wyjściowe letnie wojsk lądowych – WDTT 112L/MON szt. 1

Zadanie nr 2 - Szycie umundurowania wojsk lądowych - dla ilości maksymalnych.

Lp. Nazwa Jm Ilość
1. Koszula damska koloru białego – WDTT 303D/MON szt. 3
2. Mundur galowy wojsk lądowych – WDTT 108/MON kpl. 20
3. Mundur wyjściowy wojsk lądowych – WDTT 101/MON kpl. 20
4. Płaszcz wojsk lądowych – WDTT 215/MON szt. 20
5. Mundur galowy damski (ze spódnicą) wojsk lądowych – WDTT 108D/MON kpl. 100
6. Mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) wojsk lądowych – WDTT 136/MON kpl. 100
7. Płaszcz damski wojsk lądowych – WDTT 215D/MON szt. 100
8. Spodnie wyjściowe letnie damskie wojsk lądowych - WDTT szt. 3
9. Spodnie wyjściowe letnie wojsk lądowych - WDTT szt. 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Umowa przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego
asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ.
2. Realizację ilości minimalnych, Zamawiający gwarantuje w całości.
3. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego, (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Okres gwarancji - 40%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:


najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
3. W kryterium K2 - „okres gwarancji ” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
WARIANT I Gwarancja 12 miesięcy 0 pkt
WARIANT II Gwarancja 24 miesięcy 20 pkt
WARIANT III Gwarancja 36 miesięcy 30 pkt
WARIANT IV Gwarancja 48 miesięcy 40 pkt



 Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty;
 W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował 12 miesięczny okres gwarancji i otrzyma 0 pkt w kryterium „okres gwarancji”.
 Maksymalny punktowy okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.
 W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych’’
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „okres gwarancji‘’
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
c) zdolności ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej
1) posiadania zaświadczenia wydanego przez Komendanta WOBWSM /Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby
Mundurowej/, jako podmiotu uprawnionego do oceny zgodności i kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego wyrobu
(PUiW) zgodnego w dniu uruchomienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT i wzorem do produkcji
seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub WTU),
2) posiadania certyfikatu wystawionego przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają ocenie zgodności
w trybie III zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowejz dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego
wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów
przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (tj. Dz.U. z2018 r. poz. 1385, z późn. zm.), lub tkaniny dla mundurów
galowych i wyjściowych wyprodukowanych w ramach obowiązywania certyfikatów w latach poprzednich wraz z
przedstawieniem aktualnych wyników badań z akredytowanych laboratoriów potwierdzających zgodność z wymaganiami
UWAGA:
ocena zgodności wyrobów z przypisanym trybem III, podlega zmianie na tryb I dla niżej wymienionych tkanin:
• Tkanin na mundury galowe;
• Tkanin na mundury wyjściowe;
• Tkanin na mundury służbowe;
• Tkanin na spodnie wyjściowe;
• Tkanin na bluzy olimpijki.
W związku z powyższym ww. tkaniny oceniane są w trybie I (art. 6 ust.1 pkt 1 ustawy
z dnia 17 listopada 2006 r.) co oznacza, że podlegają ocenie zgodności obejmującej czynności wykonywane przez
dostawcę (zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.) poprzez
przeprowadzenie co najmniej jednej z niżej wymienionych czynności
kontroli wyrobu w toku produkcji;
II. kontroli i badań końcowych wyrobu;
III. kontroli procesu wytwarzania wyrobu;
IV. innych czynności określonych w specyfikacji technicznej potwierdzających
zgodność wyrobu ze specyfikacją techniczną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed
wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków
dowodowych:
1)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w pkt 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej,
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2),
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być
wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w pkt 2).
4) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach,
mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przepisy pkt 2) oraz 3) stosuje się
odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych
środków dowodowych:
1) zaświadczenia wydanego przez Komendanta WOBWSM /Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej/, jako
podmiotu uprawnionego do oceny zgodności i kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego wyrobu (PUiW) zgodnego w dniu
uruchomienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia
późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub WTU),
2) certyfikatu wystawionego przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają ocenie zgodności w trybie III zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających
ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności
państwa (tj. Dz.U. z2018 r. poz. 1385, z późn. zm.), lub tkaniny dla mundurów galowych i wyjściowych wyprodukowanych w ramach
obowiązywania certyfikatów w latach poprzednich wraz z przedstawieniem aktualnych wyników badań z akredytowanych
laboratoriów potwierdzających zgodność z wymaganiami.
UWAGA:
ocena zgodności wyrobów z przypisanym trybem III, podlega zmianie na tryb I dla niżej wymienionych tkanin:
• Tkanin na mundury galowe;
• Tkanin na mundury wyjściowe;
• Tkanin na mundury służbowe;
• Tkanin na spodnie wyjściowe;
• Tkanin na bluzy olimpijki.
W związku z powyższym ww. tkaniny oceniane są w trybie I (art. 6 ust.1 pkt 1 ustawy
z dnia 17 listopada 2006 r.) co oznacza, że podlegają ocenie zgodności obejmującej czynności wykonywane przez dostawcę
(zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.) poprzez przeprowadzenie co najmniej
jednej z niżej wymienionych czynności:
I. kontroli wyrobu w toku produkcji;
II. kontroli i badań końcowych wyrobu;
III. kontroli procesu wytwarzania wyrobu;
IV. innych czynności określonych w specyfikacji technicznej potwierdzających
zgodność wyrobu ze specyfikacją techniczną.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór - załącznik nr 5 do SWZ) – należy złożyć w przypadku określenia przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) dla części zamówienia nr 1 – 1 650,00 PLN;
b) dla części zamówienia nr 2 – 7 750,00 PLN;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) SWZ, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy (wzór - załącznik nr 5 do SWZ) – należy złożyć w przypadku określenia przez Zamawiającego
warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:
a) dokonania zmian dotyczących rodzaju umundurowania w zależności od rodzaju Sił Zbrojnych oraz zmiany rodzaju fasonu
umundurowania z męskiego na damski lub fasonu z damskiego na męski;
b) zwiększenia zamówienia ilości poszczególnego asortymentu po cenach jednostkowych wynikających z umowy;
c) przesunięć ilościowych zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach
w okresie obowiązywania umowy.
3. Jeżeli wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji umowy od dnia podpisania umowy do 29.11.2024 r.
2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 z dnie a13.kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów, Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Interesuje mnie przedłużenie włosów. Moje włosy obecnie mają długość poza ramiona. Są naturalnie faliste i farbowane na blond. Chciałabym mieć długość do pasa, ale ze względu na rozjaśnione i wykruszone końce, trudno mi je zapuścić. Termin przed 6 grudnia. Jaka byłaby cena?
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Elbląg: ZP/24/2024-Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku-system bezpieczny
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa płynów infuzyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: „Sukcesywna dostawa obłożeń i pieluchomajtek dla ZOZ Chełmno”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI