Systematyczne – sukcesywnie dostawy przez okres 36 miesięcy: materiałów, narzędzi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Systematyczne – sukcesywnie dostawy przez okres 36 miesięcy: materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych, - wg. zadań od 1 do 6
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKońskie
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-05-19
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej w Końskich
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00150618
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
systematyczne – sukcesywnie dostawy przez okres 36 miesięcy: materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych, - wg. zadań od 1 do 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260076450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 41B

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413902314

1.5.8.) Numer faksu: 413902318

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkruk@zoz.konskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-konskie.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

systematyczne – sukcesywnie dostawy przez okres 36 miesięcy: materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych, - wg. zadań od 1 do 6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da4e04b1-d036-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
6) Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, (adres zamawiającego podany w pkt. I niniejszej Specyfikacji), w tym również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: - dostępnego w ramach platformy do przeprowadzania postępowań B.I.P., e-zamówienia 2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikator Postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę oraz wszystkie załączniki składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zamówieniowej https://miniportal.uzp.gov.pl/ 3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: PDF, DOC, DOCX, RTF, XPS, ODT i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ze względów technicznych rozmiar przesyłanych plików nie może przekraczać 150 MB. 4) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie Platformy zamówieniowej. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Powstały w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiający traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten zostanie opatrzony prawidłowym podpisem. 5) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Monika Kozielska tel. +48 (41) 39 02 436 e- mail. mkalita@zoz.konskie.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Monika Kozielska tel. +48 (41) 39 02 436 e- mail. mkalita@zoz.konskie.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DSUiZP 252/JK/14/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 945928,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy : Cewnik do aterektomii rotacyjnej, Prowadnik do aterektomii rotacyjnej, Wiertło, Użyczenie na czas 36 miesięcy konsoli ROTAPro, Balon tnący – 5 pozycji wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 391000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej. . Nazwa kryterium Waga kryterium
1 - cena - 60 % 2 - termin płatności - 20 %
3 - termin realizacji - 20 %
5.Postanowienia dot. kryterium cena: Szczegółowy wzór, (opis) : 1). W kryterium „cena oferty brutto” ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.

5.2. W kryterium „termin płatności ” wyrażony w dniach, ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana wg następującej reguły:
- minimalny wymagany termin płatności 30 dni - oferta otrzyma – 0 pkt
- deklarowany termin płatności 60 dni - oferta otrzyma –20 pkt .

5.3. W kryterium „termin realizacji”
Liczba punktów w kryterium termin realizacji zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin wykonania dostawy częściowej od godziny złożenia zamówienia.
Wykonawca może zadeklarować termin wykonania dostawy w następującym przedziale godzin: Przedział godzin możliwy do zadeklarowania.

- do 72 godzin - oferta otrzyma – najkrótszy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 20 pkt
- do 144 godzin - oferta otrzyma – 15 pkt
- do 216 godzin - oferta otrzyma – 10 pkt
- do 288 godzin - oferta otrzyma – 5 pkt
- do 360 godzin najdłuższy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 0 pkt

5.4. Łączna ilość pkt. = 100 wg wzoru; C+ Tp + Tr = S
C – ilość punktów za cenę ,
Tp – ilość pkt. za termin płatności,
Tr – ilość pkt za termin realizacji
S – suma pkt,
6. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 7. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: - Prowadniki -4 pozycje wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 325500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej. . Nazwa kryterium Waga kryterium
1 - cena - 60 % 2 - termin płatności - 20 %
3 - termin realizacji - 20 %
5.Postanowienia dot. kryterium cena: Szczegółowy wzór, (opis) : 1). W kryterium „cena oferty brutto” ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.

5.2. W kryterium „termin płatności ” wyrażony w dniach, ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana wg następującej reguły:
- minimalny wymagany termin płatności 30 dni - oferta otrzyma – 0 pkt
- deklarowany termin płatności 60 dni - oferta otrzyma –20 pkt .

5.3. W kryterium „termin realizacji”
Liczba punktów w kryterium termin realizacji zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin wykonania dostawy częściowej od godziny złożenia zamówienia.
Wykonawca może zadeklarować termin wykonania dostawy w następującym przedziale godzin: Przedział godzin możliwy do zadeklarowania.

- do 72 godzin - oferta otrzyma – najkrótszy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 20 pkt
- do 144 godzin - oferta otrzyma – 15 pkt
- do 216 godzin - oferta otrzyma – 10 pkt
- do 288 godzin - oferta otrzyma – 5 pkt
- do 360 godzin najdłuższy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 0 pkt

5.4. Łączna ilość pkt. = 100 wg wzoru; C+ Tp + Tr = S
C – ilość punktów za cenę ,
Tp – ilość pkt. za termin płatności,
Tr – ilość pkt za termin realizacji
S – suma pkt,
6. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 7. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy : Mikrocewniki – 3 pozycje wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 80950,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej. . Nazwa kryterium Waga kryterium
1 - cena - 60 % 2 - termin płatności - 20 %
3 - termin realizacji - 20 %
5.Postanowienia dot. kryterium cena: Szczegółowy wzór, (opis) : 1). W kryterium „cena oferty brutto” ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.

5.2. W kryterium „termin płatności ” wyrażony w dniach, ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana wg następującej reguły:
- minimalny wymagany termin płatności 30 dni - oferta otrzyma – 0 pkt
- deklarowany termin płatności 60 dni - oferta otrzyma –20 pkt .

5.3. W kryterium „termin realizacji”
Liczba punktów w kryterium termin realizacji zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin wykonania dostawy częściowej od godziny złożenia zamówienia.
Wykonawca może zadeklarować termin wykonania dostawy w następującym przedziale godzin: Przedział godzin możliwy do zadeklarowania.

- do 72 godzin - oferta otrzyma – najkrótszy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 20 pkt
- do 144 godzin - oferta otrzyma – 15 pkt
- do 216 godzin - oferta otrzyma – 10 pkt
- do 288 godzin - oferta otrzyma – 5 pkt
- do 360 godzin najdłuższy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 0 pkt

5.4. Łączna ilość pkt. = 100 wg wzoru; C+ Tp + Tr = S
C – ilość punktów za cenę ,
Tp – ilość pkt. za termin płatności,
Tr – ilość pkt za termin realizacji
S – suma pkt,
6. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 7. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy : Cewnik, Inflator– 2 pozycje wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 31470,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej. . Nazwa kryterium Waga kryterium
1 - cena - 60 % 2 - termin płatności - 20 %
3 - termin realizacji - 20 %
5.Postanowienia dot. kryterium cena: Szczegółowy wzór, (opis) : 1). W kryterium „cena oferty brutto” ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.

5.2. W kryterium „termin płatności ” wyrażony w dniach, ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana wg następującej reguły:
- minimalny wymagany termin płatności 30 dni - oferta otrzyma – 0 pkt
- deklarowany termin płatności 60 dni - oferta otrzyma –20 pkt .

5.3. W kryterium „termin realizacji”
Liczba punktów w kryterium termin realizacji zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin wykonania dostawy częściowej od godziny złożenia zamówienia.
Wykonawca może zadeklarować termin wykonania dostawy w następującym przedziale godzin: Przedział godzin możliwy do zadeklarowania.

- do 72 godzin - oferta otrzyma – najkrótszy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 20 pkt
- do 144 godzin - oferta otrzyma – 15 pkt
- do 216 godzin - oferta otrzyma – 10 pkt
- do 288 godzin - oferta otrzyma – 5 pkt
- do 360 godzin najdłuższy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 0 pkt

5.4. Łączna ilość pkt. = 100 wg wzoru; C+ Tp + Tr = S
C – ilość punktów za cenę ,
Tp – ilość pkt. za termin płatności,
Tr – ilość pkt za termin realizacji
S – suma pkt,
6. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 7. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy : Szewne systemy do zamykania dostępów naczyniowych do 24F– 1 pozycja wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 63000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej. . Nazwa kryterium Waga kryterium
1 - cena - 60 % 2 - termin płatności - 20 %
3 - termin realizacji - 20 %
5.Postanowienia dot. kryterium cena: Szczegółowy wzór, (opis) : 1). W kryterium „cena oferty brutto” ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.

5.2. W kryterium „termin płatności ” wyrażony w dniach, ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana wg następującej reguły:
- minimalny wymagany termin płatności 30 dni - oferta otrzyma – 0 pkt
- deklarowany termin płatności 60 dni - oferta otrzyma –20 pkt .

5.3. W kryterium „termin realizacji”
Liczba punktów w kryterium termin realizacji zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin wykonania dostawy częściowej od godziny złożenia zamówienia.
Wykonawca może zadeklarować termin wykonania dostawy w następującym przedziale godzin: Przedział godzin możliwy do zadeklarowania.

- do 72 godzin - oferta otrzyma – najkrótszy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 20 pkt
- do 144 godzin - oferta otrzyma – 15 pkt
- do 216 godzin - oferta otrzyma – 10 pkt
- do 288 godzin - oferta otrzyma – 5 pkt
- do 360 godzin najdłuższy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 0 pkt

5.4. Łączna ilość pkt. = 100 wg wzoru; C+ Tp + Tr = S
C – ilość punktów za cenę ,
Tp – ilość pkt. za termin płatności,
Tr – ilość pkt za termin realizacji
S – suma pkt,
6. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 7. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy : Y-connectory, Opaska uciskowa do tętnicy promieniowej, Kompres uciskowy, Strzykawka do podawania kontrastu typu "jednoręcznego" – 4 pozycje wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 54008,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej. . Nazwa kryterium Waga kryterium
1 - cena - 60 % 2 - termin płatności - 20 %
3 - termin realizacji - 20 %
5.Postanowienia dot. kryterium cena: Szczegółowy wzór, (opis) : 1). W kryterium „cena oferty brutto” ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.

5.2. W kryterium „termin płatności ” wyrażony w dniach, ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie dokonana wg następującej reguły:
- minimalny wymagany termin płatności 30 dni - oferta otrzyma – 0 pkt
- deklarowany termin płatności 60 dni - oferta otrzyma –20 pkt .

5.3. W kryterium „termin realizacji”
Liczba punktów w kryterium termin realizacji zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin wykonania dostawy częściowej od godziny złożenia zamówienia.
Wykonawca może zadeklarować termin wykonania dostawy w następującym przedziale godzin: Przedział godzin możliwy do zadeklarowania.

- do 72 godzin - oferta otrzyma – najkrótszy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 20 pkt
- do 144 godzin - oferta otrzyma – 15 pkt
- do 216 godzin - oferta otrzyma – 10 pkt
- do 288 godzin - oferta otrzyma – 5 pkt
- do 360 godzin najdłuższy możliwy termin dostawy - oferta otrzyma – 0 pkt

5.4. Łączna ilość pkt. = 100 wg wzoru; C+ Tp + Tr = S
C – ilość punktów za cenę ,
Tp – ilość pkt. za termin płatności,
Tr – ilość pkt za termin realizacji
S – suma pkt,
6. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 7. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

VI. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie
podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej
specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, - zamawiający
wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, - Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. - Zawiera- Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - Zawiera-
Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ
4) zdolności technicznej lub zawodowej, - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - Zawiera-
Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ
3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby). 2)
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów. 4)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem /
podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1)
zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i
wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim
zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w
postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub
usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada
solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie
ponosi winy. 4. Postanowienia dotyczące społecznej i zawodowej integracji osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych: -Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
5. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę
zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia
warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6. W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w
postępowaniu wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku
podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa niniejszej SWZ należy
dołączyć do oferty pod rygorem wykluczenia z postępowania, następujące podmiotowe środki dowodowe:
- Zawiera- Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na
ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 1a)
Formularz cenowy – na oferowane zadanie - wypełnione i podpisane przez wykonawcę
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i
podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków
udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód zastępujący wymagane przez zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W trakcie badania i oceny ofert - Zamawiający może żądać na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone
przez Zamawiającego wymagania - określone w załącznikach nr 2 formularze cenowe , następujących przedmiotowych
środków dowodowych:
Do zadania od 1 do 6.
- materiały informacyjne na temat zaoferowanego asortymentu, takie jak karty katalogowe, foldery, ulotki, etykiety handlowe,
zdjęcia, badania, raporty, certyfikaty, oświadczenia oraz inne materiały - potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań
stawianych przez Zamawiającego, opisanych w formularzu cenowym w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W trakcie badania i oceny ofert - Zamawiający może żądać na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone
przez Zamawiającego wymagania - określone w załącznikach nr 2 formularze cenowe , następujących przedmiotowych
środków dowodowych:
Do zadania od 1 do 6.
- materiały informacyjne na temat zaoferowanego asortymentu, takie jak karty katalogowe, foldery, ulotki, etykiety handlowe,
zdjęcia, badania, raporty, certyfikaty, oświadczenia oraz inne materiały - potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań
stawianych przez Zamawiającego, opisanych w formularzu cenowym w opisie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez
prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. 3)
Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego
przedstawiciela. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy. 5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w
prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym
terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym
termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6) Wykonawców obowiązują
postanowienia pkt. VII "Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia " pkt. 8 w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty
wspólnej.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani
są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani
są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych
niniejszą umową.
2. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.
455 Pzp, oraz w szczególności : Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie
przedmiotu umowy w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku i wprowadzenia ulepszonego wyrobu będącego przedmiotem
zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej
zaoferowanej w ofercie,- w przypadku podpunktu b) – nie jest wymagany aneks , a ustalenia
i zgoda Zamawiającego.
c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy
d) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron.
e) - w razie zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług, strony dopuszczają możliwość
zmiany umowy w celu dostosowania jej treści do wprowadzonych zmian tj. cena jednostkowa brutto dostarczonego
asortymentu oraz wartość umowy brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od
towarów i usług – VAT. Powyższa zmiana obowiązuje od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga
zachowania formy pisemnej – aneksu
f) po upływie roku obowiązywania umowy – może nastąpić waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy, nie więcej niż o
wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określonych w Komunikacie Prezesa GUS (tzw. wskaźnik inflacji) za rok ubiegły

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-19 10:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi przez psychoterapeutę - Busko-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi przez psychoterapeutę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI