Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI UDZIELENIA TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA Z ZAPEWNIENIEM NIEZBĘDNYCH WARUNKÓW SOCJALNYCH DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MYSZKÓW – 2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150028261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313 56 30
1.5.8.) Numer faksu: 34 313 56 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.miastomyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI UDZIELENIA TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA Z ZAPEWNIENIEM NIEZBĘDNYCH WARUNKÓW SOCJALNYCH DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MYSZKÓW – 2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bf665dd-dd5e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00048914/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi udzielania tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu Gminy Myszków w okresie 365 dni od daty podpisania umowy.
1.3.3 Świadczenie usługi zapewnienia schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z tereny Gminy Myszków z usługami opiekuńczymi w okresie 365 dni od daty podpisania umowy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej, który jest dostępny pod adresem internetowym https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/user/terms
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie
oraz uznaje go za wiążący.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
1) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
2) odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym;
3) odnośnie podpisu zaufanego:
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), dostępny format podpisu „xml”.
4. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB, z ograniczeniem do 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), kiedy do podpisywania dokumentów elektronicznych stosuje się podpis zaufany.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia nr referencyjny postępowania: MOPS.ZP.26.4.2021 stanowi załącznik nr 15 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.26.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, będącym w dyspozycji Wykonawcy, wraz z całodobowym wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych w wymiarze 11 315 osobodni, to jest średnio dziennie dla 31 osób, w tym 4 kobiet. Przyjmuje się, że liczba osób wymagająca pomocy będzie zawierać się w przedziale od 28 do 34 osób;
2) Zamawiający w ramach ustalonego limitu objętego przedmiotem zamówienia to jest: 11 315 osobodni, będzie kierował do schroniska osoby bezdomne w liczbie odpowiadającej aktualnym potrzebom Zamawiającego;
3) Gwarantowany (minimalny) zakres zamówienia: 10 220 osobodni
(28 osób x 365 dni);
4) Z uwagi na brak możliwości w sposób jednoznaczny określenia niezmiennego zakresu usług i przyjęty model powykonawczego rozliczenia wynagrodzenia, Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać pełnego zakresu zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń za niezrealizowane usługi przekraczające gwarantowany przez Zamawiającego zakres (poziom) zamówienia, o którym mowa w pkt 3;
5) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować schroniskiem dla bezdomnych, zlokalizowanym na terenie gminy Myszków lub oddalonym od granic gminy w odległości określonej w ofercie, liczonej od granic miasta Myszkowa, która nie może być większa niż 40 km, spełniającym minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych, określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni;
6) Szczegółowy opis części 1 przedmiotu zamówienia został umieszczony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta Wykonawcy niepodlegająca odrzuceniu będzie oceniana następująco:
1)w kryterium 1: cena, w którym jednemu procentowi wagi tego kryt. odpowiada jeden pkt (można uzyskać max. 60 pkt), zgodnie z nw. wzorem: PC = C* Cn/Co , w którym poszczególne symbole oznaczają: PC–liczba punktów wyliczona w kryterium: cena; C–max. ilość punktów dla kryterium ceny-60 pkt; Cn–najniższa cena spośród ocenianych ofert, w zł; Co–cena oferty ocenianej, w zł;
2)w kryterium 2: lokalizacja schroniska dla bezdomnych (miejsce realizacji zamówienia), w którym jednemu procentowi wagi tego kryt. odpowiada jeden pkt (można uzyskać max. 40 pkt)
PL–liczba pkt uzyskana w kryterium: lokalizacja schroniska dla bezdomnych, przyznawana w następujący sposób:
0 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych – odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy jej zaokr. po przecinku do 1 km, wynosząca 40 km,
5 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr, dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy jej zaokr. po przecinku do 1 km, wynosząca pow. 30 km i mniejszej niż 40 km,
10 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy gm. Myszków i podawana w km, przy jej zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 25 km i nieprzekr. 30 km,
15 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 20 km i nieprzekr. 25 km,
20 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 15 km i nieprzekr. 20 km,
30 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 10 km i nieprzekr. 15 km,
35 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 5 km i nieprzekr. 10 km,
40 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych w obszarze gm. Myszków wyznaczonym jej granicami adm. lub odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km nieprzekr. 5 km.
Odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzoną w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków, należy wpisać w formularzu oferty w km w zaokr. do 1 km.
Zaokrąglenie odległości schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków do 1 km oznacza, że następna cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokr. w górę o 1 km mierzonej odległości (np. na mapie).
Max. odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków: 40 km.
Wskazanie w formularzu ofertowym miejsca lokalizującego schr. dla bezdomnych, położonego w odległości większej niż 40 km od granic adm. gm. Myszków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
3. Oferta Wykonawcy otrzyma łączną (końcową) liczbę pkt, wyliczoną w następujący sposób: SP=PC+PL, gdzie poszcz. symbole oznaczają: SP–suma pkt uzyskanych podczas oceny ofert; PC–liczba pkt uzyskana w kryterium: cena; PL–liczba pkt uzyskana w kryterium: lokalizacja schroniska dla bezdomnych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja schroniska dla bezdomnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, będącym w dyspozycji Wykonawcy, wraz z całodobowym wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych w wymiarze 2 555 osobodni, to jest średnio dziennie dla 7 osób, w tym 1 kobiety. Przyjmuje się, że liczba osób wymagająca pomocy będzie się zawierać w przedziale od 6 do 8 osób;
2) Zamawiający w ramach ustalonego limitu objętego przedmiotem zamówienia to jest: 2 555 osobodni, będzie kierował do schroniska z usługami opiekuńczymi osoby bezdomne chore lub/i niepełnosprawne, wymagające usług opiekuńczych w liczbie odpowiadającej aktualnym potrzebom Zamawiającego;
3) Gwarantowany (minimalny) zakres zamówienia: 2 190 osobodni
(6 osób x 365 dni);
4) Z uwagi na brak możliwości w sposób jednoznaczny określenia niezmiennego zakresu usług i przyjęty model powykonawczego rozliczenia wynagrodzenia, Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać pełnego zakresu zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń za niezrealizowane usługi przekraczające gwarantowany przez Zamawiającego zakres (poziom) zamówienia, o którym mowa w pkt 3.
5) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować schroniskiem dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi, zlokalizowanym na terenie gminy Myszków lub oddalonym od granic gminy w odległości określonej w ofercie, liczonej od granic miasta Myszkowa, która nie może być większa niż 40 km, spełniającym minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni;
6) Szczegółowy opis części 2 przedmiotu zamówienia został umieszczony w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta Wykonawcy niepodlegająca odrzuceniu będzie oceniana następująco:
1)w kryterium 1: cena, w którym jednemu procentowi wagi tego kryt. odpowiada jeden pkt (można uzyskać max. 60 pkt), zgodnie z nw. wzorem: PC = C* Cn/Co , w którym poszczególne symbole oznaczają: PC–liczba punktów wyliczona w kryterium: cena; C–max. ilość punktów dla kryterium ceny-60 pkt; Cn–najniższa cena spośród ocenianych ofert, w zł; Co–cena oferty ocenianej, w zł;
2)w kryterium 2: lokalizacja schroniska dla bezdomnych (miejsce realizacji zamówienia), w którym jednemu procentowi wagi tego kryt. odpowiada jeden pkt (można uzyskać max. 40 pkt)
PL–liczba pkt uzyskana w kryterium: lokalizacja schroniska dla bezdomnych, przyznawana w następujący sposób:
0 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych – odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy jej zaokr. po przecinku do 1 km, wynosząca 40 km,
5 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr, dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy jej zaokr. po przecinku do 1 km, wynosząca pow. 30 km i mniejszej niż 40 km,
10 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy gm. Myszków i podawana w km, przy jej zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 25 km i nieprzekr. 30 km,
15 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 20 km i nieprzekr. 25 km,
20 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 15 km i nieprzekr. 20 km,
30 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 10 km i nieprzekr. 15 km,
35 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych - odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km, wynosząca pow. 5 km i nieprzekr. 10 km,
40 pkt–za oferowaną lokalizację schr. dla bezdomnych w obszarze gm. Myszków wyznaczonym jej granicami adm. lub odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzona w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków i podawana w km, przy zaokr. do 1 km nieprzekr. 5 km.
Odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków, mierzoną w linii prostej od obrysu budynku schr. do najbliższej granicy adm. gm. Myszków, należy wpisać w formularzu oferty w km w zaokr. do 1 km.
Zaokrąglenie odległości schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków do 1 km oznacza, że następna cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokr. w górę o 1 km mierzonej odległości (np. na mapie).
Max. odległość schr. dla bezdomnych od granic adm. gm. Myszków: 40 km.
Wskazanie w formularzu ofertowym miejsca lokalizującego schr. dla bezdomnych, położonego w odległości większej niż 40 km od granic adm. gm. Myszków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
3. Oferta Wykonawcy otrzyma łączną (końcową) liczbę pkt, wyliczoną w następujący sposób: SP=PC+PL, gdzie poszcz. symbole oznaczają: SP–suma pkt uzyskanych podczas oceny ofert; PC–liczba pkt uzyskana w kryterium: cena; PL–liczba pkt uzyskana w kryterium: lokalizacja schroniska dla bezdomnych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja schroniska dla bezdomnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1) dla Wykonawców składających ofertę na realizację części 1 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na:
- udzieleniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych dla co najmniej 14 bezdomnych osób, albo
- udzieleniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla co najmniej 14 bezdomnych osób.
W celu wykazania, że wymieniona/e w wykazie usługa/usługi została/y wykonana/e lub jest/są wykonywana/e należycie należy dostarczyć stosowne dowody - referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa/i została/y wykonana/e lub jest/są wykonywana/e, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) dla Wykonawców składających ofertę na realizację części 2 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na udzieleniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla co najmniej 3 bezdomnych osób.
W celu wykazania, że wymieniona/e w wykazie usługa/usługi została/y wykonana/e lub jest/są wykonywana/e należycie należy dostarczyć stosowne dowody - referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa/i została/y wykonana/e lub jest/są wykonywana/e, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3) W przypadku złożenia oferty na część 1 i część 2 zamówienia, Wykonawca zamiast wykazywać spełnianie warunków odrębnie na każdą z dwóch części zamówienia może potwierdzić spełnianie warunków udziału łącznie dla dwóch części zamówienia, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na udzieleniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla co najmniej 14 bezdomnych osób.
W celu wykazania, że wymieniona/e w wykazie usługa/usługi została/y wykonana/e lub jest/są wykonywana/e należycie należy dostarczyć stosowne dowody - referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa/i została/y wykonana/e lub jest/są wykonywana/e, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
4. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 7 do SWZ (wzór został opracowany dla jednego podmiotu, bowiem każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne zobowiązanie).
8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, których wzory stanowią odpowiednio załączniki nr 8 i 9 do SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
10. Zarówno Wykonawca jak i podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w składanych przez nich wcześniej oświadczeniach o niepodleganiu wykluczeniu. Wzory oświadczeń o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, opisane w rozdziale 9 SWZ, stanowią odpowiednio do podmiotu je składającego załączniki nr 10 i 11 do SWZ.
11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
12. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda jako podmiotowego środka dowodowego:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, które zostały wskazane przez Zamawiającego w SWZ i zawarte w złożonym wcześniej oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ;
2) oświadczenia/oświadczeń podmiotów udostępniających zasoby o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podmiotu/podmiotów udostępniającego/udostępniających zasoby, które zostały wskazane przez Zamawiającego w SWZ i zawarte w złożonych wcześniej oświadczeniach tych podmiotów o niepodleganiu wykluczeniu, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na tych podmiotach.
Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ (wzór został opracowany dla jednego podmiotu, bowiem każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne oświadczenie).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda jako podmiotowego środka dowodowego wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w raz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór tego wykazu stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie określonym w § 8 ust. 1 odpowiednio dla części 1 i 2 zamówienia w załączniku nr 13 i 14 do SWZ.dot. części 1 i 2 zamówienia:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku:
1) wystąpienia „siły wyższej” (przez „siłę wyższą” należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy);
2) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub nastąpi zmiana przepisów administracyjnych w zakresie udzielania pomocy społecznej osobom bezdomnym, wywołująca konieczność istotnej zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy;
3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku przepisów dotyczących podatku VAT, wysokości opłat urzędowych – dopuszcza się zmianę należnego wynagrodzenia tylko i wyłącznie o różnicę wartości wynikającą z wprowadzonej zmiany;
4) jeżeli zmiana dotyczy realizacji zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
5) jeżeli konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
6) jeżeli wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca - na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
7) jeżeli na skutek awarii instalacji lub innych zdarzeń losowych, wystąpi konieczność tymczasowego przeniesienia osób przebywających w placówce Wykonawcy do innej placówki;
8) jeżeli Wykonawca z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych będzie zmuszony do istotnej zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy ze wszystkimi konsekwencjami organizacyjnymi lub ekonomicznymi.
2. Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone, jeżeli zmiany te nie są istotnie i nie zostały zakazane dyspozycją art. 454 ustawy Pzp.
3. Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze Stron umowy faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
4. Zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez Strony umowy, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki”, w terminie do dnia: 16.07.2021 r., do godziny 10:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Do oferty należy dołączyć:1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki), potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
5) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;
6) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Z treści oświadczenia wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
8) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
9) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały określone w rozdziale 21 SWZ.