Świadczenie usługi pralniczej przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ Oborniki.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi pralniczej przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ Oborniki.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-12
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013686
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi pralniczej przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ Oborniki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi pralniczej przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ Oborniki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09c0f2ce-7d8e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006407/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa prania bielizny szpitalnej 12 m-ce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.szpital.oborniki.info/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, ePUAPu oraz poczty elektronicznej Zamawiającego ( adres e–mail: zamowienia2@szpital.oborniki.info ). Szczegółowe informacje zawiera SWZ dostępna na naszej stronie internetowej http://bip.szpital.oborniki.info/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ w Rozdziale IX

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w SWZ w Rozdziale XXII

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU/04/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pralniczej przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ Oborniki.2. W zakres wykonywanej usługi wchodzą: a) pranie odkażanie (dezynfekcja), wybielanie, prasowanie, maglowanie bielizny: oddziałowej, operacyjnej, noworodkowej i dziecięcej (białej, zielonej i kolorowej) z wyjątkiem odzieży ochronnej personelu wymagane jest prasowanie oraz innego asortymentu takiego jak: koce, poduszki, zasłony, materace, odzież ochronna i robocza oraz inny asortyment dotyczący prania mogący się pojawić w okresie obowiązywania umowy. b) wykonywanie usług szwalniczych (naprawy rzeczy porwanych, odprutych kieszeni, uzupełnienie oderwanych guzików itd.), c) odbiór brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze oraz w razie potrzeby w soboty - wzór formularza spisu asortymentu do prani stanowi załącznik Nr 7 do SWZ, d) przywóz czystej bielizny do siedziby Zamawiającego jw. e) w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również świadczenie usługi pralniczej asortymentu skażonego wirusem SARS CoV-2 (Covid-19), w przypadku wystąpienia takiej potrzeby Zamawiający zapewnia zastosowanie czerwonych worków, w których będzie znajdowało się w/w pranie f) Zamawiający określa przedmiot zamówienia w kilogramach w całym okresie obowiązywania umowy - załączniku Nr 2 do SWZ – Formularz cenowy, g) Zamawiający na podstawie wykonania w roku 2020 podaje średnie ilości prania : dziennie - ok. 129,19 kg; miesięcznie - ok. 3 875,84 kg; rocznie - ok. 46 510,05 kg; Wyżej wymienione ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy !!!3. Wymagania dotyczące usługi: a) Usługi muszą być wykonywane w pomieszczeniach odpowiadających wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań,jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469) Proces prania winien być zgodny z wymaganiami sanitarno – epidemiologicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, b) Wykonawca odbiera i dostarcza pranie na własny koszt. Transport ww. asortymentu odbywać się będzie środkami transportu będącymi w posiadaniu Wykonawcy i spełniającymi wymagania sanitarno–epidemiologiczne. Transport winien posiadać opinie sanitarne wydane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzajcie spełnianie warunków sanitarnych i dopuszczających pojazd do transportu w/w asortymentu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019r. W sprawie szczegółowych wymagań, jakimi powinny odpowiadać pomieszczenia i i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) – środki transportu brudnej i czystej bielizny powinny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzielną komorę załadunkową, aby bielizna czysta nie miała jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. c) Wykonawca brudną bieliznę podda dezynfekcji, środki używane do dezynfekcji i prania mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne) oraz posiadać opinię PZH, d) Bieliznę znacznie zanieczyszczoną krwią należy poddać wstępnej dezynfekcji, e) Stosowane środki do prania asortymentu bielizny noworodkowo- dziecięcej powinny być zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie (referencjami np. Instytutu Matki i Dziecka), f) Wykluczamy wykorzystywanie w technologii prania podchlorynu sodu, g) Wykonawca dostarcza czystą bieliznę do Zamawiającego w opakowaniach, które winny chronić ją przed zabrudzeniem (opakowana bielizna jest zabezpieczona drugim opakowaniem ochronnym – wykonanym z materiału tzw. pokrowiec), h) Zamawiający zapewnia worki foliowe do brudnej bielizny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: 1) Cena oferty - 60 % - max 60 pkt ; 2) Jakość usługi - 40% - max 40 pkt (punkty przyznawane na podstawie tabeli zawartej w SWZ w Rozdziale XIII). 2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta: a) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych; b) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ; c) Została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu : 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku. 2) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił dokument wystawiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca oraz pralnia w której wykonywane będą usługi spełnienia wymagania w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych, dla jednostek służby zdrowia tym samym spełnia wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469). Spełnienie wymagań będzie weryfikowane przez Zamawiającego poprzez analizę przedłożonych dokumentów. b) Referencje np. Instytutu Matki i Dziecka potwierdzające, że stosowane w pralni Wykonawcy środki do prania bielizny noworodkowo – dziecięcej są zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie. c) Opinia PZH na środki używane do dezynfekcji i prania, które mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne). d) Zamawiający wymaga, aby pralnia posiadała najwyższą jakość usług prania i dezynfekcji, Wykonawcy powinni posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością i środowiskiem, co najmniej w zakresie kompleksowych usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek służby zdrowia lub inny równoważny. 3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa : a) Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 4) zdolność techniczna i zawodowa : a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 3 usługi z zakresu wykonywania usługi pralniczej dla jednostek zamkniętych tj. jednostek szpitalnych o wartości min. 80 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp) – spis wg załącznika nr 6 do SWZ. b) Potwierdzona aktualna opinia lub dokument równoważny wydany przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotycząca dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w Rozdziale V pkt 1 SWZ: 1.a. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 2.a. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 190 ust1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem 3.a. oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 usta.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SWZ: 1.b. dokument wystawiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca oraz pralnia w której wykonywane będą usługi spełnienia wymagania w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych, dla jednostek służby zdrowia tym samym spełnia wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469). 2.b. Referencje np. Instytutu Matki i Dziecka potwierdzające, że stosowane w pralni Wykonawcy środki do prania bielizny noworodkowo – dziecięcej są zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie. 3.b. Opinia PZH na środki używane do dezynfekcji i prania, które mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne). 4.b Wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością i środowiskiem w pralni, co najmniej w zakresie kompleksowych usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek służby zdrowia lub inny równoważny. 5.b. Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 6.b. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 3 usługi z zakresu wykonywania usługi pralniczej dla jednostek zamkniętych tj. jednostek szpitalnych o wartości min. 80 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp) – spis wg załącznika nr 6 do SWZ. 7.b. Potwierdzona aktualna opinia lub dokument równoważny wydany przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotycząca dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE :1. Zaakceptowany wzór umowy głównej – według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ.2. Zaakceptowany wzór umowy najmu – według wzoru stanowiącego zał. nr 5.1 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy, jeżeli Wykonawca nie złoży PRZEDMIOTOWYCH środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: a) Formularz oferty – według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SWZ; b) Formularz cenowy – według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SWZ; c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia – według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SWZ; d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ; e) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnym. f) Zaakceptowany wzór umowy głównej – według wzoru stanowiącego zał. nr g) Zaakceptowany wzór umowy najmu – według wzoru stanowiącego zał. nr 5.1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane w SWZ w Rozdziale XVI

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Umowa obowiązywać będzie przez okres 12 miesięcy od dnia 01.04.2021r. (w przypadku przekroczenia tego terminu od dnia podpisania umowy) z wybranym Wykonawcą.
2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę doradztwa psychologicznego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę doradztwa psychologicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 4
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa drogi dojazdowej do cmentarza w Krzydłowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Oborniki: Profilowanie oraz umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 4
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa wyrobów medycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI