„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej – pobyt dzienny w miejscu zamieszkania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej – pobyt dzienny w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej z terenu Powiatu Kaliskiego w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-12
  • ZamawiającyPOWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KALISZU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00237448
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej – pobyt dzienny w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej z terenu Powiatu Kaliskiego w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. św. Józefa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 5014292

1.5.8.) Numer faksu: 627664564

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej – pobyt dzienny w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej z terenu Powiatu Kaliskiego w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f269125-fb73-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00204852/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej z terenu powiatu kaliskiego w ramach programu "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f269125-fb73-11ec-8000-d680d39e541a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ oraz załączników do zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: pcpr@powiat.kalisz.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz – p.o. Dyrektora
nr tel. 62-5014292, email: pcpr@powiat.kalisz.pl
2) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: tel. 62-5014207, adres do korespondencji – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
- ustawa Pzp i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.),
- art. 6 ust.1 lit. a i c RODO.
4) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat, w przypadku podmiotu realizującego usługi opieki wytchnieniowej przez okres trwania umowy a następnie przez okres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy zgodnie z właściwą kategorią archiwalną, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o:
- przepisy ustawy Pzp,
- przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902),
- przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego.
6) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić je-dynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ustawy Pzp.
8) Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie za-mówienia publicznego nie jest obowiązkowe ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wy-danych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania określonych
w tych przepisach danych wynikają z ustawy Pzp np. brak możliwości udziału w postępowaniu.
9) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego da-ne osobowe mogą być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
10) W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują osobie, której dane dotyczą następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego załączników,
- prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie za-mówienia publicznego lub konkursu.
13) Prawo dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i uzupełnienia podlegają ograniczeniu po przekazaniu akt zawierających dane osobowe do archiwum zakładowego, na mocy art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR-VIII.222.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego, w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej, tj. miejscu bezpośredniej opieki nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności, osobami ze znacznym stopniem niepełnosprawności/osobami z orzeczeniem traktowanym na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności.
2. Program realizowany będzie na terenie Powiatu Kaliskiego, na podstawie Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego, przyjętego do realizacji Uchwałą NR XLIV/409/2022 Rady Powiatu Kaliskiego z dnia 30 marca 2022 r., w sprawie określenia planu rzeczowo – finansowego na 2022 rok dotyczącego realizacji zadań z zakresu świadczenia usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednia opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz nad osobami ze znacznym stopniem niepełnosprawności/ osobami z orzeczeniami równoważnymi z programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022.
3. Usługi w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022 kierowane są do członków rodzin lub opiekunów, którzy wymagają wsparcia w postaci doraźnej, czasowego odciążenia od codziennych obowiązków łączących się ze sprawowaniem opieki nad:
a) dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności;
b) osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573 ze zm.);
c) osobami z orzeczeniem traktowanym na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).
4. Zadanie realizowane będzie w ramach programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.
5. Przewidywana liczba osób objętych usługami opieki wytchnieniowej w 2022 roku wynosi 24, w tym: 2 dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz 22 osoby z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności/osoby z orzeczeniami traktowanymi na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności. Planowana liczba godzin do zrealizowania w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022 wynosi 4320 godzin. Limit świadczonej usługi opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego podopiecznego wynosi maksymalnie 180 godzin w całym okresie realizacji programu. W tym zakresie Wnioskodawca może skorzystać ze:
a) specjalistycznego poradnictwa psychologicznego – max. 10 godz.,
b) wsparcia w zakresie nauki dietetyki – max. 10 godz.,
c) wsparcia w w zakresie nauki pielęgnacji – max. 80 godz.,
d) wsparcia w zakresie nauki rehabilitacji – max. 80 godz.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia do 20% planowanej liczby godzin.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
7. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem tzw. klauzul społecznych – klauzula pracownicza. W związku z tym określone zostały wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
8. Na podstawie art 95 ustawy Pzp Zamawiający określa, iż następujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia mają być wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę:
a) prowadzenie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego – psycholog,
b) wsparcie w zakresie nauki dietetyki – dietetyk,
c) wsparcie w zakresie nauki rehabilitacji – fizjoterapeuta,
d) wsparcie w zakresie nauki pielęgnacji – pielęgniarka/asystent osoby niepełnosprawnej.
9. Warunek, o którym mowa w ust. 8, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób na stanowiskach: psycholog, pielęgniarka/asystent osoby niepełnosprawnej, dietetyk, fizjoterapeuta. Osoby te powinny posiadać dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w określonym zawodzie.
10. Wybrany Wykonawca, po podpisaniu umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie zawierające liczbę osób, jaka zatrudnił na podstawie umowy o pracę/oddelegował do realizacji czynności wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę stanowi załącznik nr 1 do umowy.
11. W przypadku zmian dotyczących zatrudnienia w ramach czynności objętych klauzulą Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować o nich Zamawiającego, składając każdorazowo oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy.
12. Zamawiający na każdym etapie prac jest uprawniony do kontrolowania czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania potwierdzić fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób, przedstawiając stosowne oświadczenie i zanonimizowane kopie umów o pracę (informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania).
13. Osoby wyznaczone do realizacji zamówienia powinny posługiwać się językiem polskim w zakresie umożliwiającym skuteczną komunikację z osobami korzystającymi z usług opieki wytchnieniowej oraz z osobami z ich otoczenia, ponadto powinny posiadać umiejętność sprawnego i rzetelnego prowadzenia dokumentacji niezbędnej do realizacji usług opieki wytchnieniowej w języku polskim.
14. Wspólny Słownik zamówień CPV:
85320000-8 – Usługi społeczne,
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej,

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium cena – 60 punktów
Sposób oceny - oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów w kryterium „cena”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty najtańszej
wg poniższego wzoru:
AC = CN/CB x 60 punktów
gdzie:
AC – ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
CN – cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – cena w ofercie badanej
2) Kryterium doświadczenie zawodowe pielęgniarki/asystenta osoby niepełnosprawnej – 10 punktów
Sposób oceny- w tym kryterium punktowane będzie doświadczenie zawodowe pielęgniarki/ asystenta osoby niepełnosprawnej wyznaczonej do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Oferta otrzyma ilość punktów (R) odpowiadającą wskazanemu doświadczeniu:
a) do 200 godzin – R= 0 pkt,
b) od 201 do 300 godzin – R= 5 pkt,
c) powyżej 300 godzin – R= 10 pkt.
3) Kryterium doświadczenie zawodowe psychologa – 10 punktów
Sposób oceny- w tym kryterium punktowane będzie doświadczenie zawodowe psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Oferta otrzyma ilość punktów (B) odpowiadającą wskazanemu doświadczeniu:
a) do 200 godzin – B= 0 pkt,
b) od 201 do 300 godzin – B= 5 pkt,
c) powyżej 300 godzin – B= 10 pkt.
4) Kryterium doświadczenie zawodowe dietetyka – 10 punktów
Sposób oceny- w tym kryterium punktowane będzie doświadczenie zawodowe dietetyka wyznaczonego do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Oferta otrzyma ilość punktów (D) odpowiadającą wskazanemu doświadczeniu:
a) do 200 godzin – D = 0 pkt,
b) od 201 do 300 godzin – D = 5 pkt,
c) powyżej 300 godzin – D = 10 pkt.
5) Kryterium doświadczenie zawodowe fizjoterapeuty – 10 punktów
Sposób oceny- w tym kryterium punktowane będzie doświadczenie zawodowe fizjoterapeuty wyznaczonego do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Oferta otrzyma ilość punktów (E) odpowiadającą wskazanemu doświadczeniu:
a) do 200 godzin – E = 0 pkt,
b) od 201 do 300 godzin – E = 5 pkt,
c) powyżej 300 godzin – E = 10 pkt.
Zamawiający informuje, że wskazane w załączniku nr 4 do SWZ (Oświadczenie dotyczące doświadczenia zawodowego) doświadczenie zawodowe: pielęgniarki/asystenta osoby niepełnosprawnej; psychologa; dietetyka; fizjoterapeuty jak i cały w/w załącznik nie podlegają uzupełnieniu ani wyjaśnieniu.
W przypadku wskazania kilku osób do pełnienia funkcji pielęgniarki/ asystenta osoby niepełnosprawnej; psychologa; dietetyka; fizjoterapeuty punkty za niniejsze kryteria zostaną przyznane wyłącznie osobie z niższym doświadczeniem.
Jeśli w wyniku zastosowania procedur przewidzianych w ustawie Pzp (np. art. 122) Wykonawca dokona zmiany osoby wskazanej do pełnienia ww. funkcji, która podlega ocenie i punktacji w ramach kryteriów: „doświadczenie zawodowe: pielęgniarki/asystenta osoby niepełnosprawnej; psychologa; dietetyka; fizjoterapeuty” – wówczas Zamawiający w ramach tych kryteriów nie przyzna punktów.
Nie złożenie formularza oświadczenia dotyczącego doświadczenia, jego nie wypełnienie w zakresie doświadczenia zawodowego, bądź jego nie podpisanie przez Wykonawcę będzie skutkować nie przyznaniem punktów w ww. kryteriach.
Zamawiający informuje, że formularz stanowiący załącznik nr 4 do SWZ w zakresie kryteriów: „Doświadczenie zawodowe: pielęgniarki/ asystenta osoby niepełnosprawnej; psychologa; dietetyka; fizjoterapeuty” nie stanowi dokumentu składanego w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
Osobę wskazaną w załączniku nr 4 do SWZ do pełnienia pielęgniarki/ asystenta osoby niepełnosprawnej; psychologa; dietetyka; fizjoterapeuty należy wskazać do pełnienia tej funkcji w wykazie osób, o których mowa w załączniku nr 5 do SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe pielęgniarki/asystenta osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe psychologa

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe dietetyka

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe fizjoterapeuty

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji pielęgniarki/asystenta opieki wytchnieniowej, która posiada dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie pielęgniarka/asystent osoby niepełnosprawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz. U. poz. 84 ze zm.);
b) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji psychologa, która posiada dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie psychologa zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz.1026);
c) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji dietetyka z odpowiednimi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi, niezbędnymi do wykonania usługi, która posiada dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie dietetyka zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151, poz. 896 ze zm.);
d) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji fizjoterapeuty z odpowiednimi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi, niezbędnymi do wykonania usługi, która posiada dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie fizjoterapeuty zgodnie z ustawą z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz. U. z 2022 r. poz. 168).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do złożenia podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień składania, tj. do dostarczenia na wezwanie Zamawiającego aktualnego na dzień składania ofert wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym. Ponadto wraz z formularzem ofertowym Wykonawca składa oświadczenia, o których mowa w dziale XIII ust. 1 SWZ oraz wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia:
1) Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
2) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w dziale XVII ust. 10 SWZ,
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (jeśli dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaką część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w dziale XIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną:
1) warunek określony w dziale IX ust. 2 pkt 4 SWZ może spełnić samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie którzy będą mieli obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia,
2) w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone w dziale X SWZ.
6. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej
z Wykonawcą Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w paragrafie 10 Istotnych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę doradztwa psychologicznego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę doradztwa psychologicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI