„Świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska – Kamiennej w 2019 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkarżysko-Kamienna
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Skarżysko-Kamienna
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-11
  • Numer ogłoszenia660611-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 660611-N-2018 z dnia 2018-12-11 r.

Gmina Skarżysko-Kamienna: „Świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska – Kamiennej w 2019 r.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko-Kamienna, krajowy numer identyfikacyjny 29100987000000, ul. Sikorskiego  18 , 26-110   Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 2520100, e-mail e.zawidczak@um.skarzysko.pl, a.szumielewicz@um.skarzysko.pl, faks 041 2520200.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.skarzysko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe , osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
ul. Sikorskiego 18; 26-110 Skarżysko - Kamienna; Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska – Kamiennej w 2019 r.”
Numer referencyjny: ZP.271.43.2018.EZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska – Kamiennej w 2019 r. Opis przedmiotu zamówienia na: świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska - Kamiennej w 2019 r. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odławianiu oraz zapewnieniu opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska - Kamiennej. Odłowieniu podlegać będą zwierzęta domowe, które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez człowieka i nie ma możliwości ustalenia ich właściciela lub innej osoby, pod której opieką trwale dotąd pozostawały, w tym pozostawione przez właścicieli bez nadzoru a stwarzające zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi lub innych zwierząt oraz potrzebujące natychmiastowej pomocy tj. chore lub podejrzane o nosicielstwo chorób zakaźnych, kontuzjowane, agresywne, stanowiące zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego wskutek pogryzienia, a także potrącone przez pojazdy mechaniczne. Zamawiający przewiduje odłowienie 110 szt. bezdomnych zwierząt z terenu miasta Skarżyska – Kamiennej. 1. Zasady i warunki odławiania bezdomnych zwierząt. 1. Przez zwierzęta bezdomne rozumie się zwierzęta domowe lub gospodarskie, które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez człowieka i nie ma możliwości ustalenia ich właściciela lub innej osoby, pod której opieką trwale dotąd pozostawały. 2. Odławianie bezdomnych zwierząt, w szczególności psów, na terenie miasta Skarżyska – Kamiennej ma charakter interwencyjny i dokonywane będzie w zależności od zaistniałej potrzeby, przede wszystkim po wniesieniu ustnego zgłoszenia od osób fizycznych do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Skarżyska – Kamiennej lub Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. 3. W przypadku przyjęcia zgłoszenia dokonanego przez pracownika Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Wykonawca jest obowiązany powiadomić telefonicznie o powyższym fakcie upoważnionego pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Skarżyska – Kamiennej w terminie do 2 dni po wykonaniu usługi. 4. Realizacja usługi przez Wykonawcę następować będzie w ciągu 30 minut od chwili otrzymania dyspozycji od Zamawiającego. 5. W przypadku konieczności odłowienia zwierząt agresywnych, chorych, kontuzjowanych lub potrąconych przez pojazdy mechaniczne usługa winna być wykonywana niezwłocznie od chwili podjęcia przez Wykonawcę dyspozycji Zamawiającego, w czasie dogodnym dla ustalenia miejsca pobytu. 6. Odławianie bezdomnych zwierząt na terenie miasta Skarżyska – Kamiennej musi odbywać się w sposób humanitarny. 7. Bezdomne zwierzęta odławiane będą przy użyciu: a. dmuchaw siatek chwytaków angielskich, b. rękawic ochronnych. 8. Używane przy odławianiu zwierząt bezdomnych urządzenia i środki nie mogą stwarzać zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani zadawać im cierpienia. 9. Środki do przewozu dla odłowionych zwierząt powinny spełniać warunki, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o ochronie zwierząt (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1840 ze zm.). 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zachowanie odłowionych zwierząt. 11. Wykonawca w ramach wykonywania usługi zobowiązany jest do zachowania środków ostrożności, zapewniających ochronę zdrowia i życia zwierząt oraz ludzi, jest zobowiązany do dołożenia wszelkich starań by odłowione zwierzęta były jak najmniej uciążliwe dla otoczenia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałej gotowości do odławiania bezdomnych zwierząt we wszystkie dni tygodnia , w tym również w dni ustawowo wolne od pracy oraz święta. 13. Wykonawca zapewnia stały, całodobowy kontakt telefoniczny w celu wezwania do odłowienia zwierząt bezdomnych zwierząt we wszystkie dni tygodnia, w tym również w dni ustawowo wolne od pracy oraz święta. 14. Odłowione zwierzęta, które pokąsały ludzi, chore lub podejrzane o chorobę, a także potrącone przez pojazdy mechaniczne, należy niezwłocznie przewieźć do lekarza weterynarii, z którym Gmina Skarżysko – Kamienna ma podpisaną umowę. O dalszym postępowaniu ze zwierzęciem będzie decydował lekarz weterynarii. 15. Przewiezienie zwierzęcia do schroniska może zostać zrealizowane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. 16. Dopuszczalna jest eutanazja odłowionych zwierząt w przypadkach wymienionych w ustawie o ochronie zwierząt, przy czym zabieg ten może wykonać lekarz weterynarii. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odłowionych zwierząt z podaniem miejsca odłowienia, zgłaszającego, wykonawcy zlecenia, daty i godziny odłowienia zwierzęcia, gatunku, rasy, płci, maści, wieku, wielkości, znaków szczególnych oraz wykonania fotografii, która winna być dołączona do zlecenia interwencji (załącznik nr 4 do umowy). 2. Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom odłowionym z terenu Gminy Skarżysko – Kamienna. Podmiot oferujący usługę winien prowadzić profesjonalne schronisko dla zwierząt, przeznaczone do opieki nad zwierzętami domowymi w liczbie większej niż 50 szt. oraz objęte stałym nadzorem lekarza weterynarii. Pomieszczenia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 marca 2006 r w sprawie szczegółowych warunków utrzymywania zwierząt laboratoryjnych w jednostkach doświadczalnych, jednostkach hodowlanych i u dostawców (Dz. U. z 28 marca 2006 r Nr 50 poz. 368). Wykonawca jest zobowiązany do nieprzerwanego, całodobowego świadczenia usługi przyjęcia i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom odłowionym z terenu Gminy Skarżysko – Kamienna w okresie obowiązywania umowy. Zakres prac i obowiązków objętych niniejszym zamówieniem winien być realizowany zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz. 1840 tj.), ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.818 tj.) i rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158, poz. 1657). Wykonawca winien posiadać pozytywną opinię właściwego Inspektora Weterynarii potwierdzającą spełnianie wymaganych przy prowadzeniu przedmiotowej działalności warunków weterynaryjnych. Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom obejmuje: 1. objęcie całodobową opieką bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Skarżysko – Kamienna, 2. zapewnienie właściwych pomieszczeń chroniących przed zimnem, upałami, opadami atmosferycznymi, z dostępem do światła dziennego oraz warunków do bytowania psów 3. utrzymywanie zwierząt w pomieszczeniach zapewniających im swobodne poruszanie się, 4. systematyczne oczyszczanie boksów i wybiegów dla zwierząt, 5. przestrzeganie zasady wydzielania pomieszczeń dla zwierząt agresywnych i chorych 6. przeprowadzenie czternastodniowej kwarantanny dla nowo przybyłych zwierząt 7. zapewnienie zwierzętom wystarczających ilości karmy i stałego dostępu do wody według obowiązujących norm 8. zapewnienie zwierzętom opieki weterynaryjnej przez co należy rozumieć kontrolę stanu zdrowia, wykonanie podstawowych zabiegów higienicznych i lekarskich, w tym zwalczanie pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz obowiązkowe szczepienie przeciwko wściekliźnie 9. wykonanie obligatoryjnej sterylizacji i kastracji zwierząt odłowionych z tereny Gminy Skarżysko – Kamienna w schronisku, po upływie 14 dni od ich umieszczenia z uwagi na możliwość zgłoszenia się opiekuna lub właściciela 10. oznakowanie zwierzęcia po upływie 14 dni od przyjęcia do schroniska mikroczipem identyfikującym oraz wpisanie i utrzymywanie tego numeru w bazie danych 11. zapewnienie pomocy lekarskiej bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Skarżysko – Kamienna w przypadku gdy: a. zwierzę zostało poszkodowane w wypadku komunikacyjnym, b. zwierzę zostało okaleczone w inny sposób c. zwierzę pokąsało człowieka 12. przetrzymywanie zwierząt agresywnych w oddzielnych pomieszczeniach 13. umożliwienie lekarzowi weterynarii wyznaczonemu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii dokonania obserwacji w kierunku wścieklizny zwierzęcia, które pokąsało człowieka 14. leczenie przyjętych chorych zwierząt, w tym poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych 15. eutanazja w przypadku: a. zwierząt po wypadkach komunikacyjnych lub innych urazach zagrażających jego życiu b. zwierząt agresywnych po okresie obserwacji minimum 5 dni, które według oceny lekarza stanowią potencjalne zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi c. ślepych miotów jeżeli nie ma możliwości znalezienia dla nich nowych właścicieli. Każdy przypadek eutanazji musi być udokumentowany notatką sporządzoną przez lekarza weterynarii. Informacja o każdej przeprowadzonej eutanazji winna być na bieżąco przekazywana do Urzędu Miasta Skarżyska - Kamiennej; 16. przyjmowanie zwierząt odebranych w trybie art. 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt. 17. postępowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia wścieklizny lub innej choroby zakaźnej 18. podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela i umożliwienia mu odebrania zwierzęcia po uprzednim uregulowaniu kosztów (warunek wydania zwierzęcia), 19. przekazywanie zwierząt do adopcji – osobom zainteresowanym, zdolnym zapewnić im opiekę i ochronę oraz należyte warunki bytowe uwzględniające potrzeby zwierzęcia poszukiwanie nowych właścicieli dla bezdomnych zwierząt, sprawdzanie ich wiarygodności oraz spisywanie umów z osobami adoptującymi 20. prowadzenie dokumentacji osób, które adoptowały zwierzęta i przekazywanie umów Zamawiającemu 21. wykonywanie zdjęć odłowionych zwierząt oraz umieszczanie bezzwłocznie na stronie internetowej schroniska z podaniem daty i miejsca odłowienia 22. prowadzenie wykazu zwierząt z uwzględnieniem informacji o pochodzeniu zwierzęcia, opisu zwierzęcia, w tym jego rasy, wieku, płci, maści, oznakowania, daty przyjęcia, daty opuszczenia oraz imienia, nazwiska i adresu osoby, której przekazano zwierzę, daty śmierci z podaniem przyczyny. Dane te Wykonawca zobowiązany jest przedkładać co miesiąc Zamawiającemu. 23. informowanie Zamawiającego o każdej zmianie miejsca pobytu zwierzęcia, adopcji, eutanazji i upadku zwierzęcia 24. wystawianie pisemnych protokołów potwierdzających przyjęcie zwierzęcia zawierających datę przyjęcia zwierzęcia oraz jego opis wraz z dokumentacją fotograficzną, kartą informacyjną wypełnioną przez lekarza weterynarii. Protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury. 25. Zamawiający w ramach kontroli realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo do wejścia na teren schroniska w każdym czasie i dokonania kontroli zwierząt oraz dokumentacji dotyczącej przetrzymywanych zwierząt w schronisku. Jeżeli kontrola wykaże , że zwierzęta są chore i w zlej kondycji to zostaną one odebrane ze schroniska a leczeniem zostanie obciążony Wykonawca. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów utrzymania zwierząt dostarczonych na zlecenie innych podmiotów lub osób trzecich. Zamawiający przewiduje zapewnienie opieki 90 bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Skarżysko – Kamienna. Szczegółowo przedmiot zamówienia przedstawiają załączniki nr 7-11 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: art. 67 ust. 1 pkt 6- Zamawiający przewiduje udzielenie , w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług , zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług tj. usług zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego do 50 % wartości tego zamówienia , co zostało uwzględnione przy obliczeniu jego wartości
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, iż posiada: a/ aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami wydane zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 i 6 oraz art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm. ); b/ aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydane zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 i 6 oraz art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm. );
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 2 usługi odławiania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom o łącznej wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Uwaga: W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji Zamawiający zaznacza, że dowody dot. usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert – nie zostaną uwzględnione.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.(Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. ) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.1.12.B lit. „a” składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.12.B lit. „a” , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentów: - oświadczenia Wykonawcy – oryginał; - dokumenty inne niż oświadczenie Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) decyzja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami wydana zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 i 6 oraz art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm. – decyzja wydana przez Prezydenta Miasta Skarżyska – Kamiennej; b) decyzja na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydana zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 4 i 6 oraz art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm. – decyzja wydana przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta zgodnie z właściwością prowadzenia działalności; c/ wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Powyższe nastąpi wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. Dowody określające, czy usługi potwierdzające spełnianie warunku o którym mowa w pkt 8.2.3/ SIWZ wykazane przez Wykonawcę , zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania składane wraz z ofertą: a) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. c) zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. ( o ile dotyczy ) Wymagana form dokumentu – oryginał.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
adopcja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach o których mowa w ist. post. Umowy( Załącznik nr 7 do siwz) - § 18
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam mobilnego fryzjera - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam mobilnego fryzjera Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Kompleksowe sprzątanie Pływalni w Kartuzach w 2019 r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Skarżysko-Kamienna: USŁUGA UBEZPIECZENIA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SKARŻYSKU KAMIENNEJ
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Skarżysko-Kamienna: „Rozbudowa drogi leśnej nr 526/220 na terenie Leśnictwa Skarżysko Książęce, Majdów”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-95/2018
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy akcesoriów i jednorazowych materiałów medycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI