„Świadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Polska Cyfrowa oraz innych uprawnionych osób”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyCENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00091621
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Polska Cyfrowa oraz innych uprawnionych osób”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015627782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 13A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-044

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cppc.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cppc.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Instytucja Pośrednicząca

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Polska Cyfrowa oraz innych uprawnionych osób”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7b6556f-a6a6-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie oświadczeń, dokumentów, wniosków i innych informacji, odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamawiający dostępnej pod adresem: https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@cppc.gov.pl. Zamawiający zastrzega możliwość kierowania do wykonawców korespondencji także z adresu edok@cppc.gov.pl lub innego adresu poczty elektronicznej z domeny cppc.gov.pl. Składanie ofert przez wykonawców następuje zgodnie z postanowieniami rozdziału XX SWZ.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające korzystanie z Platformy E-Zamawiający zostały określone w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace, dostępnym na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie oświadczeń, dokumentów, wniosków i innych informacji, odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamawiający dostępnej pod adresem: https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@cppc.gov.pl. Zamawiający zastrzega możliwość kierowania do wykonawców korespondencji także z adresu edok@cppc.gov.pl lub innego adresu poczty elektronicznej z domeny cppc.gov.pl. Składanie ofert przez wykonawców następuje zgodnie z postanowieniami rozdziału XX SWZ.
2. Za pośrednictwem Platformy E-Zamawiający, wykonawca składa:
1) Formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 (jeżeli dotyczy) w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
3) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ) w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
4) dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia), jeżeli wykonawca wnosi wadium w jednej z form, o których mowa w rozdziale XVI ust. 3 pkt 2-4 (z zastrzeżeniem możliwości złożenia wadium poza ofertą, zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI ust. 5),
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) – oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XII ust. 7 pkt 6 SWZ, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
6) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).

Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarty został w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): CPPC przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie RODO mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego CPPC informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest CPPC.
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt możliwy jest za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: CPPC, 01-044 Warszawa, ul. Spokojna 13A lub poczty elektronicznej na adres e-mail: bezpieczenstwo@cppc.gov.pl lub msoczko@cppc.gov.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy, w oparciu o przesłankę wskazaną w art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jako że jest to niezbędne do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także w związku z obowiązkiem prawnym, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. c RODO, określonym w art. 18, art. 72 – 79 oraz art. 438 ust. 2 i art. 462 ust. 3 ustawy Pzp.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub przez cały czas trwania umowy, jeżeli przekracza on okres 4 lat, oraz zakończenia archiwizowania dokumentacji.
5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania (przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy), usunięcia, ograniczenia przetwarzania (przy czym zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia), prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
6) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest również warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Odmowa podania danych będzie skutkowała odmową udziału Pani/Pana w postępowaniu.
8) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10) CPPC dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, nieuprawnionym ujawnieniem lub zmianą, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/5/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Polska Cyfrowa oraz innych uprawnionych osób.
2. OPZ stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zdobędzie najwyższą wartość wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert wymienionych w rozdziale XXII SWZ.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawarto w rozdziale XXII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek świadczących usługi opieki medycznej na terenie m.st. Warszawy (W)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek świadczących usługi opieki medycznej na terenie województwa mazowieckiego (M)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek świadczących usługi opieki medycznej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (RP)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2:
1) pkt 2 ustawy Pzp, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, prowadzonego przez właściwy organ, o którym mowa w dziale IV ustawy z dnia 15 kwietna 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U z 2021 r., poz. 711, ze zm.).
2) pkt 4 ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wtecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 usługi świadczenia opieki medycznej* dla grupy co najmniej 50 osób, świadczone przez okres co najmniej 12 miesięcy każda.

Zamawiający informuje, że za jedną usługę w rozumieniu ww. warunku uzna jedną umowę, realizowaną w sposób ciągły na rzecz jednego podmiotu, lub kilka umów, których wartość zostanie zsumowana, o ile będą one realizowane dla jednego podmiotu w sposób ciągły (bez przerw).
*Przez usługi świadczenia opieki medycznej Zamawiający rozumie wykonywanie przez Wykonawcę usług obejmujących łącznie: konsultacje i badania lekarskie w ramach podstawowej opieki zdrowotnej, konsultacje i badania specjalistyczne, diagnostykę laboratoryjną, wizyty domowe, szczepienia ochronne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, w oparciu o przesłanki wymienione w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, Zamawiający będzie żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie niepodlegania wykluczeniu, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wskazanych w rozdziale VII SWZ, zamawiający będzie żądać:
1) na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SWZ – oświadczenia wykonawcy zawierającego numer wpisu do księgi rejestrowej podmiotów wykonujących działalność leczniczą i organu prowadzącego rejestr, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2) na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 2 SWZ – wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (w tym zakresu), dat wykonania i podmiotów, na których rzecz usługi zostały wykonane lub są wykonywane, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
a) Do wykazu, o którym mowa powyżej, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na którego rzecz usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane.
c) Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, dowodem, o którym mowa powyżej, może być oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
d) W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w wykazie usług lub dowodach, o których mowa powyżej, w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej: „BZP”).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowy wykaz dokumentów składanych w postępowaniu został zawarty w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty zgodnie z ust. 4, w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 8 pkt 2 i 3 oraz ust. 9.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, prowadzony w Narodowym Banku Polskim: 71 1010 1010 0048 2213 9120 0000, tytuł przelewu: „wadium w postępowaniu ZP/5/2022”.
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy przekazać poprzez Platformę E-Zamawiający lub pocztę elektroniczną (na adres e-mail: zamowienia@cppc.gov.pl) w oryginale w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
6. Treść gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia;
3) kwotę gwarancji/poręczenia;
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
5) w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum – z treści gwarancji lub poręczenia ma wynikać, że gwarancja lub poręcznie zabezpiecza roszczenia zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) którego oferta została odrzucona,
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (podmioty te zwane są dalej „konsorcjami”).
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu konsorcjum albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1.
5. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Oferta złożona przez konsorcjum musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum:
1) w Formularzu ofertowym w miejscu dotyczącym wykonawcy, należy wpisać informacje dotyczące wszystkich członków konsorcjum wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII ust. 1;
3) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
4) sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada zgodnie z art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp;
5) dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SWZ wystarczy, że jeden z członków konsorcjum będzie dysponował wymaganymi uprawieniami. Zamawiający wymaga, aby konsorcjant, który posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, realizował uslugi, do których te uprawnienia są wymagane.
6) konsorcjum, wraz z ofertą, składa oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
7) w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji wadialnej należy w jej treści wymienić, jako zobowiązanych, wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak również Zamawiający uzna gwarancję wadialną wystawioną na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przynajmniej jednego z wykonawców ubiegającego się wspólnie
o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że zostanie ona wystawiona po zawiązaniu konsorcjum i będzie zabezpieczała roszczenia Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia;
8) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem konsorcjum.
8. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę wykonawców, o których mowa w ust. 1:
1) jeżeli oferta złożona przez tych wykonawców została wybrana jako najkorzystniejsza;
2) na etapie oceny ofert, w celu weryfikacji prawidłowości wniesienia wadium w formach określonych w rozdziale XVI ust. 3 pkt 2-4.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w §17 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy E- Zamawiający dostępnej pod adresem https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wszystkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania zawarto w SWZ.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Automatycznie generowany z Platformy E-Zamawiający formularz ofertowy nie stanowi Formularza ofertowego wymaganego przez zamawiającego w SWZ, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Pomimo konieczności wypełnienia przez
wykonawców formularza ofertowego generowanego z Platformy E -Zamawiający, informacje tam zawarte nie stanowią oferty i nie będą brane pod uwagę w prowadzonym postępowaniu. Formularz ofertowy wygenerowany przy użyciu Platformy E-Zamawiający, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, nie
zostanie uznany za zgodny z SWZ.
4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2022 roku.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zauszników - Brwinów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zauszników, ze względu na jeden ułamany. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI