Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu systemów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070810575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 11
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334995600
1.5.8.) Numer faksu: 334995652
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu systemów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243f8771-baa4-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
mops-bielsko-biala.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.bielsko.pl k.suchy@mops.bielsko.pl strona internetowa prowadzonego postępowania, na której będą zamieszczane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: mops-bielsko-biala.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy: 1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), 2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
wyłącznie poprzez Platformę Zakupową: mops-bielsko-biala. ezamawiajacy.pl
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości”. 2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę powinien zapoznać się z Rozdziałem VIII SWZ oraz z Załącznikiem nr 5 do SWZ. 3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tj. Platforma Zakupowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej tel. +48 22 25722 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00)
email: oneplace@marketplanet.pl 4. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że, Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej przy ul. Karola Miarki 11. Sposoby kontaktu z nami: adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Karola
Miarki 11, telefon: 33 49 95 650 - Sekretariat 33 49 95 600 – Centrala, faks: (33) 49 95 652, adres e-mail: sekretariat@mops.bielsko.pl, elektroniczna skrzynka podawcza, którą znaleźć można wchodząc na stronę internetową pod adresem www.mops.bielsko.pl (zakładka: Kontakt). 2. Wyznaczyliśmy Inspektora Danych, z którym może Pan/Pani się skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych osobowych. Sposoby kontaktu z nim zapewniamy poprzez wskazanie: adresu korespondencyjnego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała, ul. Karola Miarki 11, adresu e-mail: iod@mops.bielsko.pl, elektronicznej skrzynki podawczej, którą znaleźć można wchodząc na stronę internetową pod adresem www.mops.bielsko.pl (zakładka: Kontakt). 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO). 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 79 ustawy Prawo zamówień publicznych,
pracownicy obsługujący proces związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, wykonywaniem oraz rozliczeniem umowy, a także nadzorujący ten proces, pracownicy zapewniający obsługę informatyczną, w związku ze wsparciem serwisowym systemów informatycznych. 5. Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza teren Polski/Unii Europejskiej/ Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 8.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 9. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, na
podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 10. Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo
do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.DA-PSU.3211.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki, świadczonej dla 200 użytkowników opasek LOCON Life PLUS BS.04S.
2. Opaski LOCON Life PLUS BS.04S zostały zakupione przez Zamawiającego w 2022 roku, w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie podstawowym, zgodnie z Programem Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2022 i stanowią jego własność.
3. Usługa teleopieki przeznaczona jest dla mieszkańców miasta Bielska–Białej, powyżej 60 roku życia w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
4. Wykonawca w celu podłączenia urządzeń LOCON Life PLUS BS.04S zobowiązuje się wymienić karty SIM urządzeń oraz dostarczyć do siedziby Zamawiającego urządzenia gotowe do świadczenia usługi.
5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnego 24h telecentrum, które wyposażone jest w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywanie natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału.
6. Wykonawca świadczący usługi całodobowej (24h) teleopieki dla użytkowników opasek, utrzymuje telecentrum w gotowości, w całym okresie obowiązywania umowy.
7. Wykonawca każdorazowo dokonuje testu łączności urządzenia przed rozpoczęciem świadczenia usługi teleopieki dla danego użytkownika opaski.
8. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia oraz zasad świadczenia usługi do 14 dni od dnia podpisania umowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) natychmiastowej identyfikacji osoby wzywającej pomoc oraz do ustalenia przyczyny użycia przycisku i podjęciu decyzji o sposobie udzielenia pomocy seniorowi,
b) telefonicznego udzielenia wsparcia emocjonalnego;
c) powiadomienie wskazanych osób z listy kontaktów;
d) poproszenie o interwencję pracownika ośrodka pomocy społecznej;
e) w razie konieczności wezwanie odpowiednich służb;
f) telefonicznego nadzorowania przebiegu sytuacji do momentu przybycia wezwanych służb.
10. Wykonawca odpowiada za system, który rejestruje czynności operatorów dotyczące użytkowników, w szczególności datę, czas i treść wprowadzonych lub modyfikowanych zapisów.
11. Wykonawca wprowadza do bazy danych swojego telecentrum niezbędne dane identyfikujące seniora, jego sytuację zdrowotną oraz listę min. 2 kontaktów wskazanych przez niego lub pracownika ośrodka pomocy społecznej.
12. W przypadku wystąpienia zmiany użytkownika opaski bezpieczeństwa, aktywację usługi u nowej osoby Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z terminem zaoferowanym w ofercie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego takiego przypadku. Przypadki zmiany użytkownika dotyczą sytuacji: zgonu, zmiany miejsca zamieszkania, umieszczenia w DPS, Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym oraz rezygnacji użytkownika z udziału w Programie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu aktywacji usługi teleopieki u nowej osoby
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca (osoba wystawiająca pełnomocnictwo) lub notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (zwiększenia albo zmniejszenia) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy czym do żądania zmiany wynagrodzenia uprawnia stronę zmiana wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszonego komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Pierwsza zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, może nastąpić najwcześniej po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy.
2. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, w wyniku zmiany cen, o której mowa w ust. 1 powyżej, w całym okresie obowiązywania umowy, może zostać zwiększona lub zmniejszona maksymalnie o 5%.
3. Zwiększenie wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 i 2, może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy łącznie:
1) dojdzie do wzrostu wskaźnika, o którym mowa w ust. 1, powyżej 10% względem miesiąca, w którym Wykonawca złożył ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia i jednocześnie,
2) zmiana cen kosztów będzie mieć rzeczywisty wpływ na zwiększenie kosztów niezrealizowanej dotychczas części umowy o ponad 10% w stosunku do oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
4. Zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy będzie możliwe w przypadku, gdy dojdzie do zmniejszenia poziomu wskaźnika, o którym mowa w ust. 1, o co najmniej 10% względem miesiąca, w którym Wykonawca złożył ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o ziszczeniu się warunku o którym mowa w nin. ustępie zdanie pierwsze, wskazując jednocześnie poziom obniżenia wskaźnika, o którym mowa w ust. 1 oraz wynikającą z tej zmiany proponowaną kwotę obniżenia wynagrodzenia
Wykonawcy. W terminie 21 dni od otrzymania pisma Zamawiającego Wykonawca ma prawo ustosunkować się do propozycji zmniejszenia jego wynagrodzenia, w szczególności może się temu sprzeciwić pod warunkiem, że w ww. terminie udowodni, iż zmniejszenie wskaźnika, o którym mowa w ust. 1 nie będzie mieć rzeczywistego wpływu na obniżenie kosztów niezrealizowanej dotychczas części umowy, przedstawiając dokumenty oraz szczegółowe wyliczenia i zależności wraz z uzasadnieniem lub że ten wpływ będzie inny niż poziom zmniejszenia wskaźnika.
5. Zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z ust. 1- 6, skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia w tym przedmiocie aneksu do umowy.
6. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1 -6, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom wymienionym w ustępach poprzedzających, dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są usługi,
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
7. Wykonawca po zmianie wynagrodzenia na podstawie ust. 1-6 składa Zamawiającemu oświadczenie, co do wypełnienia obowiązku zmiany wynagrodzenia podwykonawcy w terminie 30 dni od zmiany wynagrodzenia, a jeżeli taki obowiązek istnieje, to wraz z oświadczeniem Wykonawca przedkłada poświadczoną kopię zmiany umowy z podwykonawcą w tym zakresie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej: mops-bielsko-biala.ezamawiajacy.pl w zakładce OFERTY
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dotyczy ust. 5.5) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy jedynie z zakresu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy