Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Fizjoterapeuta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017255824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Majowa17/19
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppppotwock.pl;
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppppotwock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Fizjoterapeuta
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f0e67a6-abab-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób komunikacji, składania ofert,
oświadczeń i dokumentów elektronicznych
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ust. 2, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o
zamówieniu, dokumentów zamówienia lub ofert.
3. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie poprzez Platformę zakupową JOSEPHINE.
Jest to jednocześnie strona internetowa prowadzonego postępowania.
4. Aby korzystać z Platformy zakupowej konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i przeglądarki
internetowej.
5. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod adresem:
https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf
- w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
6. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę zakupową) – zobowiązany jest zapoznać się z Instrukcjami
użytkowników Platformy zakupowej - dostępnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ , znajdującymi się w prawym
górnym rogu strony, oznaczonymi symbolem w postaci książki (Skrócona instrukcja dla Wykonawcy).
7. Złożenie oferty poprzez Platformę zakupową oznacza akceptację zasad korzystania z udostępnionych przez Zamawiającego
środków komunikacji elektronicznej określonych w niniejszej części SWZ.
8. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy zakupowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy
zakupowej - pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ znajdującymi się w prawym górnym rogu strony, oznaczonymi
symbolem w postaci książki, w zakładce inne.
1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (określone w części XVII ust. 1 -4 SWZ oświadczenie wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (określone w części XVI ust. 3 SWZ), oraz
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2021 r. poz. 2070).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, wykonawca składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),( Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”:
a) Wykonawca informuje, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Otwocku, przy ul.
Majowej 17/19, zwana dalej administratorem; administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych p. Joanną Białek, e mail:
iod.ppp@wp.pl
Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonywania umowy i przez
okres wykonywania umowy.
2. Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskają w celu wykonywania umowy i przez
okres wykonywania Umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą , z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawa. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w
art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPP-P.260.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rehabilitacyjnej i fizjoterapeutycznej dla dzieci w ramach kompleksowego programu wsparcia dla rodzin „Za życiem”, w zakresie tworzenia silnej i wytrzymałej stabilizacji mięśniowo–więzadłowej, elementów profilaktyki i korekcji zaburzeń zagrażających, lub już istniejących u dzieci .
Usługi terapii świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Za jedną godzinę terapii przyjmuje się pełną godzinę zegarową (60 min.).
część 1 zamówienia szacowana minimalna ilość godzin wynosi 236 h
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiającemu przysługuje prawo opcji, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać, polegające na
jednostronnym uprawnieniu do zwiększenia zakresu świadczenia Wykonawcy poprzez zwiększenie ilości godzin terapii do
realizacji:
1. Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie aż do osiągnięcia maksymalnej wartości opcji wskazanej w pkt
2).
2.Maksymalna wartość opcji (ilość godzin terapii) wynosi:
- dla części 1 zamówienia - szacowana maksymalna ilość godzin wynosi 164 h
3. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na takich samych zasadach jak zamówienie nieobjęte opcją (podstawowe) i
po takich samych cenach jednostkowych, co oznacza iż będzie ono realizowane na warunkach umownych obowiązujących
w dacie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji i po cenach jednostkowych usług obowiązujących w dacie
skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
4. Wynagrodzenie z tytułu realizacji prawa opcji będzie uzależnione od faktycznej liczby wykorzystanych godzin oraz
obliczone na podstawie liczby wykorzystanych godzin i stawki godzinowej,
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje terapeuty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rehabilitacyjnej i fizjoterapeutycznej dla dzieci w ramach kompleksowego programu wsparcia dla rodzin „Za życiem”, w zakresie tworzenia silnej i wytrzymałej stabilizacji mięśniowo–więzadłowej, elementów profilaktyki i korekcji zaburzeń zagrażających, lub już istniejących u dzieci .
Usługi terapii świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Za jedną godzinę terapii przyjmuje się pełną godzinę zegarową (60 min.).
część 2 zamówienia szacowana minimalna ilość godzin wynosi 236 h
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie aż do osiągnięcia maksymalnej wartości opcji wskazanej w pkt 2).
2. Maksymalna wartość opcji (ilość godzin terapii) wynosi:
- dla części 2 zamówienia - szacowana maksymalna ilość godzin wynosi 164 h
3. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na takich samych zasadach jak zamówienie nieobjęte opcją (podstawowe) i
po takich samych cenach jednostkowych, co oznacza iż będzie ono realizowane na warunkach umownych obowiązujących
w dacie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji i po cenach jednostkowych usług obowiązujących w dacie
skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje terapeuty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rehabilitacyjnej i fizjoterapeutycznej dla dzieci w ramach kompleksowego programu wsparcia dla rodzin „Za życiem”, w zakresie tworzenia silnej i wytrzymałej stabilizacji mięśniowo–więzadłowej, elementów profilaktyki i korekcji zaburzeń zagrażających, lub już istniejących u dzieci .
Usługi terapii świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Za jedną godzinę terapii przyjmuje się pełną godzinę zegarową (60 min.).
część 3 zamówienia szacowana minimalna ilość godzin wynosi 236 h
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie aż do osiągnięcia maksymalnej wartości opcji wskazanej w pkt 2).
2. Maksymalna wartość opcji (ilość godzin terapii) wynosi:
- dla części 3 zamówienia - szacowana maksymalna ilość godzin wynosi 164h
3. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na takich samych zasadach jak zamówienie nieobjęte opcją (podstawowe) i
po takich samych cenach jednostkowych, co oznacza iż będzie ono realizowane na warunkach umownych obowiązujących
w dacie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji i po cenach jednostkowych usług obowiązujących w dacie
skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje terapeuty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia , która spełnia łącznie następujące wymagania:
a) ukończył/a :
- studia wyższe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji
- lub studia I stopnia w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji,
- lub studnia II stopnia w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji
- lub studia podyplomowe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji,
- posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem
niepełnosprawnym w wieku od 0 do 7 roku życia,
- nie figuruje w rejestrach, o których mowa w art. 4 ustawy z dnia 13 maja 2016 o
przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 2023 r. poz. 1304 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. -Załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy z uwzględnieniem wymogu określonego w ust. 2. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany przewidziane § 11 w załączniku nr 7 PPU
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-16 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak