Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu kwalifikacji, włączenia do projektu i oceny medycznej efektów projektu uczestników zamieszkałych na terenie powiatu puckiego oraz powiatu wejherowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GDYŃSKIE CENTRUM ZDROWIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367221863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława IV 43
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-395
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 880 81 22
1.5.8.) Numer faksu: 58 880 83 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gcz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcz.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu kwalifikacji, włączenia do projektu i oceny medycznej efektów projektu uczestników zamieszkałych na terenie powiatu puckiego oraz powiatu wejherowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41c8c003-c2d5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Program profilaktyki cukrzycy typu 2 na terenie powiatów gdyńskiego, wejherowskiego i puckiego” (Oś Priorytetowa 5. Zatrudnienie, Działanie 5.4. Zdrowie na rynku pracy, Poddziałanie 5.4.1. Zdrowie na rynku pracy – mechanizm ZIT) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WP 2014- 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZO.2400.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 503647,0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu kwalifikacji, włączenia do projektu
i oceny medycznej efektów projektu uczestników zamieszkałych na terenie powiatu puckiego
oraz powiatu wejherowskiego w ramach projektu pn. „Program profilaktyki cukrzycy typu
2 na terenie powiatów gdyńskiego, wejherowskiego i puckiego”.
Część I – świadczenie usług z zakresu kwalifikacji, włączenia do projektu i oceny medycznej
efektów projektu uczestników zamieszkałych na terenie powiatu puckiego,
4.2.5.) Wartość części: 145573,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu kwalifikacji, włączenia do projektu
i oceny medycznej efektów projektu uczestników zamieszkałych na terenie powiatu puckiego
oraz powiatu wejherowskiego w ramach projektu pn. „Program profilaktyki cukrzycy typu
2 na terenie powiatów gdyńskiego, wejherowskiego i puckiego”.
Część II – świadczenie usług z zakresu kwalifikacji, włączenia do projektu i oceny medycznej
efektów projektu uczestników zamieszkałych na terenie powiatu wejherowskiego tj. w gminach
miejskich: Wejherowo, Reda, Rumia oraz w gminach wiejskich: Wejherowo, Luzino, Szemud.
4.2.5.) Wartość części: 358073,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. XIV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca powinien legitymować się uprawnieniem do prowadzenia działalności objętej zamówieniem, tj. posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności leczniczej – wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
UWAGA: Zamawiający wskazuje, iż powyższe uprawnienie musi posiadać podmiot, który będzie wykonywał zakres zamówienia wymagający posiadania wskazanych uprawnień. Tym samym Zamawiający zezwala, by w przypadku zlecenia wykonania wskazanych czynności podwykonawcy,
to podwykonawca posiadał wskazane zezwolenia. W sytuacji wykonywania przez Wykonawcę jedynie czynności, do których wykonanie nie jest konieczne posiadanie rzeczowego zezwolenia, Wykonawca nie jest zobligowany do jego posiadania. Konieczność posiadania zezwolenia będzie weryfikowana na podstawie przepisów prawa regulujących wskazaną działalność leczniczą.
Wykonawca musi spełniać niniejszy warunek dla każdej części zamówienia.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentu na wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca musi spełniać niniejszy warunek dla każdej części zamówienia.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla Części I zamówienia:
Wykonawca zgodnie z zapisami Regionalnego Programu Polityki Zdrowotnej dotyczącego prewencji cukrzycy typu 2 dla Województwa Pomorskiego, zobowiązany będzie do posiadania
kompetencji oraz zasobów kadrowych i infrastruktury, które zapewnią efektywną realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dobrać niezbędne kadry do realizacji zadań w ramach przedmiotu zamówienia. W skład zespołu-personelu medycznego, który powinien świadczyć
kompleksowe usługi, powinien wchodzić co najmniej:
- lekarz posiadający specjalizację z zakresu medycyny rodzinnej lub chorób wewnętrznych albo lekarz medycyny z co najmniej 5-letnim stażem zawodowym,
- pielęgniarka diabetologiczna lub pielęgniarka z co najmniej 5-letnim stażem pracy.
Zaplecze lokalowe, pomieszczenia, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia:
- gabinety lekarskie, w liczbie umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia,
18
- gabinet zabiegowy,
- pomieszczenia do warsztatów grupowych i konsultacji indywidualnych (dopuszcza się realizację tych interwencji poza siedzibą podmiotu),
- zapewnienie współpracy z certyfikowanym laboratorium analitycznym, w którym będą wykonywane badania przesiewowe.
Dla Części II zamówienia:
Wykonawca zgodnie z zapisami Regionalnego Programu Polityki Zdrowotnej dotyczącego prewencji cukrzycy typu 2 dla Województwa Pomorskiego, zobowiązany będzie do posiadania kompetencji oraz zasobów kadrowych i infrastruktury, które zapewnią efektywną realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dobrać niezbędne kadry do realizacji zadań w ramach
przedmiotu zamówienia. W skład zespołu-personelu medycznego, który powinien świadczyć kompleksowe usługi, powinien wchodzić co najmniej:
- lekarz posiadający specjalizację z zakresu medycyny rodzinnej lub chorób wewnętrznych albo lekarz medycyny z co najmniej 5-letnim stażem zawodowym,
- pielęgniarka diabetologiczna lub pielęgniarka z co najmniej 5-letnim stażem pracy.
Zaplecze lokalowe, pomieszczenia, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia:
- gabinety lekarskie, w liczbie umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia,
- gabinet zabiegowy,
- pomieszczenia do warsztatów grupowych i konsultacji indywidualnych (dopuszcza się realizację
tych interwencji poza siedzibą podmiotu),
- zapewnienie współpracy z certyfikowanym laboratorium analitycznym, w którym będą wykonywane badania przesiewowe.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne
spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
19
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4, nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie
na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
10. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
c) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
d) W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale XIX SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w rozdziale XI pkt 3 SWZ.
e) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia,
że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) ustalonego w § 7 wynagrodzenia – w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT
kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od
wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy;
b) ustalonego w §6 ust. 1 terminu realizacji umowy – zmiany terminu realizacji projektu; w takim przypadku termin ulegnie skróceniu lub wydłużeniu o liczbę dni, o którą skrócony lub wydłużony zostanie termin realizacji projektu; zmiana terminu dotyczyć
może jego skrócenia w przypadku wcześniejszej realizacji zamówienia przez
Wykonawcę lub wydłużenia maksymalnie do 31.12.2023 r. Zmiana terminu realizacji nie
wpływa na wynagrodzenie określone w § 7 umowy;
c) ustalonych w §2 umowy pojęć – w przypadku pojawienia się rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
d) wskazanych w §8 osób wyznaczonych do współpracy w zakresie wykonania zamówienia ze strony Zamawiającego – w przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie 8
stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od
Zamawiającego);
e) wskazanych w §8 osób wyznaczonych do współpracy w zakresie wykonania zamówienia
ze strony Wykonawcy – w przypadku wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich
obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne
spełniające na dzień zawarcia umowy warunki określone w Zaproszeniu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego;
f) wskazanych w komparycji umowy danych identyfikujących strony umowy, danych teleadresowych – w przypadku zmiany form organizacyjnoprawnych strony lub stron
umowy, osób uprawnionych do ich reprezentacji lub danych teleadresowych.
g) łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Wprowadzenie zmiany terminu realizacji zamówienia, o której mowa w mowa w ust. 2. lit
b) nie wpływa na wysokość ustalonego przez strony wynagrodzenia.
4. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy
pisemnej pod rygorem nieważności.