Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej na rzecz PCPR Radziejów realizowane w ramach projektu partnerskiego pn. „Rodzina w Centrum 3”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoToruń
WojewództwoKujawsko-pomorskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-06-01
ZamawiającyRegionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
Numer ogłoszenia2021/BZP 00056028
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056028 z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Świadczenie usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej na rzecz PCPR Radziejów realizowane w ramach projektu partnerskiego pn. „Rodzina w Centrum 3”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z EFS
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://rops.torun.ibip.pl/public
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany szczegółowo w Rozdziale XXI. SWZ - Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.2721.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług następująco: 1) specjalistyczne poradnictwo rodzinne - pedagogiczne - 75 godzin zegarowych poradnictwa w 2021 r. oraz 75 godzin zegarowych poradnictwa w 2022 r.;2) specjalistyczne poradnictwo rodzinne - psychologiczne - 80 godzin zegarowych poradnictwa w 2021 r. oraz 80 godzin zegarowych poradnictwa w 2022 r.;3) terapia rodzinna - 27 godzin zegarowych terapii w 2021 r. oraz 28 godzin zegarowych terapii w 2022r.;4) warsztaty dla rodziców wraz z usługą gastronomiczną- liczba warsztatów w 2021 r. - 4 oraz liczba warsztatów w 2022 r. - 5;5) zajęcia animacyjne dla dzieci rodziców uczestniczących w warsztatach (będą realizowane tylko dla wersji 1) wraz z usługą gastronomiczną - liczba zajęć animacyjnych w 2021 r. - 4 oraz liczba zajęć ani-macyjnych w 2022 r. - 5;6) warsztaty dla dzieci i młodzieży, w tym socjoterapeutyczne wraz z usługą gastronomiczną - liczba warsztatów w 2021 r. - 4 oraz liczba warsztatów w 2022 r. - 4;7) warsztaty „Moje emocje” wraz z usługą gastronomiczną - liczba cykli w 2021 r. - 2 oraz liczba cykli w 2022 r. - 2;8) warsztaty dla osób przebywających i opuszczających pieczę zastępczą wraz z usługą gastronomiczną - liczba warsztatów w 2021 r. - 2 oraz liczba warsztatów w 2022 r. - 2.Usługi realizowane będą w następujących możliwych wersjach (dotyczy usług, dla których Zamawiający w treści załącznika nr 1 przewidział możliwość zastosowania alternatywnie obu form realizacji usług):Wersja 1: Stacjonarnie lub w formie mobilnej, w bezpośrednim kontakcie specjalisty świadczącego usługi oraz uczestników projektu.Wersja 2:W formie telefonicznej i/lub zdalnej za pośrednictwem ogólnodostępnych komunikatorów, np. Skype, Messenger lub Whatsapp, Zoom.Wykonawca ma dowolność wyboru rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem którego będą prowadzone usługi, z zastrzeżeniem, że zaproponowane rozwiązanie musi uzyskać akceptację Zamawiającego.Ponadto uczestnicy:a) specjalistycznego poradnictwa rodzinnego, powinni mieć zapewnioną możliwość interakcji ze specjalistą bez możliwości udziału innych osób,b) mediacji rodzinnych, terapii, powinni mieć możliwość interakcji z prowadzącym i innymi uczestnikami spotkania, realizacji ćwiczeń w podgrupach, omawiania przypadku, zadawania pytań trenerowi (w formie głosowej lub tekstowej), udziału w grupowej wideokonferencji, grupowym czacie głosowym itp.,c) mogą na bieżąco komentować, zadawać pytania i dzielić się własnym doświadczeniem oraz realizować zadania w grupach, a następnie dzielić się na forum wypracowanymi efektami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zaplanował udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, mających za przedmiot świadczenie usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, zgodnych z przedmiotem zamówienia w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena oferty brutto – 40% maksymalnej liczby punktów;2) Kwalifikacje kadry – waga 50%;3) Kawa i herbata podawane podczas świadczenia usług gastronomicznych pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje kadry
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata podawane podczas świadczenia usług gastronomicznych pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający ustanawia następujące minimalne poziomy zdolności:a) w zakresie doświadczenia:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać się realizacją usług wchodzących w skład następujących obszarów:- warsztaty (np. warsztaty dla rodziców lub warsztaty dla dzieci i młodzieży, w tym socjoterapeutyczne lub warsztaty dla osób przebywających i opuszczających pieczę zastępczą),- wsparcie (np. terapia rodzinna, mediacje rodzinne, superwizja rodzin lub grupy wsparcia, poradnictwo rodzinne pedagogiczne, psychologiczne).W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem usług - po dwie z każdego z obszaru. Wartość łączna wszystkich zrealizowanych (a w przypadku usług ciągłych również wykonywanych usług) i wskazanych przez Wykonawcę w wykazie usług winna wynosić co najmniej 35.000,00 zł brutto. b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Zamawiający nie ustanawia minimalnych poziomów zdolności w tym zakresie;2) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający ustanawia następujący minimalny poziom zdolności w odniesieniu zamówienia:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na następującym minimalnym poziomie - tj. co najmniej w wysokości min. 36.000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: środki dowodowe składane wraz z ofertą (w zakresie wskazanym przez Zamawiającego) - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, W celu wykazania spełniania braku podstaw do wykluczenia - Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:- zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych, żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mo-wa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) środki dowodowe składane wraz z ofertą (w zakresie wskazanym przez Zamawiającego) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.2) środki dowodowe, składane na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ustawy Pzp: - Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1 lit. a SWZ, wezwany Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,b) w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2 SWZ wezwany Wykonawca zobowiązany jest do złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimalnej, określonej dla zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy – wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ;2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;4) zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ; 5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;6) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - załączniki nr 6.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunek o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1 i 2 SWZ, dopuszczalne jest wspólne wykazywanie spełniania warunku udziału w postępowaniu. Nie ustanawia się szczegółowego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:1) terminu wykonania przedmiotu umowy:2) zmian przepisów prawnych dotyczących zrealizowania usług, będących przedmiotem umowy;3) zmian składu osobowego kadry realizującej usługi - wyznaczonej przez Wykonawcę w ofercie do realizacji zamówienia;4) ilości godzin poszczególnych usług zgodnie z potrzebami Zamawiającego/Odbiorcy usług z zachowaniem proporcjonalności ilości usług, po uzgodnieniu z Wykonawcą;5) zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy.Szczegółowy rodzaj i zakres zmian określa paragraf 12 projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Toruń, ul. Bartkiewiczówny 93
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30
NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym poddać się zabiegom Hydrokonoterapi - Chełmno
Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
Data dodania12-02-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry!
Chciałbym poddać się zabiegom Hydrokonoterapi w najbliższych terminach
Proszę o przesłanie oferty.