Świadczenie usług w zakresie stwierdzania zgonu i wystawienia karty zgonu osób zmarłych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie stwierdzania zgonu i wystawienia karty zgonu osób zmarłych w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Miasta Sosnowca w przypadku, gdy nie będzie można ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej sprawującego opiekę medyczną nad zmarłym lub lekarza leczącego chorego w ostatniej chorobie, odpowiadającego za stwierdzenie zgonu oraz świadczenie usług przez lekarza patologa w Miejskim Prosektorium w Sosnowcu na ulicy Andersa 90.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-11-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia609231-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609231-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Świadczenie usług w zakresie stwierdzania zgonu i wystawienia karty zgonu osób zmarłych w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Miasta Sosnowca w przypadku, gdy nie będzie można ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej sprawującego opiekę medyczną nad zmarłym lub lekarza leczącego chorego w ostatniej chorobie, odpowiadającego za stwierdzenie zgonu oraz świadczenie usług przez lekarza patologa w Miejskim Prosektorium w Sosnowcu na ulicy Andersa 90.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22i , 41-214  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, , e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Adres:
41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie stwierdzania zgonu i wystawienia karty zgonu osób zmarłych w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Miasta Sosnowca w przypadku, gdy nie będzie można ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej sprawującego opiekę medyczną nad zmarłym lub lekarza leczącego chorego w ostatniej chorobie, odpowiadającego za stwierdzenie zgonu oraz świadczenie usług przez lekarza patologa w Miejskim Prosektorium w Sosnowcu na ulicy Andersa 90.
Numer referencyjny: ZP 115/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie zostało podzielone na dwie części:Część I: świadczenie usług w zakresie stwierdzania zgonu i wystawienia karty zgonu osób zmarłych w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Miasta Sosnowca w przypadku, gdy nie będzie można ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej sprawującego opiekę medyczną nad zmarłym lub lekarza leczącego chorego w ostatniej chorobie, odpowiadającego za stwierdzenie zgonu,Część II: świadczenie usług przez lekarza patologa w Miejskim Prosektorium w Sosnowcu na ulicy Andersa 90.I. Opis przedmiotu zamówienia dla części I: 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ OKREŚLENIE WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA1.1. Kod CPV 85121100-4 ogólne usługi lekarskie1.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na stwierdzeniu zgonu, ustaleniu jego przyczyny w drodze oględzin oraz wystawieniu karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie administracyjnym Miasta Sosnowca, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1473 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzania zgonu i jego przyczyn (Dz. U. z 1961 r. Nr 39, poz. 202)1.3. Świadczenie usług będzie miało charakter incydentalny i dotyczyć będzie wyłącznie przypadków, gdy nie można ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub lekarza leczącego zmarłego w ostatniej chorobie, a zgon nie został stwierdzony przez lekarza wezwanego do nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania.1.4. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie przez podmiot posiadający udokumentowane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia konieczne do jego wykonywania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub podmiot dysponujący osobami spełniającymi wymienione warunki. 1.5. Wykonawca jest uprawniony do wykonania zadania osobiście lub za pomocą osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, za których działania i zaniechania odpowiada jak za działania i zaniechania własne. Osoba, której Wykonawca powierzy zastępstwo w wykonywaniu usługi i gotowości do jej wykonywania otrzyma należne wynagrodzenie za czas pełnienia zastępstwa.1.6. Zakres zamówienia obejmuje: wystawienie karty zgonu/karty informacji o zgonie osobom zmarłym, po ustaleniu przyczyny zgonu w sytuacji, o której mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny, u osób zmarłych na terenie Miasta Sosnowca i w jego granicach administracyjnych, miejscu publicznym lub niepublicznym.1.7. Wykonawca zadania realizuje przedmiot zamówienia po informacji telefonicznej od upoważnionego pracownika Miejskiego Zakładu Usług komunalnych w Sosnowcu1.8. Wykonawca zapewnia całodobową łączność telefoniczną, we wszystkie dni roku, w celu odbioru zawiadomień kierowanych przez upoważnionego pracownika Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu o konieczności przybycia osoby uprawnionej, na miejsce w którym znajdują się zwłoki.1.9. Wykonawca lub osoby przy pomocy, których wykonywany jest przedmiot zamówienia, po otrzymaniu zgłoszenia zobowiązani są do przybycia we własnym zakresie na miejsce zdarzenia bez zbędnej zwłoki, do 6 godzin od otrzymania wezwania, celem realizacji zadania.1.10. Zamawiający szacuje, że miesięczna liczba wystawianych kart zgonu/kart informacji o zgonie osobom zmarłym, po ustaleniu przyczyny zgonu w sytuacji, o której mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny, u osób zmarłych na terenie Miasta Sosnowca oraz w jego granicach administracyjnych, miejscu publicznym lub niepublicznym wynosi średnio około 50 zdarzeń.1.11. W przypadku gdy nie będzie możliwe ustalenie przyczyny zgonu lub z innych powodów nie będzie możliwe wystawienie karty zgonu, Wykonawca dopełni wszelkich formalności dokumentacyjnych i prawnych o charakterze lekarskim, pozwalających na ustalenie tej przyczyny (skierowanie na sekcję, inne czynności lekarskie oczekiwane przez Policję lub inny organ dochodzeniowo-śledczy, z wyłączeniem przeprowadzenia czynności sekcji).1.12. W razie konieczności przy wykonaniu usługi zostanie zapewniona: obecność funkcjonariusza Straży Miejskiej/Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu lub innego organu równoważnego.1.13. Rozliczenie finansowe za wykonaną usługę:- wynagrodzenie za pełnienie całodobowego dyżuru (iloczyn ceny jednostkowej i liczby dni w miesiącu), wynagrodzenie wynikać będzie z iloczynu liczby osób u których stwierdzono zgon w okresie danego miesiąca oraz kwoty za każdorazowe stwierdzenie zgonu, wynagrodzenie wypłacane będzie po zakończonym miesiącu kalendarzowym, w którym usługa była zrealizowana, wynagrodzenie płatne będzie na wskazany na rachunku/fakturze rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku/faktury,- Wykonawca wypełni dokumentację statystyczną (dokument stwierdzenia zgonu lub listę osobową dla Zleceniodawcy), niezbędną do rozliczenia usługi.II. Opis przedmiotu zamówienia do części II:2.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie sekcji zwłok, oględzin zwłok w celu wystawienia karty zgonu przez lekarza patologa/anatomopatologa.2.2. Przeprowadzenie sekcji/oględzin odbywa się w pomieszczeniach spełniających wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, prosektoriach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz.U. Nr 17, poz. 123). 2.3. Przeprowadzenie sekcji odbywać się będzie na podstawie zlecenia instytucji do tego uprawnionych.2.4. Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędną dokumentację medyczną, którą Wykonawca odbierze z Działu Usług Cmentarnych po powiadomieniu go drogą elektroniczną o konieczności przeprowadzenia badania pośmiertnego. 2.5. Badanie sekcyjne zostanie przeprowadzone przez osoby posiadające właściwe kwalifikacje i przy pomocy stosownych urządzeń/narzędzi – zgodnie z obowiązującymi przepisami szczególnymi. 2.6. Podczas sekcji zwłok pobierane będą próbki materiału biologicznego do celów badań histopatologicznych zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r, poz. 2190). 2.7. Po przeprowadzeniu sekcji zwłok dokumentacja medyczna zostanie zwrócona przez Wykonawcę do Działu Usług Cmentarnych. 2.8. Czynności, o których mowa w pkt 3 – 5 zostaną udokumentowane w postaci odpowiednich zapisów w „Książce ewidencji osób”.2.9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.poż. INFORMACJA DOTYCZACA PODZIAŁU POSTĘPOWANIA NA CZĘŚCI: Zamawiający nie ogranicza liczby części postępowania, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie dwie części postępowania.W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania, dlatego dopuszcza się możliwość złożenia oferty dotyczącej tylko jednej części.5. INFORMACJE OGÓLNE Informacje w sprawie wyjaśnienia SIWZ Przez wyjaśnienie treści SIWZ należy rozumieć wyjaśnienie zapisów w Specyfikacji, które są dla Wykonawcy niezrozumiałe. Prośba o wprowadzenie /zmianę/ wykreślenie określonych treści ze specyfikacji lub załączników oraz prośba o dopuszczenie przedmiotu zamówienia o parametrach innych niż określone przez Zamawiającego w SIWZ nie jest wnioskiem o wyjaśnienie treści Specyfikacji i Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodpowiadania na tak postawione pytania.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż w terminach określonych w art. 38 ust. 1 uPzp.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku określonego w art. 38 ust. 1 uPzp lub dotyczy udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania i zamieszcza na swojej stronie internetowej.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia i zamieszcza ją na swojej stronie internetowej.Jeżeli w wyniku zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz zamieszcza informację na stronie swojej internetowej.Nie udziela się ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania formy pisemnej postępowania.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.

II.5) Główny kod CPV: 85121100-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85121000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zostanie podpisana z dniem 1 stycznia 2021 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Oświadczenie o posiadaniu prawa wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o posiadaniu prawa wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na stwierdzeniu zgonu, ustaleniu jego przyczyny w drodze oględzin oraz wystawieniu karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie administracyjnym Miasta Sosnowca, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1473 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzania zgonu i jego przyczyn (Dz. U. z 1961 r. Nr 39, poz. 202)2. Świadczenie usług będzie miało charakter incydentalny i dotyczyć będzie wyłącznie przypadków, gdy nie można ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub lekarza leczącego zmarłego w ostatniej chorobie, a zgon nie został stwierdzony przez lekarza wezwanego do nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania.3. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie przez podmiot posiadający udokumentowane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia konieczne do jego wykonywania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub podmiot dysponujący osobami spełniającymi wymienione warunki. 4. Wykonawca jest uprawniony do wykonania zadania osobiście lub za pomocą osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, za których działania i zaniechania odpowiada jak za działania i zaniechania własne. Osoba, której Wykonawca powierzy zastępstwo w wykonywaniu usługi i gotowości do jej wykonywania otrzyma należne wynagrodzenie za czas pełnienia zastępstwa.5. Zakres zamówienia obejmuje: wystawienie karty zgonu/karty informacji o zgonie osobom zmarłym, po ustaleniu przyczyny zgonu w sytuacji, o której mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny, u osób zmarłych na terenie Miasta Sosnowca i w jego granicach administracyjnych, miejscu publicznym lub niepublicznym.6. Wykonawca zadania realizuje przedmiot zamówienia po informacji telefonicznej od upoważnionego pracownika Miejskiego Zakładu Usług komunalnych w Sosnowcu7. Wykonawca zapewnia całodobową łączność telefoniczną, we wszystkie dni roku, w celu odbioru zawiadomień kierowanych przez upoważnionego pracownika Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu o konieczności przybycia osoby uprawnionej, na miejsce w którym znajdują się zwłoki.8. Wykonawca lub osoby przy pomocy, których wykonywany jest przedmiot zamówienia, po otrzymaniu zgłoszenia zobowiązani są do przybycia we własnym zakresie na miejsce zdarzenia bez zbędnej zwłoki, do 6 godzin od otrzymania wezwania, celem realizacji zadania.9. Zamawiający szacuje, że miesięczna liczba wystawianych kart zgonu/kart informacji o zgonie osobom zmarłym, po ustaleniu przyczyny zgonu w sytuacji, o której mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny, u osób zmarłych na terenie Miasta Sosnowca oraz w jego granicach administracyjnych, miejscu publicznym lub niepublicznym wynosi średnio około 50 zdarzeń.10. W przypadku gdy nie będzie możliwe ustalenie przyczyny zgonu lub z innych powodów nie będzie możliwe wystawienie karty zgonu, Wykonawca dopełni wszelkich formalności dokumentacyjnych i prawnych o charakterze lekarskim, pozwalających na ustalenie tej przyczyny (skierowanie na sekcję, inne czynności lekarskie oczekiwane przez Policję lub inny organ dochodzeniowo-śledczy, z wyłączeniem przeprowadzenia czynności sekcji).11. W razie konieczności przy wykonaniu usługi zostanie zapewniona: obecność funkcjonariusza Straży Miejskiej/Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu lub innego organu równoważnego.12. Rozliczenie finansowe za wykonaną usługę:- wynagrodzenie za pełnienie całodobowego dyżuru (iloczyn ceny jednostkowej i liczby dni w miesiącu),- wynagrodzenie wynikać będzie z iloczynu liczby osób u których stwierdzono zgon w okresie danego miesiąca oraz kwoty za każdorazowe stwierdzenie zgonu,- wynagrodzenie wypłacane będzie po zakończonym miesiącu kalendarzowym, w którym usługa była zrealizowana,- wynagrodzenie płatne będzie na wskazany na rachunku/fakturze rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku/faktury,- Wykonawca wypełni dokumentację statystyczną (dokument stwierdzenia zgonu lub listę osobową dla Zleceniodawcy), niezbędną do rozliczenia usługi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług przez lekarza patologa w Miejskim Prosektorium w Sosnowcu na ulicy Andersa 90.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie sekcji zwłok, oględzin zwłok w celu wystawienia karty zgonu przez lekarza patologa/anatomopatologa.2. Przeprowadzenie sekcji/oględzin odbywa się w pomieszczeniach spełniających wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, prosektoriach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz.U. Nr 17, poz. 123). 3. Przeprowadzenie sekcji odbywać się będzie na podstawie zlecenia instytucji do tego uprawnionych.4. Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędną dokumentację medyczną, którą Wykonawca odbierze z Działu Usług Cmentarnych po powiadomieniu go drogą elektroniczną o konieczności przeprowadzenia badania pośmiertnego. 5. Badanie sekcyjne zostanie przeprowadzone przez osoby posiadające właściwe kwalifikacje i przy pomocy stosownych urządzeń/narzędzi – zgodnie z obowiązującymi przepisami szczególnymi. 6. Podczas sekcji zwłok pobierane będą próbki materiału biologicznego do celów badań histopatologicznych zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r, poz. 2190).7. Po przeprowadzeniu sekcji zwłok dokumentacja medyczna zostanie zwrócona przez Wykonawcę do Działu Usług Cmentarnych. 8. Czynności, o których mowa w pkt 3 – 5 zostaną udokumentowane w postaci odpowiednich zapisów w „Książce ewidencji osób”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczanie jelita grubego - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie zabieg płukania jelita grubego, który miałbym wykonywany mieć po raz pierwszy. Wizyta najlepiej w godzinach popołudniowych po 16.30. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI