Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-10-16
  • ZamawiającyKOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00431912
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ce1c7a9-6417-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034790/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Świadczenia usług w zakresie opróżniania lokali i pomieszczeń oraz w zakresie dokonywania przeprowadzek – EB-1-6

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25;
2. z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85, e‑mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.081.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 384022,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
a) opróżniania lokali i innych pomieszczeń;
b) przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach zarządzanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków (nr 1 do 6) Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
część 1 - obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 1 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-1). Rejon OEB-1 obejmuje: Koszutkę, Dąb, Wełnowiec - Józefowiec, Bogucice.

4.2.5.) Wartość części: 103520,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §2 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli ilości poszczególnych usług wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość gwarantowana”. Poniższe ilości to ilości przewidywane, określone w oparciu o poprzednie lata, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia i Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z której konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia: (ilość maksymalna): 1800 m2
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi przeprowadzek (ilość maksymalna): 1900 m2

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla każdej części, przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek).
Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą:
1) Część 1 (OEB-1) - w zakresie przeprowadzek do ok. 1 900 m2, a w zakresie opróżnień do ok. 1 800,00 m2.
Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta wg kryteriów określonych w SWZ (Rozdz. XVIII) "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
a) opróżniania lokali i innych pomieszczeń;
b) przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach zarządzanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków (nr 1 do 6) Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
część 2 - obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 2 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-2). Rejon-OEB 2 obejmuje: Giszowiec, Dąbrówkę Małą, Szopienice – Burowiec, Janów - Nikiszowiec.

4.2.5.) Wartość części: 83088,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §2 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli ilości poszczególnych usług wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość gwarantowana”. Poniższe ilości to ilości przewidywane, określone w oparciu o poprzednie lata, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia i Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z której konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia (ilość maksymalna): 2880 m2; ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi przeprowadzek (ilość maksymalna): 360 m2

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla każdej części, przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek).
Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą:
Część 2 (OEB-2) - w zakresie przeprowadzek do ok. 360,00 m2, a w zakresie opróżnień do ok. 2 880,00 m2.

Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta wg kryteriów określonych w SWZ (Rozdz. XVIII) "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
a) opróżniania lokali i innych pomieszczeń;
b) przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach zarządzanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków (nr 1 do 6) Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
część 3 - obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 3 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-3). Rejon OEB-3 obejmuje: Koszutkę, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Śródmieście, Załęże, Zawodzie.

4.2.5.) Wartość części: 65436,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §2 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli ilości poszczególnych usług wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość gwarantowana”. Poniższe ilości to ilości przewidywane, określone w oparciu o poprzednie lata, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia i Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z której konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia (ilość maksymalna): 2100 m2; ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi przeprowadzek ilość maksymalna): 420 m2
.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla każdej części, przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek).
Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą:
Część 3 (OEB-3) - w zakresie przeprowadzek do ok. 420,00 m2, a w zakresie opróżnień do ok. 2 100 m2.
Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta wg kryteriów określonych w SWZ (Rozdz. XVIII) "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
a) opróżniania lokali i innych pomieszczeń;
b) przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach zarządzanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków (nr 1 do 6) Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
część 4 - obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 4 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-4). Rejon-OEB 4 obejmuje: Brynów – Osiedle Zgrzebnioka, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Śródmieście, Załęska Hałda - Brynów.

4.2.5.) Wartość części: 33860,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §2 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli ilości poszczególnych usług wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość gwarantowana”. Poniższe ilości to ilości przewidywane, określone w oparciu o poprzednie lata, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia i Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z której konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia (ilość maksymalna): 800 m2; ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi przeprowadzek (ilość maksymalna): 450 m2.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla każdej części, przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek).
Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą:
Część 4 (OEB-4) - w zakresie przeprowadzek do ok. 450,00 m2, a w zakresie opróżnień do ok. 800 m2.
Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta wg kryteriów określonych w SWZ (Rozdz. XVIII) "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
a) opróżniania lokali i innych pomieszczeń;
b) przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach zarządzanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków (nr 1 do 6) Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
część 5 - obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 5 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-5). Rejon OEB-5 obejmuje: Kostuchnę, Ligotę - Panewniki, Piotrowice - Ochojec, Murcki, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Podlesie, Śródmieście, Załęska Hałda – Brynów, Zarzecze.

4.2.5.) Wartość części: 29544,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §2 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli ilości poszczególnych usług wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość gwarantowana”. Poniższe ilości to ilości przewidywane, określone w oparciu o poprzednie lata, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia i Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z której konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia (ilość maksymalna): 960 m2; ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi przeprowadzek (ilość maksymalna): 180 m2.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla każdej części, przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek).
Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą:
Część 5 (OEB-5) - w zakresie przeprowadzek do ok. 180 m2, a w zakresie opróżnień do ok. 960 m2.
Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta wg kryteriów określonych w SWZ (Rozdz. XVIII) "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

68574,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §2 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli ilości poszczególnych usług wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość gwarantowana”. Poniższe ilości to ilości przewidywane, określone w oparciu o poprzednie lata, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia i Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z której konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w tabeli zamieszczonej w pkt 15 SWZ niniejszego Rozdz. w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia (ilość maksymalna): 960 m2; ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi przeprowadzek (ilość maksymlna): 180 m2

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla każdej części, przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek).
Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą:
Część 6 (OEB-6) - w zakresie przeprowadzek do ok. 1 155 m2, a w zakresie opróżnień do ok. 1 320 m2.
Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta wg kryteriów określonych w SWZ (Rozdz. XVIII) "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) dla każdej części zamówienia dla której składa ofertę Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie usługi przeprowadzek lub przeprowadzek i opróżniania lokali lub pomieszczeń o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (dla jednego Zamawiającego ).
UWAGA:
a) W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usługi/usług wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług, jaką wartość ma/ją usługa/i zrealizowana/e, do momentu upływu terminu składania ofert z tym, że wartość wykonanej/ych usług/i nie może być mniejsza niż 20 000,00 zł brutto dla jednego Zamawiającego;
b) Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część może wykazać te same usługi dla każdej części;
c) Pod pojęciem wykonanie usług:
• opróżniania lokali lub pomieszczeń należy rozumieć w szczególności wyniesienie ruchomości znajdujących się w lokalu lub pomieszczeniu, ich załadunek oraz transport do miejsca prawem dopuszczonego;
• przeprowadzek należy rozumieć w szczególności wyniesienie ruchomości znajdujących się w lokalu lub pomieszczeniu, ich załadunek, transport oraz wniesienie do miejsca docelowego (lokalu, pomieszczenia, magazynu itp.);
2) dla każdej części zamówienia dla której wykonawca składa ofertę Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 2 osobami, których zakres obowiązków będzie obejmował m.in. opróżnianie zawartości mebli, demontaż mebli, segregację mienia, pakowanie ruchomości, wyniesienie i wywóz ruchomości, posprzątanie lokalu/pomieszczenia po wykonaniu usługi, załadunek ruchomości i rozładunek, wniesienie do miejsca docelowego, przekazanie odpadów do GPZO lub innego miejsca dopuszczonego prawem.

UWAGA: Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do każdej części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:

1) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja na temat wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przedłożą wraz z ofertą:
1) stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę
2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XV pkt 2 ppkt 1 SWZ) oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 2 ppkt 5 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
b) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie.
3) oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy, w sytuacji określonej w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy.
5. Zasady rozliczania prac pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, w tym zasady wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, należy określić w umowie regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym:
1) Zamawiający zaleca, aby podmiotem uprawnionym do wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, przyjmowania płatności i dokonywania rozliczeń był Lider* Konsorcjum**
2) Zamawiający dopuszcza, aby faktury na rzecz Zamawiającego, były wystawiane przez poszczególnych członków Konsorcjum, pod warunkiem, że umowa Konsorcjum będzie zawierać odpowiednie zapisy w tym zakresie i wskazywać zakres prac wykonywanych przez poszczególnych członków Konsorcjum.
6. W przypadku, gdy umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, nie będzie zawierała zasad rozliczania prac pomiędzy tymi Wykonawcami, w tym zasad wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, Zamawiający przyjmie, że jedynym Wykonawcą uprawnionym do wystawiania faktur będzie Lider* Konsorcjum**.
* Wykonawca wskazany jako pełnomocnik lub jeden z Wykonawców (wskazany przez pozostałych) wspólnie ubiegających się o zamówienie
** Wykonawcy występujący wspólnie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 11 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https//platformazakupowa.pl/pnkzgm_katowice na stronie dotyczącej niniejszego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcę wyklucza się w przypadkach określonych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) zwanej dalej Ustawą Przeciw Agresji
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szkolenia z żywej kropli krwi- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam szkolenia z żywej kropli krwi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI