Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-07
  • ZamawiającyKOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-29
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/416 31 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 2582025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bac9886c-147d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA LOKALI I POMIESZCZEŃ ORAZ W ZAKRESIE DOKONYWANIA PRZEPROWADZEK

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 3. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl zostały wskazane w rozdziale XII SWZ. 4. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie wiąże
się z powierzeniem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przetwarzania
danych osobowych niezbędnych do jego realizacji tj: imion i nazwisk, adresów oraz numerów telefonów
osób zajmujących lokale w budynkach objętych umową.
2. Szczegółowy zakres danych, cel i warunki ich przetwarzania określa umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ
3. Przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia lub najpóźniej w dniu jej podpisania wybrany
Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym ww umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Odmowa podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych będzie traktowana jako
odmowa podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w
Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax:
32/258 20 25;
2. z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85,
e‑mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede
wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Prawo zamówień publicznych;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**szczegóły w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.053.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 1 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 1). Rejon OEB 1 obejmuje: Koszutkę, Dąb, Wełnowiec, Bogucice. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 3600 m2 a usługi przeprowadzek 3800 m2;
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia liczby lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usług opróżnienia lub przeprowadzek w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający określił maksymalne ilości powierzchni objętych niniejszym zamówieniem, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
Przewidywana maksymalna ilość powierzchni do realizacji: Opróżnienia 3600 m2, Przeprowadzki - 3800m2.
Przewidywana minimalna ilość powierzchni (tzw. zakres gwarantowany):
Opróżnienia - 2400 m2, Przeprowadzki - 400 m2.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek do lokali socjalnych, zamiennych i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach, administrowanych przez EB 1. Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą: Przeprowadzki - 100 m2; Opróżnienia - 600 m2. Maksymalna wartość planowanych podobnych zamówień nie przekroczy następujących kwot (netto): 19 300,00 zł. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ
(Rozdział XVIII "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny
ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 2 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 2). Rejon OEB 2 obejmuje: Giszowiec, Dąbrówkę Małą, Szopienice. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 5760 m2 a usługi przeprowadzek 720 m2.
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia liczby lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usług opróżnienia lub przeprowadzek w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający określił maksymalne ilości powierzchni objętych niniejszym zamówieniem, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
Przewidywana maksymalna ilość powierzchni do realizacji: Opróżnienia 5760 m2, Przeprowadzki - 720 m2.
Przewidywana minimalna ilość powierzchni (tzw. zakres gwarantowany):
Opróżnienia - 3840 m2, Przeprowadzki - 480 m2.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek do lokali socjalnych, zamiennych i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach, administrowanych przez EB 2. Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą: Przeprowadzki - 120 m2; Opróżnienia - 960 m2. Maksymalna wartość planowanych podobnych zamówień nie przekroczy następujących kwot (netto): 29 760,00 zł. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ
(Rozdział XVIII "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny
ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 3 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 3 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 3). Rejon OEB 3 obejmuje: Centrum. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 4200 m2 a usługi przeprowadzek 840 m2.
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia liczby lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usług opróżnienia lub przeprowadzek w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający określił maksymalne ilości powierzchni objętych niniejszym zamówieniem, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
Przewidywana maksymalna ilość powierzchni do realizacji: Opróżnienia 4200 m2, Przeprowadzki - 840 m2.
Przewidywana minimalna ilość powierzchni (tzw. zakres gwarantowany):
Opróżnienia - 2800 m2, Przeprowadzki - 560 m2.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek do lokali socjalnych, zamiennych i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach, administrowanych przez EB 3. Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą: Przeprowadzki - 140 m2; Opróżnienia - 700 m2. Maksymalna wartość planowanych podobnych zamówień nie przekroczy następujących kwot (netto): 23 170,00 zł. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ
(Rozdział XVIII "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny
ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 4 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 4 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 4). Rejon OEB 4 obejmuje: obszar na południe od Dworca PKP, w granicach ul. Francuskiej i ul. Pukowca do linii Brynów-Park Kościuszki. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 1200 m2 a usługi przeprowadzek 720 m2.
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia liczby lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usług opróżnienia lub przeprowadzek w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający określił maksymalne ilości powierzchni objętych niniejszym zamówieniem, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
Przewidywana maksymalna ilość powierzchni do realizacji: Opróżnienia 1200 m2, Przeprowadzki - 720 m2.
Przewidywana minimalna ilość powierzchni (tzw. zakres gwarantowany):
Opróżnienia - 800 m2, Przeprowadzki - 480 m2.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek do lokali socjalnych, zamiennych i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach, administrowanych przez EB 4. Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą: Przeprowadzki - 120 m2; Opróżnienia - 200 m2. Maksymalna wartość planowanych podobnych zamówień nie przekroczy następujących kwot (netto): 8 860,00 zł. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ
(Rozdział XVIII "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny
ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 5 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 5 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 5). Rejon OEB 5 obejmuje: Ligotę, Piotrowice, Brynów, Murcki. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 1920 m2 a usługi przeprowadzek 360 m2.
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia liczby lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usług opróżnienia lub przeprowadzek w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający określił maksymalne ilości powierzchni objętych niniejszym zamówieniem, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
Przewidywana maksymalna ilość powierzchni do realizacji: Opróżnienia 1920 m2, Przeprowadzki - 360 m2.
Przewidywana minimalna ilość powierzchni (tzw. zakres gwarantowany):
Opróżnienia - 1280 m2, Przeprowadzki - 240 m2.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek do lokali socjalnych, zamiennych i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach, administrowanych przez EB 5. Szacowane ilości planowanych podobnych zamówień wynoszą: Przeprowadzki - 60 m2; Opróżnienia - 320 m2. Maksymalna wartość planowanych podobnych zamówień nie przekroczy następujących kwot (netto): 10 480,00 zł. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ
(Rozdział XVIII "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny
ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dla każdej części:

1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie usługi przeprowadzek lub przeprowadzek i opróżniania lokali lub pomieszczeń o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto.

UWAGA:
1. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał te samą usługę dla każdej części zamówienia.
2. W przypadku usług wykonywanych tzn. nie zakończonych do terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest podać wartość usług od początku trwania umowy do momentu upływu terminu składania ofert (wartość ta nie może być niższa niż 30.000,00 zł brutto).
Pod pojęciem wykonanie usług:

• opróżniania lokali lub pomieszczeń należy rozumieć w szczególności wyniesienie ruchomości znajdujących się w lokalu lub pomieszczeniu, ich załadunek oraz transport do miejsca prawem dopuszczonego;
• przeprowadzek – należy rozumieć w szczególności wyniesienie ruchomości znajdujących się w lokalu lub pomieszczeniu, ich załadunek, transport oraz wniesienie do miejsca docelowego (lokalu, pomieszczenia, magazynu itp.).

2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 2 osobami, których zakres obowiązków będzie obejmował m.in. opróżnianie zawartości mebli, demontaż mebli, segregację mienia, pakowanie ruchomości, wyniesienie i wywóz ruchomości, posprzątanie lokalu/pomieszczenia po wykonaniu usługi, załadunek ruchomości i rozładunek, wniesienie do miejsca docelowego, przekazanie odpadów do GPZO lub innego miejsca dopuszczonego prawem.

UWAGA: Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do każdej części.

3) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi do wykonania niniejszego zamówienia: co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi, w tym co najmniej jednym przystosowanym do wykonywania przeprowadzek (w tym transportu mebli i innego mienia), wyposażonym w sztywne burty, pasy zabezpieczające, maty antypoślizgowe.

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał dysponowanie tymi samymi samochodami dla każdej części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta dla danej części zamówienia zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przedłożą wraz z ofertą:
1) stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę
2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XV pkt 2 ppkt 1 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
a) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie.
3) oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy, w sytuacji określonej w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy.
5. Zasady rozliczania prac pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, w tym zasady wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, należy określić w umowie regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym:
1) Zamawiający zaleca, aby podmiotem uprawnionym do wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, przyjmowania płatności i dokonywania rozliczeń był Lider/Pełnomocnik Konsorcjum,*
2) Zamawiający dopuszcza, aby faktury na rzecz Zamawiającego, były wystawiane przez poszczególnych członków Konsorcjum, pod warunkiem, że umowa Konsorcjum będzie zawierać odpowiednie zapisy w tym zakresie i wskazywać zakres prac wykonywanych przez poszczególnych członków Konsorcjum.
6. W przypadku, gdy umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, nie będzie zawierała zasad rozliczania prac pomiędzy tymi Wykonawcami, w tym zasad wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, Zamawiający przyjmie, że jedynym Wykonawcą uprawnionym do wystawiania faktur będzie lider/pełnomocnik konsorcjum.
* Wykonawca wskazany jako pełnomocnik lub jeden z Wykonawców (wskazany przez pozostałych) wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 11 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do opieki przy starszej Pani - Cieszyn
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam osoby do opieki przy starszej Pani, osoby dochodzącej lub jest możliwość zamieszkania na czas opieki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI