Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie opiekuna osób starszych dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Spółka z o.o. w Warszawie z siedzibą przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczne Centrum Opiekuńczo- Lecznicze Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146613264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mehoffera 72/74
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 811 06 88
1.5.8.) Numer faksu: 22 811 18 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@scol.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scol.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie opiekuna osób starszych dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Spółka z o.o. w Warszawie z siedzibą przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090ebe02-f12f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.scol.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. miniPortalu https://minimportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal 2. poczta elektroniczna: przetargi@scol.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
1.1. miniPortalu https://minimportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
1.2. poczty elektronicznej: przetargi@scol.warszawa.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https: //miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP,
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystana z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) może odbywać się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@scol.waszawa.pl We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się sygnaturą postępowania: ZP/29/2021.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@scol.warszawa.pl Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452).
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawiera SWZ w: CZĘŚĆ 1 SWZ – zapisy obligatoryjne - Rozdz. XIX
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/29/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie opiekuna osób starszych w zakładach opieki długoterminowej: 1) Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie oraz 2) Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie, należących do Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
2. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 85140000-2
3. Przedmiot zamówienia obejmuje poniższy zakres:
3.1. Do zadań opiekuna osób starszych w opiece nad pacjentami należy:
1) Rozpoznawanie problemów opiekuńczych;
2) Współpracowanie z opiekunami osób starszych, pielęgniarkami, lekarzami i pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego w zakresie planowania i realizowania planu opieki nad pacjentem, zgodnie z kodeksem etyki, aktualną wiedzą medyczną i warunkami technicznymi jakimi dysponuje Zamawiający;
3) Pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych;
4) Wykonywanie zabiegów higienicznych związanych z utrzymaniem ciała w czystości;
5) Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości i estetyki łóżka oraz najbliższego otoczenia;
6) Pomaganie w zaspokajaniu potrzeb związanych z odżywianiem;
7) Pomaganie w zaspokajaniu potrzeb związanych z wydalaniem;
8) Pomaganie w utrzymaniu aktywności ruchowej;
9) Pomaganie w użytkowaniu przedmiotów ortopedycznych i sprzętu rehabilitacyjnego;
10) Zapewnienie intymności i bezpieczeństwa podczas wykonywania zabiegów;
11) Dokumentowanie wykonanych zabiegów pielęgnacyjnych i czynności opiekuńczych;
12) Pomaganie w adaptacji do warunków życia w Zakładzie oraz zmian związanych z przewlekłą chorobą i starością;
13) Udzielanie wsparcia emocjonalnego pacjentom oraz ich rodzinom;
14) Przestrzeganie zarządzeń wewnętrznych Zamawiającego o charakterze porządkowym, organizacyjnym i sanitarnym;
15) Stosowanie przepisów prawa dotyczących wykonywanych zadań zawodowych;
16) Dezynfekowanie i konserwowanie przyborów i narzędzi stosowanych podczas wykonywania zabiegów higienicznych.
3.2. Ilość godzin pracy opiekunów wyniesie - 2.100 h miesięcznie, przy czym oblicza się, że maksymalna liczba godzin w okresie trwania umowy (12 miesięcy) wyniesie do 25.200 h.
3.3. Kwalifikacje dla stanowiska opiekuna osób starszych:
1) Dokument ukończenia kursu opiekuna osób starszych lub,
2) Dokument ukończenia kursu opiekuna DPS lub
dopuszcza się osoby posiadające:
1) Dyplom pielęgniarki bez prawa wykonywania zawodu lub,
2) Dyplom ratownika medycznego bez prawa wykonywania zawodu.
3.4. Udzielający zamówienia wymaga, aby osoby dedykowane do realizacji zamówienia posiadały
1) aktualne orzeczenia o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy,
2) poświadczoną kopię Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
i higieny pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu
3. Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnienia wymagań niniejszej SWZ, Zamawiający dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej.
4. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:
Waga: 100 % cena
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min : C n) x 100
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty
5. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w powyższym kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie o takiej samej cenie Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
7. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
8. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
11. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą oceną do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
12. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 500.000,00 złotych na wszystkie zdarzenia i na jedno osobno.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.4.1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto w okresie 12 miesięcy.
Wykonawca załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.4.2. dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe zgodnie z wymaganiami w opisie przedmiotu zamówienia na opiekuna osób starszych, t.j. posiadającymi ukończony kurs opiekuna osób starszych lub kurs opiekuna DPS lub posiadającymi dyplom opiekuna medycznego lub posiadającymi dyplom pielęgniarki bez prawa wykonywania zawodu. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży oświadczenie według wzoru w – Zał. Nr 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, na 2 dni przed podpisaniem umowy o zamówienie, przedstawi Zamawiającego kopie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji usług opiekuna osób starszych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu:
1.1. Polisa OC – na poświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 500.000,00 złotych na wszystkie zdarzenia i na jedno osobno.
1.2. Wykaz usług – Zamawiający zaleca sporządzenie według wzoru stanowiącego Zał. Nr 4 oraz referencje
1.3. Oświadczenie o kwalifikacjach zawodowych – Zamawiający zaleca sporządzenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Zał. Nr 6.
1.4. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art., 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1, pkt. 3-6 Pzp; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Bank Pekao S.A. nr konta
49 1240 6292 1111 0011 0722 6975 z podaniem tytułu: „Wadium – nr ZP/29/2021 „Świadczenie usług w zakresie opiekuna osób starszych dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Spółka z o.o. w Warszawie z siedzibą przy ul. Mehoffera 74/74, 03- 131 Warszawa”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,
4) powinny zawierać nazwę oraz numer przedmiotowego postępowania,
5) termin obowiązywania poręczania lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
6) winny zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji,
7) dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji,
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Części 1 Rozdział XI SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 7 do SWZ ,,Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego". Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy (§ 8 Zał. nr 7 do SWZ) oraz art. 454-455 pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy ePUAP oraz MiniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących bezpośrednich czynności w zakresie realizacji zamówienia: osób realizujących zadania opiekunów osób starszych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 późn. zm.).
2. Szczegółowe warunki w tym zakresie zawiera Zał. Nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.