Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Damrota 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322076000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostkach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff0a84a6-dc5e-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241373/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Katowicach i jednostek podległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff0a84a6-dc5e-11ee-8305-7e4937eb936d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania,
3. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”, służących do zadawania pytań, dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie na Platformie e-Zamówienia tzw. konta uproszczonego.
6. Wszystkie wiadomości wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne, dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia, oraz informacje, dotyczące specyfikacji połączenia, określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Szczegółowy opis sposobu korespondencji zawierają Rozdziały 13 i 14
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO zawarte jest w pkt. VI Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2401-ILZ[1].260.2.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 481006,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych części 1-9
Załącznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-9
Załącznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
Załącznik nr 9 – Projekt umowy.
4.2.5.) Wartość części: 165698,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy.
2. Zasady realizacji opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji muszą być spełnione łącznie i będą zależne od:
- środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na dany rok – rok liczony będzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmują okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający sporządzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany będzie termin realizacji umowy, wartość umowy – wzór aneksu stanowi Załącznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiającego na kolejny rok, zobowiązany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakończenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego.
3) Zamawiający może nie skorzystać z ww. opcji w przypadku braku środków na realizację usługi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane będą na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przedłużenia umowy na kolejne 12-miesięcy, wartość opcji wzrośnie o szacunkową ilość badań podaną w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotyczącym danej części.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wartość opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji opcji oraz nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert (każda część będzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych części 1-9
- Załącznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-9
- Załącznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Załącznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Wartość części: 12805,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy.
2. Zasady realizacji opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji muszą być spełnione łącznie i będą zależne od:
- środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na dany rok – rok liczony będzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmują okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający sporządzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany będzie termin realizacji umowy, wartość umowy – wzór aneksu stanowi Załącznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiającego na kolejny rok, zobowiązany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakończenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego.
3) Zamawiający może nie skorzystać z ww. opcji w przypadku braku środków na realizację usługi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane będą na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przedłużenia umowy na kolejne 12-miesięcy, wartość opcji wzrośnie o szacunkową ilość badań podaną w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotyczącym danej części.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wartość opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji opcji oraz nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert (każda część będzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych części 1-9
- Załącznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-9
- Załącznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Załącznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Wartość części: 26357 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy.
2. Zasady realizacji opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji muszą być spełnione łącznie i będą zależne od:
- środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na dany rok – rok liczony będzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmują okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający sporządzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany będzie termin realizacji umowy, wartość umowy – wzór aneksu stanowi Załącznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiającego na kolejny rok, zobowiązany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakończenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego.
3) Zamawiający może nie skorzystać z ww. opcji w przypadku braku środków na realizację usługi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane będą na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przedłużenia umowy na kolejne 12-miesięcy, wartość opcji wzrośnie o szacunkową ilość badań podaną w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotyczącym danej części.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wartość opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji opcji oraz nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert (każda część będzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych części 1-9
- Załącznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-9
- Załącznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Załącznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Wartość części: 59898 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy.
2. Zasady realizacji opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji muszą być spełnione łącznie i będą zależne od:
- środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na dany rok – rok liczony będzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmują okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający sporządzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany będzie termin realizacji umowy, wartość umowy – wzór aneksu stanowi Załącznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiającego na kolejny rok, zobowiązany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakończenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego.
3) Zamawiający może nie skorzystać z ww. opcji w przypadku braku środków na realizację usługi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane będą na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przedłużenia umowy na kolejne 12-miesięcy, wartość opcji wzrośnie o szacunkową ilość badań podaną w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotyczącym danej części.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wartość opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji opcji oraz nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert (każda część będzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych części 1-9
- Załącznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-9
- Załącznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Załącznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Wartość części: 33445 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy.
2. Zasady realizacji opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji muszą być spełnione łącznie i będą zależne od:
- środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na dany rok – rok liczony będzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmują okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający sporządzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany będzie termin realizacji umowy, wartość umowy – wzór aneksu stanowi Załącznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiającego na kolejny rok, zobowiązany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakończenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego.
3) Zamawiający może nie skorzystać z ww. opcji w przypadku braku środków na realizację usługi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane będą na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przedłużenia umowy na kolejne 12-miesięcy, wartość opcji wzrośnie o szacunkową ilość badań podaną w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotyczącym danej części.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wartość opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji opcji oraz nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert (każda część będzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych części 1-9
- Załącznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-9
- Załącznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Załącznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Wartość części: 61958 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy.
2. Zasady realizacji opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji muszą być spełnione łącznie i będą zależne od:
- środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na dany rok – rok liczony będzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmują okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający sporządzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany będzie termin realizacji umowy, wartość umowy – wzór aneksu stanowi Załącznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiającego na kolejny rok, zobowiązany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakończenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego.
3) Zamawiający może nie skorzystać z ww. opcji w przypadku braku środków na realizację usługi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane będą na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przedłużenia umowy na kolejne 12-miesięcy, wartość opcji wzrośnie o szacunkową ilość badań podaną w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotyczącym danej części.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wartość opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji opcji oraz nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert (każda część będzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych części 1-9
- Załącznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-9
- Załącznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Załącznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Wartość części: 72044 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy.
2. Zasady realizacji opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji muszą być spełnione łącznie i będą zależne od:
- środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na dany rok – rok liczony będzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmują okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający sporządzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany będzie termin realizacji umowy, wartość umowy – wzór aneksu stanowi Załącznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiającego na kolejny rok, zobowiązany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakończenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego.
3) Zamawiający może nie skorzystać z ww. opcji w przypadku braku środków na realizację usługi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane będą na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przedłużenia umowy na kolejne 12-miesięcy, wartość opcji wzrośnie o szacunkową ilość badań podaną w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotyczącym danej części.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wartość opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji opcji oraz nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert (każda część będzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych części 1-9
- Załącznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-9
- Załącznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Załącznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Wartość części: 19826 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy.
2. Zasady realizacji opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji muszą być spełnione łącznie i będą zależne od:
- środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na dany rok – rok liczony będzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmują okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający sporządzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany będzie termin realizacji umowy, wartość umowy – wzór aneksu stanowi Załącznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiającego na kolejny rok, zobowiązany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakończenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego.
3) Zamawiający może nie skorzystać z ww. opcji w przypadku braku środków na realizację usługi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane będą na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przedłużenia umowy na kolejne 12-miesięcy, wartość opcji wzrośnie o szacunkową ilość badań podaną w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotyczącym danej części.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wartość opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji opcji oraz nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert (każda część będzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych części 1-9
- Załącznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-9
- Załącznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Załącznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Wartość części: 28975 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy.
2. Zasady realizacji opcji w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy na maksymalny okres do 24 miesięcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji muszą być spełnione łącznie i będą zależne od:
- środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na dany rok – rok liczony będzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmują okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający sporządzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany będzie termin realizacji umowy, wartość umowy – wzór aneksu stanowi Załącznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiającego na kolejny rok, zobowiązany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakończenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego.
3) Zamawiający może nie skorzystać z ww. opcji w przypadku braku środków na realizację usługi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane będą na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przedłużenia umowy na kolejne 12-miesięcy, wartość opcji wzrośnie o szacunkową ilość badań podaną w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotyczącym danej części.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, wartość opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji opcji oraz nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert (każda część będzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do świadczenia usług z zakresu medycyny pracy – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 991 ze zm.). Wykonawca w pkt III ppkt 1. formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, wpisuje numer księgi rejestrowej, pod którym Wykonawca jest wpisany;
2. posiadają niżej wymienione zdolności techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji usług z zakresu medycyny pracy:
1) dysponują minimum jedną placówką (gabinetem) świadczącą usługi z zakresu medycyny pracy, wyposażoną w niezbędny sprzęt medyczny do wykonywania badań profilaktycznych, w której będą przyjmowani pracownicy i funkcjonariusze Zamawiającego,
2) dysponują specjalistycznymi gabinetami lekarskimi lub pracowniami niezbędnymi do wykonywania badań profilaktycznych lub ma zawarte umowy z podwykonawcami na wykonywanie badań,
3) placówki (gabinety) świadczące usługi z zakresu medycyny pracy oraz gabinety specjalistyczne muszą być zlokalizowane w jednej, tej samej miejscowości wyznaczonej dla danej części. Badania laboratoryjne, badania EKG, badania okulistyczne i badania lekarza medycyny pracy winne być wykonane na terenie przychodni (w jednym miejscu) – odrębnie dla każdej z części zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, zażąda złożenia oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dot. zdolności technicznych, zażąda złożenia wykazu lokalizacji gabinetów lekarskich i pracowni specjalistycznych, w formie Załącznika nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: - warunki określone w pkt 9.1. i 9.4. SWZ musi spełnić każdy z Wykonawców samodzielnie;
- warunki okreslone w pkt 10.2. SWZ musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany w treści Umowy zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz Kodeksem Cywilnym.
Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni