Świadczenie usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej i/lub grupowej na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej i/lub grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami (mieszkańców Katowic)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-24
  • ZamawiającyMiasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-10
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00436953
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej i/lub grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami
(mieszkańców Katowic)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wita Stwosza 7

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-040

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 606 18 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej i/lub grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami
(mieszkańców Katowic)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e215643-666f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020706/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Gimnastyka korekcyjna indywidualna i grupowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mops-katowice.logintrade.net/zapytania_email,143034,73a8d858ab993cec09683fd730a4fa0d.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy przetargowej Logintrade.Net pod adresem:
https://mops-katowice.logintrade.net/zapytania_email,143034,73a8d858ab993cec09683fd730a4fa0d.html
zwanej dalej Platformą.
Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale XIII niniejszej SWZ.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikacji innego niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem i Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonej na ww. Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Logintrade do elektronicznej obsługi zamówień. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13, 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana/Wykonawcy/ Członka Organu/ Prokurenta/ Pełnomocnika/ Podmiotu trzeciego/ Podwykonawcy/ Pracownika lub osoby, którą dysponuje Wykonawca, danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem Pani/Pana praw w zakresie ochrony danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: daneosobowe@mops.katowice.pl lub pod nr telefonu: 32 606 18 00 oraz za pośrednictwem elektronicznej skrytki ePUAP, której adres jest dostępny na stronie internetowej http://www.mops.katowice.pl/node/3127.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na ich podstawie aktach wykonawczych, jak również w celach kontrolnych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy P.Z.P. Dane nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną, firmie: PZP24.pl Sp. z o.o. udostępniającej Platformę przetargową Logintrade, na której prowadzone jest przedmiotowe postępowanie. Informacje o tych podmiotach dostępne są na stronie http://www.mops.katowice.pl/node/3127. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie MOPS, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
11) szczegółowe informacje i wyjaśnienia dostępne są na stronie internetowej MOPS (www.mops.katowice.pl).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
10) Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.261.2.17.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - gimnastyka korekcyjna indywidualna i grupowa. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej i grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami (mieszkańców Katowic).
Gimnastyka korekcyjna indywidualna:
- w roku 2024 – 730 osobozabiegów;
- w roku 2025 – 730 osobozabiegów.
Gimnastyka korekcyjna grupowa:
- w roku 2024 – 2486 osobozabiegów;
- w roku 2025 – 2486 osobozabiegów.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia w postaci świadczenia usług gimnastyki korekcyjnej indywidualnej i grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Zamawiający zastrzega, możliwość skorzystania z opcji w granicach do +/- 50 % liczby osobozabiegów podanych w rozdziale III ust. 1 pkt 1.11 SWZ
2) Warunki skorzystania z opcji:
a) skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zmniejszenia potrzeb w zakresie przedmiotu umowy lub zaistnienia dodatkowych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy wśród mieszkańców miasta Katowice, w stosunku do liczby osobozabiegów podanych w rozdziale III ust. 1 pkt 1.11;
b) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w pkt 1) zakresie. Do realizacji opcji zamawiający stosuje zasady, które opisał w rozdziale III ust. 1, takie same jak do podstawowej części zamówienia;
c) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy;
d) zamówienia zrealizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Z tytułu zastosowania lub nie zastosowania opcji wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne;
e) uchylenie się Wykonawcy od uruchomienia prawa opcji zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu będzie traktowanie jednoznacznie jako odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, a w szczególności w związku z nienależytym wykonywaniem przez Wykonawcę zobowiązań wynikających z niniejszej umowy;
f) zamawiający może skorzystać z opcji w czasie realizacji zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) K1 - cena brutto (waga - 60%),
2) K2 - doświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodu: lekarza medycyny i/lub rehabilitanta/fizjoterapeuty (20%),
3) K3 - dostępność usług powyżej 8 godzin (20%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodu: lekarza medycyny i/lub rehabilitanta/fizjoterapeuty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostępność usług powyżej 8 godzin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - gimnastyka korekcyjna indywidualna. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami (mieszkańców Katowic).
Część nr 2
Gimnastyka korekcyjna indywidualna
- w roku 2024 – 1078 osobozabiegów;
- w roku 2025 – 1078 osobozabiegów.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia w postaci świadczenia usług gimnastyki korekcyjnej indywidualnej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Zamawiający zastrzega, możliwość skorzystania z opcji w granicach do +/- 50 % liczby osobozabiegów podanych w rozdziale III ust. 1 pkt 1.11 SWZ
2) Warunki skorzystania z opcji:
a) skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zmniejszenia potrzeb w zakresie przedmiotu umowy lub zaistnienia dodatkowych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy wśród mieszkańców miasta Katowice, w stosunku do liczby osobozabiegów podanych w rozdziale III ust. 1 pkt 1.11;
b) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w pkt 1) zakresie. Do realizacji opcji zamawiający stosuje zasady, które opisał w rozdziale III ust. 1, takie same jak do podstawowej części zamówienia;
c) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy;
d) zamówienia zrealizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Z tytułu zastosowania lub nie zastosowania opcji wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne;
e) uchylenie się Wykonawcy od uruchomienia prawa opcji zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu będzie traktowanie jednoznacznie jako odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, a w szczególności w związku z nienależytym wykonywaniem przez Wykonawcę zobowiązań wynikających z niniejszej umowy;
f) zamawiający może skorzystać z opcji w czasie realizacji zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) K1 - cena brutto (waga - 60%),
2) K2 - doświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodu: lekarza medycyny i/lub rehabilitanta/fizjoterapeuty (20%),
3) K3 - dostępność usług powyżej 8 godzin (20%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodu: lekarza medycyny i/lub rehabilitanta/fizjoterapeuty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostępność usług powyżej 8 godzin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - gimnastyka korekcyjna grupowa. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w postaci gimnastyki korekcyjnej grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami (mieszkańców Katowic).
Część nr 3
Gimnastyka korekcyjna grupowa
- w roku 2024 – 3000 osobozabiegów;
- w roku 2025 – 3000 osobozabiegów.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia w postaci świadczenia usług gimnastyki korekcyjnej grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Zamawiający zastrzega, możliwość skorzystania z opcji w granicach do +/- 50 % liczby osobozabiegów podanych w rozdziale III ust. 1 pkt 1.11 SWZ
2) Warunki skorzystania z opcji:
a) skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zmniejszenia potrzeb w zakresie przedmiotu umowy lub zaistnienia dodatkowych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy wśród mieszkańców miasta Katowice, w stosunku do liczby osobozabiegów podanych w rozdziale III ust. 1 pkt 1.11;
b) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w pkt 1) zakresie. Do realizacji opcji zamawiający stosuje zasady, które opisał w rozdziale III ust. 1, takie same jak do podstawowej części zamówienia;
c) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy;
d) zamówienia zrealizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Z tytułu zastosowania lub nie zastosowania opcji wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne;
e) uchylenie się Wykonawcy od uruchomienia prawa opcji zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu będzie traktowanie jednoznacznie jako odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, a w szczególności w związku z nienależytym wykonywaniem przez Wykonawcę zobowiązań wynikających z niniejszej umowy;
f) zamawiający może skorzystać z opcji w czasie realizacji zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) K1 - cena brutto (waga - 60%),
2) K2 - doświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodu: lekarza medycyny i/lub rehabilitanta/fizjoterapeuty (20%),
3) K3 - dostępność usług powyżej 8 godzin (20%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodu: lekarza medycyny i/lub rehabilitanta/fizjoterapeuty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostępność usług powyżej 8 godzin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa niżej wymienione warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej w zakresie:
1) doświadczenia zawodowego: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi zbliżonej charakterem do przedmiotu zamówienia, rozumianego jako świadczenie usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej i/lub grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami: w Części 1 w ramach jednej umowy przez okres minimum 1 roku wykonał w ilości nie mniejszej niż 438 osobozabiegów z gimnastyki indywidualnej i 1492 osobozabiegów z gimnastyki grupowej. Zamawiający uzna za spełniony wyżej opisany warunek jeśli wyżej wymienione usługi będą zrealizowane w ramach jednej umowy, jak również jeśli wyżej wymienione usługi będą wykonane każda w ramach oddzielnej umowy; w Części 2 w ramach jednej umowy przez okres minimum 1 roku wykonał w ilości nie mniejszej niż 647 osobozabiegów z gimnastyki indywidualnej; w Części 3 w ramach jednej umowy przez okres minimum 1 roku wykonał w ilości nie mniejszej niż 1800 osobozabiegów z gimnastyki grupowej.
2) zdolności zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia niżej wymienione osoby: w Części 1 - minimum 4 osoby w celu świadczenia usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej i grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami, posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: lekarza medycyny (minimum 1 osoba), fizjoterapeuty/rehabilitanta (minimum 3 osoby);
w Części 2 - minimum 3 osoby w celu świadczenia usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami, posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: lekarza medycyny (minimum 1 osoba), fizjoterapeuty/rehabilitanta (minimum 2 osoby);
w Części 3 w ilości minimum 3 osób w celu świadczenia usług w postaci gimnastyki korekcyjnej grupowej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami, posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: lekarza medycyny (minimum 1 osoba), fizjoterapeuty/rehabilitanta (minimum 2 osoby).
3) zdolności technicznej: Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże, że posiada dostępny w wymaganym terminie obiekt/lokal, w którym zrealizuje zamówienie. Obiekt /lokal musi być położony na terenie miasta Katowice o powierzchni nie mniejszej niż 150 m2 i powinien posiadać minimum:
a) 1 salę rehabilitacyjną,
b) 1 gabinet lekarski,
c) 1 toaletę przystosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
d) 1 szatnię
Obiekt/lokal powinien być wyposażony w sprzęt przystosowany do świadczenia usług w postaci gimnastyki korekcyjnej indywidualnej i grupowej (część 1) lub gimnastyki korekcyjnej indywidualnej (część 2) lub gimnastyki korekcyjnej grupowej (część 3) na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami (m.in. materac, drabinka gimnastyczna, ławeczka gimnastyczna, piłka gimnastyczna, wałek gimnastyczny).
Obiekt/lokal powinien być pozbawiony barier architektonicznych.
W przypadku, gdy usługi w postaci gimnastyki korekcyjnej na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami będą realizowane w obiekcie/lokalu na co najmniej dwóch poziomach, obiekt/lokal ten powinien posiadać windę dostosowaną do transportu osób z niepełnosprawnościami.
Pomieszczenia muszą zostać dopuszczone do użytku przez Państwową Inspekcję Sanitarną oraz Straż Pożarną.
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ochrony przeciwpożarowej w lokalu, zgodnie z ustawą o ochronie przeciwpożarowej, a w szczególności do:
a) określenia metod postępowania, zadań i obowiązków dla osób przebywających w lokalu
w sytuacji wystąpienia pożaru lub innego miejscowego zagrożenia,
b) wyposażenia lokalu w odpowiednią ilość i rodzaj podręcznego sprzętu gaśniczego, a także zapewnienia jego przeglądów i konserwacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) zapewnienia osobom przebywającym w lokalu możliwości bezpiecznej ewakuacji, w szczególności poprzez zapewnienie drożności dróg ewakuacji oraz ich prawidłowego oznakowania.
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz potencjału innych podmiotów warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia musi być spełniony przez jednego konsorcjanta, jeden podmiot trzeci lub samodzielnie przez wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca sumował potencjał, warunku (doświadczenia) dwóch podmiotów, które samodzielnie nie mają wymaganej zdolności w zakresie doświadczenia. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum i/lub potencjał podmiotu trzeciego mogą spełniać łącznie,
5) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykazuje tylko takie usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
2) wykazu potencjału technicznego, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający rekomenduje użycie znacznika czasu. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ i zostać sporządzona wg formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. W celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium: „doświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodów lekarza medycyny i fizjoterapeuty/rehabilitanta” Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą - wykaz doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Oświadczenie składają odrębnie:
a) wykonawca;
b) każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) - jeśli dotyczy;
c) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy (załącznik nr 3a do SWZ) - jeśli dotyczy.
3) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 117 ust. 4 Pzp), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - (jeśli dotyczy).
6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności (jeśli dotyczy).
7) Wykaz rozwiązań równoważnych - jeśli dotyczy .
8) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeśli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
6. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
9. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, o której mowa w rozdziale XXII SWZ.
10. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11. W przypadku, o którym mowa w ust. 10 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (art. 117 ust. 4 Pzp), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
12. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu: spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oceniane będzie przez Zamawiającego sumarycznie, z zastrzeżeniem, iż jeden z wykonawców wspólnych: - samodzielnie spełni warunek dotyczący doświadczenia określonego w Rozdziale IX SWZ. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum mogą spełniać łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załączniki nr 1a, b, c do SWZ.
Wszelkie zmiany i ich zakres zostały zapisane w § 10 projektów umów.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem https://mops-katowice.logintrade.net; Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://mops-katowice.logintrade.net/zapytania_email,143034,73a8d858ab993cec09683fd730a4fa0d.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2024r., lub do czasu wykorzystania limitu usług określonych w rozdziale III ust. 1 pkt 1.11 SWZ.
2. Podstawy wykluczenia:
2.1)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę (art. 108 ust. 1 Pzp).
2.2) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Wykonawca składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szkolenia z żywej kropli krwi- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam szkolenia z żywej kropli krwi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI