Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na c

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyWojewództwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00431094
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny
w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (68) 323 18 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny
w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbea1951-2ddb-4102-b68e-5688d8ef6217

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073595/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy zakupowej
„platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie
2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej, na adres wskazany w Rozdziale I, z
zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XV ust. 5 oraz Rozdziale VII ust. 1 i 2, składane są wyłącznie za
pośrednictwem Platformy.
4.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu)
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi
się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie do konkretnego Wykonawcy.
6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, tel. 68 3231880, e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl;
 inspektorem ochrony danych osobowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze jest Pani Magda Mierzejewska, kontakt: iod@rops.lubuskie.pl; tel, +48 68 3231925;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS.III.5.1.42.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:
Część 1: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu strzelecko – drezdeneckiego w ilości maksymalnie 800 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, a także mobilnej i zdalnej w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:
1) Cena (C) – 60%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 40%
1) CENA (C) – 60 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 40%
W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 8 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 0 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 10 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 20 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 30 pkt.
5. powyżej 48 miesięcy – 40 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 40 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.
Oferta Wykonawcy, który nie uzupełni wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia lub wskaże liczbę miesięcy mniejszą niż wymagana – podlega odrzuceniu.


Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 8 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 8 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 2: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu sulęcińskiego w ilości maksymalnie 420 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, a także mobilnej i zdalnej w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:
1) Cena (C) – 60%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 40%
1) CENA (C) – 60 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 40%
W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 8 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 0 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 10 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 20 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 30 pkt.
5. powyżej 48 miesięcy – 40 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 40 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.
Oferta Wykonawcy, który nie uzupełni wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia lub wskaże liczbę miesięcy mniejszą niż wymagana – podlega odrzuceniu.


Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 8 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 8 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 3: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu międzyrzeckiego w ilości maksymalnie 500 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, a także mobilnej i zdalnej w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:
1) Cena (C) – 60%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 40%
1) CENA (C) – 60 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 40%
W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 8 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 0 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 10 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 20 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 30 pkt.
5. powyżej 48 miesięcy – 40 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 40 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.
Oferta Wykonawcy, który nie uzupełni wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia lub wskaże liczbę miesięcy mniejszą niż wymagana – podlega odrzuceniu.


Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 8 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 8 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 4: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu zielonogórskiego w tym Miasta Zielona Góra w ilości maksymalnie 500 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, a także mobilnej i zdalnej w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:
1) Cena (C) – 60%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 40%
1) CENA (C) – 60 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 40%
W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 8 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 0 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 10 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 20 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 30 pkt.
5. powyżej 48 miesięcy – 40 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 40 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.
Oferta Wykonawcy, który nie uzupełni wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia lub wskaże liczbę miesięcy mniejszą niż wymagana – podlega odrzuceniu.


Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 8 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 8 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w każdej z części postępowania, na którą złoży ofertę:
1) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 ( jedną ) osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji terapeuty, który spełnia łącznie następujące warunki:
a) posiada wykształcenie wyższe,
b) udokumentowane przygotowanie do prowadzenia terapii w postaci certyfikatu lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego ukończone szkolenie/kurs (lub inne równoważne) zatwierdzone przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii lub Państwową Agencje Rozwiązywania Problemów Alkoholowych lub równoważnie potwierdzenie rozpoczęcia procesu certyfikacji zgodnie z wymogami Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom,
c) dysponowanie zapleczem technicznym umożliwiającym świadczenie poradnictwa zdalnie w oparciu o narzędzia on-line i telefonicznie,
d) co najmniej roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia terapii uzależnień w formie indywidualnej i/lub terapii rodziny,
e) zgłoszona osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niej zawieszona ani ograniczona,
f) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,
g) posiada polisę OC, ważną do dnia zakończenia świadczenia usługi w ramach projektu,
h) zgłoszona osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym
j) w przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczpospolita Polska przedłożenie informacji z rejestru karnego państwa obywatelstwa uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi,
k) oświadczenie o państwie lub państwach zamieszkania w ciągu ostatnich 20 lat, innych niż Rzeczpospolita Polska i państwo obywatelstwa oraz informacja z rejestrów karnych tych państw uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi.
UWAGA ( wspólna w odniesieniu do wszystkich części ) :
W przypadku składania ofert na każdą z części postępowania: Zamawiający zastrzega, że Wykonawca składający ofertę, na więcej niż jedną część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wskazać tę samą osobę skierowaną do realizacji zamówienia w funkcji terapeuty uzależnień w maksymalnie dwóch częściach postępowania.

W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część i dla każdej części wskaże tę samą osobę do realizacji zamówienia, Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie ofertę dla części o niższym numerze. Pozostałe oferty na usługi tego Wykonawcy zostaną odrzucone (np. Wykonawca składa ofertę dla części 1,2 i 3 wskazując dla wszystkich trzech części tę samą osobę, wówczas Zamawiający rozpatruje wyłącznie ofertę w części 1 i 2 zamówienia, zaś ofertę na część 3 odrzuca).

Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w Załączniku nr 8 do SWZ ( składany osobno dla każdej części ), składanym wraz z ofertą, imienia i nazwiska osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji terapeuty uzależnień wraz z informacją o doświadczeniu w postaci liczby miesięcy świadczonej terapii przez tę osobę w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.
Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania osób, z których każda musi spełniać wymogi określone w Rozdziale VII SWZ tj.: warunkach udziału w postępowaniu dla każdej z części, przez cały okres realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki
dowodowe składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane w odniesieniu do art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem
nr 4 do SWZ składanym wraz z ofertą.
2. Dokumenty i oświadczenia w potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy w zakresie art. 109 ustawy Pzp:
a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia ,
składane w odniesieniu do art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem do SWZ
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zastosowanie ma art. 274 ust. 4 ustawy Pzp
c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
(Załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 109 ust. 1 pkt 4, 8-10 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w
Roz. VII pkt. 2 ppkt. 1) lit. b) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe składane w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu usług:
a)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oświadczeń w zakresie karalności i posiadania ubezpieczenia OC, zamieszkiwania lub nie poza obszarem, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4) ppkt 1) lit. a) do k) dla danej części zamówienia, w której składa ofertę.
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
c)w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z Ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie wstępne, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jeśli Wykonawca korzysta z potencjału
innego podmiotu, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
3) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający
umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

oświadczenie, o którym mowa Rozdziale IX ust. 1 (Załącznik nr 4 do SWZ). Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia
z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
3. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany umowy zostały określone w PPU (Projektowane postanowienia umowy ) - Załączniku nr 3 do SWZ
W pozostałym zakresie obowiązują przepisy ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam instruktora terapii uzależnień- Bytom Odrzański
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam instruktora terapii uzależnień. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI