Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na c

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-06-10
  • ZamawiającyWojewództwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00347186
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny
w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (68) 323 18 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny
w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e6aadbc-1f52-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073595/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy zakupowej „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie
2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej, na adres wskazany w Rozdziale I, z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII ust. 5 oraz Rozdziale IX ust. 1 i 2, X, XI, XII, składane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
4.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie do konkretnego Wykonawcy.
6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, tel. 68 3231880, e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl;
 inspektorem ochrony danych osobowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze jest Pani Magda Mierzejewska, kontakt: iod@rops.lubuskie.pl; tel, +48 68 3231925;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS-III.5.1.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:
Część 1: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu świebodzińskiego w ilości maksymalnie 720 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:

1) Cena (C) – 50%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 50%

1) CENA (C) – 50 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 50
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 50%

W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 9 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 10 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 20 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 30 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 40 pkt.
5. powyżej 49 miesięcy – 50 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 50 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.

Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 9 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 9 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 8 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
3. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:
Część 2: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu słubickiego w ilości maksymalnie 420 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:

1) Cena (C) – 50%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 50%

1) CENA (C) – 50 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 50
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 50%

W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 9 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 10 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 20 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 30 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 40 pkt.
5. powyżej 49 miesięcy – 50 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 50 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.

Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 9 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 9 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 8 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
3. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 3: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu strzelecko – drezdeńskiego w ilości maksymalnie 800 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:

1) Cena (C) – 50%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 50%

1) CENA (C) – 50 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 50
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 50%

W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 9 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 10 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 20 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 30 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 40 pkt.
5. powyżej 49 miesięcy – 50 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 50 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.

Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 9 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 9 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 8 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
3. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 4: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu sulęcińskiego w ilości maksymalnie 420 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:

1) Cena (C) – 50%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 50%

1) CENA (C) – 50 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 50
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 50%

W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 9 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 10 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 20 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 30 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 40 pkt.
5. powyżej 49 miesięcy – 50 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 50 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.

Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 9 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 9 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 8 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
3. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 5: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu międzyrzeckiego w ilości maksymalnie 500 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:

1) Cena (C) – 50%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 50%

1) CENA (C) – 50 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 50
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 50%

W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 9 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 10 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 20 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 30 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 40 pkt.
5. powyżej 49 miesięcy – 50 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 50 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.

Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 9 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 9 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 8 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
3. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 6: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu zielonogórskiego w tym Miasta Zielona Góra w ilości maksymalnie 500 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z części będzie oddzielnie oceniana. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części to:

1) Cena (C) – 50%
2) Doświadczenie terapeuty (D) – 50%

1) CENA (C) – 50 %

Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ---------------------------------------------------------------- x 50
Cena badanej oferty brutto

2) DOŚWIADCZENIE terapeuty (D) – 50%

W niniejszym kryterium oceniane będzie doświadczenie osób wskazanych w Załącznik nr 9 do SWZ – Doświadczenie terapeuty, które zrealizowały usługi terapeutyczne w zakresie prowadzenia terapii uzależnień.

W kryterium „doświadczenie terapeuty” punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. do 12 miesięcy włącznie – 10 pkt.
2. 13 – 24 miesięcy włącznie – 20 pkt.
3. 25 – 36 miesięcy włącznie – 30 pkt.
4. 37 – 48 miesięcy włącznie – 40 pkt.
5. powyżej 49 miesięcy – 50 pkt.

W ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty ofertom, w których osoba/osoby wskazana/e przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi będzie/będą posiadać większe doświadczenie niż minimalne ( powyżej 12 miesięcy ), określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4 lit. a) pkt. 3) odpowiednio dla każdej z części. Maksymalna ilość punktów, która może być przyznana Wykonawcy w ww. kryterium wynosi 50 pkt.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.

Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia terapeuty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 9 do SWZ oddzielny dla każdej części .

Osoba wskazana w Załączniku nr 9 do SWZ składanym wraz z ofertą, musi być tą sama osobą, którą Wykonawca wykaże w Wykazie osób (Załącznik nr 8 do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego, w sytuacji, o której mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 3) SWZ.

Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.

1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
2. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
3. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w każdej z części postępowania, na którą złoży ofertę:
1) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 ( jedną ) osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji terapeuty, który spełnia łącznie następujące warunki:
a) posiada wykształcenie wyższe,
b) udokumentowane przygotowanie do prowadzenia terapii w postaci certyfikatu lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego ukończone szkolenie/kurs (lub inne równoważne) zatwierdzone przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii lub Państwową Agencje Rozwiązywania Problemów Alkoholowych lub równoważnie potwierdzenie rozpoczęcia procesu certyfikacji zgodnie z wymogami Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom,
c) dysponowanie zapleczem technicznym umożliwiającym świadczenie poradnictwa zdalnie w oparciu o narzędzia on-line i telefonicznie,
d) co najmniej roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia terapii uzależnień w formie indywidualnej i/lub terapii rodziny,
e) zgłoszona osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niej zawieszona ani ograniczona,
f) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,
g) posiada polisę OC, ważną do dnia zakończenia świadczenia usługi w ramach projektu,
h) zgłoszona osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym
j) w przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczpospolita Polska przedłożenie informacji z rejestru karnego państwa obywatelstwa uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi,
k) oświadczenie o państwie lub państwach zamieszkania w ciągu ostatnich 20 lat, innych niż Rzeczpospolita Polska i państwo obywatelstwa oraz informacja z rejestrów karnych tych państw uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi.
UWAGA ( wspólna w odniesieniu do wszystkich części ) :
W przypadku składania ofert na każdą z części postępowania: Zamawiający zastrzega, że Wykonawca składający ofertę, na więcej niż jedną część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wskazać tę samą osobę skierowaną do realizacji zamówienia w funkcji psychoterapeuty w maksymalnie dwóch częściach postępowania.

W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część i dla każdej części wskaże tę samą osobę do realizacji zamówienia, Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie ofertę dla części o niższym numerze. Pozostałe oferty na usługi tego Wykonawcy zostaną odrzucone (np. Wykonawca składa ofertę dla części 1,2 i 3 wskazując dla wszystkich trzech części tę samą osobę, wówczas Zamawiający rozpatruje wyłącznie ofertę w części 1 i 2 zamówienia, zaś ofertę na część 3 odrzuca).

Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w Załączniku nr 9 do SWZ ( składany osobno dla każdej części ), składanym wraz z ofertą, imienia i nazwiska osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji terapeuty wraz z informacją o doświadczeniu w postaci liczby miesięcy świadczonej terapii przez tę osobę w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego specjalisty na daną lokalizację przyznane punkty będą odpowiadały średniej arytmetycznej wartości przypadającej na każdego terapeutę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
Oświadczenie sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania.
2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
 art. 108 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
 art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
 art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
 art. 109 ust. 1 pkt 4, 8-10 ustawy Pzp,
 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
- Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj:
3) a)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oświadczeń w zakresie karalności i posiadania ubezpieczenia OC, zamieszkiwania lub nie poza obszarem, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz załączeniem dowodów (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4) ppkt 1) lit. a) do k) dla danej części zamówienia, w której składa ofertę

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa Rozdziale IX ust. 1 (Załącznik nr 4 do SWZ). Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia
z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
3. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadku:
1) gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególności okoliczności wywołanych przez siłę wyższą oraz od zdarzeń niezależnych od Stron. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonanie umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego;
2) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy lub dokona zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 Ustawy Pzp stosuje się odpowiednio;
3) zmiany związane z wprowadzeniem nowych przepisów lub zmian w dotychczasowych przepisach, jeżeli powodują one konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do zakresu przedmiotu umowy.

W pozostałym zakresie: zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ - Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania14-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie warkoczyków.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI