III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi poniższe warunki, w zakresie poszczególnych części:Część nr 1 - minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe* z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe na kierunku język angielski lub posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć potwierdzone świadectwem, certyfikatem lub dokumentem równoważnymCzęść nr 2 - minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe* z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe na kierunku matematyka lub posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć potwierdzone świadectwem, certyfikatem lub dokumentem równoważnymCzęść nr 3 - minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe* z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe w zakresie psychologii, pedagogiki/pedagogiki specjalnej, terapii pedagogicznej, resocjalizacji lub socjoterapii lub posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć potwierdzone świadectwem, certyfikatem lub dokumentem równoważnym.Część nr 4 - minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe* z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć potwierdzone świadectwem, certyfikatem lub dokumentem równoważnymCzęści od nr 5 do nr 12 - minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe* z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe w zakresie psychologii, pedagogiki/pedagogiki specjalnej, terapii pedagogicznej, resocjalizacji lub socjoterapii lub posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć potwierdzone świadectwem, certyfikatem lub dokumentem równoważnym.Część nr 13 - minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe* z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe w zakresie logopedii lub posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć potwierdzone świadectwem, certyfikatem lub dokumentem równoważnymCzęść nr 14 i 17 - minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe* z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe w zakresie języka polskiego lub edukacji muzycznej lub artystycznej lub edukacji medialnej i kulturalnej, animacji lub pokrewne lub posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć potwierdzone świadectwem, certyfikatem lub dokumentem równoważnymCzęści od nr 15 do nr 16 - minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe* z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe w edukacji muzycznej lub animacji lub pokrewne lub posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć potwierdzone świadectwem, certyfikatem lub dokumentem równoważnymCzęść nr 18 – O przeprowadzenie warsztatów sportowych mogą ubiegać się następujący Wykonawcy:a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego;c) stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego;d) spółdzielnie socjalne;e) spółki akcyjne i spółki z ograniczoną odpowiedzialnością oraz kluby sportowe będące spółkami działającymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (j.t. Dz. U. 2019.1468 ze zm.), które nie działają w celu osiągnięcia zysku oraz przeznaczają całość dochodu na realizację celów statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału między swoich udziałowców, akcjonariuszy i pracowników.W/w Wykonawca winien dysponować minimum 1 osobą posiadającą min. wykształcenie wyższe* z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe na kierunku wychowanie fizyczne lub posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć potwierdzone świadectwem, certyfikatem lub dokumentem równoważnym*przez wyksztalcenie wyższe (dotyczy wszystkich części) Zamawiający rozumie tytuł licencjata lub magistra
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. VII. ust. 1. pkt. 2) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,3 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. VII. ust. 3 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:3.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (składany wraz z ofertą).3.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.3.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.4 Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. 3.5 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w rozdz. VII ust. 4.4. Dodatkowe warunki udziału w postępowaniu:4.1 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych będzie premiował punktami Wykonawców, którzy spełnią warunki dotyczące spełnienia aspektów społecznej tj. gdy wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia zatrudniona będzie minimum 1 osoba która jest: osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,lub bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 j.t. z późn. zm.),lub młodocianym, o którym mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,lub inną osobą niż określone w ust a), b) lub c), o której mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz.U. z 2011 r., poz. 225. z późn. zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.4.2 zatrudnienie wskazanej osoby powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy i powinno nastąpić najpóźniej w terminie 10 dni od podpisania umowy.4.3 zamawiający dopuszcza realizację warunku poprzez zatrudnienie także na podstawie umów cywilno-prawnych,4.4 zamawiający przewiduje możliwość kontroli zatrudnienia osoby poprzez żądanie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu tej osoby. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zatrudnienia osoby wymienionej w pkt.6.1, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dowodu zatrudnienia w postaci oświadczenia o zatrudnianiu takiej osoby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Za brak przedstawienia w/w oświadczenia, będącego dowodem zatrudnienia osoby na czas trwania umowy ustala się karę umowną dla Wykonawcy w wysokości 10% całkowitego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 3 ust.1 umowy w stosunku do braku przedstawienia oświadczenia deklarowanych zatrudnionych osób. 4.5 w przypadku, gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej zapisy powyższe stosuje się do osoby składającej ofertę i osoba ta musi spełniać warunek na dzień składania oferty. Jeżeli osoba fizyczna nieprowadząca działowość gospodarczą złoży ofertę i nie spełnia aspektów społecznych to nie otrzyma punktów w tym kryterium4.6 warunek ten będzie oceniony na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wykonawcy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu aspektów społecznych), z określeniem zakresu czynności.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. 5.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.2. lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.1. lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2.1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.2.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto (cyfrowo i słownie) dla każdej części na którą składana jest oferta, stawkę podatku VAT, okres gwarancji, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 5) Wykonawca w rozdziale III pkt 9 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 6) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian Umowy: 1) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych, których nie można przewidzieć na etapie zawierania umowy, po wcześniejszym uzgodnieniu nowego terminu z Wykonawcą, 2) zmianę terminu wykonania umowy w związku z przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy, lecz przez Wykonawcę niezawinionymi, po ich uznaniu przez Zamawiającego i wyrażeniu przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu wykonania, 3) zmianę terminu wykonania umowy w związku z przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, lecz przez Zamawiającego niezawinionymi.4) zmiany liczby godzin do realizacji o których mowa w § 2 pkt. 11
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-25, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie zajęć z jęz. angielskiego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 32 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. –96 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 96 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 40 h. Łącznie – 264 h (88 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: rozwijanie kompetencji porozumiewania się w języku obcym, wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach, wzbogacenie słownictwa, przygotowanie dzieci do wykorzystywania języka angielskiego w sytuacjach życiowych, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
aspekty społeczne |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie zajęć z matematyki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 20 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 60 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 60 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 25 h. Łącznie – 165 h. (55 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: rozwijanie kompetencji matematycznych, wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach, rozbudzanie i kształtowanie zainteresowań matematycznych oraz umiejętności wykorzystania matematyki w życiu codziennym, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie zajęć z edukacji społecznej i obywatelskiej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 12 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 36 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 36 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 15 h. Łącznie – 99 h. (33 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: kształtowanie empatii, umiejętności negocjacji, postaw tolerancji, wyrażania i rozumienia różnych punktów widzenia, radzenia sobie ze stresem, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 12 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 36 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 36 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 15 h. Łącznie – 99 h. (33 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: usprawnienie funkcji zaburzonych analizatorów, kompensacja braków, ćwiczenie pamięci, koncentracji, doskonalenie umiejętności czytania, pisania, ortografii, wzbudzanie motywacji u dzieci oraz stwarzanie okazji do odnoszenia przez nich sukcesów, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80340000-9, 80000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie zajęć psychoterapeutycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 12 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 36 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 36 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 15 h. Łącznie – 99 h. (33 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: wzmacnianie samooceny, zmniejszanie nadmiernej pobudliwości, budowanie pewności siebie, uczenie radzenia sobie w trudnych sytuacjach, wzmacnianie poczucia własnej wartości, pomaganie w rozwiązywaniu kryzysów szkolnych, rodzinnych i osobistych, stymulowanie prawidłowego rozwoju emocjonalnego i poznawczego dzieci, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Prowadzenie indywidualnych zajęć psychoterapeutycznych dla dzieci |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 12 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 36 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 36 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 15 h. Łącznie – 99 h. (33 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: ujawnianie skrywanych potrzeb dziecka, przekazywanie sposobów postrzegania i rozumienia świata, uczenie rozpoznawania emocji i potrzeb, kształtowanie umiejętności rozpoznawania, nazywania i wyrażania uczuć, budowania poczucia własnej wartości u dziecka, itp. c) Zajęcia indywidualne. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Prowadzenie grupowych zajęć psychoterapeutycznych dla dzieci i ich rodzin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 4 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 12 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 12 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 5 h. Łącznie – 33 h. (11 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: kształtowanie umiejętne odreagowywanie nagromadzonego napięcia, agresji i złości, umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji i brania za nie odpowiedzialności, zdolności stosowania odpowiednich strategii rozwiązywania problemów, uczenie współpracy i współdziałania, wyćwiczenie umiejętności rozwiązywania konfliktów, uczenie porozumiewania się, interakcji, zaufania, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat, osoby dorosłe, rodzice uczestników projektu. Max liczba osób w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 12 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 36 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 36 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 15 h. Łącznie – 99 h. (33 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: pomoc dzieciom w lepszym funkcjonowaniu w szkole, rodzinie i grupie rówieśniczej, uczenie rozpoznawania i nazywania emocji oraz pokazywania właściwych sposobów ich wyrażania i odreagowywania, kształcenie umiejętności interpersonalnych oraz dostrzegania i spełniania potrzeb własnych i drugiego człowieka; uczenie pełnienia określonych ról społecznych oraz kształtowanie w nich poczucia otwartości i szczerości, współdziałania i współpracy, nawiązywania przyjaźni, uczenie różnych typów zachowań akceptowanych społecznie, kierowania nimi i podejmowania odpowiedzialności za swoje postępowanie, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Prowadzenie indywidualnych zajęć socjoterapeutycznych z dziećmi. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 12 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 36 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 36 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 15 h. Łącznie – 99 h. (33 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: dążenie do podniesienia samooceny dziecka, uczenie prawidłowych relacji z rówieśnikami, dorosłymi, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, przełamywania nieśmiałości, nawiązywania kontaktów, tolerancji i akceptacji drugiego człowieka, rozmawiania o swoich przeżyciach, kształtowanie zachowań empatycznych, itp. c) Zajęcia indywidualne. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Prowadzenie grupowych zajęć socjoterapeutycznych z dziećmi i ich rodzinami |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 4 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 12 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 12 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 5 h. Łącznie – 33 h. (11 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: kształtowanie umiejętności postrzegania spraw z punktu widzenia kogoś innego, uczenie stawiania granic, odmawiania, umiejętności wytyczania celu, uczenia tolerancji i akceptacji drugiego człowieka, pełnienia ról, nawiązywania prawidłowych kontaktów społecznych, itp. c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat, osoby dorosłe, rodzice uczestników projektu. Max liczba osób w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Prowadzenie konsultacji rodzinnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 4 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. - 12 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 12 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 5 h. Łącznie – 33 h. (11 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cel konsultacji: min.: omówienie konkretnych problemów wychowawczych, szukanie, wspólnie z rodzicami, adekwatnych metod i strategii wychowawczych, które mogłyby zdać egzamin właśnie w tej rodzinie, uwzględniając funkcjonowanie sytemu rodzinnego, wypracowanie nowych technik rozwiązywania problemów i układania rodzinnej codzienności. c) Spotkania indywidualne. Uczestnicy: dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat, osoby dorosłe, rodzice uczestników projektu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie warsztatów terapeutycznych podczas ośmiu wyjazdów/turnusów uczestników projektu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 12 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 36 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 36 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 12 h. Łącznie – 96 h. (12 h/1 turnus). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: rozumienie zachowań, emocji, lęków i potrzeb dzieci, naśladowanie prawidłowych postaw rodzicielskich, komunikowania się rodzic – dziecko, budowanie poczucia własnej wartości u dzieci, zapobieganie różnego rodzaju trudnościom opiekuńczo – wychowawczym właściwe sposoby wyrażania emocji i metod bezpiecznego odreagowania, tłumienia emocji, itp. c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat, osoby dorosłe, rodzice uczestników projektu. Max liczba dzieci w grupie - 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie zajęć logopedycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 4 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. - 12h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 12 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 5 h. Łącznie – 33 h. (11 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: min.: wykrywanie i usuwanie wad wymowy, kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń, doskonalenie mowy już ukształtowanej. wdrażanie do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy, itp.c) Zajęcia indywidualne. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80340000-9, 80000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie warsztatów teatralnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 8 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 24 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 24 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 10 h. Łącznie – 66 h. (22 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: nauka min.: tworzenia prostych dzieł scenicznych, poprawnej wymowy, ruchu scenicznego wybranych technik teatralnych, opracowywanie własnych przedstawień (projekt rekwizytów, dekoracji do spektaklu, itp.), c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówieni |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie warsztatów tanecznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 8 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 24 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 24 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 10 h. Łącznie – 66 h. (22 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: nauka m.in.: rozwijania poczucia rytmu i estetyki ciała, wybranych rodzajów tańca, opracowywanie prostych układów tanecznych, wyzwalanie pozytywnych emocji przez taniec, itp. c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społęczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie warsztatów wokalnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 8 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 24 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 24 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 10 h. Łącznie – 66 h. (22 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: m.in.: kształtowanie umiejętności pracy z tekstem muzycznym, z mikrofonem, opanowywania tremy przed występem publicznym, autoprezentacji, dbania o higienę głosu, ćwiczenia emisji głosu, technik oddechu, dykcji i artykulacji, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie warsztatów dziennikarskich |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 8 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 24 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 24 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 10 h. Łącznie – 66 h. (22 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: m.in.: kształtowanie umiejętności pisania i redagowania tekstów, przeprowadzania wywiadów, poprawnego robienie zdjęć i fotoreportaży, tworzenia filmów, zakładania i prowadzenia internetowego bloga o zainteresowaniach, prowadzenia profilu zainteresowań w mediach społecznościowych, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Przeprowadzenie warsztatów sportowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Termin realizacji zajęć - od września 2020 r. do grudnia 2020 r. - 8 h, od stycznia 2021 do grudnia 2021 r. – 24 h, od stycznia 2022 do grudnia 2022 r. - 24 h, od stycznia 2023 do maja 2023 r. – 10 h. Łącznie – 66 h. (22 h/1 świetlica). Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. b) Cele zajęć: nauka m.in.: samodzielnego wyrabianie własnej sprawności ruchowej, stosowania bezpiecznych ćwiczeń na sprzęcie siłowym, dbania o zdrowie i prawidłową formę, kształtowanie poprawnych nawyków żywieniowych, rozwijanie sportowych zainteresowań dzieci oraz ich indywidualnych zdolności motorycznych, technicznych i osobowościowych, itp.c) Zajęcia grupowe. Uczestnicy zajęć - dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Max liczba dzieci w grupie - 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia |
30,00 |
Aspekt społeczny |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: