Świadczenie usług, sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług, sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, oraz wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w ustawie - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie obowiązywania umowy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-06
  • Numer ogłoszenia658756-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 658756-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Świadczenie usług, sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, oraz wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w ustawie - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie obowiązywania umowy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 000288981, ul. Wybrzeże L.Pasteura  1 , 50-367  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (URL): bip.umed.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.umed.wroc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.umed.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 111.1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług, sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, oraz wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w ustawie - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie obowiązywania umowy.
Numer referencyjny: UMW / AZ / PN - 128 / 18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług, sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (tekst jedn. – Dz. U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.), zwanym dalej „KP”, i w ustawie z dnia 20. 07. 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.), zwanej dalej „Prawem o szkolnictwie wyższym i nauce”, w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 (dwie) części osobno oceniane: Część A – Usługi, z których część świadczona ma być w odległości (w linii prostej) nie większej niż 2,0 km od siedziby głównej Zamawiającego przy Wybrzeżu L. Pasteura 1 we Wrocławiu, Część B – Usługi, z których część świadczona ma być w odległości (w linii prostej) nie większej niż 2,0 km od siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne, wymienione w Załączniku XIV do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26. 02. 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE (ogłoszonej w Dz. Urz. UE L 94 z 28. 03. 2014 r.), a wartość zamówienia jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 750.000,00 EUR. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników – wstępnych, okresowych, kontrolnych i sanitarno-epidemiologicznych, wraz z założeniem „Książeczki zdrowia”, przewidzianych w KP; 2) Wydawanie orzeczeń lekarskich o zdolności do pracy w określonym zawodzie i na określonym stanowisku pracy; 3) Przeprowadzanie badań lekarskich w celu orzekania o potrzebie udzielenia nauczycielowi akademickiemu urlopu dla poratowania zdrowia i określanie czasu potrzebnego na przeprowadzenie zalecanego leczenia, wydanie orzeczenia lekarskiego o potrzebie udzielenia nauczycielowi akademickiemu urlopu dla poratowania zdrowia, zgodnie z art. 131 Prawa o szkolnictwie wyższym i nauce; 4) Przeprowadzanie badań diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych niezbędnych do celów przewidzianych w KP oraz badań psychologicznych kierowców kat. A, B, C, D, T, E, wraz z wydaniem orzeczenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tekst jedn. - Dz. U. z 2017 r., poz. 250, z późn. zm.); 5) Udział lekarza medycyny pracy w działaniach zakładowej komisji BHP polegającej na rozpoznaniu i ocenie czynników występujących w środowisku pracy powołanej w trybie określonym w art. 23712 KP; 6) Wykonywanie szczepień ochronnych, o których mowa w art. 20 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tekst jedn. - Dz. U. z 2018 r., poz. 151, z późn. zm.); 7) Monitorowanie stanu zdrowia osób pracujących zaliczanych do grup szczególnego ryzyka, a zwłaszcza osób wykonujących pracę w warunkach przekroczenia normatywów higienicznych, młodocianych, niepełnosprawnych oraz kobiet w wieku rozrodczym i ciężarnych, ocena możliwości wykonania pracy uwzględniająca stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy; 8) Prowadzenie analiz stanu zdrowia pracowników, w szczególności w celu ustalenia przyczyn chorób zawodowych; 9) Prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie patologii zawodowej; 10) Inicjowanie działań na rzecz ochrony i promocji zdrowia pracowników oraz udzielanie pomocy w ich realizacji; 11) Gromadzenie i przechowywanie informacji o stanie zdrowia osób objętych profilaktyczną opieką lekarską. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej, dotyczącej imiennych kartotek osób objętych opieką. 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do Siwz.

II.5) Główny kod CPV: 85000000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85100000-0
85120000-6
85121100-4
85121200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia, w którym łączna wartość udzielonych zamówień osiągnie cenę ofertową brutto, nie dłużej jednak niż do 31. 12. 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, w zakresie każdej części (A i B) zamówienia, jeżeli: A. wykaże, że w wykonywaniu przez niego zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej 1 (jeden) lekarz medycyny pracy, zatrudniony na podstawie umowy o pracę, B. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. 1 (jedną) usługę sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy na kwotę brutto co najmniej: - dla części A: 200.000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych i 00 / 100), - dla części B: 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00 / 100). Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do Siwz), 2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Siwz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) niemożność dotrzymania terminu realizacji badań profilaktycznych określonego w § 3 ust. 2 umowy: Zmiana jest dopuszczalna w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2) zmiana stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu umowy w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 3) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 2, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 4) wzrost cen usług w roku 2020 i 2021; Zmiana jest dopuszczalna o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszany za ubiegły rok komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (informacje o wysokości wskaźnika są zamieszczane na oficjalnej stronie internetowej GUS: www.stat.gov.pl i publikowane w Monitorze Polskim). Wówczas o konieczności zmiany ceny w roku 2020 i 2021 Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego najpóźniej w terminie do 20. 01. 2020 r. i do 20. 01. 2021 r. 5) zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę w okresie obowiązywania umowy, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. - Dz. U. z 2018 r., poz. 2177), gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia umownego, którą stanowi wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracę na pełny etat za minimalne wynagrodzenie za pracę lub zatrudnionych w ramach umowy o pracę na część etatu za proporcjonalną do części etatu wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. 6) zmiana wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w okresie obowiązywania umowy, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia, którą stanowi wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, poprzez jej obniżenie lub podwyższenie równe odpowiednio wartości obniżenia lub podwyższenia wysokości składek. 7) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, którą regulować będą zmienione zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Podstawą zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 pkt 5-7, jest załączenie przez Wykonawcę kalkulacji kosztów uzasadniających wzrost wynagrodzenia umownego z tytułu wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, potwierdzonych odpowiednim dokumentem; zmiana wynagrodzenia wchodzi w życie z dniem wejścia w życie zmiany przepisów, które stanowią podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. (dla części A) Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 Pzp, a wymaga jedynie poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej z 14 (czternasto) dniowym wyprzedzeniem, zmiana miejsca wykonywania badań, należących do przedmiotu umowy, pod warunkiem, że: 1) żadne z badań, opisanych w pkt. I.1-I.3, I.5, I.12, II-III oraz VI-X Zał. nr 2 do Siwz, nie będą wykonywane w odległości większej od siedziby głównej Zamawiającego przy Wybrzeżu L. Pasteura 1, niż zadeklarowana dla tych badań przez Wykonawcę w ofercie, tj. [_], 2) żadne z badań, innych niż wymienione w pkt 1, nie będą wykonywane poza granicami administracyjnymi miasta Wrocławia. 4. (dla części B) Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 Pzp, a wymaga jedynie poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej z 14 (czternasto) dniowym wyprzedzeniem zmiana miejsca wykonywania badań, należących do przedmiotu umowy, pod warunkiem, że: 1) żadne z badań, opisanych w pkt. I.1-I.3, I.5, I.12, II-III oraz VI-X Zał. nr 2 do Siwz, nie będą wykonywane w odległości większej od siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu, niż zadeklarowana dla tych badań przez Wykonawcę w ofercie, tj. [_], 2) żadne z badań, innych niż wymienione w pkt 1, nie będą wykonywane poza granicami administracyjnymi miasta Wrocławia. 5. Nie stanowią zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 Pzp, następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część A – Usługi, z których część świadczona ma być w odległości (w linii prostej) nie większej niż 2,0 km od siedziby głównej Zamawiającego przy Wybrzeżu L. Pasteura 1 we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszej części jest Świadczenie usług, sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, oraz wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w ustawie - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie obowiązywania umowy (Usługi, z których część świadczona ma być w odległości nie większej niż 2,0 km od siedziby głównej Zamawiającego przy ul. Pasteura 1 we Wrocławiu. Natomiast wszystkie badania, należące do przedmiotu zamówienia niniejszej części, mają być wykonywane w granicach administracyjnych miasta Wrocławia.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85100000-0, 85120000-6, 85121100-4, 85121200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena realizacji przedmiotu zamówienia 60,00
Odległość (w linii prostej) najdalszego z miejsc, w których będą wykonywane badania opisane w pkt. I.1-I.3, I.5, I.12, II-III oraz VI-X Zał. nr 2 A do Siwz, od siedziby głównej Zamawiającego przy Wybrzeżu L. Pasteura 1 we Wrocławiu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia danej części, od dnia podpisania umowy do dnia, w którym łączna wartość udzielonych zamówień osiągnie cenę ofertową brutto, nie dłużej jednak niż do 31. 12. 2021 r.


Część nr: 2 Nazwa: Część B – Usługi, z których część świadczona ma być w odległości (w linii prostej) nie większej niż 2,0 km od siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszej części jest Świadczenie usług, sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, oraz wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w ustawie - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie obowiązywania umowy (Usługi, z których część świadczona ma być w odległości w linii prostej nie większej niż 2,0 km od siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu. Natomiast wszystkie badania, należące do przedmiotu zamówienia niniejszej części, będą wykonywane w granicach administracyjnych miasta Wrocławia.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85100000-0, 85120000-6, 85121100-4, 85121200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena realizacji przedmiotu zamówienia 60,00
Odległość (w linii prostej) najdalszego z miejsc, w których będą wykonywane badania opisane w pkt. I.1-I.3, I.5, I.12, II-III oraz VI-X Zał. nr 2 B do Siwz, od siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia danej części, od dnia podpisania umowy do dnia, w którym łączna wartość udzielonych zamówień osiągnie cenę ofertową brutto, nie dłużej jednak niż do 31. 12. 2021 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kołdry i poduszek firmy Muflon - Gromadka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kołdrę 22,2 , dwie poduszki 40, 80 cm i materac 21,6 firmy Muflon nowe i jaki byłby to koszt do 24 grudnia. Dziękuję i pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI