Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój,
Zadanie Nr 3, 4, 6, 7 i 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004169233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna2 b
1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusbelzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cusbelzyce.bipstrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój,
Zadanie Nr 3, 4, 6, 7 i 8
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24e3b8cd-026c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025287/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług społecznych polegających na poradnictwie psychologicznym, terapii i mediacji, wsparcia osób niepełnosprawnych oraz innych wynikających z diagnozy potrzeb oraz z kryt. premiowanego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://cusbelzyce.bipstrona.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz
do komunikacji).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i
organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest
zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o
udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania
z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ
3. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika
urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie
Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane
zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.
W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego
automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie
Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, informujemy że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Bełżycach, ul. Fabryczna 2b 24-200 Bełżyce. Inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Usług Społecznych w Bełżycach jest: Michał Jastrzębski adres e-mail:
iod@e-biuroprawne.pl
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO – w celu związanym
z rozpatrzeniem Pani/Pana oferty, w związku z ewentualnym zawarciem i wykonywaniem umowy na wykonanie zadania stanowiącego przedmiot postępowania oraz ewentualnej kontroli uprawnionych organów.
3) w trakcie przetwarzania dane osobowe mogą być ujawnione osobom upoważnionym oraz podmiotom, które wykażą prawnie uzasadnione interesy. Dane osobowe mogą być przekazywane na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych podmiotom z którymi CUS ma podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO oraz dane osobowe nie będą profilowane.
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, realizacji przedmiotu objętego postępowaniem oraz realizacją i wykonaniem ewentualnej umowy.
7) posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo do ich przeniesienia.
8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZFA.252.2.2021.ES
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. Nr 3 usługa społeczna w formie terapii (dla osób uzależnionych, terapii krótkoterminowej, terapii dla rodzin) dla mieszkańców gminy Bełżyce w ramach realizacji projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej : II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 95 000,00 zł netto.
Zamówienia będą mogły być udzielone w ramach rozszerzenia ilości godzin świadczenia usług stanowiących zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne:
• Zamawiający udzieli zamówienia w przypadku gdy zaistnieją przyczyny uniemożliwiające realizację w
ramach projektu zadań o charakterze stacjonarnym.
Zamówienia będą udzielane na następujących warunkach:
• Przeprowadzone zostaną negocjacje, na których strony ustalą szczegółowy zakres zamówienia,
termin wykonania zamówienia i wysokość wynagrodzenia,
• Wykonawca zamówienia podstawowego wykona je w takim samym standardzie jak dla zamówienia
podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr 3:
1) Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10
2) Doświadczenie Terapeuty – specjalisty ds. osób uzależnionych - (PD)- znaczenie kryterium 40 %
Punktowane będzie doświadczenie nabyte w świadczeniu usług terapii uzależnień:
Oferty ze wskazaniem 100 godzin świadczenia usług terapii uzależnień otrzymają 0 pkt
Oferty ze wskazaniem 200 godzin świadczenia usług terapii uzależnień otrzymają 5 pkt
Oferty ze wskazaniem 300 godzin świadczenia usług terapii uzależnień i powyżej otrzymają 10 pkt
W przypadku nie wskazania doświadczenia Terapeuty – specjalisty ds. uzależnień, Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PDx40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Terapeuty – specjalisty ds. osób uzależnionych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad, Nr 4 usługa społeczna w formie mediacji będącej wsparciem w rozwiązywaniu problemów rodzinnych w ramach realizacji projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej : II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 15 000,00 zł netto.
Zamówienia będą mogły być udzielone w ramach rozszerzenia ilości godzin świadczenia usług stanowiących zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego w/w zadań.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne:
• Zamawiający udzieli zamówienia w przypadku gdy zaistnieją przyczyny uniemożliwiające realizację w ramach projektu zadań o charakterze stacjonarnym.
Zamówienia będą udzielane na następujących warunkach:
• Przeprowadzone zostaną negocjacje, na których strony ustalą szczegółowy zakres zamówienia, termin wykonania zamówienia i wysokość wynagrodzenia,
• Wykonawca zamówienia podstawowego wykona je w takim samym standardzie jak dla zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr 4:
1) Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10
2) Doświadczenie Mediatora - (PD)- znaczenie kryterium 40 %
Punktowane będzie doświadczenie nabyte w świadczeniu usług mediacji rodzinnych:
Oferty ze wskazaniem 70 godzin świadczenia usług mediacji rodzinnych otrzymają 0 pkt
Oferty ze wskazaniem 100 godzin świadczenia usług mediacji rodzinnych otrzymają 5 pkt
Oferty ze wskazaniem 130 godzin świadczenia usług mediacji rodzinnych i powyżej otrzymają 10 pkt
W przypadku nie wskazania doświadczenia Mediatora, Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PDx40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Mediatora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. Nr 6 usługa społeczna indywidualnego poradnictwa psychiatrycznego dla osób dorosłych w ramach realizacji projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej : II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 30 000,00 zł. netto
Zamówienia będą mogły być udzielone w ramach rozszerzenia ilości godzin świadczenia usług stanowiących zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego w/w zadań.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne:
• Zamawiający udzieli zamówienia w przypadku gdy zaistnieją przyczyny uniemożliwiające realizację w ramach projektu zadań o charakterze stacjonarnym.
Zamówienia będą udzielane na następujących warunkach:
• Przeprowadzone zostaną negocjacje, na których strony ustalą szczegółowy zakres zamówienia, termin wykonania zamówienia i wysokość wynagrodzenia,
• Wykonawca zamówienia podstawowego wykona je w takim samym standardzie jak dla zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr 6:
1) Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10
2) Doświadczenie Lekarza psychiatry - (PD)- znaczenie kryterium 40 %
Punktowane będzie doświadczenie nabyte w świadczeniu usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa psychiatrycznego dla osób dorosłych:
Oferty ze wskazaniem 60 godzin świadczenia usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa psychiatrycznego dla osób dorosłych otrzymają 0 pkt
Oferty ze wskazaniem 120 godzin świadczenia usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa psychiatrycznego dla osób dorosłych otrzymają 5 pkt
Oferty ze wskazaniem 180 godzin świadczenia usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa psychiatrycznego dla osób dorosłych i powyżej otrzymają 10 pkt
W przypadku nie wskazania doświadczenia Lekarza psychiatry, Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PDx40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Lekarza psychiatry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. Nr 7 usługa społeczna w formie indywidualnego poradnictwa dietetycznego dla mieszkańców gminy Bełżyce w ramach realizacji projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej : II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 30 000,00 zł. netto
Zamówienia będą mogły być udzielone w ramach rozszerzenia ilości godzin świadczenia usług stanowiących zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego w/w zadań.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne:
• Zamawiający udzieli zamówienia w przypadku gdy zaistnieją przyczyny uniemożliwiające realizację w ramach projektu zadań o charakterze stacjonarnym.
Zamówienia będą udzielane na następujących warunkach:
• Przeprowadzone zostaną negocjacje, na których strony ustalą szczegółowy zakres zamówienia, termin wykonania zamówienia i wysokość wynagrodzenia,
• Wykonawca zamówienia podstawowego wykona je w takim samym standardzie jak dla zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr 7:
1) Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10
2) Doświadczenie Dietetyka - (PD)- znaczenie kryterium 40 %
Punktowane będzie doświadczenie nabyte w świadczeniu usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa dietetycznego dla dzieci i dorosłych:
Oferty ze wskazaniem 60 godzin świadczenia usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa dietetycznego dla dzieci i dorosłych otrzymają 0 pkt
Oferty ze wskazaniem 120 godzin świadczenia usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa dietetycznego dla dzieci i dorosłych otrzymają 5 pkt
Oferty ze wskazaniem 180 godzin świadczenia usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa dietetycznego dla dzieci i dorosłych i powyżej otrzymają 10 pkt
W przypadku nie wskazania doświadczenia Dietetyka, Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PDx40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Dietetyka
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. Nr 8 usługa społeczna indywidualnego poradnictwa logopedycznego w ramach realizacji projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej : II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 50 000,00 zł. netto
Zamówienia będą mogły być udzielone w ramach rozszerzenia ilości godzin świadczenia usług stanowiących zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego w/w zadań.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne:
• Zamawiający udzieli zamówienia w przypadku gdy zaistnieją przyczyny uniemożliwiające realizację w ramach projektu zadań o charakterze stacjonarnym.
Zamówienia będą udzielane na następujących warunkach:
• Przeprowadzone zostaną negocjacje, na których strony ustalą szczegółowy zakres zamówienia, termin wykonania zamówienia i wysokość wynagrodzenia,
• Wykonawca zamówienia podstawowego wykona je w takim samym standardzie jak dla zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr 8:
1) Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.
.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10
2) Doświadczenie Logopedy - (PD)- znaczenie kryterium 40 %
Punktowane będzie doświadczenie nabyte w świadczeniu usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa logopedycznego dla dzieci i dorosłych:
Oferty ze wskazaniem 200 godzin świadczenia usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa logopedycznego dla dzieci i dorosłych otrzymają 0 pkt
Oferty ze wskazaniem 300 godzin świadczenia usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa logopedycznego dla dzieci i dorosłych otrzymają 5 pkt
Oferty ze wskazaniem 400 godzin świadczenia usług w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa logopedycznego dla dzieci i dorosłych i powyżej otrzymają 10 pkt
W przypadku nie wskazania doświadczenia Logopedy, Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PDx40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Logopedy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
Dla Zadania nr 3
Zespołem terapeutów minimum 2 osoby, które legitymują się następującym doświadczeniem:
a) Dla Terapeuty– specjalisty ds. osób uzależnionych (minimum 1 osoba) w ilości nie mniejszej niż: 100 godzin przeprowadzonych terapii uzależnień
b) Dla Terapeuty – specjalisty w zakresie terapii krótkoterminowej i terapii dla rodzin (minimum 1 osoba) w ilości nie mniejszej niż: 150 godzin przeprowadzonych terapii krótkoterminowych i dla rodzin.
Dla Zadania nr 4
Mediatorem (minimum 1 osoba) spełniającym wymagania wynikające z art. 1832 Ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.2020.0.1575 t.j.), która legitymuje się doświadczeniem w prowadzeniu mediacji rodzinnych w ilości nie mniejszej niż 70 godzin przeprowadzonych mediacji.
Dla Zadania Nr 6
Lekarzem psychiatrą (minimum 1 osoba) posiadającego specjalizację w dziedzinie psychiatrii oraz doświadczenie w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa psychiatrycznego dla osób dorosłych, w ilości nie mniejszej niż 60 godzin poradnictwa/konsultacji.
Dla Zadania Nr 7
Dietetykiem (minimum 1 osoba) legitymującym się wykształceniem wyższym na kierunku dietetyka oraz doświadczeniem w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa dietetycznego dla dzieci i dorosłych, w ilości nie mniejszej niż 60 godzin poradnictwa/konsultacji.
Dla Zadania Nr 8
Logopedą (minimum 1 osoba) która:
1) uzyskała tytuł specjalisty w dziedzinie neurologopedii lub surdologopedii lub
2) rozpoczęła po dniu 30 września 2012 r. i ukończyła studia wyższe w zakresie logopedii, obejmujące co najmniej 800 godzin kształcenia w zakresie logopedii i uzyskała tytuł licencjata lub magistra, lub
3) ukończyła studia wyższe i uzyskała tytuł magistra oraz ukończyła studia podyplomowe z logopedii obejmujące co najmniej 600 godzin kształcenia w zakresie logopedii, lub
4) rozpoczęła po dniu 31 grudnia 1998 r. i ukończyła studia wyższe na kierunku albo w specjalności logopedia obejmujące co najmniej 800 godzin kształcenia w zakresie logopedii i uzyskała tytuł licencjata lub magistra, lub
5) rozpoczęła po dniu 31 grudnia 1998 r. i ukończyła studia wyższe i uzyskała tytuł magistra oraz ukończyła studia podyplomowe z logopedii obejmujące co najmniej 600 godzin kształcenia w zakresie logopedii, lub
6) rozpoczęła przed dniem 31 grudnia 1998 r. i ukończyła studia wyższe i uzyskała tytuł magistra oraz ukończyła studia podyplomowe z logopedii.
oraz legitymuje się doświadczeniem zawodowym w zakresie przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa logopedycznego dla dzieci i dorosłych, w ilości nie mniejszej niż 200 godzin poradnictwa/konsultacji.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
2.1. Postawione w art. 361 ust. 1 ustawy PZP łącznie tj.
2.2. celem ich działalności jest realizacja zadań z zakresu użyteczności publicznej związanej ze
świadczeniem tych usług oraz społeczna i zawodowa integracja osób, o których mowa w art. 94;
2.3. nie działają w celu osiągnięcia zysku, przeznaczają całość dochodu na realizację celów
statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału miedzy swoich udziałowców,
akcjonariuszy i pracowników;
2.4. struktura zarządzania nimi lub ich struktura własnościowa opiera się na współzarządzaniu w
przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub zasadach partycypacji pracowników, co
Wykonawca określa w swoim statucie;
2.5. w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających dzień wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi nie udzielono im zamówienia na
podstawie tego przepisu przez tego samego Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zastrzega, w odniesieniu do wskazanych powyżej warunków udziału w
postępowaniu, że w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (konsorcjum) nie jest dopuszczalne wykazywanie spełnienia warunków
udziału w postępowaniu łącznie przez uczestników konsorcjum lub przez któregokolwiek z
uczestników konsorcjum. Warunek wskazany w pkt 2., spełniać muszą wszyscy członkowie konsorcjum.
3. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH
NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH
W ART. 118 USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI
ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM
3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub
jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych.
3.2. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub
sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w
danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
3.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3.4 potwierdza, że
stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.6. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby
zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania
warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
3.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie
potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą,
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie
określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ
także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6
do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
1.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:
1) zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3. Wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie ilości i zakresu rzeczywiście wykonanych usług;
2) zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SWZ. W przypadku osoby, której doświadczenie było premiowane w ramach kryterium oceny ofert, wskazana osoba musi legitymować się doświadczeniem nie mniejszym, niż osoba wskazana w Formularzu ofertowym.
3) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie zachodzą wobec podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
4) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy
czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować
dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia
dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a),
zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
II. Zamawiający nie wymaga obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Czynności określone przez Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia w ramach
poszczególnych zadań nie kwalifikują się do czynności polegających na wykonywaniu pracy w
rozumieniu art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz.
1040, 1043 i 1495), ponieważ mają charakter czynności doraźnych, których efektem ma być
osiągnięcie określonego rezultatu a osoby wykonujące te czynności w ramach realizacji
zamówienia będą miały swobodę odnośnie organizacji swojej pracy oraz doboru metod
służących osiągnięciu oczekiwanego rezultatu.
III. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami: Pani Katarzyna
Majkut email: cus@cusbelzyce.pl
IV. Podstawy wykluczenia: 7.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się
Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w
art. 108 ustawy Pzp .