Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu „Rozwój usług społecznych w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu „Rozwój usług społecznych w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Chojnice”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-26
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00309420
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu „Rozwój usług społecznych w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Chojnice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090079098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 7

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523977121

1.5.8.) Numer faksu: 523974948

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopschojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopschojnice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu „Rozwój usług społecznych w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Chojnice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f65357ed-196d-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013685/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu "Rozwój usług społecznych w ramach Gminnego Programu Rewitalziacji Miasta Chojnice"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rozwój usług społecznych w ramach Gminnego Programu Rewitalziacji Miasta Chojnice

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mopschojnice.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w zakresie ofert oraz oświadczenia z art. 125 ustawy - miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal [Adres ESP (skrytki ePUAP) zamawiającego: /MOPS_Chojnice/SkrytkaESP]
2) w pozostałym zakresie poczty elektronicznej: sekretariat@mopschojnice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie x treścią rozdziału SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach
Plac Niepodległości 7, 89-600 Chojnice
e-mail: sekretariat@mopschojnice.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Eliza Szczęsna (e-mail: inspektor25052018@gmail.com);
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usług specjalistycznych, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opiekun i asystent dla osób niesamodzielnych
Zadanie obejmuje m.in. na pomocy w codziennych obowiązkach, pomocy w załatwieniu spraw
urzędowych, zrobieniu zakupów, wizyt u lekarza, współpracy z instytucjami, organizacjami
pozarządowymi, spędzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajęć kulturalnych,
sportowych, rekreacyjnych, utrzymywanie czystości w pokoju osoby wymagającej usług poprzez
bieżące porządki oraz utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego, przygotowanie posiłków z
uwzględnieniem diety, pomoc przy kąpieli osobom niepełnosprawnym (chodzącym) w tym
czesanie, ubieranie, obcinanie paznokci itp. Usługa będzie świadczona w miejscu zamieszkania
Beneficjenta.
 Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
 Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 15 uczestników projektu
 Ilość godzin: łącznie 8969 godzin.
 Forma realizacji: usługa będzie świadczona w domu Beneficjenta 5 dni w tygodniu od nponiedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.
Miejsce realizacji: teren miasta Chojnice – dzielnicy Rewitalizacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Złota rączka
 Zadanie obejmuje świadczenie usługi Złotej Rączki dla osób niesamodzielnych - zapewnienie
nieodpłatnej pomocy osobom niesamodzielnym w drobnych, domowych naprawach. Zakres
pomocy obejmuje drobne naprawy, niewymagające natychmiastowej interwencji, specjalistycznej
wiedzy lub uprawnień, jak również niepociągające za sobą dużych nakładów finansowych np.
wymianę żarówki, naprawę przeciekającego kranu itp.
 Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
 Ilość uczestników: usługą zostaną objęci Beneficjenci projektu
 Ilość godzin: łącznie 720 godzin.
 Forma realizacji: Naprawy wykonywane będą wyłącznie w lokalu zamieszkiwanym przez osobę
ubiegającą się o pomoc.
Miejsce realizacji: teren miasta Chojnice – dzielnicy Rewitalizacji

.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pielęgniarka
 Zadanie obejmuje świadczenie usług pielęgniarskich na rzecz uczestników projektu – osób
niesamodzielnych, polegające na prowadzeniu porad pielęgniarskich, pogadanek, pomiarze
ciśnienia itp.
 Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
 Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
 Ilość godzin: łącznie 105 godzin.
 Forma realizacji: usługa będzie świadczona w domu Beneficjenta 5 dni w tygodniu od
poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00
 Miejsce realizacji: teren miasta Chojnice – dzielnicy Rewitalizacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia artystyczne / muzyczne
 Celem zajęć muzycznych ma być poprawa pamięci, koncentracji, samopoczucia, sprawności
ruchowej osób niesamodzielnych.
 Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
 Ilość uczestników: odbiorcami usługi są osoby niesamodzielne – uczestnicy Punktu Opieki
Dziennej.
 Ilość godzin: łącznie 132 godziny
 Forma realizacji: Usługa muzyczna będzie świadczona w dniach i godzinach ustalonych z
Zamawiającym, przypadających w dniach od poniedziałku do piątku
 Miejsce realizacji: w budynku przy ul. Dworcowej 12 w Chojnicach

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W trakcie warsztatów uczestnicy poznają wybrane przez siebie techniki artystyczne i
rękodzielnicze, stworzą przedmioty codziennego użytku, a także przedmioty i upominki na każdą
okazję. Poznają między innymi techniki decoupage, filcowania, tworzenia biżuterii. Warsztaty będą
służyć rozwijaniu twórczości artystycznej, pasji, zainteresowań, a także staną się okazją do
wspólnego spędzania czasu.
 Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
 Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
 Ilość godzin: łącznie 204 godziny.
 Forma realizacji: warsztaty będą odbywać się w dni robocze
 Miejsce realizacji: Punktu Opieki Dziennej, tj. ul. Dworcowa 12, 89 – 600 Chojnice

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

yżury pracownika socjalnego
 Zakres usługi obejmuje pracę socjalną z osobami niesamodzilenycmi
 Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
 Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
 Ilość godzin: łącznie 54 godziny
 Forma realizacji: warsztaty będą odbywać się w dni robocze
 Miejsce realizacji: Punktu Opieki Dziennej, tj. ul. Dworcowa 12, 89 – 600 Chojnice.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia informatyczne dla osób niesamodzielnych
• Zakres usługi obejmuje pomoc osobom niesamodzielnym w wirtualnej rzeczywistości. Zajęcia
informatyczne mają na celu pomóc uczestnikom projektu w nabyciu umiejętności posługiwania się
komputerem, poszukiwania ważnych informacji w internecie, oraz poruszanie się po portalach tj.
ZUS PUE czy IKP.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
• Ilość godzin: łącznie 88 godzin.
• Forma realizacji: warsztaty będą odbywać się w dni robocze
• Miejsce realizacji: Punktu Opieki Dziennej, tj. ul. Dworcowa 12, 89 – 600 Chojnice

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rehabilitant / fizjoterapeuta
• Zadanie obejmuje świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu gimnastyki (grupowej i
indywidualnej) z osobami niesamodzielnymi przez rehabilitanta/ fizjoterapeutę.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Ilość uczestników: usługą objętych zostanie 20 Beneficjentów projektu
• Ilość godzin: łącznie 646 godziny
• Forma realizacji: 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 13.00
• Miejsce realizacji: Punktu Opieki Dziennej, tj. ul. Dworcowa 12, 89 – 600 Chojnice.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia ze specjalistą od zajęć artystycznych dla dzieci i młodzieży
• Zakres usługi obejmuje prowadzenie zajęć plastycznych umożliwiających pozytywne i twórcze
myślenie.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Ilość uczestników: odbiorcami usługi są dzieci korzystające z Placówki Wsparcia Dziennego
• Ilość godzin: łącznie 131 godzin.
• Forma realizacji: Usługa będzie świadczona w dniach i godzinach ustalonych z
Zamawiającym, przypadających w dniach od poniedziałku do piątku
• Miejsce realizacji: w budynku przy ul. Dworcowej 12 w Chojnicach

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

niezbędne kwalifikacje oraz doświadczenie opisane w SOPZ do każdej z części

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli:
1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, albo
2) konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
3. Wykonawca nie może bez gody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności wynikających z umowy na osobę trzecią.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i dostępnego również na mini Portalu. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji nużytkownika dostępnej na mini Portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje brygad do montażu trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej zewnętrznej i wewnętrznej Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość dłuższej współpracy do wykonania duże obiekty min. 1000m . Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI