Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W LIDZBARKU WARMIŃSKIM Z SIEDZIBĄ W ORNECIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510831137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Orneta
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 552424358
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiatlidzbarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprorneta.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie systemu pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b34d0383-8c32-4794-8ed6-b59ebdb2aecc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00309550/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego" nr FEWM.09.09-IZ.00-0012/23, Priorytet9:Włączanie i integracja EFS+ Działanie 9.9: System pieczy zastepczej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lidzbarku Warmińskim z siedzibą w Ornecie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarski
Zamawiający nie przewiduje innego sposobu porozumiewania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Osobą uprawnionym do komunikowania się z wykonawcami jest : Urszula Jaglińska.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa;
Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie jest dopuszczalne,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lidzbarku Warmińskim z siedzibą w Ornecie, ul. Dworcowa 4, 11-130 Orneta, tel. 55 242 43 58, www.pcprorneta.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się
kontaktować poprzez e-mail: iod@pcprorneta.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez
negocjacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”, a następnie dla wypełnienia obowiązku
archiwizacji dokumentów, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie
przepisów prawa lub zawartych umów w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp.
7. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane, stosownie do art. 22 RODO.
8. Przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
2) prawo do sprostowania swoich danych (art. 16 RODO),
3) prawo do usunięcia swoich danych (art. 17 RODO) – jeśli nie zaistniały okoliczności,
o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO,
4) prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),
5) prawo do przenoszenia swoich danych (art. 20 RODO) – jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy: w celu jej zawarcia lub realizacji (w myśl art. 6 ust. 1 lit. B RODO) oraz w sposób zautomatyzowany,
6) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (art. 77 RODO) – w przypadku, gdy osoba uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy regulujące kwestię ochrony danych osobowych, obowiązujące w Polsce.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) W związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
3) Na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1. lit.c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.FEWM.0320.6.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część VI – Diagnostyczna konsultacja psychiatryczna dzieci i młodzieży
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę konsultacji psychiatrycznej dzieci
i młodzieży, w tym dzieci do 14 roku życia. Dzieci i młodzież umieszczona w rodzinnej pieczy zastępczej boryka się bardzo często z wieloma trudnościami natury psychicznej i emocjonalnej, które skutkują trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi, trudnościami w nauce, w budowaniu pozytywnych relacji społecznych z otoczeniem. Właściwa diagnoza możliwości udzielania dziecku skutecznej pomocy i stwierdzenia przyczyn jego trudności, a następnie ustalenia form i metod udzielania mu wsparcia.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 3 konsultacje w roku
2025 - 3 konsultacje w roku
2026 – 3 konsultacje w roku
2027 - 3 konsultacje w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ). Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia medyczne ze specjalizacją
w dziedzinie psychiatrii, kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą. Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, dopuszcza się konsultację w formie on-line.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część IX – Terapia logopedyczna
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę terapii logopedycznej, dzieci posiadają deficyty w obszarze mowy i komunikacji, przejawiają zaburzenia mowy, które niosą dla nich negatywne skutki społeczne dot. trudności w budowaniu kontaktów rówieśniczych, komunikacji
z otoczeniem. Deficyty te często też są dla tych dzieci powodem do wstydu, które wpływa na obniżenie ich samooceny. Dlatego istotnym jest, aby zapewnić dzieciom z deficytami związanymi
z zaburzeniami mowy właściwej terapii - terapii logopedycznej celem podniesienia ich zdolności
komunikacyjnych.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 2,5 zajęcia w miesiącu x 6 dzieci, łącznie 60 godzin w roku
2025- 4 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci x 10 miesięcy, łącznie 60 godzin w roku
2026 – 4 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci x 10 miesięcy, łącznie 60 godzin w roku
2027 - 4 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci x 10 miesięcy, łącznie 60 godzin w roku
JEDNO ZAJĘCIE TRWA 30 MINUT.
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku pedagogika/ psychologia
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu lidzbarskiego.
uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii/neurologopedii oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako logopeda przez okres co najmniej 2 lat.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część X – Diagnoza dzieci i młodzieży pod kątem FAS/FASD
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę diagnozy dzieci i młodzieży pod kątem FAS/FASD. Diagnoza dzieci i młodzieży pod kątem zaburzeń FAS/FASD pozwoliłaby określić czy trudności dziecka wynikają z tego zaburzenia czy wymaga ono dalszej diagnostyki specjalistycznej, jak również pozwoliłaby dostosować dla dziecka metody i formy wsparcia a opiekunom zrozumieć przyczyny zachowań dziecka i przejawianych przez nie trudności. Przeprowadzenie badań diagnostycznych przez specjalistów (kolejność badań dowolna):
- badanie lekarskie
- diagnoza neuropsychologiczna
- diagnoza neurologopedyczna
- diagnoza fizjoterapeutyczna, w tym ocena procesów sensorycznych
Każdy z diagnostów zapozna się z dokumentacja medyczną i przeprowadzi precyzyjny wywiad. Następnie zostaną przeprowadzone badania/testy, przy pomocy standaryzowanych narzędzi diagnostycznych oraz za pomocą specjalistycznych programów komputerowych.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 11 diagnoz w roku
2025- 3 diagnozy w roku
2026 – 3 diagnozy w roku
2027 – 4 diagnozy w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez zespół specjalistów, którzy posiadają ukończone studia odpowiednio do specjalności: lekarz medycyny, psycholog, neurologopeda, fizjoterapeuta
lub terapeuta integracji sensorycznej – potwierdzone dyplomem, minimum 2-letnie doświadczenie
w pracy terapeutycznej lub diagnozie osób FAS/FASD, potwierdzone stosownymi dokumentami, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, określa warunki udziału w postępowaniu
w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
3. Zamawiający zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału
w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
2) Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dysponować następującymi osobami:
a) Część VI – Psychiatra – wymagania: Osoba posiadająca ukończone studia medyczne ze specjalizacją w dziedzinie psychiatrii, kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
b) Część IX – Logopeda –wymagania: Osoba posiadająca ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku pedagogika/ psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii/neurologopedii oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako logopeda przez okres co najmniej 2 lat.
c) Część X – zespół specjalistów – wymagania: zespół specjalistów, którzy posiadają ukończone studia odpowiednio do specjalności: lekarz medycyny, psycholog, neurologopeda, ukończone studia lub kurs do specjalności: fizjoterapeuta lub terapeuta integracji sensorycznej – kwalifikacje potwierdzone dyplomem, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej lub diagnozie osób FAS/FASD, potwierdzone stosownymi dokumentami, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi
i młodzieżą, potwierdzone stosownymi dokumentami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacje
o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) braku podstaw wykluczenia: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej jak w Załączniku nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli spełniać je będą wszyscy Wykonawcy łącznie, z wyłączeniem warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej opisanej
w pkt. 8.
2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 3 do SWZ.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te realizują usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Warunki szczegółowe dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zawarte są w pkt. VIII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 8 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-22