Świadczenie usług serwisowania gwarancyjnego urządzeń w nowo oddanych oraz wyremontowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług serwisowania gwarancyjnego urządzeń w nowo oddanych oraz wyremontowanych obiektach KSP.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-09-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Stołeczna Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-15
  • Numer ogłoszenia585486-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 585486-N-2020 z dnia 2020-09-15 r.

Komenda Stołeczna Policji: Świadczenie usług serwisowania gwarancyjnego urządzeń w nowo oddanych oraz wyremontowanych obiektach KSP.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, krajowy numer identyfikacyjny 01212648200000, ul. ul. Nowolipie  2 , 00-150  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (47) 7238608 , , e-mail zamowienia@ksp.policja.gov.pl, , faks (47) 723-76-42.
Adres strony internetowej (URL): http://www.policja.waw.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.policja.waw.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.policja.waw.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Wydział Zamowień Publicznych Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowania gwarancyjnego urządzeń w nowo oddanych oraz wyremontowanych obiektach KSP.
Numer referencyjny: WZP-4528/20/269/AG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowania gwarancyjnego urządzeń w nowo oddanych oraz wyremontowanych obiektach KSP. Zamówienie zostało podzielone na 16 zadań w 7 grupach, oznaczone symbolem numeracji rzymskiej, w zależności od miejsca świadczenia usługi, rodzaju i producenta urządzenia.2. Podział na zadania: a) Zadanie nr 1 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KRP WARSZAWA I UL. Zakroczymska 3C – przepompownia;b) Zadanie nr 2 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Wydziale Transportu Jagiellońska 72, KSP Karolkowa 46 Jaktorowska - bramy garażowe; c) Zadanie nr 3 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KP Raszyn ul. Al. Krakowska 16 - Kocioł gazowy, Podgrzewacz;d) Zadanie nr 4 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 - System VRV klimatyzacji;e) Zadanie nr 5 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 - Kocioł gazowy, Zasobnik; f) Zadanie nr 6 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 - Centrale wentylacyjne;g) Zadanie nr 7 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KRP WARSZAWA I UL. Zakroczymska 3C – generator, UPS; h) Zadanie nr 8 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 – UPS;i) Zadanie nr 9 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KP Raszyn ul. Al. Krakowska 16 – UPS;j) Zadanie nr 10 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KRP WARSZAWA I UL. Zakroczymska 3C – Centrale wentylacyjne;k) Zadanie nr 11 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – UPS; l) Zadanie nr 12 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – Kocioł olejowy; m) Zadanie nr 13 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – Centrala wentylacyjna; n) Zadanie nr 14 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – Klimatyzator; o) Zadanie nr 15 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – brama, brama garażowa;p) Zadanie nr 16 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 – Brama, bram garażowa;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 A-P do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).4. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.

II.5) Główny kod CPV: 98300000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagana zdolność techniczna i zawodowa: Wykonawca dysponuje nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w Zadaniu nr 4; 10; 14;- min. 1 osobą – monterem – posiadającym uprawnienia do instalacji oraz naprawy, konserwacji lub serwisowania oraz likwidacji urządzeń chłodniczych; klimatyzacyjnych lub pomp ciepła stwierdzone certyfikatem f-gazowym zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j Dz. U. z 2017, poz. 1951),b) w Zadaniu nr 1; 4; 6; 10; 13; 14 – min. 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku eksploatacji w zakresie kontrolno-pomiarowym, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828), posiadającą dopuszczenie do pracy na wysokości powyżej 3 metrów, c) w Zadaniu nr 3; 5 min. 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacjią urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe na stanowisku eksploatacji w zakresie kontrolno-pomiarowym, wydanymi na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty w zadaniach 1, 3-6, 10, 13-14 wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, tj.: wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w Zadaniu nr 1-5, nr 7-9, nr 11-12, nr 14-16 wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w danym zadaniu do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, tj.: oświadczenia, że Wykonawca posiada autoryzację producenta urządzeń wskazanych w Załączniku nr 6 do dokumentacji zamówienia - Opisie przedmiotu zamówienia obejmującą wykonywanie napraw i przeglądów serwisowych w ramach gwarancji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług;b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę;c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. O pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy. W przypadku wniosku złożonego przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że zmiany, o których mowa w pkt a, b lub c mają wpływ na koszty wykonania usługi poprzez złożone stosownych wyliczeń i dokumentów, które podlegać będą ocenie przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KRP WARSZAWA I UL. Zakroczymska 3C – przepompownia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 1 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KRP WARSZAWA I UL. Zakroczymska 3C – przepompownia;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 A do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Wydziale Transportu Jagiellońska 72, KSP Karolkowa 46 Jaktorowska - bramy garażowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 2 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Wydziale Transportu Jagiellońska 72, KSP Karolkowa 46 Jaktorowska - bramy garażowe; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 B do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KP Raszyn ul. Al. Krakowska 16 - Kocioł gazowy, Podgrzewacz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 3 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KP Raszyn ul. Al. Krakowska 16 - Kocioł gazowy, Podgrzewacz;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 C do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 - System VRV klimatyzacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 4 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 - System VRV klimatyzacji;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1D do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 - Kocioł gazowy, Zasobnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 5 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 - Kocioł gazowy, Zasobnik; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 E do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 - Centrale wentylacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 6 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 - Centrale wentylacyjne;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 F do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KRP WARSZAWA I UL. Zakroczymska 3C – generator, UPS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 7 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KRP WARSZAWA I UL. Zakroczymska 3C – generator, UPS; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 G do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie nr 8 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 – UPS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 8 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 – UPS;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 H do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie nr 9 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KP Raszyn ul. Al. Krakowska 16 – UPS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 9 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KP Raszyn ul. Al. Krakowska 16 – UPS;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 I do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie nr 10 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KRP WARSZAWA I UL. Zakroczymska 3C – Centrale wentylacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 10 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w KRP WARSZAWA I UL. Zakroczymska 3C – Centrale wentylacyjne;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 J do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zadanie nr 11 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – UPS;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 11 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – UPS; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 K do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zadanie nr 12 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – Kocioł olejowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 12 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – Kocioł olejowy; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 L do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii (Cz) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zadanie nr 13 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – Centrala wentylacyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 13 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – Centrala wentylacyjna; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 M do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zadanie nr 14 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – Klimatyzator
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 14 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – Klimatyzator; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 N do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Zadanie nr 15 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – brama, brama garażowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 15 – świadczenie usług serwisowania urządzeń na Posterunku w Prażmowie ul. Fryderyka ROXa 74 – brama, brama garażowa;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 O do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Zadanie nr 16 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 – Brama, bram garażowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 16 – świadczenie usług serwisowania urządzeń w Komisariacie Policji w Radzyminie ul. Traugutta 17 – Brama, bram garażowa;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ a planowane ilości przeglądów oraz Producenci, rodzaje i typy urządzeń w Załączniku nr 1 P do dokumentacji zamówienia (odpowiednio do zadania).3. Osoby realizujące usługi serwisowe będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Powyższy warunek uważa się również za spełniony, gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEiDG i w ramach prowadzonej działalności Wykonawca jest osobą samozatrudnioną osobiście wykonującą usługi serwisowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Czas dojazdu i zabezpieczenia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI